Ach, sommige mensen vinden wielrennen wel een mooie sport, zoals ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stop met reageren man, je maakt jezelf alleen maar belachelijker
Ja alleen dan voor de baard variantquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zit hij in de Duitse Alpacin reclame?
hou je bekquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen vinden wielrennen wel een mooie sport, zoals ik.
Jij kijkt misschien nooit, maar dat zal mij een worst zijn
Ik snap niets van deze post?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen vinden wielrennen wel een mooie sport, zoals ik.
Jij kijkt misschien nooit, maar dat zal mij een worst zijn
Omdat ik mij belachelijk maak omdat ik zeg dat ik vaak wielrennen kijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap niets van deze post?
Waaruit zou moeten blijken dat ik nooit wielrennen kijk?
bianconeri is verstandelijk gehandicapt, laat gaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap niets van deze post?
Waaruit zou moeten blijken dat ik nooit wielrennen kijk?
Ze rijden tegenwoordig op een Duitse licentie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Troostprijs voor Giant, toch nog een overwinning en toch ook een beetje Nederlands succes. Zo ist ook.
Laat ik dat maar doen ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
bianconeri is verstandelijk gehandicapt, laat gaan
Dan zetten ze geen pedalen op z'n vélo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef Momo... het volgende:
Pinot zou buiten de tijd komen als er een daaltijdrit zou zijn.
Dacht Amerikaans, maar de ploegleiders zijn Nederlands dacht ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze rijden tegenwoordig op een Duitse licentie.
Wel tijd gewonnen op Contador, daar leek het om te gaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:08 schreef DeeBee het volgende:
Flopshow trouwens, dat Movistar treintje.
Zegt degene die alles van wielrennen doping vindtquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef Sked het volgende:
bianconeri is verstandelijk gehandicapt, laat gaan
Maar wel allemaal Nederlandse renners in de ploegquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze rijden tegenwoordig op een Duitse licentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |