Dickie N.quote:
Is hij familie van Wilma?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dickie N.
Edit: Lees nu pas dat 'ie overleden is...
Dat denk ik niet.quote:
Van mij mag alles!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Dick was een Limbo, Wilma volgens mij niet, maar dat is een aanname en die mogen niet...
je kent hem!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:00 schreef chufi het volgende:
Arme Dick, als aankomend talent heb ik hem zo vaak mogen zien op eenzame hoogte, zwevend in de lucht , daar waar hij sterk was....
Dan mogen jullie vast gratis de tent opzetten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:36 schreef sacha het volgende:
[..]
en thuis slapen, douchen, wassen en poepen
de tent staat al sinds 1 aprilquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mogen jullie vast gratis de tent opzetten.
Dat zei mijn neefje ooit tegen mijn moeder. Hij was plots in de slaapkamer van mijn moeder "Wat een fuik"quote:
Mijn tante kreeg ze terug bij de wasserette: "wij wassen geen tentdoeken"quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zei mijn neefje ooit tegen mijn moeder. Hij was plots in de slaapkamer van mijn moeder "Wat een fuik"
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn tante kreeg ze terug bij de wasserette: "wij wassen geen tentdoeken"
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zei mijn neefje ooit tegen mijn moeder. Hij was plots in de slaapkamer van mijn moeder "Wat een fuik"
InIn jeje achtertuachtertuin dus.quote:
Lanterfanten met Douwe Egbert...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:47 schreef sacha het volgende:
zal ik naar Douwe Bob gaan?
of gaan lanterfanten?
je bent gewoon bezopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
InIn jeje achtertuachtertuin dus.
MijnMtelefoon is kapot ooop FokFok!HijHtikt alal wekeweken allesalles dubbeldubbel, alleenalleen opop fokfok!
Kan die mooi naast TH zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:55 schreef sacha het volgende:
aan komen waaien, een verdwaalde postduif...
na 3 dagen dak zitten, hebben Aap en ik hem geadopteerd![]()
hij heet Mijnheer Duivendak![]()
[ afbeelding ]
Kun je dat wel betalen dan?quote:
Ah je betaald in naturaquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hoef niet te betalen want ik heb er een wederdienst voor gedaan
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |