Nee de derde keer inmiddels al.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah......... eerste keer samen op vakantie?
Ow... dan heb je de relatietest al gehad, in elk geval veel plezier saampjes dan..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee de derde keer inmiddels al.
Vorig jaar mei Frankrijk en in augustus waren we in Praag en Beieren
Ja we zijn vorig jaar ook al naar Ikea geweest voor relatietest 2 en 3 weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... dan heb je de relatietest al gehad, in elk geval veel plezier saampjes dan..
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja we zijn vorig jaar ook al naar Ikea geweest voor relatietest 2 en 3 weet ik niet meer.
Nou kijken of we deze ook goed doorheen komen
Mag ook wel een keer, genoeg klussen hierquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
Klussen met zijn tweetjes is ook een leuke .....
Ga je hier verslag doen hoe het ging?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer, genoeg klussen hier
Het klussen?quote:
Ja, en dan vooral de Ikea kastjes en zooi in elkaar zetten, meestal hou je wel een paar schroefjesquote:
Tot nu toe heeft hij gekocht spul hier bezorgd en heb ik het zelf de week daarna in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral de Ikea kastjes en zooi in elkaar zetten, meestal hou je wel een paar schroefjes
overen de gebruiksaanwijzingen zijn soms alleen in zweeds en chinees, ook érg handig
Wat denk je waarom ze naar Zweden gaan...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral de Ikea kastjes en zooi in elkaar zetten, meestal hou je wel een paar schroefjes
overen de gebruiksaanwijzingen zijn soms alleen in zweeds en chinees, ook érg handig
Dat zei ik ook al tegen Sas, ik wees hem een plaats aan en zei. En daar hebben ze een Ikea, zullen we daarnaartoe?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ze naar Zweden gaan...
Lekker originele vakantie....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al tegen Sas, ik wees hem een plaats aan en zei. En daar hebben ze een Ikea, zullen we daarnaartoe?
Terwijl niet ver bij hem er ook 1 zit.
Was een plaats waar ik ooit geweest ben, en bij aankomst zag je dus de Ikea rechts opdoemen.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft hij gekocht spul hier bezorgd en heb ik het zelf de week daarna in elkaar gezet.
4 boekenkasten, nu 1 wand met dezelfde kasten.
Rolgordijn staat nog in de gang.
Einde verslag.
heb jij geen Ikea family card?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben op familiebezoek, niet op vakantie.
Maar je doet toch ook wel eens iets ''leuks''?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben op familiebezoek, niet op vakantie.
Ben je niet benieuwd naar de rekening?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:03 schreef chufi het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een flat mn dochter inmiddels gevonden heeft.. Morgen uitgebreid verslag
wel bij een konijn!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je doet toch ook wel eens iets ''leuks''?
Stel dat je een vriendin hebt en die meeneemt, dan kan je toch niet de hele dag bij die familie zitten?
oei..............quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ze maar regelen met dr moeder.. Vanaf september gaat bij de kraan dicht
Mijn ex neemt dr vriend ook niet mee naar mn dochter... En die kennen elkaar al 15 jaar of zoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je doet toch ook wel eens iets ''leuks''?
Stel dat je een vriendin hebt en die meeneemt, dan kan je toch niet de hele dag bij die familie zitten?
als ik haar was zou ik nu iets kopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ze maar regelen met dr moeder.. Vanaf september gaat bij de kraan dicht
wordt ze groot van Chufquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien nu ze een vast salaris krijgt van 3 x niks ....
Juist.. En dat ze nu al een baan heeft en een kamer is een goed voorteken.. Een maand geleden wist ze nog niet eens dat ze na Madrid zou gaan.. En ze heeft alles zelf geregeld..quote:
Klinkt goed...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist.. En dat ze nu al een baan heeft en een kamer is een goed voorteken.. Een maand geleden wist ze nog niet eens dat ze na Madrid zou gaan.. En ze heeft alles zelf geregeld..
En ik met eerst Portugal, toen Spanje en nu Duitslandquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat krijg je nou eenmaal als je familie daar zit, hadden wij ook altijd met Griekenland
allemaal exen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik met eerst Portugal, toen Spanje en nu Duitsland
Ik heb ook allemaal glazen potten van de Ikea, nog nooit een schroefje van overgehouden.quote:
weet ik wel zeker, ik ben al in dagen de deur niet uit geweestquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen is het daar nog warmer... Ben bang dat Neji daar levend geroosterd wordt...
Allemaal dezelfde broer. Hij heeft ook nog in Canada en Oostenrijk (2 x) gewoond, maar daar ben ik nooit op bezoek geweest.quote:
Ik zit hier buiten op het balkon...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik wel zeker, ik ben al in dagen de deur niet uit geweest![]()
ik ben nu zo ongeveer de doorsnee Fokker
Ja, hé hé.... die heb ik trouwens ook, al járen, eigenlijk moet ik er nog een paar bij hebben, aarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook allemaal glazen potten van de Ikea, nog nooit een schroefje van overgehouden.
Ah... oké ja is ook zo, maar een broer kan ook natuurlijk, meestal wordt je partner toch eenquote:
Volgens mij alleen als je voor de wet trouwt? Want bloedverwanten zul je never nooit wordenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... oké ja is ook zo, maar een broer kan ook natuurlijk, meestal wordt je partner toch een
beetje familie... tenminste na járen wel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |