dat is dan een typisch geval van jammerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat je eilander monteur een probleem krijgt
Jij zit er niet mee ... Het is dus gewoon een eikel die je niet magquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:02 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is dan een typisch geval van jammer
nehee...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zit er niet mee ... Het is dus gewoon een eikel die je niet mag
quote:
Dat mag vast welquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:05 schreef just me het volgende:
[..]ik weet niet of iemand anders ook wat mag zeggen
en jij ook!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:05 schreef just me het volgende:
[..]ik weet niet of iemand anders ook wat mag zeggen
DOA is pas echt de shit...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:06 schreef just me het volgende:
Ik durf al niet meer en ga wel verder GOA of SOA luisteren
soa's?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:06 schreef just me het volgende:
Ik durf al niet meer en ga wel verder GOA of SOA luisteren
ga ik even opzoeken.. hoeveel BPM ?quote:
Dead On Arrivalquote:
je doet maar je hebt toch geen aboquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:09 schreef sacha het volgende:
jullie staan allemaal op ignore![]()
oh wacht...
klopt, had ik opgezochtquote:
Ken betere muziek, dit kabbelt oeverloos voort.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
klopt, had ik opgezocht
maar Piet vind jij die muziek mooi?
ik dus gewoon helemaal niet
jij draait ook aparte muziek maar die kan ik wel waarderen, nou ja ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken betere muziek, dit kabbelt oeverloos voort.
Heb zulke muziek ook wel maar draai dat niet zo snel op radio, duurt te lang.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
jij draait ook aparte muziek maar die kan ik wel waarderen, nou ja ieder zijn smaak
had ik maar hippie moeten wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb zulke muziek ook wel maar draai dat niet zo snel op radio, duurt te lang.
Is dat niet met alle muziek zo?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
had ik maar hippie moeten worden
kan me wel voorstellen dat dit onder invloed van verdovende middelen heel apart kan zijn.
Reggae en Dub draaien is echt mijn ding, dit soort muziek mix ik weleens maar dan boeit het geluid me meer dan de muziek.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
had ik maar hippie moeten worden
kan me wel voorstellen dat dit onder invloed van verdovende middelen heel apart kan zijn.
Ik heb er geen ervaring mee... o.k. 2 keer aan 'n joint getrokken maar dat is het dan ook wel.quote:
Dan krijg je het toch juist met de paplelel ingegoten?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee... o.k. 2 keer aan 'n joint getrokken maar dat is het dan ook wel.
Vergeet niet, ik kom uit een politienest.
in die tijd nog niet hè, mijn vader was echt fel tegen, er was hier één tent waar gebruikt werd en hij zei als jij daar ooit komt breek ik allebei je benen. Juiste opmerking, waarschijnlijk niet maar hij had genoeg gevallen gezien waar het verkeerd afgelopen was en vertelde daar thuis ook over.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan krijg je het toch juist met de paplelel ingegoten?
Wie appelen vaart en zo...
Ik ben zeker geen promotor van drugsgebruik, maar ik ben van drank beroerder geweest...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
in die tijd nog niet hè, mijn vader was echt fel tegen, er was hier één tent waar gebruikt werd en hij zei als jij daar ooit komt breek ik allebei je benen. Juiste opmerking, waarschijnlijk niet maar hij had genoeg gevallen gezien waar het verkeerd afgelopen was en vertelde daar thuis ook over.
Ik ga richting Pampus daar vandaan...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:30 schreef sacha het volgende:
[..]
veel plezier!
bootje kieken in het donker?
ik weet gewoon heel weinig van drugs af en misschien als ik niet zo naar mijn vader geluisterd had was ik ooit aan het experimenteren geslagen, ik zal wel in die kringen. En idd van drank kun je heel beroerd zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen promotor van drugsgebruik, maar ik ben van drank beroerder geweest...
Helemaal geen gek idee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:53 schreef sacha het volgende:
[..]
*buurvrouw dagkaart voor het zwembad geeft*
Dat is duidelijk!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de betere ideeën moet je hier wezen...
Sacha ligt daar...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is duidelijk!
Ga je voor Pampus vanavond? Wat is daar voor leuks?
Jullie gaan samen voor Pampus, is het vandaag 31 juni dan?quote:
kan dat alleen op 31 juni ?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie gaan samen voor Pampus, is het vandaag 31 juni dan?
Nee, dat is het al geweest, maar Pampus is wel leuk 's nachts.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie gaan samen voor Pampus, is het vandaag 31 juni dan?
zou goed kunnen maar ik kon nietquote:
Dus eigenlijk is er niets te beleven maar je gaat graag voor Pampus.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is het al geweest, maar Pampus is wel leuk 's nachts.
Het is wel al zo'n 32 jaar geleden dat ik dat voor het laatst 's nachts bezocht heb, met een roeiboot.
En dan wegens een half onderkoelde mede verblijver van het eiland gehaald moeten worden...
Toen was je nog een puber! Dus het wordt een trip down memory lane?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is het al geweest, maar Pampus is wel leuk 's nachts.
Het is wel al zo'n 32 jaar geleden dat ik dat voor het laatst 's nachts bezocht heb, met een roeiboot.
En dan wegens een half onderkoelde mede verblijver van het eiland gehaald moeten worden...
ik zal wel naar de golfbaan gemoeten hebben!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik moest mijn haar wassen.
Piet, een beetje laat, maar nog gecondoleerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er niets te beleven maar je gaat graag voor Pampus.
Er is/was genoeg te beleven in het oude fort, maar ze hebben het in de loop der jaren wel flink gestript.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er niets te beleven maar je gaat graag voor Pampus.
Als ik het haal, zie hierboven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen was je nog een puber! Dus het wordt een trip down memory lane?
wel gaaf om te doen!!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
De kunst is nu om toch 's nachts op het eiland te komen, zonder er binnen een half uur weer afgehaald te worden...
Ik heb helaas geen connecties met bootjes meer in Muiden, dus ik moet nu waarschijnlijk zwemmend een poging wagen...quote:
Het is nog een flink eindje roeien, zie ik op Google maps.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik het haal, zie hierboven.
Het is net een soort Alcatraz nu, maar dan andersom...
doe je voorzichtig!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen connecties met bootjes meer in Muiden, dus ik moet nu waarschijnlijk zwemmend een poging wagen...
LoL, veel succes.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen connecties met bootjes meer in Muiden, dus ik moet nu waarschijnlijk zwemmend een poging wagen...
Doe maar nietquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim een uur, afhankelijk van de stroming...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nog een flink eindje roeien zie ik op Google maps.
Jeetje Mad je moet er iets voor over hebben!! Mw MM kan toch naast je roeien!quote:
Ik heb geen boot en mw. MM ziet me aankomen voor een Fok-meet...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Jeetje Mad je moet er iets voor over hebben!! Mw MM kan toch naast je roeien!
ja in dat geval....quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen boot en mw. MM ziet me aankomen voor een Fok-meet...
Kreeg jij je ex mee naar Fok-meets, niet bij jou thuis?quote:
Die Fok! meet vindt ze misschien best leuk, wij (5/6 usersquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen boot en mw. MM ziet me aankomen voor een Fok-meet...
Ik vrees het ergste voor de komende 31 juni...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Fok! meet vindt ze misschien best leuk, wij (5/6 users) zijn best leuk gezelschap.
Mijn exman is nooit meegegaan maar hij heeft Merel en mij wel een keer naar Leiden gebracht en weer opgehaald, scheelde natuurlijk wel dat Merel ook op het forum zat!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kreeg jij je ex mee naar Fok-meets, niet bij jou thuis?
Ik mw. MM één keer en toen begreep ze het helemaal niet meer...
Ik wacht een beter moment af om om pics te gaan roepen.quote:
Volgend jaar is het schrikkeljaar, dus geen 31 juniquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor de komende 31 juni...
Binnenkort wel even het meer achter je nieuwe huis showen...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht een beter moment af om om pics te gaan roepen.
Voor mijn nieuwe huis, ik kom met mijn balkon aan de jachthaven van het meer te zitten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnenkort wel even het meer achter je nieuwe huis showen...
zo dan! dat is genieten!!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mijn nieuwe huis, ik kom met mijn balkon aan de jachthaven van het meer te zitten.
Dinsdag even je huidige hokje verkopen, dan inpakken en over 2 maanden zit je aan de haven...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mijn nieuwe huis, ik kom met mijn balkon aan de jachthaven van het meer te zitten.
Ja echt, ik heb er zo'n zin in en dan een bootje aan het steiger beneden.quote:
Dat is natuurlijk te mooi om waar te zijn, maar het kan natuurlijk ineens heel hard gaan. Er staat nog niet eens een bord in de tuin en ook staat dit huis nog niet op Funda, maar deze man is echt geïnteresseerd. Dit is dan ook een huis en tuin die helemaal af zijn, afgelopen winter is de hele woonkamer nog gestuct, hij zou er zo in kunnen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dinsdag even je huidige hokje verkopen, dan inpakken en over 2 maanden zit je aan de haven...
Kan ik die dan lenen voor een tripje richting Pampus?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt, ik heb er zo'n zin in en dan een bootje aan de steiger beneden.
Mag je er ook een bootje neerleggen. Ik woon al jaren met plezier aan een grote vaart maar een bootje mag niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh wat lekkerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt, ik heb er zo'n zin in en dan een bootje aan het steiger beneden.
Prima, zullen we meteen afspreken voor 31 juni 2017?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik die dan lenen voor een tripje richting Pampus?
top als ik een uitnodiging krijg ben ik erquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima, zullen we meteen afspreken voor 31 juni 2017?
Dat is best jammer, het is zo leuk en het staat ook heel leuk. Bij ons is het een jachthaventje waar de bewoners een steiger kunnen huren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag je er ook een bootje neerleggen. Ik woon al jaren met plezier aan een grote vaart maar een bootje mag niet.
Je komt op de lijst, lekker flesje wijn mee..... of 2 en als soury mee gaat 3quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
top als ik een uitnodiging krijg ben ik er
Ja grote vaart komt er door, dat heeft ook zijn charmes btw. Om de hoek mag wel maar ja ping pingquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best jammer, het is zo leuk en het staat ook heel leuk. Bij ons is het een jachthaventje waar de bewoners een steiger kunnen huren.
7quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je komt op de lijst, lekker flesje wijn mee..... of 2 en als soury mee gaat 3
Alles wat vaart is leuk om naar te kijken. Bij ons vallen de ligplaatsprijzen wel mee, 500 euro per jaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja grote vaart komt er door, dat heeft ook zijn charmes btw. Om de hoek mag wel maar ja ping ping
Ja, lekker lang licht dan...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima, zullen we meteen afspreken voor 31 juni 2017?
ga je dat redden? anders neem ik gewoon wat meer mee hoor, kan ik ook meedoenquote:
Ik ka ook sjouwen hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
ga je dat redden? anders neem ik gewoon wat meer mee hoor, kan ik ook meedoen
dan gaat dat helemaal goedkomenquote:
heel duidelijk!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een kwestie van prioriteiten stellen
Regel jij eerst dat balkon en bootje even...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een kwestie van prioriteiten stellen
Oh Mad komt met een bootje aan en gaat dan onder het balkon zingen!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel jij eerst dat balkon en bootje even...
Ja, zwart geschminkt en dan van 'Zie ginds komt de stoomboot, zijn knecht staat te lachen en roept ons luid toe' en zo...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
Oh Mad komt met een bootje aan en gaat dan onder het balkon zingen!
Ik ben heel hard aan het regelen, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel jij eerst dat balkon en bootje even...
o sole mioquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
Oh Mad komt met een bootje aan en gaat dan onder het balkon zingen!
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zwart geschminkt en dan van 'Zie ginds komt de stoomboot, zijn knecht staat te lachen en roept ons luid toe' en zo...
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zwart geschminkt en dan van 'Zie ginds komt de stoomboot, zijn knecht staat te lachen en roept ons luid toe' en zo...
Dat bevestig ik toch net?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]Dames staan op het balkon en jij gaat de dames toezingen
Jij wil als zwarte piet komen en dat is niet romantisch!quote:
Wat is hier mis mee?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
Jij wil als zwarte piet komen en dat is niet romantisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee?niets mis mee maar dat klopt niet met mijn gedachtes, moet even knopje omzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Oorbellen in en lippen gestift, noem dat maar niet romantisch...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
niets mis mee maar dat klopt niet met mijn gedachtes, moet even knopje omzetten
voor een man ?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oorbellen in en lippen gestift, noem dat maar niet romantisch...
OK, ik zal een bos blommen in de zak meenemen...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
voor een man ?
nee ik stel me een man voor die staat te zingen onder het balkon met een bossie rooie rozen!
en weet je al wat je gaat zingen of is dat een verrassing?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik zal een bos blommen in de zak meenemen...
Ja, dat van die stoomboot.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
en weet je al wat je gaat zingen of is dat een verrassing?
Als je een bas stem hebt, wat ik wel denk, kan dat van die stoomboot heel mooi klinkenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat van die stoomboot.
Of heb je een andere voorkeur?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor stem ik heb, ik gok eerder op een bariton...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:00 schreef just me het volgende:
[..]
Als je een bas stem hebt, wat ik wel denk, kan dat van die stoomboot heel mooi klinken
we horen het dan wel, wel lang wachten tot 31 juni 2017....quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor stem ik heb, ik gok eerder op een bariton...
Genoeg bedenktijd iigquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
we horen het dan wel, wel lang wachten tot 31 juni 2017....
Ik ben er gewoonquote:
Ik lulde mijn dochter en nu kleinzoon zo in slaap da's een gave.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor stem ik heb, ik gok eerder op een bariton...
Toen ik klein was, kwam ik slapend uit mijn bed ging op mijn ouders bed zitten (die overigens lekker aan het slapen waren) en maakte ze wakker met mijn geklets. Ik kletste nog door in mijn slaapquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lulde mijn dochter en nu kleinzoon zo in slaap da's een gave.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:48 schreef just me het volgende:
Ik praat ook in mijn slaapt, wordt er zelf wel eens wakker van![]()
gelukkig heb ik voor mezelf geen geheimen
Zoek setjes kleding aan waarbij je zoveel mogelijk dezelfde schoenen bij aan kan, dat scheelt ook weer.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:50 schreef just me het volgende:
Ik probeer zo min mogelijk mee te nemen voor 4 dagen weg maar het lukt niet
ik wil toch echt wel elke dag schone kleren aan.
Op naar poging 2
ik ga paar dagen golfen, moet dus behalve 1 "normale" schoenen ook 2 paar golfschoenen meenemen, waarom 2, ik ga naar de Ardennen en daar kan het ook regenenquote:Op zondag 12 juli 2015 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoek setjes kleding aan waarbij je zoveel mogelijk dezelfde schoenen bij aan kan, dat scheelt ook weer.
Daar gaat mijn goede idee!quote:Op zondag 12 juli 2015 15:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga paar dagen golfen, moet dus behalve 1 "normale" schoenen ook 2 paar golfschoenen meenemen, waarom 2, ik ga naar de Ardennen en daar kan het ook regenen
maar bedankt voor het meedenkenquote:
En alsof ze met het vliegtuig gaat....quote:Op zondag 12 juli 2015 16:26 schreef sacha het volgende:
ach wat maakt het uit hoe zwaar die tas is, maak gebruik van je handicap
sjouwen zullen ze voor mequote:Op zondag 12 juli 2015 16:26 schreef sacha het volgende:
ach wat maakt het uit hoe zwaar die tas is, maak gebruik van je handicap
mag ik jouw zweepje dan even lenenquote:
Ik ben vrijdagavond al terug hoorquote:Op zondag 12 juli 2015 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed... Ik heb hem de komende 14 dagen niet nodig
ga jij naar je dochter?quote:
hartstikke leuk, geniet ervan !!quote:Op zondag 12 juli 2015 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]Diploma gedoe en zo ...
En afscheid nemen van Valencia... Volgende keer Madrid
die heb je toch wel via bolfok gekocht hèquote:Op maandag 13 juli 2015 14:33 schreef MadMaster het volgende:
Bol punt com neemt hun levergarantie 'vandaag besteld, morgen geleverd' wel heel letterlijk, ook als je dat niet wilt.
Gisteren daar een koelkast besteld met als gewenste bezorgdatum maandag 20 juli 2015.
Staan ze vanmorgen voor de deur met de koelkast...
Als jij uitlegt wat je daarmee bedoelt, kan ik dat vervolgens al dan niet bevestigen...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:21 schreef sacha het volgende:
[..]
die heb je toch wel via bolfok gekocht hè
FB / FOK! affiliate links - waar alle beetjes helpen...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij uitlegt wat je daarmee bedoelt, kan ik dat vervolgens al dan niet bevestigen...
Ow, niet gedaan, ik probeerde al reclame/spam te voorkomen door bol punt com te schrijven.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:30 schreef sacha het volgende:
[..]
FB / FOK! affiliate links - waar alle beetjes helpen...
Ik kan dat niet onthoudenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:30 schreef sacha het volgende:
[..]
FB / FOK! affiliate links - waar alle beetjes helpen...
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:37 schreef Deisyy het volgende:
En had ik al gezegd dat ik weer een soort van rook?
mijn hele Dees beeld naar de knoppenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan dat niet onthouden
En had ik al gezegd dat ik weer een soort van rook?
Maar wel buitenquote:Op maandag 13 juli 2015 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terrasje. Boot. Eiland. Pakje per weekend.
Ja sorry, je denkt er al 7 jaar vanaf te zijn en dan begint het met eentje voor de gezelligheid en dan een pakje voor een weekendje weg of een feestje en dan ineens maak je van je hele leven een feest en rook je weer elke dagquote:
mag dat alleen als je geen abo hebt?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, niet gedaan, ik probeerde al reclame/spam te voorkomen door bol punt com te schrijven.
En ik heb al een abo...
Aangezien je binnenkort je huis gaat verkopen is dat ook niet meer noodzakelijk.quote:
Op Terschelling hoorde je het geluid van zo'n blaffende zeehond bij zonsopgang en je dacht: Dat wil ik voortaan altijd!!quote:Op maandag 13 juli 2015 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sorry, je denkt er al 7 jaar vanaf te zijn en dan begint het met eentje voor de gezelligheid en dan een pakje voor een weekendje weg of een feestje en dan ineens maak je van je hele leven een feest en rook je weer elke dag
Ik moet er niet aan denken om binnen te roken en straks krijg ik ruim balkon met uitzicht over de jachthaven tijdens het roken. Maar voorlopig maak ik mezelf nog wijs dat ik stop met roken zodra ik verhuisd benquote:Op maandag 13 juli 2015 15:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien je binnenkort je huis gaat verkopen is dat ook niet meer noodzakelijk.
Samen buiten roken is natuurlijk wel heel gezellig. Vooral 's winters.
Wie wil dat nu niet?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Terschelling hoorde je het geluid van zo'n blaffende zeehond bij zonsopgang en je dacht: Dat wil ik voortaan altijd!!
Begrijpelijk...
Dan had hij ook moeten stoppen met roken, maar dat deed hij niet en dus is het eigenlijk zijn schuld dat ik weer ben gaan roken.quote:
Dus na 7 jaar is het zijn schuld?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had hij ook moeten stoppen met roken, maar dat deed hij niet en dus is het eigenlijk zijn schuld dat ik weer ben gaan roken.
Roken is idd goed voor de lijn. Beetje lullig wel dat je zegt dat Deisyy vet was de afgelopen 7 jaren.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:03 schreef MadMaster het volgende:
Na de 7 vette jaren ga je nu dus de 7 magere jaren tegemoet...
Ach, ze werkt er sinds kort weer hard aan...quote:Op maandag 13 juli 2015 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Roken is idd goed voor de lijn. Beetje lullig wel dat je zegt dat Deisyy vet was de afgelopen 7 jaren.
plee gepoetst - checkquote:Op maandag 13 juli 2015 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee pakjes en 3 toiletrollen zijn er vanavond al doorheen gegaan...
En deze binnen handbereik, het is een jonge vent...quote:Op maandag 13 juli 2015 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
plee gepoetst - check
buurvrouw vermoord - check
appeltaart in de oven - check
sexspeeltjes verstopt - check
kat + kattenbak verstopt - check
bed opgemaakt - check
espressomachine op scherp - check
Een Bossie rozen dan op tafel...quote:Op maandag 13 juli 2015 23:17 schreef sacha het volgende:
je moet ze lokken met hun eigen geur, ik zet in op Hugo Boss
quote:Op maandag 13 juli 2015 23:57 schreef sacha het volgende:
ik heb zo'n beeld van Dees die nu het hele huis staat te pimpen
Helaas, daar gaat je beeld weer, mijn huis is eigenlijk altijd opgeruimd en netjes, dus ik was vanmorgen zo klaar om het kijkbaar te maken.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:57 schreef sacha het volgende:
ik heb zo'n beeld van Dees die nu het hele huis staat te pimpen
Waar werk ik hard aan?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, ze werkt er sinds kort weer hard aan...
Daar werk ik al jaren aan, ik loop al zo'n tweeënhalf jaar hard, want als je richting de 50 gaat komen de kilootjes er wat makkelijker aan en dat is wat ik toch wil voorkomen.quote:
quote:
Van roken schijn je (volgens KT) slank(er)te worden, dus als als je 7 jaar niet gerookt hebt..........quote:Op maandag 13 juli 2015 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Roken is idd goed voor de lijn. Beetje lullig wel dat je zegt dat Deisyy vet was de afgelopen 7 jaren.
Dikker wordt je inderdaad niet van stoppen met roken, maar door het snoepen wat je in plaats daarvan doetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Van roken schijn je (volgens KT) slank(er)te worden, dus als als je 7 jaar niet gerookt hebt..........![]()
Natuurlijk is dat onzin, het heeft er mee te maken dat mensen die stoppen met roken dan vaak uit verveling meer gaan eten (tussendoor snoepen), dus blijft het gewoon een feit dat je dikker wordt van teveel eten en niet slank wordt van roken op zich.
Gewoon lekker snoepen, wijn drinken en een gezellige dikke moeke worden. Op je balkon. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Daar werk ik al jaren aan, ik loop al zo'n tweeënhalf jaar hard, want als je richting de 50 gaat komen de kilootjes er wat makkelijker aan en dat is wat ik toch wil voorkomen.
Dan krijg ik ook billen van vorenquote:Op woensdag 15 juli 2015 08:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon lekker snoepen, wijn drinken en een gezellige dikke moeke worden. Op je balkon. Niets mis mee.
Jij kunt straks hard gaan lopen op het strand. Dat klinkt wel als een enorme topshow. Afgezien van die vervelende honden waarvan er daar ook ongetwijfeld veel te veel rondhuppelen.
Nee, nog steeds niet, het lijkt wel mission impossiblequote:
Sorry dat ik sliep vannacht, maar hoezo?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet, het lijkt wel mission impossible
Een week nadat de makelaar is geweest en nog steeds niet verkocht, wat is er mis?quote:Op donderdag 16 juli 2015 07:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry dat ik sliep vannacht, maar hoezo?
Is die bezichtiging wel doorgegaan afgelopen week?quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week nadat de makelaar is geweest en nog steeds niet verkocht, wat is er mis?
Als je straks in je buitenhuis zit, heb je dat ook.quote:Het is niet erg dat je sliep, maar ik voelde me wel een beetje eenzaam.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is die bezichtiging wel doorgegaan afgelopen week?
[..]
Als je straks in je buitenhuis zit, heb je dat ook.
Wen er maar vast aan, even door de zure appel heen bijten onder het genot van een peukje in de tuin...
nee, ben nog wakker...quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:18 schreef Deisyy het volgende:
SACHA?! Slaap je al?
Goffer, kan ik niet slapen is hier niemand
Een week, onverkoopbaarquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week nadat de makelaar is geweest en nog steeds niet verkocht, wat is er mis?
Het is niet erg dat je sliep, maar ik voelde me wel een beetje eenzaam.
Dees wil gewoon haar nieuwe droomhuis, en dat wil ze nu, dus het oude huis moet gisteren verkocht zijnquote:
Jij begrijpt me!quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
Dees wil gewoon haar nieuwe droomhuis, en dat wil ze nu, dus het oude huis moet gisteren verkocht zijn
Juffie ongeduld...quote:
Kom op, doorzetten!quote:Tering, ik ben gesloopt en ik moet nog een hele dag werken, 5 dagen per week werken blijkt dus niets voor mij te zijn.
Als ik iets wil, dan wil ik het nu!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juffie ongeduld...
[..]
Kom op, doorzetten!
Die hypotheek moet gewoon betaald worden, het is hier geen Griekenland...
Je woont toch in Tilburg? Of heb je er twee huizen?quote:
Woon in Gelderland nu, kom wel uit Tilburg en mijn 2e huis staat in Reichshof.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je woont toch in Tilburg? Of heb je er twee huizen?
O ja, jij woont op de Veluwe toch? Ik moet dringend zo'n excel-sheet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woon in Gelderland nu, kom wel uit Tilburg en mijn 2e huis staat in Reichshof.
Ja. mooi huis met 3 verdiepingen vlakbij uitvalswegen en centrum in een rustige straat.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, jij woont op de Veluwe toch? Ik moet dringend zo'n excel-sheet.
Maar je 3e huis in Tilburg staat te koop?
Jij kan zo makelaar worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja. mooi huis met 3 verdiepingen vlakbij uitvalswegen en centrum in een rustige straat.
quote:
Waarvan er dus al 1 voorbij is.quote:Dat 5 dagen werken is gelukkig maar voor 2 weken ivm vakantie van collega's.
Misschien wel een beetje, maar ik doe natuurlijk ook nog de administratie voor het bedrijf van mijn man.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Waarvan er dus al 1 voorbij is.
Is u niet een beetje verwend, hare majesteit?
Ik weet dat je koekjes in de kluis doet op je werk, verder niets wat betreft werk, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje, maar ik doe natuurlijk ook nog de administratie voor het bedrijf van mijn man.
Het meest vermoeiend is ook niet dat 5 dagen werken, het is best arbeidsintensief om werk te doen wat je normaal gesproken nooit doet.
ga je op vakantie ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zondag 19 juli 2015 21:04 schreef sacha het volgende:
korte samenvatting graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2015 17:30 schreef Kingstown het volgende:
Die Barguil is een beetje gestoord.ja verdorie, domme actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dickie N.quote:
Is hij familie van Wilma?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dickie N.
Edit: Lees nu pas dat 'ie overleden is...
Dat denk ik niet.quote:
Van mij mag alles!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Dick was een Limbo, Wilma volgens mij niet, maar dat is een aanname en die mogen niet...
je kent hem!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:00 schreef chufi het volgende:
Arme Dick, als aankomend talent heb ik hem zo vaak mogen zien op eenzame hoogte, zwevend in de lucht , daar waar hij sterk was....
Dan mogen jullie vast gratis de tent opzetten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:36 schreef sacha het volgende:
[..]
en thuis slapen, douchen, wassen en poepen
de tent staat al sinds 1 aprilquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mogen jullie vast gratis de tent opzetten.
Dat zei mijn neefje ooit tegen mijn moeder. Hij was plots in de slaapkamer van mijn moeder "Wat een fuik"quote:
Mijn tante kreeg ze terug bij de wasserette: "wij wassen geen tentdoeken"quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zei mijn neefje ooit tegen mijn moeder. Hij was plots in de slaapkamer van mijn moeder "Wat een fuik"
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn tante kreeg ze terug bij de wasserette: "wij wassen geen tentdoeken"
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zei mijn neefje ooit tegen mijn moeder. Hij was plots in de slaapkamer van mijn moeder "Wat een fuik"
InIn jeje achtertuachtertuin dus.quote:
Lanterfanten met Douwe Egbert...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:47 schreef sacha het volgende:
zal ik naar Douwe Bob gaan?
of gaan lanterfanten?
je bent gewoon bezopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
InIn jeje achtertuachtertuin dus.
MijnMtelefoon is kapot ooop FokFok!HijHtikt alal wekeweken allesalles dubbeldubbel, alleenalleen opop fokfok!
Kan die mooi naast TH zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:55 schreef sacha het volgende:
aan komen waaien, een verdwaalde postduif...
na 3 dagen dak zitten, hebben Aap en ik hem geadopteerd![]()
hij heet Mijnheer Duivendak![]()
[ afbeelding ]
Kun je dat wel betalen dan?quote:
Ah je betaald in naturaquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hoef niet te betalen want ik heb er een wederdienst voor gedaan
Jaquote:
Nee, de wind stond gunstig en de boom is op het voetpad terecht gekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |