Tsja dat is de Tour hè. Dan zijn de hersenloze trollen ook weer van de partij. Tot op heden ging het nog redelijk, voor zover ik het gemerkt heb.quote:
Zal wel weer met een zwak excuusverhaal komenquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:44 schreef Jahr00n het volgende:
was molkema ziek ofzo? buikgriepje ?? omdat ie zo veel verliest??
Ik heb mijn sjaal, pet en vlag al in de aanslag.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Broekje al uit voor Wout vanavond?
Thomas is gewoon lachwekkend goedquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Brits Wielergod Thomas Geraint hoeft alleen nog Valverde uit te schakelen voor het podium.
Morgen dus vlammen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:46 schreef TheArt het volgende:
Meintjes als laatste binnen, drie minuten voor de tijdslimiet.
Hij is niet gevallen, maar heeft lek gereden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:57 schreef Maver24 het volgende:
Zijn er nou nog beelden van de val van Contador? We zagen iets van een schim vanuit de helikopter maar niet duidelijk
Vandaar die scheur?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet gevallen, maar heeft lek gereden.
Krijg je van een lekke band een kapotte broek?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet gevallen, maar heeft lek gereden.
In mijn wereld is alles mogelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Krijg je van een lekke band een kapotte broek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |