Zo zie ik het ook.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:03 schreef Konniefeer het volgende:
Innerlijk is voor mij belangrijker dan uiterlijk Mode popje is niet noodzakelijk dus.
Mijn ervaring is dat de knapste dames ook vaak weer zo gevlogen zijn ivm aandacht van playerstypes.
Ik heb eens een relatie gehad met een toiletjuffrouw.
IK had veel moeite met het niveau. Ondanks dat het een schat was.
Maar ze begreep heel erg weinig. Zeker in vergelijking met mij, hbo post.
Dat werkte helaas niet.
Is nu nog wel een goede vriendin van me. Leuk voor slap mee te ouwehoeren.
Al gevonden 15 jaar geledenquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:47 schreef zarGon het volgende:
R&P.
haos, geef jij ook even aan wat jij zoekt in een partner?
Wat is een "leuke slimme" vrouw?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:51 schreef hoas het volgende:
[..]
Al gevonden 15 jaar geleden
Gewoon een leuke slimme vrouw, meer heb ik niet nodig.
Wat?quote:
Uh niet in de zin van zoals mijn vader, maar lief, verzorgzaam? Of hoe je dat ook noemtquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
On topic: Ze moet geen slet zijn. Dat is het wel zo'n beetje.
Is dat niet ook gewoon zorgzaam?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh niet in de zin van zoals mijn vader, maar lief, verzorgzaam? Of hoe je dat ook noemt
TS begint.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:55 schreef hoas het volgende:
Maakt het je niet uit, als ze maar lekker is?
Of middelmatig, met een goede opleiding en zo?
Of kies je voor lelijk, want papa zwemt toch in het geld?
Laat het ons weten.
Hahaha ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet ook gewoon zorgzaam?
Zorgzame mannenquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elke vent wil een meid die hij mag beschermen. Soort oerinstinct. Tenminste, ik spreek voor mezelf.quote:
Nee ze wil graag een postbode.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |