Nee de derde keer inmiddels al.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah......... eerste keer samen op vakantie?
Ow... dan heb je de relatietest al gehad, in elk geval veel plezier saampjes dan..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee de derde keer inmiddels al.
Vorig jaar mei Frankrijk en in augustus waren we in Praag en Beieren
Ja we zijn vorig jaar ook al naar Ikea geweest voor relatietest 2 en 3 weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... dan heb je de relatietest al gehad, in elk geval veel plezier saampjes dan..
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja we zijn vorig jaar ook al naar Ikea geweest voor relatietest 2 en 3 weet ik niet meer.
Nou kijken of we deze ook goed doorheen komen
Mag ook wel een keer, genoeg klussen hierquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
Klussen met zijn tweetjes is ook een leuke .....
Ga je hier verslag doen hoe het ging?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer, genoeg klussen hier
Het klussen?quote:
Ja, en dan vooral de Ikea kastjes en zooi in elkaar zetten, meestal hou je wel een paar schroefjesquote:
Tot nu toe heeft hij gekocht spul hier bezorgd en heb ik het zelf de week daarna in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral de Ikea kastjes en zooi in elkaar zetten, meestal hou je wel een paar schroefjes
overen de gebruiksaanwijzingen zijn soms alleen in zweeds en chinees, ook érg handig
Wat denk je waarom ze naar Zweden gaan...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral de Ikea kastjes en zooi in elkaar zetten, meestal hou je wel een paar schroefjes
overen de gebruiksaanwijzingen zijn soms alleen in zweeds en chinees, ook érg handig
Dat zei ik ook al tegen Sas, ik wees hem een plaats aan en zei. En daar hebben ze een Ikea, zullen we daarnaartoe?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ze naar Zweden gaan...
Lekker originele vakantie....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al tegen Sas, ik wees hem een plaats aan en zei. En daar hebben ze een Ikea, zullen we daarnaartoe?
Terwijl niet ver bij hem er ook 1 zit.
Was een plaats waar ik ooit geweest ben, en bij aankomst zag je dus de Ikea rechts opdoemen.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft hij gekocht spul hier bezorgd en heb ik het zelf de week daarna in elkaar gezet.
4 boekenkasten, nu 1 wand met dezelfde kasten.
Rolgordijn staat nog in de gang.
Einde verslag.
heb jij geen Ikea family card?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben op familiebezoek, niet op vakantie.
Maar je doet toch ook wel eens iets ''leuks''?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben op familiebezoek, niet op vakantie.
Ben je niet benieuwd naar de rekening?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:03 schreef chufi het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een flat mn dochter inmiddels gevonden heeft.. Morgen uitgebreid verslag
wel bij een konijn!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je doet toch ook wel eens iets ''leuks''?
Stel dat je een vriendin hebt en die meeneemt, dan kan je toch niet de hele dag bij die familie zitten?
oei..............quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ze maar regelen met dr moeder.. Vanaf september gaat bij de kraan dicht
Mijn ex neemt dr vriend ook niet mee naar mn dochter... En die kennen elkaar al 15 jaar of zoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je doet toch ook wel eens iets ''leuks''?
Stel dat je een vriendin hebt en die meeneemt, dan kan je toch niet de hele dag bij die familie zitten?
als ik haar was zou ik nu iets kopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ze maar regelen met dr moeder.. Vanaf september gaat bij de kraan dicht
wordt ze groot van Chufquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien nu ze een vast salaris krijgt van 3 x niks ....
Juist.. En dat ze nu al een baan heeft en een kamer is een goed voorteken.. Een maand geleden wist ze nog niet eens dat ze na Madrid zou gaan.. En ze heeft alles zelf geregeld..quote:
Klinkt goed...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist.. En dat ze nu al een baan heeft en een kamer is een goed voorteken.. Een maand geleden wist ze nog niet eens dat ze na Madrid zou gaan.. En ze heeft alles zelf geregeld..
En ik met eerst Portugal, toen Spanje en nu Duitslandquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat krijg je nou eenmaal als je familie daar zit, hadden wij ook altijd met Griekenland
allemaal exen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik met eerst Portugal, toen Spanje en nu Duitsland
Ik heb ook allemaal glazen potten van de Ikea, nog nooit een schroefje van overgehouden.quote:
weet ik wel zeker, ik ben al in dagen de deur niet uit geweestquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen is het daar nog warmer... Ben bang dat Neji daar levend geroosterd wordt...
Allemaal dezelfde broer. Hij heeft ook nog in Canada en Oostenrijk (2 x) gewoond, maar daar ben ik nooit op bezoek geweest.quote:
Ik zit hier buiten op het balkon...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik wel zeker, ik ben al in dagen de deur niet uit geweest![]()
ik ben nu zo ongeveer de doorsnee Fokker
Ja, hé hé.... die heb ik trouwens ook, al járen, eigenlijk moet ik er nog een paar bij hebben, aarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook allemaal glazen potten van de Ikea, nog nooit een schroefje van overgehouden.
Ah... oké ja is ook zo, maar een broer kan ook natuurlijk, meestal wordt je partner toch eenquote:
Volgens mij alleen als je voor de wet trouwt? Want bloedverwanten zul je never nooit wordenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... oké ja is ook zo, maar een broer kan ook natuurlijk, meestal wordt je partner toch een
beetje familie... tenminste na járen wel toch?
Ik heb gekooid gezelschapquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou ik ook kunnen doen, maar vin ik geen zak aan in mijn eentje...
Neeeeeeeeee, oké, maar als je straks 25 jaar met die kwast bent zie je hem dan niet een beetjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je voor de wet trouwt? Want bloedverwanten zul je never nooit worden
Saskwast bedoel je?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, oké, maar als je straks 25 jaar met die kwast bent zie je hem dan niet een beetje
als familie?
Was ie eerder al.. Eventje trok ie zelfs sprintjes diagonaal over het balkon met sprongetjes... Hij moet wel uitkijken want we zitten 8 hoog en het is geen poesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
arm beestje... kan ie niet gewoon los op het balkon?
Je eigen partner? Neh, das best raar. Maar wel zijn familie gewoon schoonfamilie noemen natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, oké, maar als je straks 25 jaar met die kwast bent zie je hem dan niet een beetje
als familie?
Nee, hij is gewoon Sas, mijn lieve Sasjequote:
Nou dat is dan toch ook raar? Je schoonfamilie wél familie, maar diegene waar het om gaat nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Je eigen partner? Neh, das best raar. Maar wel zijn familie gewoon schoonfamilie noemen natuurlijk!
Hoelang is ie nou al JOUW Sasje? Ik hou dat niet meer bij hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon Sas, mijn lieve Sasje
Ja, lekker raar dan maarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch ook raar? Je schoonfamilie wél familie, maar diegene waar het om gaat niet![]()
als je erover nadenk is dat wel een beetje raar dan...
1,5 jaar. net als 2 weken terug toen je het vroegquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoelang is ie nou al JOUW Sasje? Ik hou dat niet meer bij hoor
Moet nu ineens denken aan tita tovenaarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja,dan maar raar, da's waar
en het rijmt ook nog
ow...vroeg ik het toen ook al? nou dan is het nu 1,5 jaar en 2 wekenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
1,5 jaar. net als 2 weken terug toen je het vroeg
o ja, hoe ging dat verder ook weer?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet nu ineens denken aan tita tovenaar
Het is raar maar waar ja echt heus waarquote:
Nee geen familiequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
Ik krijg komende week de zus van een ex van mn dochter op bezoek,,, Is dat dan ook familie? Ik heb wel met dr vader een sigaar zitten roken (toen het nog aan was)
o ja...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is raar maar waar ja echt heus waar
Nee, een ex is geen familie meerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
Ik krijg komende week de zus van een ex van mn dochter op bezoek,,, Is dat dan ook familie? Ik heb wel met dr vader een sigaar zitten roken (toen het nog aan was)
Veel plezier met die Kwastquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:45 schreef drakin het volgende:
Ik ga nu die film eens verder zien, morgen nog 2 wasjes en koffer inpakken
Fijne vakantie Draakjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:45 schreef drakin het volgende:
Ik ga nu die film eens verder zien, morgen nog 2 wasjes en koffer inpakken
Ik ga zonder kwast film kijken.quote:
Ga vrijdag pas, ben nog niet weg hoorquote:
Ik bedoelde met je vakantie..........................................quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga zonder kwast film kijken.
Heb wel een bak koffie
caffeinevrije bak oploskoffie in warme melk
Neem dan ook geen kwast mee, wel hotelreserveringen, een auto, een koffer en Lief Sasjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bedoelde met je vakantie..........................................
Zijn kwast laat je thuis?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Neem dan ook geen kwast mee, wel hotelreserveringen, een auto, een koffer en Lief Sasje
En of jij melig bent...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Zijn kwast laat je thuis?![]()
Zonde man.....
kanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
Ik heb zowaar al een kleurtje.. Zonder in de zon te zijn gaan zitten en zoveel mogelijk in de schaduw te lopen...
Mooi beesje...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:13 schreef sacha het volgende:
MLN / [MLN OUWESOK] #123 - zeg ken jij de ziggo man?
chopchop sticks?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze is leuk Chuf....
maar wel tot het einde kijken
nee hoor, maar alleen een linkje naar daaro is ook weer zoquote:
eigenlijk weet ik niet eens of Mijnheer Duivendak een meneer of mevrouw isquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:26 schreef FANN het volgende:
maar wél leuk, misschien gaat hij nog een nestje bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |