Omdat ik mij belachelijk maak omdat ik zeg dat ik vaak wielrennen kijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap niets van deze post?
Waaruit zou moeten blijken dat ik nooit wielrennen kijk?
bianconeri is verstandelijk gehandicapt, laat gaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap niets van deze post?
Waaruit zou moeten blijken dat ik nooit wielrennen kijk?
Ze rijden tegenwoordig op een Duitse licentie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Troostprijs voor Giant, toch nog een overwinning en toch ook een beetje Nederlands succes. Zo ist ook.
Laat ik dat maar doen ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
bianconeri is verstandelijk gehandicapt, laat gaan
Dan zetten ze geen pedalen op z'n vélo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef Momo... het volgende:
Pinot zou buiten de tijd komen als er een daaltijdrit zou zijn.
Dacht Amerikaans, maar de ploegleiders zijn Nederlands dacht ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze rijden tegenwoordig op een Duitse licentie.
Wel tijd gewonnen op Contador, daar leek het om te gaanquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:08 schreef DeeBee het volgende:
Flopshow trouwens, dat Movistar treintje.
Zegt degene die alles van wielrennen doping vindtquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:07 schreef Sked het volgende:
bianconeri is verstandelijk gehandicapt, laat gaan
Maar wel allemaal Nederlandse renners in de ploegquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze rijden tegenwoordig op een Duitse licentie.
Froome helpen?quote:
Bedankt dat je mijn punt bevestigtquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt degene die alles van wielrennen doping vindt
als zijndequote:Op woensdag 22 juli 2015 17:09 schreef bianconeri het volgende:
2:30 eindigen als Kruiswijk zijnde op iemand als Geschke![]()
Dat zou echt prima zijnquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:09 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Gesink 43 seconden achter Froome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |