Sorry dat ik sliep vannacht, maar hoezo?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet, het lijkt wel mission impossible
Een week nadat de makelaar is geweest en nog steeds niet verkocht, wat is er mis?quote:Op donderdag 16 juli 2015 07:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry dat ik sliep vannacht, maar hoezo?
Is die bezichtiging wel doorgegaan afgelopen week?quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week nadat de makelaar is geweest en nog steeds niet verkocht, wat is er mis?
Als je straks in je buitenhuis zit, heb je dat ook.quote:Het is niet erg dat je sliep, maar ik voelde me wel een beetje eenzaam.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is die bezichtiging wel doorgegaan afgelopen week?
[..]
Als je straks in je buitenhuis zit, heb je dat ook.
Wen er maar vast aan, even door de zure appel heen bijten onder het genot van een peukje in de tuin...
nee, ben nog wakker...quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:18 schreef Deisyy het volgende:
SACHA?! Slaap je al?
Goffer, kan ik niet slapen is hier niemand
Een week, onverkoopbaarquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week nadat de makelaar is geweest en nog steeds niet verkocht, wat is er mis?
Het is niet erg dat je sliep, maar ik voelde me wel een beetje eenzaam.
Dees wil gewoon haar nieuwe droomhuis, en dat wil ze nu, dus het oude huis moet gisteren verkocht zijnquote:
Jij begrijpt me!quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
Dees wil gewoon haar nieuwe droomhuis, en dat wil ze nu, dus het oude huis moet gisteren verkocht zijn
Juffie ongeduld...quote:
Kom op, doorzetten!quote:Tering, ik ben gesloopt en ik moet nog een hele dag werken, 5 dagen per week werken blijkt dus niets voor mij te zijn.
Als ik iets wil, dan wil ik het nu!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juffie ongeduld...
[..]
Kom op, doorzetten!
Die hypotheek moet gewoon betaald worden, het is hier geen Griekenland...
Je woont toch in Tilburg? Of heb je er twee huizen?quote:
Woon in Gelderland nu, kom wel uit Tilburg en mijn 2e huis staat in Reichshof.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je woont toch in Tilburg? Of heb je er twee huizen?
O ja, jij woont op de Veluwe toch? Ik moet dringend zo'n excel-sheet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woon in Gelderland nu, kom wel uit Tilburg en mijn 2e huis staat in Reichshof.
Ja. mooi huis met 3 verdiepingen vlakbij uitvalswegen en centrum in een rustige straat.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, jij woont op de Veluwe toch? Ik moet dringend zo'n excel-sheet.
Maar je 3e huis in Tilburg staat te koop?
Jij kan zo makelaar worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja. mooi huis met 3 verdiepingen vlakbij uitvalswegen en centrum in een rustige straat.
quote:
Waarvan er dus al 1 voorbij is.quote:Dat 5 dagen werken is gelukkig maar voor 2 weken ivm vakantie van collega's.
Misschien wel een beetje, maar ik doe natuurlijk ook nog de administratie voor het bedrijf van mijn man.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Waarvan er dus al 1 voorbij is.
Is u niet een beetje verwend, hare majesteit?
Ik weet dat je koekjes in de kluis doet op je werk, verder niets wat betreft werk, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje, maar ik doe natuurlijk ook nog de administratie voor het bedrijf van mijn man.
Het meest vermoeiend is ook niet dat 5 dagen werken, het is best arbeidsintensief om werk te doen wat je normaal gesproken nooit doet.
ga je op vakantie ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zondag 19 juli 2015 21:04 schreef sacha het volgende:
korte samenvatting graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2015 17:30 schreef Kingstown het volgende:
Die Barguil is een beetje gestoord.ja verdorie, domme actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |