He IDDGGG1, kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:37 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Nee geen wonder dat Gesink niks wint, als ie maar wat hobbyt op die fiets van hem.
Wielrennen is geen voetballen waar er 2 teams strijden en er 1 wint.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:40 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Ik kom op een wedstrijd in Montreal, nog een andere wedstrijd in Canada en de ronde van Californie and that's it. Nou veel gewonnen hoor, zijn kast puilt bijna uit.
Tsja dat is de Tour hè. Dan zijn de hersenloze trollen ook weer van de partij. Tot op heden ging het nog redelijk, voor zover ik het gemerkt heb.quote:
Zal wel weer met een zwak excuusverhaal komenquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:44 schreef Jahr00n het volgende:
was molkema ziek ofzo? buikgriepje ?? omdat ie zo veel verliest??
Ik heb mijn sjaal, pet en vlag al in de aanslag.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Broekje al uit voor Wout vanavond?
Thomas is gewoon lachwekkend goedquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Brits Wielergod Thomas Geraint hoeft alleen nog Valverde uit te schakelen voor het podium.
Morgen dus vlammen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:46 schreef TheArt het volgende:
Meintjes als laatste binnen, drie minuten voor de tijdslimiet.
Hij is niet gevallen, maar heeft lek gereden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:57 schreef Maver24 het volgende:
Zijn er nou nog beelden van de val van Contador? We zagen iets van een schim vanuit de helikopter maar niet duidelijk
Vandaar die scheur?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet gevallen, maar heeft lek gereden.
Krijg je van een lekke band een kapotte broek?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is niet gevallen, maar heeft lek gereden.
In mijn wereld is alles mogelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Krijg je van een lekke band een kapotte broek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |