#samenwinnenquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Kemna heeft toch gelijk gekregen met z'n proces gelul.
Heb je je vermaakt vandaag?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:19 schreef bianconeri het volgende:
Stiekem was Mollema gewoon diegene die volgens de commentatoren in het ravijn gevallen was bij die problemen in afdaling met Contador en Sagan.
Ligt nu ergens paar km beneden in het ravijn
Ja goh slimpie, niet zo serieus op reageren man.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:20 schreef alpeko het volgende:
Dat kan niet want hij lag toch al achter en hij is al binnen. Is er geen Sesamstraat of zo?
Gerapporteerd omdat ik de tour volg?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:21 schreef Max23 het volgende:
Heb je je vermaakt vandaag?
Ik heb je al gerapporteerd trouwens
Dat. Valt allemaal mee dus gelukkig. En Gesink zelfs gestegen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bau gewoon niet gezakt ondanks de kenners die zeggen dat hij uit de top 15 gevallen is
Kennertjes
Onee, ik was in de war, jou niet, die andere idioot die hier poste vandaagquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gerapporteerd omdat ik de tour volg?
Oke, leuk
Slechte dag nu wel gehadquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat. Valt allemaal mee dus gelukkig.
Inderdaad, maar slim rijden kunnen de ploegen niet meer lijkt het wel. Oortjes eruit zou ook wel genot zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:21 schreef Wombcat het volgende:
Quintana liet zich mooi uitzakken om extra snelheid te kunnen maken voor zijn demarrage. Froome versnelt al voordat Quintana erlangs is. Wss signaal gekregen via zijn oortje. Toch jammer die dingen.
Als Trek een klein beetje slim had gereden, was Frank Mollema niet gepasseerd.
Je wil met je handen door zijn baard?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |