Nee de derde keer inmiddels al.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah......... eerste keer samen op vakantie?
Ow... dan heb je de relatietest al gehad, in elk geval veel plezier saampjes dan..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee de derde keer inmiddels al.
Vorig jaar mei Frankrijk en in augustus waren we in Praag en Beieren
Ja we zijn vorig jaar ook al naar Ikea geweest voor relatietest 2 en 3 weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... dan heb je de relatietest al gehad, in elk geval veel plezier saampjes dan..
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja we zijn vorig jaar ook al naar Ikea geweest voor relatietest 2 en 3 weet ik niet meer.
Nou kijken of we deze ook goed doorheen komen
Mag ook wel een keer, genoeg klussen hierquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
Klussen met zijn tweetjes is ook een leuke .....
Ga je hier verslag doen hoe het ging?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer, genoeg klussen hier
Het klussen?quote:
Ja, en dan vooral de Ikea kastjes en zooi in elkaar zetten, meestal hou je wel een paar schroefjesquote:
Tot nu toe heeft hij gekocht spul hier bezorgd en heb ik het zelf de week daarna in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral de Ikea kastjes en zooi in elkaar zetten, meestal hou je wel een paar schroefjes
overen de gebruiksaanwijzingen zijn soms alleen in zweeds en chinees, ook érg handig
Wat denk je waarom ze naar Zweden gaan...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral de Ikea kastjes en zooi in elkaar zetten, meestal hou je wel een paar schroefjes
overen de gebruiksaanwijzingen zijn soms alleen in zweeds en chinees, ook érg handig
Dat zei ik ook al tegen Sas, ik wees hem een plaats aan en zei. En daar hebben ze een Ikea, zullen we daarnaartoe?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ze naar Zweden gaan...
Lekker originele vakantie....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al tegen Sas, ik wees hem een plaats aan en zei. En daar hebben ze een Ikea, zullen we daarnaartoe?
Terwijl niet ver bij hem er ook 1 zit.
Was een plaats waar ik ooit geweest ben, en bij aankomst zag je dus de Ikea rechts opdoemen.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft hij gekocht spul hier bezorgd en heb ik het zelf de week daarna in elkaar gezet.
4 boekenkasten, nu 1 wand met dezelfde kasten.
Rolgordijn staat nog in de gang.
Einde verslag.
heb jij geen Ikea family card?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben op familiebezoek, niet op vakantie.
Maar je doet toch ook wel eens iets ''leuks''?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben op familiebezoek, niet op vakantie.
Ben je niet benieuwd naar de rekening?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:03 schreef chufi het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een flat mn dochter inmiddels gevonden heeft.. Morgen uitgebreid verslag
wel bij een konijn!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je doet toch ook wel eens iets ''leuks''?
Stel dat je een vriendin hebt en die meeneemt, dan kan je toch niet de hele dag bij die familie zitten?
oei..............quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ze maar regelen met dr moeder.. Vanaf september gaat bij de kraan dicht
Mijn ex neemt dr vriend ook niet mee naar mn dochter... En die kennen elkaar al 15 jaar of zoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je doet toch ook wel eens iets ''leuks''?
Stel dat je een vriendin hebt en die meeneemt, dan kan je toch niet de hele dag bij die familie zitten?
als ik haar was zou ik nu iets kopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ze maar regelen met dr moeder.. Vanaf september gaat bij de kraan dicht
wordt ze groot van Chufquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien nu ze een vast salaris krijgt van 3 x niks ....
Juist.. En dat ze nu al een baan heeft en een kamer is een goed voorteken.. Een maand geleden wist ze nog niet eens dat ze na Madrid zou gaan.. En ze heeft alles zelf geregeld..quote:
Klinkt goed...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist.. En dat ze nu al een baan heeft en een kamer is een goed voorteken.. Een maand geleden wist ze nog niet eens dat ze na Madrid zou gaan.. En ze heeft alles zelf geregeld..
En ik met eerst Portugal, toen Spanje en nu Duitslandquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat krijg je nou eenmaal als je familie daar zit, hadden wij ook altijd met Griekenland
allemaal exen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik met eerst Portugal, toen Spanje en nu Duitsland
Ik heb ook allemaal glazen potten van de Ikea, nog nooit een schroefje van overgehouden.quote:
weet ik wel zeker, ik ben al in dagen de deur niet uit geweestquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen is het daar nog warmer... Ben bang dat Neji daar levend geroosterd wordt...
Allemaal dezelfde broer. Hij heeft ook nog in Canada en Oostenrijk (2 x) gewoond, maar daar ben ik nooit op bezoek geweest.quote:
Ik zit hier buiten op het balkon...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik wel zeker, ik ben al in dagen de deur niet uit geweest![]()
ik ben nu zo ongeveer de doorsnee Fokker
Ja, hé hé.... die heb ik trouwens ook, al járen, eigenlijk moet ik er nog een paar bij hebben, aarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook allemaal glazen potten van de Ikea, nog nooit een schroefje van overgehouden.
Ah... oké ja is ook zo, maar een broer kan ook natuurlijk, meestal wordt je partner toch eenquote:
Volgens mij alleen als je voor de wet trouwt? Want bloedverwanten zul je never nooit wordenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... oké ja is ook zo, maar een broer kan ook natuurlijk, meestal wordt je partner toch een
beetje familie... tenminste na járen wel toch?
Ik heb gekooid gezelschapquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen doen, maar vin ik geen zak aan in mijn eentje...
Neeeeeeeeee, oké, maar als je straks 25 jaar met die kwast bent zie je hem dan niet een beetjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je voor de wet trouwt? Want bloedverwanten zul je never nooit worden
Saskwast bedoel je?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, oké, maar als je straks 25 jaar met die kwast bent zie je hem dan niet een beetje
als familie?
Was ie eerder al.. Eventje trok ie zelfs sprintjes diagonaal over het balkon met sprongetjes... Hij moet wel uitkijken want we zitten 8 hoog en het is geen poesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
arm beestje... kan ie niet gewoon los op het balkon?
Je eigen partner? Neh, das best raar. Maar wel zijn familie gewoon schoonfamilie noemen natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, oké, maar als je straks 25 jaar met die kwast bent zie je hem dan niet een beetje
als familie?
Nee, hij is gewoon Sas, mijn lieve Sasjequote:
Nou dat is dan toch ook raar? Je schoonfamilie wél familie, maar diegene waar het om gaat nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Je eigen partner? Neh, das best raar. Maar wel zijn familie gewoon schoonfamilie noemen natuurlijk!
Hoelang is ie nou al JOUW Sasje? Ik hou dat niet meer bij hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon Sas, mijn lieve Sasje
Ja, lekker raar dan maarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch ook raar? Je schoonfamilie wél familie, maar diegene waar het om gaat niet![]()
als je erover nadenk is dat wel een beetje raar dan...
1,5 jaar. net als 2 weken terug toen je het vroegquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoelang is ie nou al JOUW Sasje? Ik hou dat niet meer bij hoor
Moet nu ineens denken aan tita tovenaarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja,dan maar raar, da's waar
en het rijmt ook nog
ow...vroeg ik het toen ook al? nou dan is het nu 1,5 jaar en 2 wekenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
1,5 jaar. net als 2 weken terug toen je het vroeg
o ja, hoe ging dat verder ook weer?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet nu ineens denken aan tita tovenaar
Het is raar maar waar ja echt heus waarquote:
Nee geen familiequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
Ik krijg komende week de zus van een ex van mn dochter op bezoek,,, Is dat dan ook familie? Ik heb wel met dr vader een sigaar zitten roken (toen het nog aan was)
o ja...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is raar maar waar ja echt heus waar
Nee, een ex is geen familie meerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
Ik krijg komende week de zus van een ex van mn dochter op bezoek,,, Is dat dan ook familie? Ik heb wel met dr vader een sigaar zitten roken (toen het nog aan was)
Veel plezier met die Kwastquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:45 schreef drakin het volgende:
Ik ga nu die film eens verder zien, morgen nog 2 wasjes en koffer inpakken
Fijne vakantie Draakjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:45 schreef drakin het volgende:
Ik ga nu die film eens verder zien, morgen nog 2 wasjes en koffer inpakken
Ik ga zonder kwast film kijken.quote:
Ga vrijdag pas, ben nog niet weg hoorquote:
Ik bedoelde met je vakantie..........................................quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga zonder kwast film kijken.
Heb wel een bak koffie
caffeinevrije bak oploskoffie in warme melk
Neem dan ook geen kwast mee, wel hotelreserveringen, een auto, een koffer en Lief Sasjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bedoelde met je vakantie..........................................
Zijn kwast laat je thuis?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Neem dan ook geen kwast mee, wel hotelreserveringen, een auto, een koffer en Lief Sasje
En of jij melig bent...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Zijn kwast laat je thuis?![]()
Zonde man.....
kanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
Ik heb zowaar al een kleurtje.. Zonder in de zon te zijn gaan zitten en zoveel mogelijk in de schaduw te lopen...
Mooi beesje...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:13 schreef sacha het volgende:
MLN / [MLN OUWESOK] #123 - zeg ken jij de ziggo man?
chopchop sticks?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze is leuk Chuf....
maar wel tot het einde kijken
nee hoor, maar alleen een linkje naar daaro is ook weer zoquote:
eigenlijk weet ik niet eens of Mijnheer Duivendak een meneer of mevrouw isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:26 schreef FANN het volgende:
maar wél leuk, misschien gaat hij nog een nestje bouwen
Kom je ook bijna niet achterquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
eigenlijk weet ik niet eens of Mijnheer Duivendak een meneer of mevrouw is
quote:
Waren écht schattige jonkiesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef FANN het volgende:
Het is gelukt !
Ik ben tante geworden van 2 kleine duifies...![]()
[ afbeelding ]
![]()
vin ik zo schattig ik zag het net pas, bleef zoveel mogelijk uit de buurt en het zijn er twee
dus allebei de eitjes zijn uitgekomen...... scheetig
als ik straks de ringen kan aflezen weet ik meerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Kom je ook bijna niet achter![]()
Ik had een keer een nestje op mijn balkon, maar wie nou Pa of Ma was wist ik ook niet,
iemand op Fok heeft dat toen een keer uitgelegd, maar wat het was ben ik alweer vergeten.
Ze wisselden elkaar in elk geval netjes af om op de eitje te gaan zitten en later ook om eten
te zoeken
Die ene met een diamant aan de ring zal wel het vrouwtje zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik straks de ringen kan aflezen weet ik meer
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat tof!![]()
Oh jee, ik zou gelijk een plakboek kopen en leren scrapboeken (of hoe heet die meuk?).
Dan breien, kleine duivenmutsjes en slingertjes appel rijgen. Of lusten duiven geen appel?
Ze zijn nu nog wel heel lelijk hè, van die kale kuikens die eruit zien als mini-gieren.
Ik heb je daaro in elk geval nooit gezien, eigenlijk had ik je nog nooit ''gezien'' op Fok,quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
Geen idee waar ik toen fokte .... MEN waarschijnlijk
Nee in 2009 kwam ik daar niet... Momenteel is het volgens mij niet veel meerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb je daaro in elk geval nooit gezien, eigenlijk had ik je nog nooit ''gezien'' op Fok,
of niet opgevallenwas best een vast cluppie..
Nee, uitgestorven geloof ikquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee in 2009 kwam ik daar niet... Momenteel is het volgens mij niet veel meer
Ja, ik weet niet hoeveel er in zo'n pak zitten, maar dit is mijn tweede vandaag,quote:
Ik ken de meeste mensen bij UTO niet,dus ik zou dan niet goed weten wat ik daar moest...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien als de stekker bij Utopie NL er ook uiteindelijk uitgaat, dat het weer wat aantrekt
Maar het is helemaal niet zo warm daar toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoeveel er in zo'n pak zitten, maar dit is mijn tweede vandaag,
die Griek had boodschappen gedaan en aan me gedacht
Nee, maar daarom is het wel lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet zo warm daar toch?
Klopt meesten zijn nieuw... Misschien tijd om die RLS SC ook naar MLN te kickenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ken de meeste mensen bij UTO niet,dus ik zou dan niet goed weten wat ik daar moest...
ze doen maar...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt meesten zijn nieuw... Misschien tijd om die RLS SC ook naar MLN te kicken
De eerste zomer dat die op de markt kwamen at ik er elke dag wel 2 of zo, op zomervakantie op Terschellingquote:
en nu nooit meer? verkopen ze die ook in Spanje?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerste zomer dat die op de markt kwamen at ik er elke dag wel 2 of zo, op zomervakantie op Terschelling
Geen idee... Zal eens kijkenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
De eerste zomer dat die op de markt kwamen at ik er elke dag wel 2 of zo, op zomervakantie op Terschelling
en nu nooit meer? verkopen ze die ook in Spanje?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
Noek en Honda ik zie al die oudjes weer
[..]
Wij zijn pas oud toch Fannquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
Met oudjes bedoelde ik niet dat jullie oud waren hoor![]()
Hoe gaat het met je, ik schrok me kapot
Hi mop!quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
Met oudjes bedoelde ik niet dat jullie oud waren hoor![]()
Hoe gaat het met je, ik schrok me kapot
Nou ja, ik kan wel zeggen 'goed'' maar eigenlijk gaat het volkomen kutquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Hi mop!
Het gaat heel goed en met jou? Ik FOK! vooral passief maar ben er soms nog wel.
Et tu?
Nee hoor ... Ben een beetje moe aan het worden ... Iets te lang onder de hete zon buiten gelopen vandaag...quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
mijn smilies doen het van schrik niet meer ...
Iedereen van schrik vertrokken ?
ah... de smilies zijn terugquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor ... Ben een beetje moe aan het worden ... Iets te lang onder de hete zon buiten gelopen vandaag...
Ja ik had een petje op.... Maar ik liep ook stukje bij beetje om dn even iets te drinken en uiteindelijk wat te etenquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... de smilies zijn terug![]()
dat was een leuke verassingdat Noek effe binnen kwam vallen bedoel ik..
Tja, had je wel je petje op? met die zon moet je je ook niet te veel inspannen op je ouwe dag Chuf
Hier in CUL krijgen 'we' af en toe wat oud brood toegeworpen, daarom blijven 'we' hier voorlopig een beetje hangen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:05 schreef isax het volgende:
Zijn jullie nu hardcore zwervertjes zonder schoentjes onder een brug?
Geen restjes Pulled pork?quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier in CUL krijgen we af en toe wat oud brood toegeworpen, daarom blijven hier voorlopig een beetje hangen.
Dat is blijkbaar te duur voor een stel oudjes, zelfs de hond gaat voor.quote:
Dat is ruk dat het kut gaat. Denk dat je hier vast niet gaat vertellen maar wel sterkte!quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan wel zeggen 'goed'' maar eigenlijk gaat het volkomen kut![]()
maar ik hou de moed erin hoor, ik lees tegenwoordig ook meer dan dat ik reageer,
al die discussies heb ik soms de puf niet meer voor![]()
Maar eerlijk is eerlijk, we hadden een leuk cluppie toch Noek?
Oud brood geef ik het konijn zelfs...quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier in CUL krijgen 'we' af en toe wat oud brood toegeworpen, daarom blijven 'we' hier voorlopig een beetje hangen.
ik was aan het rondbladeren en zag dit. denk even checken hoe het is ofzoquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
En kom jij alleen even spieken of 'we' nog leven, of is UTO in slaap gevallen?
Dat is aardig, zijn er toch nog users die met 'ons oudjes' begaan zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef isax het volgende:
[..]
ik was aan het rondbladeren en zag dit. denk even checken hoe het is ofzo
oudjes worden na verloop van tijd dan ook koppig. denken dat ze alles weten enzoquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is aardig, zijn er toch nog users die met 'ons oudjes' begaan zijn.
Het is hier overigens ook niet zo erg druk, de meeste users van (voormalig) 40+ zijn, zoals je al opmerkte, her en der rond aan het zwerven.
Dat vind ik generaliserend, het ene oudje is het andere niet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:39 schreef isax het volgende:
[..]
oudjes worden na verloop van tijd dan ook koppig. denken dat ze alles weten enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of gewoon warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel Noek, en ja die fitties vooral op het einde, jammer was dat, maar zulke ettersquote:Op woensdag 22 juli 2015 06:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is ruk dat het kut gaat. Denk dat je hier vast niet gaat vertellen maar wel sterkte!
We hadden het best aardig ja. Op wat fitties na. Man man, heb nog nooit zoveel ruzie gehad. Je zal dat in je dagelijkse leven zo hebben. Word je tering gestoord van. Maar jij en ik hadden het wel leuk! Heb ook heel erg vaak schaterend voor de laptop gezeten.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:12 schreef chufi het volgende:
Erg heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of gewoon warmDa's heftig......... pffffffffffffffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon lekker een terasje in de schaduw opzoeken Chuf of vanavond als het iets
koeler is, je weet nooit wat er langs komt![]()
![]()
Inmiddels is de zon verdwenen. Ik hoop op fikse regen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's heftig......... pffffffffffffffffff
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's heftig......... pffffffffffffffffff
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:12 schreef chufi het volgende:
Erg heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of gewoon warmBen je in Spanje? Vergeet je niet dat betreffende drankje mee te nemen waar ik toch wel heel nieuwsgierig naar ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah... oké is ook leuk...quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels is de zon verdwenen. Ik hoop op fikse regen.
Maar mn dochter is op terugreis en dan gaan we nog wat eten..
En dan kom je op bezoek om het te drinken?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ben je in Spanje? Vergeet je niet dat betreffende drankje mee te nemen waar ik toch wel heel nieuwsgierig naar ben.
Nou wie weet.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan kom je op bezoek om het te drinken?
Dat ziet eruit als een flesje waterquote:
handig te lezen zo in het Spaansquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
https://es.wikipedia.org/wiki/Chufi
En daarom heet Chufi op Fok Chufi, want dat drankje is zo lekkerquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
handig te lezen zo in het Spaans![]()
deze is beter...
http://translate.google.n(...)03WLWY5S&prev=search
alleen als ie ijs en ijs koud is, dat dan weer welquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
En daarom heet Chufi op Fok Chufi, want dat drankje is zo lekker
Dat is een ander drankje johquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
alleen als ie ijs en ijs koud is, dat dan weer wel
nietus... staat erbijquote:
Ik zou het ook wel eens willen proberen als ik het zo leesquote:Een unieke en verfrissende drank met een zoete, melkachtige smaak.
Plantaardige oorsprong - grote bron van vitaminen en voedingsstoffen.
Serveer ijskoud.
Gebeurt al .... http://www.spanjewinkel.n(...)virtuemart&Itemid=68quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
nietus... staat erbij
[..]
Ik zou het ook wel eens willen proberen als ik het zo leesChuf zou het kunnen gaan
importeren
zeg dat dan meteen slomequote:Op woensdag 22 juli 2015 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Gebeurt al .... http://www.spanjewinkel.n(...)virtuemart&Itemid=68
Ik kon het hier in de lokale super ook al niet vinden.... Onweer yesquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
zeg dat dan meteen slome![]()
maar eh...
HELAAS TIJDELIJK NIET LEVERBAAR!
Tis wel wat duurder zo, maar je kunt het wel proberen... Ik kan maar een beperkte voorraad meenemen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:34 schreef FANN het volgende:
Ik heb de site wél opgelslagen ze zijn nu op vakantie, ga ik later kijken of ik kan bestellen
Jij moet al voor Roosje meenemen, ik wacht wel tot ik kan bestellenquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel wat duurder zo, maar je kunt het wel proberen... Ik kan maar een beperkte voorraad meenemen natuurlijk.
Je konijn?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:46 schreef chufi het volgende:
Het gaat nu heerlijk te keer... Gelukkig staat hier een bliksemafleider op het balkon
Ik haat onweer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kon het hier in de lokale super ook al niet vinden.... Onweer yes
Zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo eten op, serveer ijskoud is iets anders dan ijs en ijskoud. Dat laatste is dubbel zo koud dusquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
nietus... staat erbij
[..]
Ik zou het ook wel eens willen proberen als ik het zo leesChuf zou het kunnen gaan
importeren
quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
ZoietsDaar moet je ook niet te dichtbij zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Je kunt het half bevroren serveren..quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo eten op, serveer ijskoud is iets anders dan ijs en ijskoud. Dat laatste is dubbel zo koud dus
met een stokje erinquote:
Nee, ik kan die ingrediënten niet lezen, en dat stroperige? Wat is dat?quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoietsplastic fantasticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ingredientesquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik kan die ingrediënten niet lezen, en dat stroperige? Wat is dat?
Het klinkt allemaal toch niet erg gezond of dat ik het uberhaupt in huis heb nu.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ingredientes
- 400 ml de Horchata
- 125 ml de Yogur Griego azucarado
- 25 gramos de Azúcar Invertido
- 200 ml de Nata para Montar (35% MG) o Crema Batida
- Una cuchara de Sirope de Arce
Fann vertaalt het wel voor je
Ik heb veel vruchtjes in de vriezer, daar maak ik wel wat van straks.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:43 schreef chufi het volgende:
Wel veel zoet idd... Ik heb het ook nog nooit gehad of gemaakt hoor...
Ach vanaf morgen elke dag HagenDassquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb veel vruchtjes in de vriezer, daar maak ik wel wat van straks.
Heb ook nog citroen-komkommersap staan, koud, ook errug lekker
Niet lekker, en waarom? Is er niks beters te krijgen daarquote:
Ben even de naam kwijt, gefermenteerde haring eten iig.quote:
Sterkte... Ik pasquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben even de naam kwijt, gefermenteerde haring eten iig.
openen van het blik kunnen al weinig mensen tegen.
Graflaxquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee iets met Smor met een streep door de oquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Surstr%C3%B6mmingquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee iets met Smor met een streep door de o
Surströmmingquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee iets met Smor met een streep door de o
Ah Sur, Smor was iets Deens Smorrebrodquote:
ow.. gadver Haring....quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Smorrebrod dat wist ik soort Tapasquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah Sur, Smor was iets Deens Smorrebrod
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingrid Haringaandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Jij weet best veel veel Hut, valt mij wel vaker op ...quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Surstr%C3%B6mming
Was het maar gewoon haring, dit is het maandenlang gefermenteerde overgebleven deel van haring.quote:
Die was zo goed met wielrennen (cyclisme).quote:
Wat ik mij dan afvraag is alleen maar WAAROM? in godsnaam WAAROM?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Was het maar gewoon haring, dit is het maandenlang gefermenteerde overgebleven deel van haring.
Ik ga morgen op de pendalenquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die was zo goed met wielrennen (cyclisme).
Dat zag ik ook pas toen ik de naam ingrid zagquote:
Omdat het kan!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag is alleen maar WAAROM? in godsnaam WAAROM?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij weet best veel veel Hut, valt mij wel vaker op ...
MOEST IK WEER GOOGELENquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die was zo goed met wielrennen (cyclisme).
Ik ga iig kijken hoe het blik wordt opengemaakt en of anderen het overleven voor ik ga proberen.quote:
De foto staat een ietsje naar boven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In principe wil ik alles weten.
Een vrouw met kleine tieten en zware stem.quote:Op donderdag 23 juli 2015 03:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De foto staat een ietsje naar boven.
Ik kan er geen vrouw in herkennen....
Ook zonder melodie issie grappig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 11:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heb net een GIF gemaakt maar het is toch wel anders, zo haperend en zonder dat blije grappige melodietje.
[ afbeelding ]
Non-alcoholisch, want puur gemaakt van gemalen noten, water en suiker. Spanjaarden vinden het bere-gezond, waar je natuurlijk gezien die suiker wel wat vraagtekens bij kunt zeggen, maar goed, lekker en verfrissend is het wel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:51 schreef chufi het volgende:
Ik heb net Horchata ijsjes gekocht, maar die krijg ik niet mee het vliegtuig in.. Ik had er net 1 die smolt zo hard dat ik er haast niet tegen kon eten... Zo warm is het weer hier...
Die draait hier driemaal in het rondquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Non-alcoholisch, want puur gemaakt van gemalen noten, water en suiker. Spanjaarden vinden het bere-gezond, waar je natuurlijk gezien die suiker wel wat vraagtekens bij kunt zeggen, maar goed, lekker en verfrissend is het wel.
Ga maar eens op de weegschaal staan.
[ afbeelding ]
klinkt goedquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:01 schreef chufi het volgende:
Dagmenu 7E, voorgerecht, hoofd gerecht , 2 flesjes Carlsberg en een carajillo de tiempo....
geen haute cuisine, maar ok.. gisteren was ik ook maar 9 E kwijt en eergisteren aan de haven 12.....quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:00 schreef just me het volgende:
[..]
klinkt goed
hoe is het met je dochter gegaan?
ik betaalde vorige week voor één flesje water 3,00 op de golfbaanquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
geen haute cuisine, maar ok.. gisteren was ik ook maar 9 E kwijt en eergisteren aan de haven 12.....
In Nederland ben je vaak al meer kwijt aan het drinken....
Die ligt nu op bed, maar het gaat goed...quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
hoe is het met je dochter gegaan?
geen haute cuisine, maar ok.. gisteren was ik ook maar 9 E kwijt en eergisteren aan de haven 12.....
dat bedoel ik...quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:06 schreef just me het volgende:
[..]
ik betaalde vorige week voor één flesje water 3,00 op de golfbaan
goed te horen!quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ligt nu op bed, maar het gaat goed...
quote:Op donderdag 23 juli 2015 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb veel vloeibaar voedsel voor dr gehaald... Dus die kan de komende dagen wel overleven
lieve papaquote:Op donderdag 23 juli 2015 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb veel vloeibaar voedsel voor dr gehaald... Dus die kan de komende dagen wel overleven
Daarvoor krijg ik morgen nog niet eens wat te drinkenquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:01 schreef chufi het volgende:
Dagmenu 7E, voorgerecht, hoofd gerecht , 2 flesjes Carlsberg en een carajillo de tiempo....
Misschien een glaasje bier.... Gaan jullie met Sas' leasebak?quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarvoor krijg ik morgen nog niet eens wat te drinken
quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien een glaasje bier.... Gaan jullie met Sas' leasebak?
Nou mijn fietspartner had een ding mee. en 15 km geklommen. In totaal he?quote:
Ben zelf vooral goed in de afdalingen, 15 Km klimmen wordt al moe als ik er aan denk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou mijn fietspartner had een ding mee. en 15 km geklommen. In totaal he?
15 op is ook meestal 15 afquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben zelf vooral goed in de afdalingen, 15 Km klimmen wordt al moe als ik er aan denk.
Viel wel mee, gelukkig was het laatste stuk alles naar beneden. Ik heb een zeren reet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben zelf vooral goed in de afdalingen, 15 Km klimmen wordt al moe als ik er aan denk.
Nou serieus even een terrasje gepakt. En die is op zondag dichtquote:
4 hoog op de Veluwe ... OKquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet als je ruim boven NAP woont.
Zo lang op fietszadel is afzien.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel wel mee, gelukkig was het laatste stuk alles naar beneden. Ik heb een zeren reet.
Wel als je er al 8 jaar niet op gezeten hebt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo lang op fietszadel is afzien.
Dan zat je in de verkeerde afdaling.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou serieus even een terrasje gepakt. En die is op zondag dichtDe beste dag van de week. Mijn god
Dan komen er alleen buitenstaanders, ja die zijn slecht door op zondag te fietsen.. DUs geen drnk voor hen... Commercieel zijn ze nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou serieus even een terrasje gepakt. En die is op zondag dichtDe beste dag van de week. Mijn god
Mijn fiets heeft 2 lekke banden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel als je er al 8 jaar niet op gezeten hebt.
ijs en frietjes. Ja echt. Maar wat een prachtige omgeving. En super om te fietsen. (Geen bakfietsen en scooters)quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komen er alleen buitenstaanders, ja die zijn slecht door op zondag te fietsen.. DUs geen drnk voor hen... Commercieel zijn ze niet
Ik was blij dat ze het volhielden. Die moet even voor een grote beurtquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft 2 lekke banden.
Dit moet natuurlijk m zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou mijn fietspartner had een ding mee. en 15 km geklommen. In totaal he?
Hij zit er nu in, en ik hoop niet te dromenquote:
Met de Ferrari naar Skandinaviequote:Op donderdag 23 juli 2015 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij zit er nu in, en ik hoop niet te dromen
Nee die laten we thuis, te weinig bagageruimtequote:
Waar is dat? Ik pleur zo mijn fiets in de auto.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wist helemaal niet dat fietsen een bijzondere activiteit was, ik doe dat bijna dagelijks.
Maar denk niet dat ik ooit op de fiets de bible belt ga bezoeken, ik heb daar weinig mee, het is hier sowieso veel mooier om te fietsen, dus waarom zou ik?
Hebben jullie geen aanhanger dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee die laten we thuis, te weinig bagageruimte
Hier moet je wel na elke afdaling ook weer een heuvel op, vrij weinig vlakke wegen hier.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is dat? Ik pleur zo mijn fiets in de auto.
Bible belt ook ooit gedaan met zoon, op zondag. Nooit op zondag doen, dan is alles dicht!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wist helemaal niet dat fietsen een bijzondere activiteit was, ik doe dat bijna dagelijks.
Maar denk niet dat ik ooit op de fiets de bible belt ga bezoeken, ik heb daar weinig mee, het is hier sowieso veel mooier om te fietsen, dus waarom zou ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |