hartstikke leuk, geniet ervan !!quote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]Diploma gedoe en zo ...
En afscheid nemen van Valencia... Volgende keer Madrid
die heb je toch wel via bolfok gekocht hèquote:Op maandag 13 juli 2015 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Bol punt com neemt hun levergarantie 'vandaag besteld, morgen geleverd' wel heel letterlijk, ook als je dat niet wilt.
Gisteren daar een koelkast besteld met als gewenste bezorgdatum maandag 20 juli 2015.
Staan ze vanmorgen voor de deur met de koelkast...
Als jij uitlegt wat je daarmee bedoelt, kan ik dat vervolgens al dan niet bevestigen...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:21 schreef sacha het volgende:
[..]
die heb je toch wel via bolfok gekocht hè
FB / FOK! affiliate links - waar alle beetjes helpen...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij uitlegt wat je daarmee bedoelt, kan ik dat vervolgens al dan niet bevestigen...
Ow, niet gedaan, ik probeerde al reclame/spam te voorkomen door bol punt com te schrijven.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:30 schreef sacha het volgende:
[..]
FB / FOK! affiliate links - waar alle beetjes helpen...
Ik kan dat niet onthoudenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:30 schreef sacha het volgende:
[..]
FB / FOK! affiliate links - waar alle beetjes helpen...
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:37 schreef Deisyy het volgende:
En had ik al gezegd dat ik weer een soort van rook?
mijn hele Dees beeld naar de knoppenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan dat niet onthouden
En had ik al gezegd dat ik weer een soort van rook?
Maar wel buitenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terrasje. Boot. Eiland. Pakje per weekend.
Ja sorry, je denkt er al 7 jaar vanaf te zijn en dan begint het met eentje voor de gezelligheid en dan een pakje voor een weekendje weg of een feestje en dan ineens maak je van je hele leven een feest en rook je weer elke dagquote:
mag dat alleen als je geen abo hebt?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, niet gedaan, ik probeerde al reclame/spam te voorkomen door bol punt com te schrijven.
En ik heb al een abo...
Aangezien je binnenkort je huis gaat verkopen is dat ook niet meer noodzakelijk.quote:
Op Terschelling hoorde je het geluid van zo'n blaffende zeehond bij zonsopgang en je dacht: Dat wil ik voortaan altijd!!quote:Op maandag 13 juli 2015 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, je denkt er al 7 jaar vanaf te zijn en dan begint het met eentje voor de gezelligheid en dan een pakje voor een weekendje weg of een feestje en dan ineens maak je van je hele leven een feest en rook je weer elke dag
Ik moet er niet aan denken om binnen te roken en straks krijg ik ruim balkon met uitzicht over de jachthaven tijdens het roken. Maar voorlopig maak ik mezelf nog wijs dat ik stop met roken zodra ik verhuisd benquote:Op maandag 13 juli 2015 15:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien je binnenkort je huis gaat verkopen is dat ook niet meer noodzakelijk.
Samen buiten roken is natuurlijk wel heel gezellig. Vooral 's winters.
Wie wil dat nu niet?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Terschelling hoorde je het geluid van zo'n blaffende zeehond bij zonsopgang en je dacht: Dat wil ik voortaan altijd!!
Begrijpelijk...
Dan had hij ook moeten stoppen met roken, maar dat deed hij niet en dus is het eigenlijk zijn schuld dat ik weer ben gaan roken.quote:
Dus na 7 jaar is het zijn schuld?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had hij ook moeten stoppen met roken, maar dat deed hij niet en dus is het eigenlijk zijn schuld dat ik weer ben gaan roken.
Roken is idd goed voor de lijn. Beetje lullig wel dat je zegt dat Deisyy vet was de afgelopen 7 jaren.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:03 schreef MadMaster het volgende:
Na de 7 vette jaren ga je nu dus de 7 magere jaren tegemoet...
Ach, ze werkt er sinds kort weer hard aan...quote:Op maandag 13 juli 2015 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Roken is idd goed voor de lijn. Beetje lullig wel dat je zegt dat Deisyy vet was de afgelopen 7 jaren.
plee gepoetst - checkquote:Op maandag 13 juli 2015 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee pakjes en 3 toiletrollen zijn er vanavond al doorheen gegaan...
En deze binnen handbereik, het is een jonge vent...quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
plee gepoetst - check
buurvrouw vermoord - check
appeltaart in de oven - check
sexspeeltjes verstopt - check
kat + kattenbak verstopt - check
bed opgemaakt - check
espressomachine op scherp - check
Een Bossie rozen dan op tafel...quote:Op maandag 13 juli 2015 23:17 schreef sacha het volgende:
je moet ze lokken met hun eigen geur, ik zet in op Hugo Boss
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:57 schreef sacha het volgende:
ik heb zo'n beeld van Dees die nu het hele huis staat te pimpen
Helaas, daar gaat je beeld weer, mijn huis is eigenlijk altijd opgeruimd en netjes, dus ik was vanmorgen zo klaar om het kijkbaar te maken.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:57 schreef sacha het volgende:
ik heb zo'n beeld van Dees die nu het hele huis staat te pimpen
Waar werk ik hard aan?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, ze werkt er sinds kort weer hard aan...
Daar werk ik al jaren aan, ik loop al zo'n tweeënhalf jaar hard, want als je richting de 50 gaat komen de kilootjes er wat makkelijker aan en dat is wat ik toch wil voorkomen.quote:
quote:
Van roken schijn je (volgens KT) slank(er)te worden, dus als als je 7 jaar niet gerookt hebt..........quote:Op maandag 13 juli 2015 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Roken is idd goed voor de lijn. Beetje lullig wel dat je zegt dat Deisyy vet was de afgelopen 7 jaren.
Dikker wordt je inderdaad niet van stoppen met roken, maar door het snoepen wat je in plaats daarvan doetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Van roken schijn je (volgens KT) slank(er)te worden, dus als als je 7 jaar niet gerookt hebt..........![]()
Natuurlijk is dat onzin, het heeft er mee te maken dat mensen die stoppen met roken dan vaak uit verveling meer gaan eten (tussendoor snoepen), dus blijft het gewoon een feit dat je dikker wordt van teveel eten en niet slank wordt van roken op zich.
Gewoon lekker snoepen, wijn drinken en een gezellige dikke moeke worden. Op je balkon. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Daar werk ik al jaren aan, ik loop al zo'n tweeënhalf jaar hard, want als je richting de 50 gaat komen de kilootjes er wat makkelijker aan en dat is wat ik toch wil voorkomen.
Dan krijg ik ook billen van vorenquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon lekker snoepen, wijn drinken en een gezellige dikke moeke worden. Op je balkon. Niets mis mee.
Jij kunt straks hard gaan lopen op het strand. Dat klinkt wel als een enorme topshow. Afgezien van die vervelende honden waarvan er daar ook ongetwijfeld veel te veel rondhuppelen.
Nee, nog steeds niet, het lijkt wel mission impossiblequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |