abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 juli 2015 @ 10:34:56 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154508070
Tijdlijn Sylvie-Rafaël en Sabia-Khalid onder een spoiler, opklikken, of eventueel bekijken in het vorige deel#56.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015:11 mei, Sylvie en Maurice Mobetie, roepnaam Momo hebben een relatie. Sylvie: Eindelijk is mijn liefde gekomen.
2015: 9 juni, Het pr-bedrijf van Touriya Haoud is failliet en volgens Touriya heeft Sylvie Meis hier schuld aan.
Touriya: Niemand wilde zaken met mij doen, omdat ik door Sylvie's valse beschuldigingen negatief in de publiciteit kwam. Door Sylvie heeft mijn firma in Nederland nooit een kans gekregen. Mensen zagen me als een onbetrouwbaar kreng.
2015: 4 juli, vriend van Sylvie, Momo, heeft er een nieuwe baan bij, hij is bedrijfsleider van club Cavalli op Ibiza.
2015: 17 juli, Sylvie en Momo hebben in het appartementencomplex Las Boas een penthouse gekocht met uitzicht over jachthaven Marina Botafoch, Ibiza stad. Sylvie, Dámian, Momo en zoon Malcolm zijn er nu.
2015: 28 juli, Sylvie en Momo willen samenwonen. Maar waar? Damián zit op de internationale school in Hamburg, voetbalt bij SC Victoria en start volgend jaar met de jeugdopleiding HSV Hamburg. Sylvie werkt in Duitsland. Momo en zijn zoon wonen in Zwitserland. Momo is eigenaar van Club Flamingo in Zürich en bedrijfsleider van club Cavalli Ibiza.
2015:29 juli, Sylvie is bezig om de volledige voogdij te krijgen over Dámian.

Dörte Kappe is al negen jaar de vaste oppas van Damián.


Momo: Sylvie, mijn vrouw, maakt mijn leven compleet.


Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Engizek hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in Hamburg.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 6 december, Rafaël en Sabia laten weten dat hun dochtertje na een zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 22 maart, Sabia en haar 19-jarige dochter Katharina zijn een band met elkaar aan het opbouwen.
2015: 26 mei, In Duitsland weten ze het zeker, Sabia en Rafaël trouwen deze zomer. In Spanje, Cadiz, Chiclana de la Frontera in Andalusië. Dat is waar de ouders van Rafaël ook getrouwd zijn en waar opa en oma wonen.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich officieel verbonden aan de Spaanse promovendus Real Betis. Bij de club uit Sevilla heeft Rafaël een contract voor drie seizoenen getekend. Zijn in Andalusië wonende opa en oma zijn superblij.
2015: 24 juni, Damián heeft al zomervakantie en is met zijn vader Rafaël naar Marbella.
2015: 2 juli, Sabia is met haar zus Lydia op Ibiza. Een verjaardagscadeau van haar zus aan Sabia.
2015: 6 juli, Vakantie is voobij. Rafaël start bij club Real Betis, in Sevilla.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 16 juli, Sabia is elf weken zwanger. Rafaël gaat op trainingskamp in Duitsland en Turkije. Sabia was bij de gynaecoloog in het Standort Winterhude in Hamburg. Sabia: Wat er ook gebeurt, ik ga met Rafaël.
2015: 26 juli, Vader Ramon van der Vaart en familie kwamen met een busje spullen ophalen in de villa, Hamburg. Ook Rafaël's auto, een BMW, waarin Sabia rijdt, werd meegenomen. Sabia was in de huiskamer. Vader Ramon: Ze zijn al 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of ze wel echt zwanger is. Rafaël helpt niet mee met de verhuizing, hij wil Sabia niet meer zien, mijn vrouw Lolita wilt Sabia ook niet meer zien. En ik ben zeer blij met de breuk.
2015: EK in Frankrijk, start 10 juni 2016, Rafaël: Ik heb grote ambities. Ik wil terugkeren in Oranje. Ik ben nog maar 32.
2015: 28 juli, Oom Rafael: De huur van de villa is 10.000 euro per maand. Dat kan Sabia nooit in haar eentje betalen.

Vader van Rafaël, spullen ophalen in de villa in Hamburg.


[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 29-07-2015 15:50:08 ]
pi_154508177
PREMIUM artikel;

di 21 jul 2015, 05:30
Liefdessoap Van der Vaartjes neemt plots een bizarre wending…
Sabia’s geheim onthuld door DEZE FOTO!



door Evert Santegoeds
Een goede uitslag in een Hamburgse babykliniek en SABIA ENGIZEK (37) windt er niet langer doekjes om; ZIJ IS ZWANGER VAN RAFAEL VAN DER VAART (32). Er komt een baby, in plaats van een breuk! Hoe valt dit te rijmen met de recente ontwikkelingen, waarin het leek alsof zij en Rafael uit elkaar waren?
Sabia had zich moeiteloos laten volgen naar de kliniek en droeg een mouwloos jurkje, waardoor de pleister en het watje goed te zien waren. Kennelijk mocht iedereen zien dat er bloed geprikt was!
Sabia had zich moeiteloos laten volgen naar de kliniek en droeg een mouwloos jurkje, waardoor de pleister en het watje goed te zien waren. Kennelijk mocht iedereen zien dat er bloed geprikt was!

Een bezoekje aan een zwangerschapskliniek gaf al te denken… maar afgelopen weekend bevestigde SABIA ENGIZEK zelf het nieuws aan WEEKBLAD PRIVÉ dat niemand meer voor mogelijk hield: ZIJ EN RAFAEL VAN DER VAART ZIJN IN VERWACHTING! En alles lijkt goed te gaan, kreeg zij te horen van de gynaecoloog. Dit nieuws maakte dat zij de angst die na twee levenloos ter wereld gekomen kindjes nooit helemaal uit haar gedachten is, weer even kon verdringen.
EEN LIEFDESBABY IN PLAATS VAN EEN LIEFDESBREUK; WIE HAD DAT NOG KUNNEN DENKEN – VOORAL NA ALLE VERHALEN DIE DOOR LEDEN VAN DE VAN DER VAART-FAMILIE MET VERSCHILLENDE MEDIA WERDEN GEDEELD.
Pijnlijk
Onomwonden werd door naaste familieleden gesteld dat de twee uit elkaar waren, dat Rafael in zijn eentje een nieuw leven in Sevilla zou gaan beginnen en – extra pijnlijk – dat ook niemand echt treurde om het stuklopen van de altijd veelbesproken relatie! Het is dan ook niet louter babygeluk dat Sabia voelt, nu, in haar eentje in Hamburg.
Zorgen maakt zij zich om de verhalen die zowel in Nederland als in Duitsland opdoken in kranten en televisieprogramma’s. Weinig lovende woorden voor Sabia, waarmee leden van de Van der Vaart-clan uitgebreid werden geciteerd. Maar nu is alles anders en is er een baby op komst, een baby waarvan iedereen in de omgeving van de stervoetballer weet hoezeer hij zich daarop kan verheugen.
Bikinidame
Door de ernstige, medische problemen van ex-vrouw SYLVIE MEIS (37) en het babydrama dat hijzelf in december 2013 met Sabia doormaakte had Rafael de hoop op een tweede kind eigenlijk al helemaal opgegeven. Maar, hoe zit het nu allemaal? Wíst hij al dat er een kleine op komst was toen hij de afgelopen weken alleen met zoon DAMIAN (9) en zijn familie vakantie vierde en alles leek te doen om de uitdijende geruchtenstroom alleen maar te voeden? We spotten Rafael aan de Costa met een aanvankelijk mysterieuze bikinidame op het strand, en zagen Sabia stralend en blij door Hamburg lopen. Alsof er een last van haar schouders leek gevallen.
Praten met de op haar stoep verzamelde media deed zij hooguit in cryptogramstijl. Op de vraag of zij met Rafael naar Spanje zou vertrekken zei ze: ’Dat weet ik niet, dat staat in de sterren’. En op een andere dag, nog mysterieuzer: ’Wat er ook gebeurt, ik ga met Rafael…’
Die laatste woorden zullen ongetwijfeld bewaarheid worden als ook zij binnenkort, alsnog, opduikt in in Sevilla waar Rafael zijn carrière na de zomer een vervolg geeft bij Real Betis.
Huizenjacht
In die fraaie, Zuid-Spaanse toeristenplaats ging hij de afgelopen weken met zijn broer FERNANDO op huizenjacht. Op zich al wat merkwaardig, wanneer hij daar straks met Sabia gaat wonen. Wat daarbij ook opviel, was dat hij zijn oog niet liet vallen op een riant, volop privacy biedend vrijgezellenpenthouse met flink dakterras, maar op een ruime stadsvilla met tuin en bordessen in een best drukke straat.
Ook liet hij het plan varen om eerst maar eens in te checken in het exclusieve Hotel Alfonso XIII, voorzien van alle hedendaagse gemakken… én een zwembad! Diezelfde middag moet Raf uit Hamburg hebben gehoord dat de uitslagen in de babykliniek goed waren.
Aangesproken door reporters bleef Rafael zwijgen over alle vermeende privéperikelen, zoals hij dat nu trouwens ook doet over het vrolijk makende nieuws dat Sabia hem ongeveer een maand geleden moet hebben verteld. Nu moet worden gezegd dat Raf al sinds de destijds zeer geruchtmakende breuk met Sylvie, letterlijk in alle talen, zwijgt.
Hij bevestigde niets en ontkende evenmin. Alleen ontkende hij niet dat er deze zomer wel eens een ’jawoord’ zou kunnen klinken, ergens in Spanje, als hij Sabia tot de tweede mevrouw Van der Vaart zou maken. Maar dat leek dus even anders te lopen…
En hoewel ook Sabia pas morgen in Nederland en Duitsland haar stilzwijgen zal verbreken, lijkt het erop dat zij het goede nieuws wat zij van haar arts kreeg zo snel mogelijk met de buitenwereld wilde delen. Niet alleen had zij zich daarvoor al moeiteloos laten volgen naar de kliniek in een drukke winkelstraat in Hamburg, zij droeg een mouwloos jurkje, waardoor goed te zien was dat er een pleister met watje op haar arm zat geplakt en er dus bloed geprikt was; wat kennelijk iedereen mocht zien!
Vergeleken met de openhartige Sabia van vroeger en de buitengewoon gesloten vrouw die zij werd na een reprimande van Rafs toenmalige club HSV, was dit een demonstratie die weer een beetje aan vroeger deed denken. Toch zou het nog vier dagen duren eer het nieuws van haar verrassende zwangerschap werd onthuld. Daarover veel meer in Weekblad Privé van morgen.
pi_154508364
1 grote :')
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 10:54:36 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154508379
Thnx TF :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:01:52 #5
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154509586
mijn god zeg
pi_154509789
Edit
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:07:28 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154509938
Mooi hè, ze maken hun eigen roddels tot vermeende waarheid "Dat leek even anders te lopen" :')
quote:
Hij bevestigde niets en ontkende evenmin. Alleen ontkende hij niet dat er deze zomer wel eens een ’jawoord’ zou kunnen klinken, ergens in Spanje, als hij Sabia tot de tweede mevrouw Van der Vaart zou maken. Maar dat leek dus even anders te lopen…
En hij bevestigt en ontkent helemaal niets, maar als hij niet ontkent dat er een huwelijk aan zit te komen (in Spanje nota bene) dan zien ze dat als een bevestiging?

Echt, ze verzinnen van alles bij elkaar, en als hun verzinsel dan niet blijkt te kloppen dan "liep het allemaal even anders" :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:33:54 #9
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_154510517
Noem me gerust hard, maar ergens hoop ik dat dit wederom misgaat.
With love :*
pi_154510590
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:07 schreef Leandra het volgende:
Mooi hè, ze maken hun eigen roddels tot vermeende waarheid "Dat leek even anders te lopen" :')

[..]

En hij bevestigt en ontkent helemaal niets, maar als hij niet ontkent dat er een huwelijk aan zit te komen (in Spanje nota bene) dan zien ze dat als een bevestiging?

Echt, ze verzinnen van alles bij elkaar, en als hun verzinsel dan niet blijkt te kloppen dan "liep het allemaal even anders" :')
Knap allemaal hè :D

Het lijkt er trouwens op dat ze weer een interview hebben gekocht van Closer (die hadden ook de interviews met Zarka): http://www.closer.de/
Omdat de Closer morgen (woensdag) uitkomt in Duitsland, kan ik me wel een deal voorstellen met de Privé dat zij dan de vertaling pas op donderdag mogen plaatsen :)
pi_154510922
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
Noem me gerust hard, maar ergens hoop ik dat dit wederom misgaat.
:')
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 12:53:54 #12
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154511000
di 21 jul 2015, 11:43
Door redactie VROUW
Hebben Sabia en Rafael nou wél of geen relatie en is ze inderdaad opnieuw in verwachting? Je hebt er misschien wel over gehad met collega's, vriendinnen of de buurvrouw. Je bent niet de enige. Al dagen zijn Sabia en Rafael hét gesprek van de dag. Maar waarom? Waarom praten we zo graag over Sabia?

Psycholoog Roos Woltering:
Er hoeft maar één foto van Sabia en Rafael in de media te verschijnen of er wordt weer volop gespeculeerd. Niet vreemd, vindt psycholoog Roos Woltering. "We willen ons graag vergelijken met anderen. Dat kan de buurvrouw zijn van drie huizen verderop, maar ook een koppel zoals Sabia en Rafael. Deze bewuste vergelijking geeft ons een beeld van waar we ongeveer staan in de samenleving."

Het vergelijken met anderen doen we volgens Woltering op twee manieren. "Enerzijds kennen we de neerwaartse vergelijking, waarbij je een vergelijking maakt met iemand die het - in jouw ogen - minder goed doet. Deze vergelijking bezorgt je vaak een goed gevoel."
"Daarnaast kennen we de opwaartse vergelijking, waarbij je jezelf vergelijkt met iemand die het beter doet dan jij. Vaak plaats je deze mensen bewust of onbewust op een voetstuk. Deze vorm van vergelijken bezorgt je dan ook vaak een naar gevoel", legt Woltering uit.

"Bij beroemdheden is er in de meeste gevallen sprake van een opwaartse vergelijking. Neem bijvoorbeeld Sabia. Ze heeft een mooi huis, leuk stel kinderen, heeft (of had) een leuke man en zit er warmpjes bij. Het is iemand waar we tegenop kijken." "Als we keer op keer geconfronteerd worden met het 'perfecte' leven van Sabia en Rafael kan dat negatieve gevoelens oproepen. Dit omdat dit perfecte leven voor veel mensen niet binnen handbereik ligt. We geven in dit geval dan liever af op het koppel dan dat we ons ongelukkig gevoel."

"Daarnaast is Sabia vaak een onderwerp van gesprek omdat ze ineens van een voetstuk valt en het toch allemaal niet zo goed voor elkaar blijkt te hebben. Het idee dat het leven van bijvoorbeeld Rafael en Sabia maar ook de buurvrouw met haar vier kids, geweldige man én leuke baan ook niet rooskleurig is, geeft ons een goed gevoel."
"Je krijgt er een beetje een 'zie je wel' gevoel bij. Zelfs bij Sabia en Rafael gaat het niet allemaal op rolletjes én zelfs de buurvrouw heeft wel eens stress. Het maakt ze menselijk", aldus Roos Woltering.

http://www.telegraaf.nl/v(...)g_over_Sabia___.html
pi_154511102
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
di 21 jul 2015, 11:43
Door redactie VROUW
"Bij beroemdheden is er in de meeste gevallen sprake van een opwaartse vergelijking. Neem bijvoorbeeld Sabia. Ze heeft een mooi huis, leuk stel kinderen, heeft (of had) een leuke man en zit er warmpjes bij. Het is iemand waar we tegenop kijken."
_O- Wanne onzin.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 13:02:04 #14
251975 kissaa
fka: kissa
pi_154511193
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
Noem me gerust hard, maar ergens hoop ik dat dit wederom misgaat.
Je hebt zelfkennis. Ik vind het idd een harde uitspraak :{w
  dinsdag 21 juli 2015 @ 13:11:52 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154511445
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
Noem me gerust hard, maar ergens hoop ik dat dit wederom misgaat.
En? Voelt dat lekker? Hopen dat een ander zo'n verdriet heeft?

Werkelijk misselijkmakend dat je hoopt dat iemand weer een kind verliest.... ondanks dat hoop ik dat jij nooit hoeft te ervaren wat het is om een miskraam te krijgen, laat staan wat het is om een kind na 19 of 26 weken zwangerschap te verliezen.
Dat je überhaupt al zoiets durft te denken geeft vooral aan dat je geen greintje empathie hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 13:15:35 #16
92279 N.icka
Windforce 11
pi_154511543
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
Noem me gerust hard, maar ergens hoop ik dat dit wederom misgaat.
Waarom hoop je dat dan ?
pi_154511574
Dus Sabia heeft een watje op haar arm en daarom is ze zwanger? :o _O-
  Vis een optie? dinsdag 21 juli 2015 @ 13:17:30 #18
70532 loveli
N
pi_154511593
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:16 schreef Mineola het volgende:
Dus Sabia heeft een watje op haar arm en daarom is ze zwanger? :o _O-
Sex is zooooo yesterday.
crap in = crap out
pi_154511879
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:16 schreef Mineola het volgende:
Dus Sabia heeft een watje op haar arm en daarom is ze zwanger? :o _O-
Ja, en ze droeg ook nog eens een jurkje waardoor de pers dat watje kon zien :o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 13:28:31 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154511915
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:16 schreef Mineola het volgende:
Dus Sabia heeft een watje op haar arm en daarom is ze zwanger? :o _O-
Ik ga eens kijken bij de prikdienst in het lokale bejaardentehuis, daar gaan nog heel interessante dingen uitkomen qua fertiliteit *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 13:30:12 #21
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154511963
Ja, misschien is ze gewoon heroïne verslaafd geworden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † dinsdag 21 juli 2015 @ 13:31:39 #22
43556 miss_dynastie
pi_154511996
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
Noem me gerust hard, maar ergens hoop ik dat dit wederom misgaat.
Ik vind het niet hard hoor, ik vind het idioot en gemeen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 juli 2015 @ 13:33:45 #23
163650 Greys
pi_154512063
Ik snap nog niet zo goed waar steeds dat 'het goede nieuws uit de kliniek' enzo vandaan komt. Hoe weten zij dat de uitslagen goed waren? Of verzinnen ze dat ook ter plekke?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 juli 2015 @ 13:34:36 #24
163650 Greys
pi_154512081
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
Noem me gerust hard, maar ergens hoop ik dat dit wederom misgaat.
De relatie of de eventuele zwangerschap?

Indien dat laatste --> :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154512559
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:33 schreef Greys het volgende:
Ik snap nog niet zo goed waar steeds dat 'het goede nieuws uit de kliniek' enzo vandaan komt. Hoe weten zij dat de uitslagen goed waren? Of verzinnen ze dat ook ter plekke?
Voorproefje uit het interview?
Maar het kan net zo goed compleet verzonnen zijn uiteraard :Y
  † In Memoriam † dinsdag 21 juli 2015 @ 14:04:01 #26
43556 miss_dynastie
pi_154512831
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:33 schreef Greys het volgende:
Ik snap nog niet zo goed waar steeds dat 'het goede nieuws uit de kliniek' enzo vandaan komt. Hoe weten zij dat de uitslagen goed waren? Of verzinnen ze dat ook ter plekke?
Ze kwam breed lachend de kliniek uit, toch?
pi_154513663
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze kwam breed lachend de kliniek uit, toch?
ik zou breed lachend de kliniek uithuppelen als het vals alarm was
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 14:43:56 #28
184769 crew  Deisyy
pi_154513745
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik zou breed lachend de kliniek uithuppelen als het vals alarm was
:D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_154513749
Hahaha, is ie er toch ingetuint.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:53:20 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154513940
Wat een niksverhaal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:57:35 #31
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154514020
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:44 schreef FireFox1 het volgende:
Hahaha, is ie er toch ingetuint.
Of ze is vreemdgegaan.
pi_154515243
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Of ze is vreemdgegaan.
Met Gullit
pi_154515313
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
di 21 jul 2015, 11:43
Door redactie VROUW
Hebben Sabia en Rafael nou wél of geen relatie en is ze inderdaad opnieuw in verwachting? Je hebt er misschien wel over gehad met collega's, vriendinnen of de buurvrouw. Je bent niet de enige. Al dagen zijn Sabia en Rafael hét gesprek van de dag. Maar waarom? Waarom praten we zo graag over Sabia?
[ afbeelding ]
Psycholoog Roos Woltering:
Er hoeft maar één foto van Sabia en Rafael in de media te verschijnen of er wordt weer volop gespeculeerd. Niet vreemd, vindt psycholoog Roos Woltering. "We willen ons graag vergelijken met anderen. Dat kan de buurvrouw zijn van drie huizen verderop, maar ook een koppel zoals Sabia en Rafael. Deze bewuste vergelijking geeft ons een beeld van waar we ongeveer staan in de samenleving."

Het vergelijken met anderen doen we volgens Woltering op twee manieren. "Enerzijds kennen we de neerwaartse vergelijking, waarbij je een vergelijking maakt met iemand die het - in jouw ogen - minder goed doet. Deze vergelijking bezorgt je vaak een goed gevoel."
"Daarnaast kennen we de opwaartse vergelijking, waarbij je jezelf vergelijkt met iemand die het beter doet dan jij. Vaak plaats je deze mensen bewust of onbewust op een voetstuk. Deze vorm van vergelijken bezorgt je dan ook vaak een naar gevoel", legt Woltering uit.

"Bij beroemdheden is er in de meeste gevallen sprake van een opwaartse vergelijking. Neem bijvoorbeeld Sabia. Ze heeft een mooi huis, leuk stel kinderen, heeft (of had) een leuke man en zit er warmpjes bij. Het is iemand waar we tegenop kijken." "Als we keer op keer geconfronteerd worden met het 'perfecte' leven van Sabia en Rafael kan dat negatieve gevoelens oproepen. Dit omdat dit perfecte leven voor veel mensen niet binnen handbereik ligt. We geven in dit geval dan liever af op het koppel dan dat we ons ongelukkig gevoel."

"Daarnaast is Sabia vaak een onderwerp van gesprek omdat ze ineens van een voetstuk valt en het toch allemaal niet zo goed voor elkaar blijkt te hebben. Het idee dat het leven van bijvoorbeeld Rafael en Sabia maar ook de buurvrouw met haar vier kids, geweldige man én leuke baan ook niet rooskleurig is, geeft ons een goed gevoel."
"Je krijgt er een beetje een 'zie je wel' gevoel bij. Zelfs bij Sabia en Rafael gaat het niet allemaal op rolletjes én zelfs de buurvrouw heeft wel eens stress. Het maakt ze menselijk", aldus Roos Woltering.

http://www.telegraaf.nl/v(...)g_over_Sabia___.html
Is die foto niet op de dag gemaakt van die ontmoeting met Syl in de nagelsalon?
pi_154517079
Roos de carrière psycholoog _O-
...
  † In Memoriam † dinsdag 21 juli 2015 @ 16:57:50 #35
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154517083
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:53 schreef Copycat het volgende:
Wat een niksverhaal.
Yep, Eef onderstijgt zichzelf nog dagelijks.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:02:29 #36
14505 OProg
A Life in Music
pi_154517210
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:42 schreef Eef999 het volgende:
EEN LIEFDESBABY IN PLAATS VAN EEN LIEFDESBREUK; WIE HAD DAT NOG KUNNEN DENKEN – VOORAL NA ALLE VERHALEN DIE DOOR LEDEN VAN DE VAN DER VAART-FAMILIE MET VERSCHILLENDE MEDIA WERDEN GEDEELD.
Dit soort hoofd-letterzinnen met hoofdletter-namen. _O_

:') :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_154517329
Ik snap er geen hol meer van, gaan ze nou wel of niet uit elkaar?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:12:35 #38
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154517513
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:48 schreef letmehearyouscream het volgende:

Is die foto niet op de dag gemaakt van die ontmoeting met Syl in de nagelsalon?
Ja, inderdaad.


Hier nog een stukje van Sylvie en haar nieuwe vriend Maurice Mobetie , Momo.
Krijg het niet duidelijker en rechter.


Uit de weekblad Privé. Week 29, eventueel op klikken, iets groter.


pi_154517566
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snap er geen hol meer van, gaan ze nou wel of niet uit elkaar?
Het is wel de ultieme reallifesoap-gate ondertussen ja, ze vermaken ons al jaren _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:25:43 #40
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154517856
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:02 schreef kissaa het volgende:


Je hebt zelfkennis. Ik vind het idd een harde uitspraak :{w
Door en door hard ja onbegrijpelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haaibaaike op 21-07-2015 17:30:48 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:30:21 #41
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154517960
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
Noem me gerust hard, maar ergens hoop ik dat dit wederom misgaat.
Erg hard ben jij hoor, niet te geloven😣👎
pi_154517977
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het is wel de ultieme reallifesoap-gate ondertussen ja, ze vermaken ons al jaren _O_
:Y
Had ook wel willen weten hoe de carrière van v.d. Vaart was gelopen als hij een huwelijk a la van Nistelrooij, Bergkamp of van Basten had gehad. En bij Sneijder ook eigenlijk. Tuurlijk, ze hebben bij mooie clubs gespeeld en de finale gehaald op het WK 2010 maar echt langdurig groots bij een absolute topclub? Sneijder een tijdje bij Inter, toen hij net verliefd was op Yolanthe. Maar er had toch meer ingezeten qua talent. Zeker bij v.d. Vaart. Nooit begrepen dat je na Sylvie voor zo'n Sabia gaat. Dan heb je er toch niets van geleerd?
pi_154517997
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:33 schreef Greys het volgende:
Ik snap nog niet zo goed waar steeds dat 'het goede nieuws uit de kliniek' enzo vandaan komt. Hoe weten zij dat de uitslagen goed waren? Of verzinnen ze dat ook ter plekke?
Ik kan deze onduidelijkheid ook helemaal niet aan!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:35:06 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154518063
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:12 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Ja, inderdaad.


Hier nog een stukje van Sylvie en haar nieuwe vriend Maurice Mobetie , Momo.
Krijg het niet duidelijker en rechter.


Uit de weekblad Privé. Week 29, eventueel op klikken, iets groter.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Goh... Wie zou nou dat appartement op Ibiza hebben gekocht?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154518074
Als Sabia zwanger is hoop ik dat ze een goede zwangerschap heeft en bevalt van een gezond kind.
En dat ze nog altijd dolgelukkig is met v.d. Vaart. Dat is toch het beste voor een kind.
pi_154518552
Zou echt een stunt zijn als ze én in verwachting is én gewoon bij elkaar zijn, en zij dus werkelijk zoals eerder al opgenoemd, thuis vanwege de zwangerschap is.

Hebben de roddelbladen/sites even kunnen cashen tijdens de komkommertijd _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 18:15:45 #47
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154518847
Youtube, van vriend van Sylvie Meis,
Maurice Mobetie,Momo, Swizz Boyz.




quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Goh... Wie zou nou dat appartement op Ibiza hebben gekocht?
Denk een penthouse van miljoenen, maar dat Sylvie, Momo het voorlopig huren.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 juli 2015 @ 18:49:04 #48
163650 Greys
pi_154519543
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ze kwam breed lachend de kliniek uit, toch?
Ja, maar als het watje nog op je arm zit krijg je meestal de uitslagen van je bloed niet twee minuten na afloop volgens mij. Dus dat ze het aan die foto kunnen afzien lijkt me sterk. Aan de andere kant, SuperEvert kan alles inderdaad natuurlijk *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154519809
Ik begrijp ook niet hoe ze komen bij 'zwangerschapskliniek''.
Ik kan het niet uit de foto opmaken en sinds wanneer bestaat er zoiets als dat????
pi_154520031
Ik wist het wel! Ze zijn gewoon nog samen en ze is zwanger! *O*
Die bloedtest is in een zucht en scheet duidelijk, hoor, zeker als er extra controle is.
[En Duitsland is niet zo traag en onverantwoord als Nederland waar je pas mag komen als je bijna de pijp uitgaat]

Ik ben blij voor ze! Ik vind ze leuk samen, maar dat heb ik al duizend keer gezegd :')
´
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 19:11:22 #51
382129 crew  Donna
pi_154520059
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:01 schreef sherezade het volgende:
Ik begrijp ook niet hoe ze komen bij 'zwangerschapskliniek''.
Ik kan het niet uit de foto opmaken en sinds wanneer bestaat er zoiets als dat????
Volgens het adres op de foto is het deze kliniek

https://www.praxisklinik-winterhude.de

Mijn Duits is beroerd, maar ik kan er nog wel gyneacoloog uit halen en zwangerschap nog wat.
pi_154520120
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:01 schreef sherezade het volgende:
Ik begrijp ook niet hoe ze komen bij 'zwangerschapskliniek''.
Ik kan het niet uit de foto opmaken en sinds wanneer bestaat er zoiets als dat????
klinieken zijn heel normaal als je flink in de slappe was zit. Als ik miljoenen had ging ik ook niet naar Truus de vroedvrouw in haar huispraktijk op de hoek van de Aldi.
´
  Vis een optie? dinsdag 21 juli 2015 @ 19:13:42 #53
70532 loveli
N
pi_154520137
Op dat adres zitten naast een gynaecoloog ook een KNO-arts en een tandarts (and then some).
crap in = crap out
pi_154520182
Doorgaans zijn de artsen en dergelijke in zo'n kliniek veel meer bekwaam dan de doorsneevroedgebeuren.
´
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 19:15:38 #55
382129 crew  Donna
pi_154520187
Ik ga lachen als ze gewoon naar de tandarts was. Maar ik hoop gewoon op een zwangerschap uiteraard :)
pi_154520295
Team Sab en Raf w/ O+

[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 21-07-2015 19:25:06 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:44:28 #57
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154520985
door Evert Santegoeds
Sabia Engizek zegt het zelf: 'Ja, ik ben zwanger.'
En dat is de bizarre wending in de nu al weken lopende liefdessoap rond Sabia en Rafael. Terwijl daar inmiddels niemand meer iets van begrijpt, wordt één ding wel duidelijk: er komt geen scheiding, maar een baby!
Een baby die de kroon moet worden op het liefdesgeluk van Sabia en Rafael, terwijl een deel van zijn eigen familie liever had gezien dat het paar uit elkaar ging...

Weekblad Privé brengt woensdag 22 juli het absolute inside-verhaal!
pi_154521449
ik lees net trouwens dat de mysterieuze 'bikinidame' dus de vrouw van zijn neef blijkt te zijn
die vrouw waar raf een middag lang mee had lopen zoenen en strelen op t strand maar waar heel toevallig net geen foto's van waren :')

jammer dat dat niet met het zelfde geweld ontkracht wordt door de bladen als waarmee het in de wereld is geholpen

http://www.show.nl/showfl(...)afael-van-der-vaart/
pi_154522488
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:19 schreef tombolafan het volgende:
Team Sab en Raf w/ O+
Team Boula _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  † In Memoriam † dinsdag 21 juli 2015 @ 20:37:34 #60
43556 miss_dynastie
pi_154522560
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:19 schreef tombolafan het volgende:
Team Sab en Raf w/ O+
Jaaaaaaaaa *O*
pi_154522590
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:34 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Team Boula _O_
dat sowieso, O+ Khalid Boulahrouz O+
Maar ik vind Sabia en Rafael gewoon leuk ook :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154522657
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaa *O*
Hoewel Sylvie wel echt aardig is ook hoor (wel eens aan de kassa gehad oa) maar ik gun ze het geluk gewoon en gun de bladen deze tegenslag :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154522940
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dat sowieso, O+ Khalid Boulahrouz O+
Maar ik vind Sabia en Rafael gewoon leuk ook :7
Die Sabia trouwt desnoods met Sepp Blatter om haar luxe leventje te houden :')

Goldigger pur sang.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_154529223
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Die Sabia trouwt desnoods met Sepp Blatter om haar luxe leventje te houden :')

Goldigger pur sang.
Ja want aan gol heb je wat :P

Ik vind ze gewoon leuk, sue me :7 Jij baseert je mening (net als ik hoor ;) ) ook puur op wat je meekrijgt uit de media, je weet niet hoe ze echt is toch? :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154529269
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja want aan gol heb je wat :P

Ik vind ze gewoon leuk, sue me :7 Jij baseert je mening (net als ik hoor ;) ) ook puur op wat je meekrijgt uit de media, je weet niet hoe ze echt is toch? :s)
Dat is het verschil tussen ons: Jij ambieert zo'n leven, en ik veracht het. :*

No offence :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_154529712
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat is het verschil tussen ons: Jij ambieert zo'n leven, en ik veracht het. :*

No offence :@
wait, whut? :')

Ik ambieer zo'n leven helemaal niet _O- Maar goed, je laat iig ff goed zien dat je op basis van niks conclusies trekt, lekker simpel :{w
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154529834
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 18:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
Youtube, van vriend van Sylvie Meis,
Maurice Mobetie,Momo, Swizz Boyz.


Patser? Dat is de overtreffende trap van 'patser' :X

Maar Momo is wel leuk als hij lacht *)
Zo jammer alleen dat hij in een klein appartement woont, en dan ook nog "aan de goedkope kant van het meer van Zürich" - dan houdt alles wel een beetje op, natuurlijk -O-
pi_154529861
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

wait, whut? :')

Ik ambieer zo'n leven helemaal niet _O- Maar goed, je laat iig ff goed zien dat je op basis van niks conclusies trekt, lekker simpel :{w
Genoeg bewijsstukken aanwezig om haar als ordinaire golddigger te kwalificeren. Mevrouwtje heeft zelf nooit iets te hoeven doen dan op haar rug te liggen voor rijke voetballers. Of wil je zeggen dat ze ooit heeft gewerkt voor die dure kleertjes? Of dat ze het waard is?!?

En what about haar 3 kinderen? Khalid zorgt voor ze ja. Daarom is hij een held.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_154530120
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Genoeg bewijsstukken aanwezig om haar als ordinaire golddigger te kwalificeren. Mevrouwtje heeft zelf nooit iets te hoeven doen dan op haar rug te liggen voor rijke voetballers. Of wil je zeggen dat ze ooit heeft gewerkt voor die dure kleertjes? Of dat ze het waard is?!?

En what about haar 3 kinderen? Khalid zorgt voor ze ja. Daarom is hij een held.
Khalid zorgt misschien voor 2 kinderen, de ander woont bij haar vader volgens mij. En ze heeft heus wel gewerkt voor haar geld vroeger hoor :) En ja, je kan discussiëren over of iemand het waard is, maar wie ben jij om te bepalen wie wat waard is? Je wekt nu meer de indruk dat je haar (leven) niet veracht maar dat je er jaloers op bent...

En heb je toevallig ook bewijsstukken voor je commentaar op mij? Dat ik zo'n leven ambieer? :r
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154530977
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Khalid zorgt misschien voor 2 kinderen, de ander woont bij haar vader volgens mij. En ze heeft heus wel gewerkt voor haar geld vroeger hoor :) En ja, je kan discussiëren over of iemand het waard is, maar wie ben jij om te bepalen wie wat waard is? Je wekt nu meer de indruk dat je haar (leven) niet veracht maar dat je er jaloers op bent...

En heb je toevallig ook bewijsstukken voor je commentaar op mij? Dat ik zo'n leven ambieer? :r
:)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_154535298
Wat ik hier maandag op de Duitse tv zag;
- Sabia komt lachend naar buiten, schijnbaar zit er in dat pand een Frauenarzt gevestigd (= gynaecoloog en kan gerust een praktijk hebben tussen de plaatselijke masseur en kapper in- is bij mij zelf ook zo);
- Ze draagt een T-shirt (meloenen hangen er goed bij) en daardoor is het watje van het bloedprikken duidelijk te zien;
- volgens de Duitse roddelpers steekt de 'Mutter-Kind-Pass' boven haar tas uit, dat is een soort van strippenkaart die je vanaf dat je zwanger bent bij ieder bezoek aan de Frauenarzt mee moet nemen en waarop alles vanaf punt 'raakgeschoten' totdat je kind 2 (??) is bijgehouden wordt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 11:15:19 #72
163650 Greys
pi_154536054
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hoewel Sylvie wel echt aardig is ook hoor (wel eens aan de kassa gehad oa) maar ik gun ze het geluk gewoon en gun de bladen deze tegenslag :7
Ik denk zelfs dat Sylvie hen het geluk ook gewoon gunt, (En voor de bladen is dit inderdaad wel een heerlijke misser als het zo is :') Tante Eef op zijn bek.)

Al was het voor de gate veel sappiger geweest als Syl en Raf uiteindelijk weer bij elkaar kwamen :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 22 juli 2015 @ 11:40:13 #73
382129 crew  Donna
pi_154536565
De zwangerschap is nu bevestigd toch door Sabia?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 11:49:39 #74
163650 Greys
pi_154536803
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:40 schreef DonnaRush het volgende:
De zwangerschap is nu bevestigd toch door Sabia?
Oh dan lees ik al zes keer over de officiële bron heen. Sorry.
Linkje?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 juli 2015 @ 11:52:19 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154536881
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:40 schreef DonnaRush het volgende:
De zwangerschap is nu bevestigd toch door Sabia?
Volgens Evert wel.... afgelopen weekend al, en dat in een "exclusief" interview, en dat heeft Evert niet gelijk maandag in de Telegraaf gechocoladeletterd, nee.... dat wilde hij stilhouden tot z'n bombshell voorpagina van de Privé van deze week :')

Right :X

Of ze wel of niet zwanger is maakt niet uit, maar ik geloof er niets van dat hij haar werkelijk gesproken heeft afgelopen weekend en de zwangerschap niet maandagochtend al in de Telegraaf stond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 11:59:07 #76
43556 miss_dynastie
pi_154537035
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens Evert wel.... afgelopen weekend al, en dat in een "exclusief" interview, en dat heeft Evert niet gelijk maandag in de Telegraaf gechocoladeletterd, nee.... dat wilde hij stilhouden tot z'n bombshell voorpagina van de Privé van deze week :')

Right :X

Of ze wel of niet zwanger is maakt niet uit, maar ik geloof er niets van dat hij haar werkelijk gesproken heeft afgelopen weekend en de zwangerschap niet maandagochtend al in de Telegraaf stond.
Hij heeft gewoon de rechten gekocht van iemand die haar gesproken heeft. Dus heeft 'ie haar ook gesproken. Jeweets :7
pi_154537073
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens Evert wel.... afgelopen weekend al, en dat in een "exclusief" interview, en dat heeft Evert niet gelijk maandag in de Telegraaf gechocoladeletterd, nee.... dat wilde hij stilhouden tot z'n bombshell voorpagina van de Privé van deze week :')

Right :X

Of ze wel of niet zwanger is maakt niet uit, maar ik geloof er niets van dat hij haar werkelijk gesproken heeft afgelopen weekend en de zwangerschap niet maandagochtend al in de Telegraaf stond.
idd, als hij de 'prille liefde' van goede vriendin bridget al de wereld inplempt, laat hij zo'n primeur als dit niet een paar dagen liggen natuurlijk
ik geloof t ook niet
  Moderator woensdag 22 juli 2015 @ 12:02:23 #78
382129 crew  Donna
pi_154537104
Het staat in de privé die vandaag uitgekomen is
http://www.nu.nl/achterkl(...)-en-niet-elkaar.html

Heb het blad zelf niet gelezen, maar zoals ik begrijp heeft NU dat wel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 12:03:06 #79
163650 Greys
pi_154537124
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon de rechten gekocht van iemand die haar gesproken heeft. Dus heeft 'ie haar ook gesproken. Jeweets :7
Ja, dit.
Hoewel, waarschijnlijk heeft hij de rechten gekocht van iemand die haar zégt te hebben gesproken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 22 juli 2015 @ 12:03:31 #80
43556 miss_dynastie
pi_154537136
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:00 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

idd, als hij de 'prille liefde' van goede vriendin bridget al de wereld inplempt, laat hij zo'n primeur als dit niet een paar dagen liggen natuurlijk
ik geloof t ook niet
Dat zal onderdeel zijn van de deal met het Duitse tijdschrift dat wél met haar heeft gesproken ;)
  Moderator woensdag 22 juli 2015 @ 12:05:19 #81
382129 crew  Donna
pi_154537190
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat zal onderdeel zijn van de deal met het Duitse tijdschrift dat wél met haar heeft gesproken ;)
Dat denk ik ook.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 12:12:04 #82
163650 Greys
pi_154537334
Door: EEN BIJZONDERE MEDEWERKER

Wait, whut? _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 12:12:45 #83
163650 Greys
pi_154537342
Ik weet het niet hoor, maar als de naam van de betreffende redacteur geheim wordt gehouden... :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154537453
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat zal onderdeel zijn van de deal met het Duitse tijdschrift dat wél met haar heeft gesproken ;)
maar dat is het nou juist, eef zegt óók zelf met haar gesproken te hebben
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 juli 2015 @ 12:19:12 #85
163650 Greys
pi_154537471
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:18 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar dat is het nou juist, eef zegt óók zelf met haar gesproken te hebben
En noemt zichzelf nu EEN BIJZONDERE MEDEWERKER?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:20:11 #86
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_154537494
Misschien een verpleegkundige of gynaecoloog ofzo?

Weird dit!
pi_154537577
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:19 schreef Greys het volgende:

[..]

En noemt zichzelf nu EEN BIJZONDERE MEDEWERKER?
haha, dat sluit ik niet uit ;)
pi_154537759
quote:
Ook tijdschrift Gala meldt, net als talloze Duitse websites, dat de zwangerschap is onthuld aan Privé.
http://m.telegraaf.nl/art(...)slaat-in-als-een-bom
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:32:10 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154537776
Dat tijdschrift heet "Die Exklusive!" en is na een eenmalige editie een tweewekelijks tijdschrift van Burda geworden, maar vreemd genoeg vind ik het nergens online, behalve in de verwijzingen op de site van Burda zelf.... toch knap als je daar als oubollig naaipatronenblad nog zo'n concern van weet te maken.

Maar ondertussen verwijzen de bladen vooral naar elkaar als bron, waarbij Evert in zijn stukje gewoon zit te beweren dat hij Sabia zelf gesproken heeft, en of dat is een leugen, want dan hoefde hij zijn "exclusieve interview" niet stil te houden, of hij heeft het gewoon overgenomen van een ander blad, maar vooralsnog zou dat dan dus dat "Die Exklusive!" van Burda moeten zijn.
quote:

De baby die niemand had verwacht

door Evert Santegoeds

Er zijn van die telefoontjes die je lang bijblijven; afgelopen weekend had ik er zo één... ‘Ik móet je iets vertellen over SABIA en RAFAEL,’ zei iemand.

’Jij ook al?’ zei ik nog. Maar voordat ik kon vertellen hoeveel mensen me daar de afgelopen dagen al over hadden gebeld, zei de bron: ‘Er komt geen breuk, ER KOMT EEN BABY!’

En de bron wist het zéker. Ze kon er zelfs voor zorgen dat Sabia daar zelf ook wat over zou zeggen. En dat leek me alleen al de hoogste tijd worden, dat de vrouw die al weken bleef zwijgen - terwijl zij in Duitsland en Nederland het gesprek van de dag was en bleef - zelf ook eens zou zeggen wat er nu allemaal aan de hand was!

‘Het klopt,’ liet Sabia ons iets later zelf weten. Op donderdag was zij in haar eentje naar de zwangerschapskliniek geweest, bleek alles voorspoedig te gaan en hoefde zij even niet te denken aan de angst die na twee levenloos ter wereld gekomen kindjes bijna nooit helemaal uit haar gedachten is.

MAAR WAT WAS ER DAN IN VREDESNAAM ALLEMAAL AAN DE HAND? Waarom beweerde zelfs Rafaels eigen familie de afgelopen weken tegenover zo veel verschillende media dat het tussen de twee ‘over en uit’ was? Waarom kwamen er zo veel negatieve verhalen over haar los en leek niemand in de Van der Vaart-clan ook maar een traan om de breuk te laten?

Eén ding werd uit het telefoongesprek met Sabia wel duidelijk; over alle verhalen die de ronde deden en de merkwaardige situatie van de laatste weken waarin de vader en moeder van de nieuwe baby elkaar niet zagen, is het laatste woord nog niet gezegd!

En zo gaat de liefdessoap die tweeënhalf jaar geleden met de scheiding van Rafael en SYLVIE MEIS begon, en waarin Sabia ook al snel haar hoofdrol opeiste, nog even verder met straks zelfs nog een nieuw speler (m/v) daarin; DE LIEFDESBABY DIE NIEMAND HAD VERWACHT!
En ook van vandaag:
quote:
Nieuws Sabia slaat in als een bom
van onze redactie

"Ja, ik ben zwanger." Die bevestiging van Sabia Engizek aan weekblad Privé is groot nieuws in binnen- en buitenland.

Sabia doet deze week in Privé exclusief haar verhaal. Haar geheim werd onthuld op een foto en de geliefde van voetballer Rafael van der Vaart deelt het blijde nieuws nu in eigen persoon.

'Nu spreekt zij zelf', kopt het Duitse Bunte woensdag. Ook tijdschrift Gala meldt, net als talloze Duitse websites, dat de zwangerschap is onthuld aan Privé. In Zwitserland, waar Sylvie's minnaar Momo woont en zij een graag geziene gaste is, is het babynieuws inmiddels tevens het gesprek van de dag.

Ook in Nederland is het ingeslagen als een bom, onder meer het ANP, RTL Boulevard en Shownieuws brengen de bevestiging.

De zwangerschap is de bizarre wending in de nu al weken lopende liefdessoap rond Sabia en Rafael... Terwijl daar inmiddels niemand meer iets van begrijpt, wordt één ding wel duidelijk: er komt geen scheiding, maar een baby!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:32:38 #90
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154537787
Samenvatting:
Een vriendin van Sabia vertelde maandag 21 juli in het blad Die Exclusiv dat Sabia twee maanden in verwachting is. En in het blad Closer een vriendin die zegt dat Rafael en Sabia nog steeds bij elkaar zijn en dat ze nog heel gelukkig zijn. Ze denkt zelfs dat de Sabia en Rafael nóg gelukkiger kunnen worden met een kleine op komst.
Bij het artikel Closer staan ook foto's van Sabia die een kliniek verlaat waar een gynaecoloog een praktijk heeft. Sabia is met een pleister op haar arm. Met een Mutterpass die uit haar tas steekt. Mutterpass is een soort afsprakenkaart van de gynaecoloog die je alleen krijgt als je zwanger bent. Hoofdredacteur Closer, Tom Junkersdorf zegt dat Sabia al in Sevilla is geweest, maar dat ze in het begin van haar zwangerschap liever in Hamburg blijft, haar eigen arts bezoekt in Hamburg en Sabia het nu te warm zou vinden in Sevilla. (vandaag ruim 40 graden, hele week tussen de 33 - 39 graden)

Closer/Privé: Sabia: Ik heb mezelf een tijd geleden voorgenomen niet meer te reageren op wat ik hoor en lees over mezelf en over mij en Rafael. In het begin van onze relatie had ik slapeloze nachten over wat er allemaal beweerd werd, maar die tijd heb ik achter me gelaten. Ik besefte dat het beter was voor Rafael, voor mij en onze schatjes van kinderen. En niet in de laatste plaats voor mijn gezondheid. Zeker op dit moment. Stress moet ik nu vermijden.
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:34:11 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154537816
Toen dit gepost werd, ging men er in de Telegraaf nog vanuit dat ze uit elkaar waren:
quote:
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:39:14 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154537936
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:19 schreef Greys het volgende:

[..]

En noemt zichzelf nu EEN BIJZONDERE MEDEWERKER?
Het is een bijzonder kind, en dat is ie O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154538500
:D Ik lach me echt dood om al dit gedoe. Het gaat maar door! _O-
Is dat zo?
pi_154539798
Bijzondere medewerker _O- Eentje die geen cheesy kwinkslagen kan maken met namen?

Die zogenaamde bijzondere wending ook, nadat er al dagen gespeculeerd werd over een zwangerschap :D
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:47:28 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154543411
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:12 schreef Greys het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar als de naam van de betreffende redacteur geheim wordt gehouden... :')
Evert *O*
pi_154543514
Het hele verhaal van de bijzondere medewerker:

quote:
SABIA EN RAFAEL: GEEN SCHEIDING, MAAR EEN BABY!
De bizarre wending: ‘JA, IK BEN ZWANGER’

SABIA ENGIZEK ZEGT HET ZELF: ‘JA, IK BEN ZWANGER.’ En dat is de bizarre wending in de nu al weken lopende liefdessoap rond haar en voetballer RAFAEL VAN DER VAART… Terwijl daar inmiddels niemand meer iets van begrijpt, wordt één ding wel duidelijk: ER KOMT GEEN SCHEIDING, MAAR EEN BABY! Een baby die de kroon moet worden op het liefdesgeluk van Sabia en Rafael, terwijl een deel van zijn eigen familie liever had gezien dat het paar uit elkaar ging…

Door EEN BIJZONDERE MEDEWERKER

Gepland, of een ongelooflijke samenloop van omstandigheden waardoor RAFAEL VAN DER VAART (32), die, ook volgens zijn eigen familie, de laatste weken als vrijgezel door het leven leek te gaan, op zijn schreden dient terug te keren? HOE DAN OOK, DIT IS DE MEEST OPZIENBARENDE EN ONVERWACHTE WENDING IN DE LIEFDESSOAP DIE NEDERLAND EN DUITSLAND NU AL TWEEËNHALF JAAR STOF TOT GESPREK LEVERT: SABIA ENGIZEK (37) IS ELF WEKEN ZWANGER!

Sabia ziet er stralend uit wanneer weekblad Privé haar spreekt. Maar de waarheid is dat haar blijdschap vecht met haar verdriet. Blijdschap over het feit dat zij zwanger is, verdriet omdat een deel van haar directe omgeving haar blijkbaar niet gunt dat zij zo gelukkig is met Rafael en die liefde nu hopelijk bekroond wordt met… EEN BABY!

Dat een van haar beste vriendinnen contact heeft gezocht met dit weekblad om de verhalen die nu al weken de ronde doen dat Sabia en Rafael uit elkaar zouden zijn, te weerleggen, doet Sabia zichtbaar goed. Sabia, die besloten had de mediastorm rond haar en Rafael maar over zich heen te laten komen, komt daar ook eerlijk voor uit als ze tegen Privé zegt: ‘Ik vind het heel erg fijn dat zij het voor me opneemt. En ik kan in wat zij aan jullie verteld heeft geen enkele leugen ontdekken. Alles klopt. Ja, ik ben zwanger. En, nee, we zijn dus niet uit elkaar.

Ik heb mezelf een tijd geleden voorgenomen niet meer te reageren op wat ik hoor en lees over mezelf en over mij en Rafael. In het begin van onze relatie had ik slapeloze nachten over wat er allemaal beweerd werd, maar die tijd heb ik achter me gelaten. Ik besefte dat dat beter was voor Raf, voor mij en onze schatjes van kinderen DAMIÁN , DAAMIN en AMAYA . En niet in de laatste plaats voor mijn gezondheid. Zeker op dit moment. Stress moet ik vermijden.’

Familie
SABIA ZELF, DIE NU IN HAMBURG ONDER VOORTDURENDE CONTROLE STAAT VAN HAAR GYNAECOLOOG, HAD HET NIEUWS VAN HAAR ZWANGERSCHAP EIGENLIJK DAN OOK LIEVER DE KOMENDE MAANDEN NOG NIET MET DE BUITENWERELD GEDEELD. Maar een van haar beste vriendinnen besloot dus anders.

Die beste vriendin kon het niet langer aanzien dat een deel van de naaste omgeving van Sabia - en volgens sommige media zelfs zijn familie, die het nieuws van de breuk bevestigde probeerde haar liefdesrelatie met Rafael stuk te maken. ‘Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ze nog een dag langer zo verdrietig is, zeker niet in deze toestand.’

In een exclusief gesprek met zegt die beste vriendin van Sabia: ‘Ik heb besloten dat de waarheid verteld moet worden, Sabia zal dat wel begrijpen. Ik zie hoe Sabia lijdt onder alle verhalen dat zij gebroken zou hebben met Rafael, dat zij slechts met hem samen was om zijn geld. Dit zou, nu zij weer zwanger is, de gelukkigste tijd van haar leven moeten zijn, maar de afgelopen weken is Sabia allesbehalve gelukkig geweest.

En dat heeft alles te maken met het feit dat ze er werkelijk kapot van is dat er mensen zijn, en dan ook nog eens uit de directe omgeving van haar en Rafael, die proberen verhalen de wereld in te helpen dat Rafael en zij uit elkaar zijn. Maar voor die mensen heb ik slecht nieuws, want Rafael en Sabia zijn gelukkig dan ooit. Van een breuk is nooit, echt nooit sprake geweest.’

De vriendin las de afgelopen weken met afgrijzen de verhalen die bevestigden dat Sabia en Rafael met elkaar gebroken hadden. Verhalen die dus lijken te zijn gevoed door mensen uit de omgeving van het paar. Zo voerden RTL Boulevard en een Rotterdamse krant een oom van Rafael op, die het nieuws bevestigde. Weliswaar niet voor de camera, maar de oom werd wel geciteerd: ‘Het is naar voor ze, maar het is de waarheid. Wat de reden is, weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie. Ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.’

In die krant was het een ander familielid van Rafael die de scheiding bevestigde: ‘Het is 100 procent over en dat is definitief,’ vertelde deze bron. Het familielid, niet bij naam genoemd, zei ook al niet echt rouwig te zijn dat de relatie voorbij is: ‘We hebben hem voor haar gewaarschuwd.’ En ook de Duitse pers deed vrolijk mee. De spilzucht van Sabia zou aan de basis gelegen hebben van de breuk, verkondigde het Duitse boulevardblad OK.

Rust
Sabia’s vriendin: ‘In de afgelopen drie maanden is het enige ware verhaal geweest dat ze van plan waren deze zomer te gaan trouwen. Maar de zwangerschap maakte dat dat plan op de lange baan is geschoven. Sabia mag zich absoluut niet inspannen. De voorbereiding van een huwelijk kan ze, nu zij zwanger is, gewoon niet aan.

De eerste zes weken van haar zwangerschap was ze ook voortdurend misselijk. Ze was dan ook gewoon te ziek om bij de ondertekening van Rafaels contract met Betis Sevilla, de Spaanse club waar hij de komende drie jaar voor speelt, te zijn. Bovendien had haar gynaecoloog haar geadviseerd zo veel mogelijk rust te houden.’ Maar het feit dat Sabia niet afreisde naar Sevilla om bij de contractondertekening te zijn, leidde wel tot nieuwe verhalen dat het definitief over en uit was. Toen Sabia ook niet in Marbella werd gezien, waar Rafael met Damián vakantie vierde, was dat nog slechts een nieuwe bevestiging van de breuk.

Sabia’s beste vriendin weet beter: ‘Sabia is wel degelijk in Marbella geweest toen Rafael en Damián daar met vakantie waren. Ze was samen met een vriendin. Alleen dat heeft niemand gemerkt. Net zomin als ze twee weken geleden in Sevilla is gezien toen zij bij Rafael op bezoek ging.

In beide gevallen had Rafael namelijk een ander hotel voor haar geboekt dan waar hijzelf logeerde. Dáár lagen namelijk de fotografen voor de deur en dat wilde hij Sabia besparen. De twee denken maar aan één ding en dat is de baby. Ze zijn zo gelukkig dat het Sabia gegeven is zwanger te worden. Dat een en ander betekent dat zij nu het merendeel van de tijd duizenden kilometers van elkaar verwijderd zijn en ze elkaar in de afgelopen weken maar vier keer kort hebben kunnen zien, het zij zo.’

Hormonen
Waar Sabia in Duitsland volop in het oog van de mediastorm staat, lijkt die grotendeels aan Rafael voorbij te gaan. Hij concentreert zich op het voetballen en Sabia valt hem niet lastig met alle verhalen die over het paar de ronde doen. De vriendin: ‘Niet omdat ze bij hem geen gehoor vindt, maar om de doodeenvoudige reden dat ze wil dat hij zich voor de volle honderd procent op het voetbal richt.

Het afgelopen seizoen was bepaald niet zijn beste en Sabia weet dat Rafael het gelukkigst is als hij goed speelt. Bovendien raken al die onzinverhalen Rafael een stuk minder. Hij zegt altijd tegen Sabia dat zij hier boven moet staan en alleen zijzelf weten hoe het zit. Dat is natuurlijk ook zo, maar voor Sabia ligt het niet zo simpel.

Zeker niet nu zij ook nog eens zwanger is en haar hormonen behoorlijk opspelen. Ze kan heel verdrietig worden over wat er allemaal geschreven wordt. De ene dag kan Sabia met die verhalen over hun breuk goed omgaan en er zelfs om lachen, maar de volgende dag kan ze een gebroken vogeltje zijn dat alleen maar zit te snotteren. Dat kon ik niet langer aanzien. Daarom vertel ik Sabia’s verhaal dat zij niet kan vertellen.’
Klinkt als een interview (door een Duits blad?) met de beste vriendin van Sabia en een kort gesprekje met Sabia. Die laatste heeft blijkbaar een soort spreekverbod, maar kan wel bevestigen dat haar vriendin niet liegt.
  Moderator woensdag 22 juli 2015 @ 16:24:32 #97
184769 crew  Deisyy
pi_154544619
Het zou me in deze gate niets verbazen als Sylvie de beste vriendin in dit verhaal is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 22 juli 2015 @ 16:33:18 #98
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_154544929
"voor mij en onze schatjes van kinderen"... Dit heeft ze toch zeker niet gezegd?! Zum kots... :r
pi_154545316
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik wist het wel! Ze zijn gewoon nog samen en ze is zwanger! *O*

Ik heb ook nooit begrepen dat ze niet samen waren, ik zag ze echt tot hun 80e kluivend aan de kip op de camping samen _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154545387
Maar 6 weken misselijk? Wat een zegen.
Don't you love her madly?
  woensdag 22 juli 2015 @ 16:46:41 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154545470
Het blijft een vreemd verhaal, met de Hosanna, the witch is dead-houding van de familie van Rafaël in het achterhoofd.
Heb de privé gekocht (en iemand achter me in de kassarij geïnspireerd tot eenzelfde aanschaf), maar ben nog immer confuus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154546378
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:33 schreef Starlie het volgende:
"voor mij en onze schatjes van kinderen"... Dit heeft ze toch zeker niet gezegd?! Zum kots... :r
En dan 1 kind niet noemen. Je verwacht het niet.
  woensdag 22 juli 2015 @ 17:43:11 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154547088
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:24 schreef Deisyy het volgende:
Het zou me in deze gate niets verbazen als Sylvie de beste vriendin in dit verhaal is.
:D Precies wat ik dacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 22 juli 2015 @ 18:06:37 #104
382129 crew  Donna
pi_154547533
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

:D Precies wat ik dacht.
Sjee, zover was ik nog niet eens. :D
pi_154548017
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:46 schreef Copycat het volgende:
Het blijft een vreemd verhaal, met de Hosanna, the witch is dead-houding van de familie van Rafaël in het achterhoofd.
Heb de privé gekocht (en iemand achter me in de kassarij geïnspireerd tot eenzelfde aanschaf), maar ben nog immer confuus.
Misschien waren ze ook wel echt uit elkaar. Dat zou de houding van zijn familie verklaren. En misschien weet ze pas sinds kort dat ze zwanger is. En wist Rafaël dit niet.... Dan heeft hij nu iets om over na te denken.
Is dat zo?
  woensdag 22 juli 2015 @ 18:40:08 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154548305
Is dit weer net als met Badr z'n "Kijk m'n handen dan" van Evert?

In het ene stuk is het een telefoongesprek geweest en in het andere stuk zat Privé tegenover een stralende Sabia...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154550098
Weekend maakt het helemaal bont. Daarin staat dat het wel degelijk uit is/was maar dat Sabia naar Raf is gevlogen om hem het zwangerschapsnieuws te vertellen. In een ultieme poging hem terug te winnen. Ze laten in het midden of ze echt zwanger is. Nepzwanger zou wel passen in de gate.
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:57:38 #108
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_154550454
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Weekend maakt het helemaal bont. Daarin staat dat het wel degelijk uit is/was maar dat Sabia naar Raf is gevlogen om hem het zwangerschapsnieuws te vertellen. In een ultieme poging hem terug te winnen. Ze laten in het midden of ze echt zwanger is. Nepzwanger zou wel passen in de gate.
Popcorn pakt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 22 juli 2015 @ 20:02:07 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154550595
Man man man, het is toch wat als je iedere keer zoveel gelul over je relatie moet lezen omdat een paar roddeljournalisten een verhaaltje verzinnen?

Want wat ook de waarheid is maakt al niet meer uit, het gros was dus gewoon verzonnen BS...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 23 juli 2015 @ 08:16:00 #110
14505 OProg
A Life in Music
pi_154559448
quote:
Sabia werkt aan imago
Door Evert Santegoeds
Sabia Engizek werd door Duitse paparazzi eind mei voor het laatst alcohol drinkend gespot.

De elf weken zwangere vriendin van Rafael van der Vaart zou toen nog niet hebben geweten in verwachting te zijn, maar zij wilde beslist niet mét glas op de foto.
Volgens een insider had dat te maken met haar niet al te beste imago: "Ze wil als vrouw van een sportman niet direct met alcohol in verband worden gebracht.”
Wat een ongehoord nonbericht zeg. :D :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_154559683
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:27 schreef Smallish het volgende:

[..]

Misschien waren ze ook wel echt uit elkaar. Dat zou de houding van zijn familie verklaren. En misschien weet ze pas sinds kort dat ze zwanger is. En wist Rafaël dit niet.... Dan heeft hij nu iets om over na te denken.
Misschien wist de familie het ook gewoon niet, maar gingen ze af op wat de roddeljournalist vertelde? Ik bedoel, ik weet ook niet of mijn neef uit elkaar is met z'n vriendin. Als dan iemand mij vertelt dat dat zo is, en aan mij vraagt wat ik daarvan vind, dan kun je uit mij ook een quote krijgen als in: "Wat jammer!"
  donderdag 23 juli 2015 @ 08:44:39 #112
123170 alors
zlata1234
pi_154559706
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:27 schreef Smallish het volgende:

[..]

Misschien waren ze ook wel echt uit elkaar. Dat zou de houding van zijn familie verklaren. En misschien weet ze pas sinds kort dat ze zwanger is. En wist Rafaël dit niet.... Dan heeft hij nu iets om over na te denken.
Of ze wilden testen wie er uit de school klapt over hun privézaken.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_154560723
Of er is helemaal geen interview met familie geweest, dat gewoon alles is verzonnen.
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:02:40 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154560775
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Of er is helemaal geen interview met familie geweest, dat gewoon alles is verzonnen.
Er is hoe dan ook een hoop verzonnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154560837
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2015 08:16 schreef OProg het volgende:

[..]

Wat een ongehoord nonbericht zeg. :D :')
Hij moet toch ergens zijn pagina mee vullen _O- :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154563647
Als je ziet hoe druk we met dit hele gebeuren zijn, hebben de bladen het toch goed aangepakt, het verkoopt vast lekker _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 23 juli 2015 @ 12:57:24 #117
184769 crew  Deisyy
pi_154564909
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Of er is helemaal geen interview met familie geweest, dat gewoon alles is verzonnen.
Of ze is helemaal niet zwanger.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2015 @ 13:21:32 #118
163650 Greys
pi_154565606
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of ze is helemaal niet zwanger.
Of ZIJ is degene met het drugsprobleem en Ferry D. is zwanger.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 23 juli 2015 @ 13:29:01 #119
43556 miss_dynastie
pi_154565813
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Of ZIJ is degene met het drugsprobleem en Ferry D. is zwanger.
Potdikkie he, vandaar ook dat watje natuurlijk!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 juli 2015 @ 13:29:52 #120
163650 Greys
pi_154565840
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Potdikkie he, vandaar ook dat watje natuurlijk!
Juist! EVERT LEES JE MEE WE'RE ON TO SOMETHING.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154565868
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Potdikkie he, vandaar ook dat watje natuurlijk!
Ja! En ook dat (valse) lachje! >:) :Y
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator donderdag 23 juli 2015 @ 14:37:54 #122
184769 crew  Deisyy
pi_154567722
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Of ZIJ is degene met het drugsprobleem en Ferry D. is zwanger.
Kom er maar in, Eef!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_154592498
quote:
Te bruine' Sylvie Meis in de verdediging

'Is dit echt?' 'Onnatuurlijk.' 'Waanzin.' Sylvie Meis is zó bruin dat zij bakken kritiek krijgt. De zonaanbidster verdedigt zichzelf.
De presentatrice, die op Ibiza is, plaatste een zonnig vakantiekiekje van zichzelf online. Die een hoop reacties opleverde. Hoe kan Sylvie toch zo bruin zijn en is dit wel verantwoord?
Ze reageert zelf na alle reacties: "Wij smeren factor 50! Dat is toch het beste en zou ik ook altijd aanraden. Indisch bloed zorgt ervoor dat ik altijd zo snel bruin ben overigens." De vader van Sylvie is van Indische afkomst.
Er zijn ook volgers die de presentatrice, die werkzaam is voor het Duitse RTL, prachtig vinden. "Perfect." "lekker kleurtje hoor." Sylvie is met haar zoon Damián, haar geliefde Momo en zijn zoon Malcolm op het Spaanse eiland.
De foto staat hier: https://instagram.com/p/5ZyD6_gZLt/

Persoonlijk denk ik dat het gebruikte filtertje vooral iets te donker staat :')
En ik verbaas me meer over haar geposeer dan over haar kleurtje.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 12:25:19 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_154593044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:01 schreef piglet het volgende:

[..]

De foto staat hier: https://instagram.com/p/5ZyD6_gZLt/

Persoonlijk denk ik dat het gebruikte filtertje vooral iets te donker staat :')
En ik verbaas me meer over haar geposeer dan over haar kleurtje.
Nee, zo bruin als ze daar lijken, zijn ze vast niet.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 12:26:30 #125
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154593069
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:01 schreef piglet het volgende:

De foto staat hier: https://instagram.com/p/5ZyD6_gZLt/

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 00:08 schreef static het volgende:

Laten we er geen B&H topic van maken.
Niet iedereen zit op instagram, facebook, twitter etc, ik ook niet, maar geposeerde foto staat gewoon bij artikel Telegraaf, toch maar in dit topic. Leuk figuur, maar niet echt een gezellig vakantiekiekje,

pi_154593653
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:26 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

[..]

Niet iedereen zit op instagram, facebook, twitter etc, ik ook niet, maar geposeerde foto staat gewoon bij artikel Telegraaf, toch maar in dit topic. Leuk figuur, maar niet echt een gezellig vakantiekiekje,

[ afbeelding ]
Ik had geprobeerd de originele foto van Instagram er bij te zetten, maar die was enorm groot. Omdat op de foto van de Telegraaf Damian (ook poepiebruin) er niet helemaal op staat en ik het ook wel grappig vond om de commentaren bij de foto te lezen, dacht ik het zo op te lossen.
Ik was ook in de veronderstelling dat je deze links zonder account kon bekijken. Is dat niet zo?

Anyway, ik zal voortaan aan denken niet meer door te verwijzen naar andere media voor foto's.

Edit: Ik moest even uitzoeken waar B&H voor stond. Ehm, ok je vond het dus helemaal geen bericht voor hier. Prima, ik zal dergelijke berichten niet meer plaatsen.

[ Bericht 1% gewijzigd door piglet op 24-07-2015 12:54:48 ]
pi_154593806
Bah wat een vies bruin bankstellen huid.
pi_154593880


Als je zo wil worden...
pi_154593884
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:55 schreef quirina het volgende:
Bah wat een vies bruin bankstellen huid.
Die is over 10 jaar net zo gerimpeld als rachel hazes is. :D
pi_154593900
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die is over 10 jaar net zo gerimpeld als rachel hazes is. :D
Raggel vind ik ook een vies wijf.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 13:03:48 #131
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154594026
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 12:49 schreef piglet het volgende:

Ik had geprobeerd de originele foto van Instagram er bij te zetten, maar die was enorm groot. Omdat op de foto van de Telegraaf Damian (ook poepiebruin) er niet helemaal op staat en ik het ook wel grappig vond om de commentaren bij de foto te lezen, dacht ik het zo op te lossen.
Ik was ook in de veronderstelling dat je deze links zonder account kon bekijken. Is dat niet zo?

Anyway, ik zal voortaan aan denken niet meer door te verwijzen naar andere media voor foto's.

Edit: Ik moest even uitzoeken waar B&H voor stond. Ehm, ok je vond het dus helemaal geen bericht voor hier. Prima, zal ik het niet meer doen.
piglet, dank je wel voor het artikel Telegraaf, ook met de commentaren erbij.
Mod Static had dat van de B&H een keer aangegeven. Maar een paar van dit soort zomerfoto's kan toch best. Ik zit niet op Instagram en kan de foto's niet zien, dus heb de Telegraaf foto erbij gezet.
pi_154594453


Bescheiden kettinkje :P
pi_154594482
En het bruin is er weer af!
  vrijdag 24 juli 2015 @ 13:24:13 #134
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_154594526
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:21 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]

Bescheiden kettinkje :P
Lijkt wel of ze haar borsten heeft laten vergroten!
  Vis een optie? vrijdag 24 juli 2015 @ 13:25:06 #135
70532 loveli
N
pi_154594549
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
En het bruin is er weer af!
Bij hem ook.
crap in = crap out
pi_154594910
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:03 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

piglet, dank je wel voor het artikel Telegraaf, ook met de commentaren erbij.
Mod Static had dat van de B&H een keer aangegeven. Maar een paar van dit soort zomerfoto's kan toch best. Ik zit niet op Instagram en kan de foto's niet zien, dus heb de Telegraaf foto erbij gezet.
Je had natuurlijk wel gewoon gelijk. Beetje gezeur over hoe bruin ze er uit ziet, dat is eigenlijk geen nieuwe input voor dit gate. Behalve als we in de weerspiegeling van het water Raf of Sabia hadden gezien misschien :D

Edit: o, ja en goed om te weten dat je ook via deze links niets kunt zien als je geen Instagram hebt!
pi_154594996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:24 schreef Starlie het volgende:

[..]

Lijkt wel of ze haar borsten heeft laten vergroten!
alweer?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 13:40:47 #138
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_154595069
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

alweer?
Zou kunnen toch?
pi_154595091
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:24 schreef Starlie het volgende:

[..]

Lijkt wel of ze haar borsten heeft laten vergroten!
Ze staat denk ik gewoon een beetje gek...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154595104
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:40 schreef Starlie het volgende:

[..]

Zou kunnen toch?
ik zie t niet
pi_154597670
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:42 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik zie t niet
Ik ook niet

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:21 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]

Bescheiden kettinkje :P
En hier zie je meteen dat ze niet zo bruin is. Makkelijk vergelijken met Momo :') :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154600585
Ik kan foto's en reacties prima zien zonder Instagram.
Don't you love her madly?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 16:43:43 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154600846
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:21 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]

Bescheiden kettinkje :P
Heeft hij Robin Williams in Mork & Mindy-tijd op zijn zij staan? Of is het een mislukte Yolanthe?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154601402
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 16:36 schreef Lovechild het volgende:
Ik kan foto's en reacties prima zien zonder Instagram.
Doel je op "ik zie het niet"?
Dat ging over een vermeende borstvergroting.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154602248
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 16:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heeft hij Robin Williams in Mork & Mindy-tijd op zijn zij staan? Of is het een mislukte Yolanthe?
Ik moest ook aan Wes denken :)
Staat er ook WES onder die tattoo?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 17:40:19 #146
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154602785
Links boven appartementencomplex Las Boas, Ibiza, samen een penthouse gekocht of gehuurd.
pi_154604154
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 17:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Doel je op "ik zie het niet"?
Dat ging over een vermeende borstvergroting.
Oh, dacht dat ik had gequote :@
Ging het niet over dat je geen Instagram achter een linkje kan zien als je geen Instagram hebt?
Don't you love her madly?
pi_154605047
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:31 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oh, dacht dat ik had gequote :@
Ging het niet over dat je geen Instagram achter een linkje kan zien als je geen Instagram hebt?
Nope.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154690464
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 27 juli 2015 @ 23:35:07 #150
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154690559
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:32 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)l_uit_elkaar___.html

Ik voel een "Alles is weg"-interview met Saab aankomen _O-
Oeeehhh O+

quote:
Een ooggetuige zag het bizarre tafereel vanaf een afstandje gebeuren: "De vader en een ander familielid waren in de garage en hebben de spullen uit hun gezamenlijke villa weggehaald. Hij heeft een tafel en een stoel meegenomen." Ook Rafael's auto, waar Sabia regelmatig in rijdt, werd meegenomen.
吴 曼 迪
pi_154690718
Uit elkaar, toch niet, toch wel.

Zou wat zijn als ze straks gewoon samen zijn, zonder zwangerschap :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154690964
Mijn hemel. Golftasgate was lang mijn favoriet, maar dit is echt niet te overtreffen. Meer dan twee jaar na de scheiding blijft het gewoon feest terwijl andere gates als een kaarsje uitdoven. Wellicht wel uit elkaar en ook zwanger.

Wat leuker zou zijn: zwangerschap is verzonnen zoals Weekend beweerde. Die afsprakenkaart van de kliniek is vervalst en de pleister is een doodgewone Disneypleister van de super.
  Moderator / Miss SHO maandag 27 juli 2015 @ 23:48:25 #153
22592 crew  Ole
pi_154691061
Beter dan gtst, the Bold en alle andere soaps bij elkaar!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_154691241
quote:
En weer geen beeldmateriaal...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 27 juli 2015 @ 23:53:02 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154691272
Je hebt miljoenen en je vader moet spullen voor je verhuizen? Wat een triestheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 juli 2015 @ 23:58:51 #156
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_154691506
wat is hier in vredesnaam aan de hand?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_154691530
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:53 schreef Leandra het volgende:
Je hebt miljoenen en je vader moet spullen voor je verhuizen? Wat een triestheid.
Ja en sowieso al die moeite voor meubels? Persoonlijke spullen oké maar tafels enzo koop je toch net zo goed lekker nieuw? Nou ja tenzij emotionele waarde.
pi_154692023
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:58 schreef Andromache het volgende:
wat is hier in vredesnaam aan de hand?
Ja, wie zal het zeggen _O-

Normaal speculeren mensen enkel over een breuk. Dit blijft een volle gate :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 00:13:18 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154692101
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:58 schreef Andromache het volgende:
wat is hier in vredesnaam aan de hand?
Wordt de verhuizing eindelijk in gang gezet, is het weer niet goed :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154692110
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:59 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja en sowieso al die moeite voor meubels? Persoonlijke spullen oké maar tafels enzo koop je toch net zo goed lekker nieuw? Nou ja tenzij emotionele waarde.
Misschien zijn de roddels waar dat ze hem financieel uit wist te kleden en hebben ze in alle frustratie alles meegenomen en gunnen ze de golddigger niks :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 00:14:38 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154692156
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Misschien zijn de roddels waar dat ze hem financieel uit wist te kleden en hebben ze in alle frustratie alles meegenomen en gunnen ze de golddigger niks :+
Dan waren ze wel heel snel klaar...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154692162
Of ze waren uit elkaar en werd stiekem bewust zwanger en de familie is woest :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154692221
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan waren ze wel heel snel klaar...
Ik vraag me af hoe een ooggetuige kan zien dat Sabia op de bank zat.
Dus wat klopt er van een tafel en spullen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 juli 2015 @ 00:17:09 #164
22592 crew  Ole
pi_154692254
Oh wow heb echt even wat gemist. Komkommertijd *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_154692257
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:53 schreef Leandra het volgende:
Je hebt miljoenen en je vader moet spullen voor je verhuizen? Wat een triestheid.
Ja, sowieso dat je je vader daarvoor laat gebruiken. Op zijn minst ga je zelf naar de woning van Sabia.
pi_154692297
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:17 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ja, sowieso dat je je vader daarvoor laat gebruiken. Op zijn minst ga je zelf naar de woning van Sabia.
Als de gemoederen te hoog oplopen...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 00:29:02 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154692692
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als de gemoederen te hoog oplopen...
Dan laat je een verhuisbedrijf komen.

Daarbij zou het me ook niets verbazen als hij ook een stekje in Hamburg zou aanhouden, hij heeft ook nog een zoon die daar woont.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154692860
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan laat je een verhuisbedrijf komen.


Dat doen ze niet op een woonwagenkamp, dat blijkt wel weer.

Misschien is familie op eigen houtje met een sleutel gegaan terwijl Raf van niks wist.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154692889
Misschien was de stoel wel georrufuh van tante zus en zo...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154692930
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien was de stoel wel georrufuh van tante zus en zo...
Oh ja!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 00:37:14 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154692936
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien was de stoel wel georrufuh van tante zus en zo...
Of was het een cadeau van Sylvie voor hun 5de trouwdag :P
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154693492
Gaan we een poll doen? Wel/niet zwanger en wel/niet uit elkaar? 4 mogelijkheden. ..
  dinsdag 28 juli 2015 @ 02:18:28 #173
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154694850
Of dat Sabia verhuismannen niet binnen zou laten en Raf daarom maar zijn pa met sleutel heeft gestuurd om alles terug te eisen :Y
吴 曼 迪
pi_154695341
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 02:18 schreef megamandy het volgende:
Of dat Sabia verhuismannen niet binnen zou laten en Raf daarom maar zijn pa met sleutel heeft gestuurd om alles terug te eisen :Y
Ik ga absoluut voor deze optie. De sappigste. O+
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 juli 2015 @ 03:49:38 #175
22592 crew  Ole
pi_154695846
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 02:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ga absoluut voor deze optie. De sappigste. O+
goeie inderdaad!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 28 juli 2015 @ 05:54:07 #176
300082 roos85
JUICHEN!
pi_154695998
Het houdt niet op, niet vanzelf c_/
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 juli 2015 @ 06:08:01 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_154696009
Heerlijk :D _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_154696260
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
Of ze waren uit elkaar en werd stiekem bewust zwanger en de familie is woest :7
of ze is zwanger van de buurman/tennisleraar/tuinman/collega voetballer
  dinsdag 28 juli 2015 @ 07:49:18 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154696304
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 02:18 schreef megamandy het volgende:
Of dat Sabia verhuismannen niet binnen zou laten en Raf daarom maar zijn pa met sleutel heeft gestuurd om alles terug te eisen :Y
Die gaat de bladen wel halen :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 08:44:39 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154696657
Wat een drama c_/ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2015 @ 08:58:42 #181
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154696798
Zeg dat wel. c_/
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2015 @ 09:00:37 #182
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154696819
Is al ergens bevestigd door een BIJZONDERE MEDEWERKER dat Raf de dader is?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2015 @ 09:02:00 #183
240917 Mula
pi_154696838
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En weer geen beeldmateriaal...
http://www.show.nl/showfl(...)t-woning-sabia-leeg/
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2015 @ 09:06:12 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_154696889
quote:
VADER RAFAEL HAALT WONING SABIA LEEG

Een ooggetuige zag het op een afstandje gebeuren: “De vader en een ander familielid waren in de garage en hebben de spullen weggehaald. Hij heeft een tafel en een stoel meegenomen. Allemaal kleinigheden waar ik mij over verwonderd heb, want je kunt een tafel toch ook ergens anders kopen?”

Volgens de ooggetuige was Sabia op het moment dat de woning leeggehaald werd gewoon thuis. “Ze zat op de bank en keek lijdzaam toe hoe de villa werd leeggehaald.”
Dan heeft ze in ieder geval de bank nog of zouden ze haar met bank en al hebben meegenomen? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 09:08:42 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154696912
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dan heeft ze in ieder geval de bank nog of zouden ze haar met bank en al hebben meegenomen? :?
Natuurlijk houdt Sabia de bank, en de bijbehorende rekening waarschijnlijk ook ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 09:23:45 #186
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_154697103
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 09:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Natuurlijk houdt Sabia de bank, en de bijbehorende rekening waarschijnlijk ook ;)
:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_154697465
Zou ze van tevoren op de hoogte zijn geweest van het bezoek en de dure bloemen hebben verwisseld met nepbloemen van de Action?
pi_154697598
Waar gaat dit heen jongens?!?! :o
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2015 @ 11:21:32 #189
43556 miss_dynastie
pi_154698983
Tuurlijk keek ze lijdzaam toe. Ze is zwanger en tilt bij voorkeur niks, terwijl schoonpapa helpt met de verhuizing, want de vorige keer waren de verhuizers ook niet zo voorzichtig met de dierbare oude stoel van opoe. Ik zie er niks geks in _O-
pi_154699052
Dit is toch wel de leukste gate van allemaal O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2015 @ 12:44:21 #191
163650 Greys
pi_154700664
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 23:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
Mijn hemel. Golftasgate was lang mijn favoriet, maar dit is echt niet te overtreffen. Meer dan twee jaar na de scheiding blijft het gewoon feest terwijl andere gates als een kaarsje uitdoven. Wellicht wel uit elkaar en ook zwanger.

Wat leuker zou zijn: zwangerschap is verzonnen zoals Weekend beweerde. Die afsprakenkaart van de kliniek is vervalst en de pleister is een doodgewone Disneypleister van de super.
Oh ik mis weer zo veel :o :D
Heeft Weekend beweerd dat heel de zwangerschap is verzonnen?

Dus dan zou dat een ultieme poging zijn van slinkse Saab om Raf bij zich te houden terwijl hij van haar af wil, ofzo?

Oh my oh my... deze gate :9

(Want Raf heeft nog nergens medebevestigd dat ze 'gewoon nog heel gelukkig zijn', toch?)

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 28-07-2015 12:59:30 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2015 @ 12:45:53 #192
163650 Greys
pi_154700698
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Tuurlijk keek ze lijdzaam toe. Ze is zwanger en tilt bij voorkeur niks, terwijl schoonpapa helpt met de verhuizing, want de vorige keer waren de verhuizers ook niet zo voorzichtig met de dierbare oude stoel van opoe. Ik zie er niks geks in _O-
En uiteindelijk gaat dit natuurlijk gewoon blijken, dat het gewoon met de verhuizing te maken heeft en dat Saab gewoon niks mocht tillen.

Maar stiekem zou het zo veel sappiger zijn als Saab het ultieme loeder blijkt dus ik hoop stiekem nog even op het andere scenario :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:51:08 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154700810
Ik verwacht echt dat crazy Sabia die zwangerschap of verzonnen of stiekem uitgespeeld heeft.
Dat mens is imo rot tot het bot. Het bot!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154700860
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:51 schreef Copycat het volgende:
Ik verwacht echt dat crazy Sabia die zwangerschap of verzonnen of stiekem uitgespeeld heeft.
Dat mens is imo rot tot het bot. Het bot!
Zou ze een vorm van borderline hebben?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 12:54:00 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154700869
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:53 schreef Basp1 het volgende:
Zou ze een vorm van borderline hebben?
Daar waag ik me niet aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154700894
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar waag ik me niet aan.
Een foto dat ze voorbij een kantoor van een psycholoog of psychiater loopt en de prive heeft weer een mooi verhaal om te publiceren. :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2015 @ 12:58:15 #197
163650 Greys
pi_154700954
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:51 schreef Copycat het volgende:
Ik verwacht echt dat crazy Sabia die zwangerschap of verzonnen of stiekem uitgespeeld heeft.
Dat mens is imo rot tot het bot. Het bot!
Ik hoop het zo ik hoop het zo ik hoop het zo *O*

:@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 28 juli 2015 @ 12:58:34 #198
184769 crew  Deisyy
pi_154700964
Niet getrouwd en toch al een scheiding van tafel en bed :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:00:29 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154701002
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:58 schreef Deisyy het volgende:
Niet getrouwd en toch al een scheiding van tafel en bed :o
:D !
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:28:39 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154701617
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:58 schreef Deisyy het volgende:
Niet getrouwd en toch al een scheiding van tafel en bed :o
_O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 13:46:11 #201
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_154702071
Deze Droste-gate (gate in de gate, zeg maar), sluit zich denk ik pas als we weer een gezellig kiekje van Raf en Sab samen zien, of van hemzelf direct horen hoe nu de vork in de steel zit.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_154702416
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 12:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ik mis weer zo veel :o :D
Heeft Weekend beweerd dat heel de zwangerschap is verzonnen?

Dus dan zou dat een ultieme poging zijn van slinkse Saab om Raf bij zich te houden terwijl hij van haar af wil, ofzo?

Oh my oh my... deze gate :9

(Want Raf heeft nog nergens medebevestigd dat ze 'gewoon nog heel gelukkig zijn', toch?)
Ja ze zou naar Sevilla zijn gevolgen om Raf het goede nieuws te vertellen. Een ultieme poging om de reeds verbroken relatie nieuw leven in te blazen.

Als dit echt zo is, zou ik zeggen: schopje R&P

[ Bericht 15% gewijzigd door letmehearyouscream op 28-07-2015 14:06:24 ]
  Moderator dinsdag 28 juli 2015 @ 14:01:15 #203
382129 crew  Donna
pi_154702436
Huh, het blijft toch SHO(wniews)?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:01:55 #204
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_154702457
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
Als dit echt zo is, zou ik zeggen: schopje R&P
Ja da-hag. :W
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_154702619
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:01 schreef DonnaRush het volgende:
Huh, het blijft toch SHO(wniews)?
Dat begrijp ik ook wel ;) Klinkt alleen als een R&P-verhaal
pi_154709984
Ik vraag me wel af wat een Rafael in hemelsnaam tegenhoudt om niet gewoon met een verklaring te komen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_154710028
Wel grappig dat ze het bij Boulevard behandelen terwijl Nikkie Plessen, die volgens de geruchten ook wel eens aan Raf's toverballen heeft gesabbeld, er stoïcijns naast zit _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 19:56:14 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154710796
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af wat een Rafael in hemelsnaam tegenhoudt om niet gewoon met een verklaring te komen _O-
Dat doet hij toch per definitie niet? Behalve die ene keer dan dat hem verweten werd dat hij Sylvie geslagen zou hebben, maar ook dat duurde nog een hele tijd.

Edit: Het duurde ruim 2½ maand voor hij dat in een interview (met Johan Derksen) zei:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-niet-geslagen.dhtml

Dus als Raf zo'n beschuldiging al 2½ maand in de bladen laat zweven, en het één keer bespreekt met een "sportjournalist", dan verwacht ik niet dat hij hier wel een verklaring over gaat geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154710989
quote:
Sylvie Meis en haar vriend Maurice 'Momo' Mobetie zouden gaan trouwen. Volgens bronnen is het slechts een kwestie van tijd voor de twee elkaar hun jawoord geven.

Dat meldt Shownieuws dinsdag op basis van Story.

"Het is niet de vraag óf ze gaan trouwen, maar wanneer", aldus een ingewijde. Het roddelblad heeft foto's van het stel tijdens hun vakantie, waar ook zoon Damián bij is.

Fotograaf Edwin Smulders vertelt aan Shownieuws dat Meis een enorme diamantenring om haar vinger had. "Ik moest mijn zonnebril opzetten om er geen last van te hebben."

Volgens de fotograaf was het echt een "gezinsvakantie". "Damián klom continu op Momo zijn rug en ze waren met de bal aan het spelen. Ze waren echt op vakantie als gezinnetje."
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:08:48 #210
40566 Ericr
Livewrong
pi_154711059
quote:
Roestige klep
De oom gelooft niets van het verhaal dat Sabia zwanger is. "Het zegt natuurlijk niets dat ze naar een gynaecoloog is geweest. Vrouwen hebben altijd we iets aan die roestige klep."
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ndom-rafael-en-sabia

De klasse straalt er weer vanaf.
pi_154711117
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:08 schreef Ericr het volgende:

[..]

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ndom-rafael-en-sabia

De klasse straalt er weer vanaf.
Jezus :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:18:24 #212
300082 roos85
JUICHEN!
pi_154711378
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:08 schreef Ericr het volgende:

[..]

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ndom-rafael-en-sabia

De klasse straalt er weer vanaf.
Goffer _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154711575
_O- Die roestige klep!
pi_154711655
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af wat een Rafael in hemelsnaam tegenhoudt om niet gewoon met een verklaring te komen _O-
Waarom zou hij? Waarschijnlijk is hij gewoon met zijn leven bezig en gaat het meeste langs hem heen. Of hij weet het wel en wat boeit hem het wat er allemaal geluld. wordt. Misschien lacht hij zich er ook wel om kapot.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:28:37 #215
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_154711744
Je zou toch ook wel verwachtend dat Rafael als publiek persoon wel enige mensenkennis heeft. Als ik de verhalen mag geloven verkocht Sabia spijkerbroeken voordat ze Boulah leerde kennen. Ze worden een stel en Sabia komt terecht in de wereld van glitter and glamour. Maar uitsluitend als vrouw van een profvoetballer. Ze wordt de vriendin van Sylvie. Sylvie kan tenminste nog iets. Sabia heeft geen speciaal talent. Het gaat uit tussen Sylvie en Rafael. En Sabia stort zich in zijn armen. Maar nog steeds is Sabia niets meer dan de spijkerbroekenverkoopster tussen de sterren. Qua geld zal ze altijd afhankelijk zijn van de partner. Die Rafael schat ik toch ook wel zo slim in dat hij inziet dat het een ongelijkwaardige relatie is. Gedoemd om te mislukken. En zo gebeurde het dus ook.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:29:23 #216
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_154711771
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:26 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Waarom zou hij? Waarschijnlijk is hij gewoon met zijn leven bezig en gaat het meeste langs hem heen. Of hij weet het wel en wat boeit hem het wat er allemaal geluld. wordt. Misschien lacht hij zich er ook wel om kapot.
Hij is toch proefvoetballer. Daar moet hij zich op focussen. Niet op die golddigger in Duitsland.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:29:41 #217
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_154711777
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:24 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Die roestige klep!
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:24 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Die roestige klep!
_O-
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_154711823
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:28 schreef Terreros85 het volgende:
Je zou toch ook wel verwachtend dat Rafael als publiek persoon wel enige mensenkennis heeft. Als ik de verhalen mag geloven verkocht Sabia spijkerbroeken voordat ze Boulah leerde kennen. Ze worden een stel en Sabia komt terecht in de wereld van glitter and glamour. Maar uitsluitend als vrouw van een profvoetballer. Ze wordt de vriendin van Sylvie. Sylvie kan tenminste nog iets. Sabia heeft geen speciaal talent. Het gaat uit tussen Sylvie en Rafael. En Sabia stort zich in zijn armen. Maar nog steeds is Sabia niets meer dan de spijkerbroekenverkoopster tussen de sterren. Qua geld zal ze altijd afhankelijk zijn van de partner. Die Rafael schat ik toch ook wel zo slim in dat hij inziet dat het een ongelijkwaardige relatie is. Gedoemd om te mislukken. En zo gebeurde het dus ook.
Ach kom, die types hebben toch allemaal een vrouw die verder niks kan. Of weet jij een universitair geschoolde voetbalvrouw?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:42:47 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154712128
quote:
Er is wat raars aan dat filmpje.... op het moment dat je de vader van Rafaël een of ander groot blauw ding in de auto zet (op 30 seconden), staat er een kale neger toe te kijken, een met een soort jas alsof hij een conciërge van een appartementencomplex is, er staat naast de witte BMW van Rafaël in dat filmpje ook een auto met een fiets achterop.
In het filmpje voor het huis staan nergens auto's met de voor- of achterkant naar de straat geparkeerd, maar staan ze allemaal parallel aan de straat, behalve daar waar die bestelbus voor de garage staat, maar ook dan staan er geen andere auto's naast.

Ik vraag me af of dat appartement wat ze nu hebben wel zo'n conciërge in uniform heeft, er waren toch maar twee appartementen in dat gebouw?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:48:16 #220
6941 APK
Factual, I think.
pi_154712286
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:08 schreef Ericr het volgende:

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ndom-rafael-en-sabia

De klasse straalt er weer vanaf.
De roestige klep is verdwenen uit dat stukje tekst :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_154712468
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:56 schreef Leandra het volgende:
Dus als Raf zo'n beschuldiging al 2½ maand in de bladen laat zweven, en het één keer bespreekt met een "sportjournalist", dan verwacht ik niet dat hij hier wel een verklaring over gaat geven.
Waarom sportjournalist tussen haakjes?
Minachting van Johan Derksen. :{w
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_154712488
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef APK het volgende:

[..]

De roestige klep is verdwenen uit dat stukje tekst :o
Wtf _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:06:47 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154712905
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:54 schreef superniger het volgende:

[..]

Waarom sportjournalist tussen haakjes?
Minachting van Johan Derksen. :{w
Dat heeft hij over zichzelf afgeroepen met z'n NEM spotjes... wie daar aan meewerkt verdient niet anders dan hoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:10:24 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154713042
Roestige klep _O-
Spoilers!
pi_154713430
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat heeft hij over zichzelf afgeroepen met z'n NEM spotjes... wie daar aan meewerkt verdient niet anders dan hoon.
En wat heeft dat te maken met sportjournalist zijn?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 28 juli 2015 @ 21:39:58 #226
184769 crew  Deisyy
pi_154714124
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:28 schreef Terreros85 het volgende:
Je zou toch ook wel verwachtend dat Rafael als publiek persoon wel enige mensenkennis heeft.
_O-

Raf zelf is ook te dom om te poepen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:55:30 #227
251975 kissaa
fka: kissa
pi_154714669
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:24 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Die roestige klep!
Ik zit te lachen :D
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:18:50 #228
123170 alors
zlata1234
pi_154715693
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ach kom, die types hebben toch allemaal een vrouw die verder niks kan. Of weet jij een universitair geschoolde voetbalvrouw?
Bouchra van Persie. Sophie Vertonghen :) Zijn wel meer volgens mij.
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2015 @ 22:26:13 #229
163650 Greys
pi_154716046
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef APK het volgende:

[..]

De roestige klep is verdwenen uit dat stukje tekst :o
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154716608
stond dat van die roestige klep echt onder die link of was dat een stukje huisvlijt?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:47:20 #231
40566 Ericr
Livewrong
pi_154716989
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:39 schreef JaneDoe het volgende:
stond dat van die roestige klep echt onder die link of was dat een stukje huisvlijt?
Stond er echt.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:48:17 #232
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154717034
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:36 schreef piglet het volgende:

Behalve als we in de weerspiegeling van het water Raf of Sabia hadden gezien misschien :D

Als dat zou kunnen piglet, Raf en Sab op Ibiza.
Hoe gaat het verder met Sabia en haar twee jonge kinderen, huur villa aan de Alster kost 10.000 per maand, er was al een kleine verhuizing, morgen maar even de nieuwe Story kopen,
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:48:36 #233
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154717046
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:42 schreef Leandra het volgende:

Er is wat raars aan dat filmpje.... op het moment dat je de vader van Rafaël een of ander groot blauw ding in de auto zet (op 30 seconden), staat er een kale neger toe te kijken, een met een soort jas alsof hij een conciërge van een appartementencomplex is, er staat naast de witte BMW van Rafaël in dat filmpje ook een auto met een fiets achterop.
In het filmpje voor het huis staan nergens auto's met de voor- of achterkant naar de straat geparkeerd, maar staan ze allemaal parallel aan de straat, behalve daar waar die bestelbus voor de garage staat, maar ook dan staan er geen andere auto's naast.

Ik vraag me af of dat appartement wat ze nu hebben wel zo'n conciërge in uniform heeft, er waren toch maar twee appartementen in dat gebouw?
Villa.


De ingang van de villa aan de Alster.


Weet het niet zeker of dit de straat aan de achterkant van de villa is, zie filmpje, misschien de straat van het vorige huis Rafael en Sylvie.


quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:42 schreef Leandra het volgende:

Ik vraag me af of dat appartement wat ze nu hebben wel zo'n conciërge in uniform heeft, er waren toch maar twee appartementen in dat gebouw?
Man, meneer met blauwe jas, "conciërge" , kan ook een klusjesman van de buren zijn ,
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:52:33 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154717207
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:48 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Villa.
[ afbeelding ]

De ingang van de villa aan de Alster.
[ afbeelding ]

Weet het niet zeker of dit de straat aan de achterkant van de villa is, zie filmpje, misschien de straat van het vorige huis Rafael en Sylvie.
[ afbeelding ]

Man, meneer met blauwe jas, "conciërge" , kan ook een klusjesman van de buren zijn ,
Er staat op die foto een man met een donkerrode jas...

Edit: dit beeld bedoel ik:



[ Bericht 14% gewijzigd door Leandra op 28-07-2015 23:00:36 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 28 juli 2015 @ 22:56:37 #235
184769 crew  Deisyy
pi_154717369
En nu eist Sylvie ook nog eens de volledige voogdij over Damian :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_154717516
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Tuurlijk keek ze lijdzaam toe. Ze is zwanger en tilt bij voorkeur niks, terwijl schoonpapa helpt met de verhuizing, want de vorige keer waren de verhuizers ook niet zo voorzichtig met de dierbare oude stoel van opoe. Ik zie er niks geks in _O-
Volgens mij tilt ze überhaupt niet graag iets...of ze nou zwanger is of niet...naja..het enige dat ze graag tilt is de portemonnee van Raf.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_154717555
VADER RAFAEL: ‘HIJ WIL SABIA NÓÓIT MEER ZIEN’

De relatie tussen Sabia en Rafael is deze zomer het onderwerp van gesprek en ook vandaag is er weer een nieuw hoofdstuk in de soap die maar voortduurt. Ramon van der Vaart, de vader van Rafael, heeft in Duitsland namelijk laten vallen dat hij de zwangerschap van Sabia in twijfel trekt.

Nadat Ramon van der Vaart persoonlijke spullen van zijn zoon heeft verhuisd werd hij gesignaleerd in een uitgaanswijk elders in Hamburg, waar hij een aantal fans te woord stond die nieuwsgierig waren naar de situatie van hun voetbalheld. Een Duitse fotograaf pikte het gesprek op en vertelt hoe Ramon de fans zei dat Rafael en Sabia al twee manden uit elkaar zijn. “Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of ze wel echt zwanger is”, zei hij.

Ook verklaarde Ramon waarom Rafael niet zelf kwam helpen met het verhuizen van zijn spullen. “Hij zei dat Rafael Sabia niet meer wil zien, dat Lolita, Rafaels moeder, Sabia niet meer wil zien en dat hij zelf ook zeer blij is met de breuk.”

Rafael heeft nog altijd niet gereageerd op alle verhalen die over hem en zijn (zwangere) ex de ronde doen. Hij zou volgens zijn ouders binnenkort met een verklaring komen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2015 @ 23:07:50 #238
163650 Greys
pi_154717729
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
En nu eist Sylvie ook nog eens de volledige voogdij over Damian :o
Waar lees je dát nou weer :D
Ik kan dit allemaal niet meer bijhouden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154717760
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar lees je dát nou weer :D
Ik kan dit allemaal niet meer bijhouden.
Staat op de website van SBS Shownieuws.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:10:17 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154717801
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
En nu eist Sylvie ook nog eens de volledige voogdij over Damian :o
Dat riepen de bladen in februari 2014 ook al....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:11:12 #241
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_154717835
Ohh mensen wat gebeurt er toch allemaal?? Hahahaaa! Ik kom niet meer bij _O- :')
Ik vind ze nóg leuker uit elkaar [zijn ze uit elkaar?] dan samen! *O*
Pa vd Vaart is een held!
´
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:11:39 #242
300082 roos85
JUICHEN!
pi_154717848
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:00 schreef DjinN het volgende:

[..]

Volgens mij tilt ze überhaupt niet graag iets...of ze nou zwanger is of niet...naja..het enige dat ze graag tilt is de portemonnee van Raf.
En bierkip :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:11:49 #243
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154717855
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:02 schreef Reismeis het volgende:

VADER RAFAEL: ‘HIJ WIL SABIA NÓÓIT MEER ZIEN’


Waar zag je dit? Welke bron? Ik kan het niet vinden.


quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:52 schreef Leandra het volgende:

Er staat op die foto een man met een donkerrode jas...

Edit: dit beeld bedoel ik:


Goed die cap.
Misschien toch een villa , beheerder/portier.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:12:20 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154717871
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:11 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Goed die cap.
Misschien toch een villa , beheerder/portier.
Ik heb het idee dat het op een heel andere locatie is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:13:48 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154717917
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:02 schreef Reismeis het volgende:
VADER RAFAEL: ‘HIJ WIL SABIA NÓÓIT MEER ZIEN’

De relatie tussen Sabia en Rafael is deze zomer het onderwerp van gesprek en ook vandaag is er weer een nieuw hoofdstuk in de soap die maar voortduurt. Ramon van der Vaart, de vader van Rafael, heeft in Duitsland namelijk laten vallen dat hij de zwangerschap van Sabia in twijfel trekt.

Nadat Ramon van der Vaart persoonlijke spullen van zijn zoon heeft verhuisd werd hij gesignaleerd in een uitgaanswijk elders in Hamburg, waar hij een aantal fans te woord stond die nieuwsgierig waren naar de situatie van hun voetbalheld. Een Duitse fotograaf pikte het gesprek op en vertelt hoe Ramon de fans zei dat Rafael en Sabia al twee manden uit elkaar zijn. “Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of ze wel echt zwanger is”, zei hij.

Ook verklaarde Ramon waarom Rafael niet zelf kwam helpen met het verhuizen van zijn spullen. “Hij zei dat Rafael Sabia niet meer wil zien, dat Lolita, Rafaels moeder, Sabia niet meer wil zien en dat hij zelf ook zeer blij is met de breuk.”

Rafael heeft nog altijd niet gereageerd op alle verhalen die over hem en zijn (zwangere) ex de ronde doen. Hij zou volgens zijn ouders binnenkort met een verklaring komen.
Wacht, hij heeft samen met een familielid met een enorme noodgang een busje en de BMW van Raf volgestouwd, en toen zijn ze, met de dierbaarste spullen van zijn miljonairszoon in een busje en een auto, gaan stappen in Hamburg?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154717997
Kom zeker van de telegraaf?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:15:56 #247
300082 roos85
JUICHEN!
pi_154717998
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wacht, hij heeft samen met een familielid met een enorme noodgang een busje en de BMW van Raf volgestouwd, en toen zijn ze, met de dierbaarste spullen van zijn miljonairszoon in een busje en een auto, gaan stappen in Hamburg?
Die arme man was vast toe aan het biertje na al dat gesjouw. Uiteraard kan dat alleen in die uitgaanswijk.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2015 @ 23:19:06 #248
163650 Greys
pi_154718119
Dit staat op de Shownieuws site:

‘SYLVIE WIL VOLLEDIGE VOOGDIJ OVER DAMIÁN’
De overstap van Rafael van Hamburg naar Sevilla heeft Sylvie flink aan het denken gezet. De presentatrice is van mening dat ze door de verhuizing de volledige voogdij over hun zoontje Damián moet krijgen. Dat meldt Privé woensdag.

Rafael wil dat Damián in Hamburg blijft, waar het jongetje het naar zijn zin heeft. Sylvie wil Damián meenemen naar Zwitserland, waar haar grote liefde Momo woont. Volgens Privé is bij de scheiding van Rafael en Sylvie afgesproken dat ze beide in Hamburg moeten blijven wonen voor hun zoontje. Nu Rafael deze regel doorbreekt probeert Sylvie de volledige voogdij te krijgen om zo vervolgens ook zelf Hamburg te kunnen verlaten.

http://www.show.nl/showfl(...)dige-voogdij-damian/

Nou ja, als er idd is bedongen dat ze allebei in Hamburg moeten blijven wonen en Raf verhuist toch, dan hoeft Syl daar natuurlijk niet wel te blijven. Maar heb je volledige voogdij nodig dan om dan ook Hamburg te kunnen verlaten? Hij kan dat toch ook zonder volledige voogdij? Ze verzinnen het weer waar ze bijstaan volgens mij _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 28 juli 2015 @ 23:21:17 #249
184769 crew  Deisyy
pi_154718197
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar lees je dát nou weer :D
Ik kan dit allemaal niet meer bijhouden.
Dat werd zojuist vol trots door Eef verkondigd in Shownieuws.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:21:59 #250
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_154718221
Zijn het niet de belangrijke spullen van Damian? Ik zie er namelijk ook een kinderfiets.

Dus ze zijn gewoon nog samen *O* en Damian gaat een paar weekjes bij zijn opa en oma vakantie vieren! Heeft dat joch ook eens rust!
´
pi_154718225
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:11 schreef roos85 het volgende:

[..]

En bierkip :D
:'( :D _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_154718264
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:11 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Waar zag je dit? Welke bron? Ik kan het niet vinden.

http://www.show.nl/video/(...)bia-nooit-meer-zien/
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 juli 2015 @ 23:23:46 #253
163650 Greys
pi_154718277
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:21 schreef Kim-Holland het volgende:
Zijn het niet de belangrijke spullen van Damian? Ik zie er namelijk ook een kinderfiets.

Dus ze zijn gewoon nog samen *O* en Damian gaat een paar weekjes bij zijn opa en oma vakantie vieren! Heeft dat joch ook eens rust!
Nou ja, het zou een beetje raar zijn om je kind (en zijn spullen) bij je ex te laten als het niet de moeder van het betreffende kind is, dus wat dat betreft...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154718293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:18 schreef alors het volgende:

[..]

Bouchra van Persie. Sophie Vertonghen :) Zijn wel meer volgens mij.
Bouchra heeft geen uni.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:26:05 #255
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_154718342
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er staat op die foto een man met een donkerrode jas...

Edit: dit beeld bedoel ik:

[ afbeelding ]
Dat is Momo, die helpt een handje mee. :')
´
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:38:15 #256
123170 alors
zlata1234
pi_154718674
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:24 schreef Rucola het volgende:

[..]

Bouchra heeft geen uni.
Ah okay, was ook niet helemaal zeker, dacht wel dat gestudeerd heeft.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:45:12 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154718862
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:21 schreef Kim-Holland het volgende:
Zijn het niet de belangrijke spullen van Damian? Ik zie er namelijk ook een kinderfiets.

Dus ze zijn gewoon nog samen *O* en Damian gaat een paar weekjes bij zijn opa en oma vakantie vieren! Heeft dat joch ook eens rust!
Die kinderfiets zit op een auto uit Leipzig....
Maar ik heb net even allerlei foto's zitten kijken om te checken of iemand niet een zwarte matching BMW had om leuk naast die witte van Raf te staan, maar Sylvie en Sabia lijken van de Mini Coopers te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 23:46:40 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154718898
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:38 schreef alors het volgende:

[..]

Ah okay, was ook niet helemaal zeker, dacht wel dat gestudeerd heeft.
Nee, die wilde pas na haar studie kinderen krijgen, maar als je op je 20ste trouwt en twee jaar later moeder bent dan gaat m dat tussen het verhuizen naar andere landen waarschijnlijk niet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154719110
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:26 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat is Momo, die helpt een handje mee. :')
broer van en vader van het kind van Sabia :Y
...
  woensdag 29 juli 2015 @ 00:04:10 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154719393
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:54 schreef sacha het volgende:

[..]

broer van en vader van het kind van Sabia :Y
Oh, dat zou een fraaie wending zijn, Sylvie en Sabia worden dan schoonzussen.

Briljant, Evert heeft zelfs niet zoveel fantasie _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154723550
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:19 schreef Greys het volgende:
Dit staat op de Shownieuws site:

‘SYLVIE WIL VOLLEDIGE VOOGDIJ OVER DAMIÁN’
De overstap van Rafael van Hamburg naar Sevilla heeft Sylvie flink aan het denken gezet. De presentatrice is van mening dat ze door de verhuizing de volledige voogdij over hun zoontje Damián moet krijgen. Dat meldt Privé woensdag.

Rafael wil dat Damián in Hamburg blijft, waar het jongetje het naar zijn zin heeft. Sylvie wil Damián meenemen naar Zwitserland, waar haar grote liefde Momo woont. Volgens Privé is bij de scheiding van Rafael en Sylvie afgesproken dat ze beide in Hamburg moeten blijven wonen voor hun zoontje. Nu Rafael deze regel doorbreekt probeert Sylvie de volledige voogdij te krijgen om zo vervolgens ook zelf Hamburg te kunnen verlaten.

http://www.show.nl/showfl(...)dige-voogdij-damian/

Nou ja, als er idd is bedongen dat ze allebei in Hamburg moeten blijven wonen en Raf verhuist toch, dan hoeft Syl daar natuurlijk niet wel te blijven. Maar heb je volledige voogdij nodig dan om dan ook Hamburg te kunnen verlaten? Hij kan dat toch ook zonder volledige voogdij? Ze verzinnen het weer waar ze bijstaan volgens mij _O-
Als Damian het liefste in Hamburg wil blijven, en het beviel hem de afgelopen jaren goed bij Sabia. Dan kan hij beter in Hamburg blijven. Beide ouders betalen Sabia dan maar een inwoonvergoeding voor hem.
En Damian loopt al aardig richting de twaalf jaar, en dan mag hij zelf kiezen waar hij en bij wie hij wil gaan wonen. Misschien dat op dat moment dan ook een van zijn beide ouders een rustpunt heeft gevonden in hun leven.

Want het uitgangspunt dat Rafael zal slagen als voetballer bij Sevilla is nu heel prematuur. Ik vind Rafael nu zich ook veel te veel negatief uit over het voetbalspel van HSV in de laatste jaren.
pi_154724552
Smerige oude Sovietpraktijken van Sylvie?
Of is het een misplaatste opklopperij van De Telegraaf

Sylvie wist Nanny van foto's met Damian
  Trouwste user 2022 woensdag 29 juli 2015 @ 08:44:02 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_154724564
Goede Tijden Slechte Tijden mag dan een zomerstop hebben, soapfans kunnen deze zomer hun hart ophalen met alle ontwikkelingen rond Rafael van der Vaart en Sabia Engizek. De vraag is wáárom Sabia kiest voor zo'n publiek leven als voetbalvrouw.



Het verhaal rond Sabia Engizek (37) maakt haast onnavolgbare wendingen. Beweert de familie van Rafael van der Vaart een paar weken terug dat de twee uit elkaar zijn - ze zou op zijn geld uit zijn - ontkent Sabia dat weer in weekblad Privé. Ze zegt zelfs bijna 3 maanden zwanger te zijn. Haar stellige uitspraak dat alles koek en ei is, wordt in twijfel getrokken: familie spreekt nog steeds van een breuk, al houdt Rafael zelf de lippen stijf op elkaar. Pa Van der Vaart reed afgelopen weekend naar Hamburg om daar eigenhandig spullen uit het huis van 'Raf en Sab' in de achterbak te laden. Dat alles werd vastgelegd door aanwezige paparazzi, die er zo'n beetje vast voor de deur bivakkeren.

Druppel
De geschiedenis lijkt zich te herhalen. Tijdens het WK in Zuid-Afrika (2010) krijgt Khalid Boulahrouz, dan Sabia's man, zijn woeste vrouw aan de lijn, vertelde hij in een interview met het blad Helden in 2013. Waarom hij al zeker een halfuur zijn telefoon niet had opgenomen. Voor de voetballer de druppel: hij meldt van haar te willen scheiden. Terug van het toernooi blijkt de Turks-Duitse Sabia zwanger. Familie drukt Khalid op het hart om de relatie nog niet op te geven omwille van de kleintjes, Amaya (nu 5) en de dan nog niet geboren Daamin (inmiddels 4). Hij annuleert de afspraak bij de rechtbank. In 2012 besluiten ze toch te scheiden.

Door haar rol in de perikelen na de scheiding van Rafael en Sylvie - ze 'steelt' de ex van haar boezemvriendin en hangt de vuile was van Sylvie buiten - achterhalen media dat Sabia een twijfelachtig verleden heeft vóór ze Boulahrouz ontmoette. Ze krijgt op haar 17de een kind van een nachtclubeigenaar en wordt gogodanseres in een club. Daarna rolt ze een relatie in met de in Duitsland bekende dj Markus Gardeweg, die ze inruilt voor zijn beste vriend, miljonair Jens Tele.

De nieuwe Sylvie
Van een arme wijk in Hamburg tot een luxe villa in de Duitse stad. Die gouden kooi lijkt dus interessant voor haar, maar waarom? ,,Ik krijg het gevoel dat ze de nieuwe Sylvie Meis wilde worden,'' zegt een voetbalvrouw met veel kennis van het wereldje, die anoniem wil blijven.

,,Ze was een voetbalvrouw als alle anderen, totdat ze de 'sidekick' van Sylvie werd. Later noemde ze haar zoon Daamin, bijna gelijk aan Damian, de zoon van haar beste vriendin. Dat is toch raar? En vervolgens gaat ze er ook nog vandoor met Rafael. Door met hem te willen te trouwen en kinderen te krijgen, stelt ze haar financiële toekomst zeker. Een patroon dat ik vaker zie.''

Psycholoog Marcelino Lopez, die benadrukt Sabia niet persoonlijk te kennen, stelt dat aandacht verslavend werkt. ,,Het is ook een vorm van erkenning, een bevestiging dat je ertoe doet en gezien wordt. Ook als je beroemd wordt 'als partner van', zijn er allerlei praktische voordelen. Mensen doen - al ben je nog zo'n idioot - meer hun best voor je, willen eerder iets van je.''

Nadeel is wel, zegt Lopez: ,,Wie zich afhankelijk voelt van de bevestiging van anderen, voelt zich leeg als die wegvalt. De relatiebreuk met Rafael kan dus zomaar iets zijn dat zij nog niet onder ogen wil zien.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-Sylvie-werd.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 29 juli 2015 @ 08:49:22 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154724616
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 08:42 schreef Idisrom het volgende:
Smerige oude Sovietpraktijken van Sylvie?
Of is het een misplaatste opklopperij van De Telegraaf

Sylvie wist Nanny van foto's met Damian
Dat kind heeft een shirt aan met een wereldberoemd logo, en dan zou Sylvie een foto kunnen spiegelen zonder dat het opvalt? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin woensdag 29 juli 2015 @ 09:13:26 #265
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_154724894
Eigenlijk heb ik.medelijden met Sabia , ik denk dat er behoorlijk wat mis zit in dat koppie en dat ze professehulp nodig heeft en geen paparazzi en ander geteisem.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_154724914
quote:
hij meldt van haar te willen scheiden. Terug van het toernooi blijkt de Turks-Duitse Sabia zwanger.
Oh dat wist ik ook niet :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154724945
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 08:42 schreef Idisrom het volgende:
Smerige oude Sovietpraktijken van Sylvie?
Of is het een misplaatste opklopperij van De Telegraaf

Sylvie wist Nanny van foto's met Damian
Lekker belangrijk, zou ik zeggen. Alsof je je nanny op elke foto wil hebben :') :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 29 juli 2015 @ 09:18:19 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154724980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:13 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk heb ik.medelijden met Sabia , ik denk dat er behoorlijk wat mis zit in dat koppie en dat ze professehulp nodig heeft en geen paparazzi en ander geteisem.
Ik denk dat ze vooral door de bladen als slechterik neergezet wordt, wat ook vrij makkelijk kan, want de bladen hebben in haar geval geen belang bij het goed houden van de relatie, waar ze dat bij bijvoorbeeld Sylvie wel hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Admin woensdag 29 juli 2015 @ 09:20:16 #269
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_154725012
Ik maak me meer zorgen over de zo te lezen keiharde strijd om Damian.Sylvie is nu ook niet echt een fulltime moeder.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_154725026
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:20 schreef yvonne het volgende:
Ik maak me meer zorgen over de zo te lezen keiharde strijd om Damian.Sylvie is nu ook niet echt een fulltime moeder.
Ik vraag me vooral af of het waar is. Hebben we een jaar geleden ook niet dat soort berichten gehad? Sylvie zou naar Amsterdam willen verhuizen en weet ik het wat ze voor plannen met Damian had. Bleek ook niks van waar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 29 juli 2015 @ 09:22:55 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154725053
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af of het waar is. Hebben we een jaar geleden ook niet dat soort berichten gehad? Sylvie zou naar Amsterdam willen verhuizen en weet ik het wat ze voor plannen met Damian had. Bleek ook niks van waar.
Dit.
Vorig jaar februari kopten de bladen ook dat Sylvie de voogdij ging eisen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154725071
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat ze vooral door de bladen als slechterik neergezet wordt, wat ook vrij makkelijk kan, want de bladen hebben in haar geval geen belang bij het goed houden van de relatie, waar ze dat bij bijvoorbeeld Sylvie wel hebben.
Mwah, het is toch ook een behoorlijke lellebel, een vrouw die niet werkt en meerdere kinderen bij meerdere kerels heeft. Begint een relatie met de ex-man van haar beste vriendin. Verleden als paaldanseres. Tienermoeder. Hoef je weinig voor te doen om dat neer te zetten zoals het is.

Mocht die breuk waar zijn, een relatie verbreken met een jongen van een kamp lijkt me gewoon kut. Mochten die roddels van de familie ook waar zijn, zij geven voer aan de bladen met het verplaatsen van spullen etc. Als blad kun je dat toch ook niet laten liggen, zo smeuïg.

Misschien moet Sabia een tijdje alleen zijn en dingen op een rij zetten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 juli 2015 @ 09:31:45 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_154725167
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:13 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk heb ik.medelijden met Sabia , ik denk dat er behoorlijk wat mis zit in dat koppie en dat ze professehulp nodig heeft en geen paparazzi en ander geteisem.
Ik heb zo'n nicht. Die zou een moord doen voor deze aandacht.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 29 juli 2015 @ 09:32:48 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_154725183
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:20 schreef yvonne het volgende:
Ik maak me meer zorgen over de zo te lezen keiharde strijd om Damian.Sylvie is nu ook niet echt een fulltime moeder.
De moeder was trots op z'm haarlokken.

Twee dagen later had ie een punkkapsel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:24:35 #275
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154725977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 08:44 schreef tong80 het volgende:
Goede Tijden Slechte Tijden mag dan een zomerstop hebben, soapfans kunnen deze zomer hun hart ophalen met alle ontwikkelingen rond Rafael van der Vaart en Sabia Engizek. De vraag is wáárom Sabia kiest voor zo'n publiek leven als voetbalvrouw.

[ afbeelding ]

Het verhaal rond Sabia Engizek (37) maakt haast onnavolgbare wendingen. Beweert de familie van Rafael van der Vaart een paar weken terug dat de twee uit elkaar zijn - ze zou op zijn geld uit zijn - ontkent Sabia dat weer in weekblad Privé. Ze zegt zelfs bijna 3 maanden zwanger te zijn. Haar stellige uitspraak dat alles koek en ei is, wordt in twijfel getrokken: familie spreekt nog steeds van een breuk, al houdt Rafael zelf de lippen stijf op elkaar. Pa Van der Vaart reed afgelopen weekend naar Hamburg om daar eigenhandig spullen uit het huis van 'Raf en Sab' in de achterbak te laden. Dat alles werd vastgelegd door aanwezige paparazzi, die er zo'n beetje vast voor de deur bivakkeren.

Druppel
De geschiedenis lijkt zich te herhalen. Tijdens het WK in Zuid-Afrika (2010) krijgt Khalid Boulahrouz, dan Sabia's man, zijn woeste vrouw aan de lijn, vertelde hij in een interview met het blad Helden in 2013. Waarom hij al zeker een halfuur zijn telefoon niet had opgenomen. Voor de voetballer de druppel: hij meldt van haar te willen scheiden. Terug van het toernooi blijkt de Turks-Duitse Sabia zwanger. Familie drukt Khalid op het hart om de relatie nog niet op te geven omwille van de kleintjes, Amaya (nu 5) en de dan nog niet geboren Daamin (inmiddels 4). Hij annuleert de afspraak bij de rechtbank. In 2012 besluiten ze toch te scheiden.

Door haar rol in de perikelen na de scheiding van Rafael en Sylvie - ze 'steelt' de ex van haar boezemvriendin en hangt de vuile was van Sylvie buiten - achterhalen media dat Sabia een twijfelachtig verleden heeft vóór ze Boulahrouz ontmoette. Ze krijgt op haar 17de een kind van een nachtclubeigenaar en wordt gogodanseres in een club. Daarna rolt ze een relatie in met de in Duitsland bekende dj Markus Gardeweg, die ze inruilt voor zijn beste vriend, miljonair Jens Tele.

De nieuwe Sylvie
Van een arme wijk in Hamburg tot een luxe villa in de Duitse stad. Die gouden kooi lijkt dus interessant voor haar, maar waarom? ,,Ik krijg het gevoel dat ze de nieuwe Sylvie Meis wilde worden,'' zegt een voetbalvrouw met veel kennis van het wereldje, die anoniem wil blijven.

,,Ze was een voetbalvrouw als alle anderen, totdat ze de 'sidekick' van Sylvie werd. Later noemde ze haar zoon Daamin, bijna gelijk aan Damian, de zoon van haar beste vriendin. Dat is toch raar? En vervolgens gaat ze er ook nog vandoor met Rafael. Door met hem te willen te trouwen en kinderen te krijgen, stelt ze haar financiële toekomst zeker. Een patroon dat ik vaker zie.''

Psycholoog Marcelino Lopez, die benadrukt Sabia niet persoonlijk te kennen, stelt dat aandacht verslavend werkt. ,,Het is ook een vorm van erkenning, een bevestiging dat je ertoe doet en gezien wordt. Ook als je beroemd wordt 'als partner van', zijn er allerlei praktische voordelen. Mensen doen - al ben je nog zo'n idioot - meer hun best voor je, willen eerder iets van je.''

Nadeel is wel, zegt Lopez: ,,Wie zich afhankelijk voelt van de bevestiging van anderen, voelt zich leeg als die wegvalt. De relatiebreuk met Rafael kan dus zomaar iets zijn dat zij nog niet onder ogen wil zien.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-Sylvie-werd.dhtml

:P
Ik dacht dat Sabia Nederlandse was :o
Spoilers!
pi_154726325
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 08:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kind heeft een shirt aan met een wereldberoemd logo, en dan zou Sylvie een foto kunnen spiegelen zonder dat het opvalt? :')
Niet zonder dat het opvalt nee:





Gespiegeld, beetje croppen zodat je er alleen nog met je kind op staat, filtertje er overheen en klaar.
Maar ik kan er niet direct iets schokkends in zien geloof ik.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 juli 2015 @ 10:46:22 #277
163650 Greys
pi_154726380
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, zou ik zeggen. Alsof je je nanny op elke foto wil hebben :') :D
Dit ja. Jezus, ik crop ook weleens een foto :')

Ze vond het wrs (terecht) gewoon een leuke foto waar zij en haar kind leuk op staan samen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_154726406
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit ja. Jezus, ik crop ook weleens een foto :')
Crop je dan ook je nanny weg Greys? ;)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_154726615
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit ja. Jezus, ik crop ook weleens een foto :')

Ze vond het wrs (terecht) gewoon een leuke foto waar zij en haar kind leuk op staan samen.
Moet je nagaan dat ze die nanny op élke foto zou moeten hebben (staan), kolere.

En ze laat die vrouw al vaak zat zien, laatst nog met een slurpende Sylvie :D

En dan zeggen dat Sabia eerder een pispaal is. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_154726955
Waarom houden ze altijd hun hoofd zo scheef op elke foto...? Net van die hondjes die een koekje willen.
pi_154727464
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom houden ze altijd hun hoofd zo scheef op elke foto...? Net van die hondjes die een koekje willen.
Volgens mij om geen onderkin te hebben.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_154728535
Ik ben benieuwd wanneer Raf nu eens komt met die verklaring,
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:33:35 #283
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154728576


Column Evert Santegoeds.

Sylvie blijkt in het diepste geheim al voorbereidingen te hebben getroffen om bij de rechter de volledige voogdij te krijgen over hun zoontje Dámian. Rechtszaak dient binnenkort in Hamburg, en dat de hele scheidingsstrijd daarmee nog eens helemaal lijkt te worden overgedaan. Rafaël zal immers nooit toleren dat zijn zoon Dámian hem wordt afgepakt, alleen om Sylvie in staat te stellen haar hart - of wat dan ook- te volgen en in Zwitserland bij haar vriend Momo te kunnen intrekken. Met het verliezen van de zeggenschap over zijn kind zou Rafaël immers wel een erg hoge prijs betalen voor Sylvie's getortel met Momo; en voor hoelang deze keer? Beelden vanaf Ibiza maken wel duidelijk dat het nu nog steeds dik áán is tussen Sylvie en Momo. Maar zal de rechter hierin meegaan en Sylvie geen strobreed in de weg leggen, ten koste van Rafaël geluk als vader?

http://www.telegraaf.nl/p(...)er_om_voogdij__.html
pi_154728993
Evert is echt 10 keer erger dan Albert V... wat een verschrikkelijke vent in al zijn vezels
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_154729067
Als Van der Vaart nou slim is, doet hij even koek en ei met Sabia. Dan maakt hij meer kans dat de voogdij niet naar Sylvie gaat.
pi_154729091
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Als Van der Vaart nou slim is, doet hij even koek en ei met Sabia. Dan maakt hij meer kans dat de voogdij niet naar Sylvie gaat.
Slim zijn is juist zijn grootste probleem.
pi_154729108
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:54 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Slim zijn is juist zijn grootste probleem.
Oh ja natuurlijk! Daarom is deze gate ook zo leuk.
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:02:03 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154729306
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Als Van der Vaart nou slim is, doet hij even koek en ei met Sabia. Dan maakt hij meer kans dat de voogdij niet naar Sylvie gaat.
Ja, en dan kunnen ze Sabia pas echt verwijten dat ze Sylvie wil zijn, niet alleen haar man afpakken, maar ook haar kind....

Maar goed, in 2013 stond in de bladen dat bij de scheiding was afgesproken dat Sylvie Raf nog gewoon naar het buitenland zou blijven volgen vanwege Damian, maar dat was op het moment dat er sprake zou zijn van een transfer naar de VS, dus zo'n vermeende clausule kwam de boulevardpers toen wel goed uit om te roepen dat Sylvie klaar was voor een verhuizing naar de VS.

Vorig jaar februari: http://www.nu.nl/achterkl(...)voogdij-zoontje.html
Dit jaar februari toen er mogelijk een transfer naar de VS inzat: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uist-graag-mee.dhtml

[ Bericht 19% gewijzigd door Leandra op 29-07-2015 13:08:28 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 13:09:33 #289
43556 miss_dynastie
pi_154729536
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 23:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wacht, hij heeft samen met een familielid met een enorme noodgang een busje en de BMW van Raf volgestouwd, en toen zijn ze, met de dierbaarste spullen van zijn miljonairszoon in een busje en een auto, gaan stappen in Hamburg?
Uiteraard. Net als in Goede Tijden :D _O-
  Moderator / Miss SHO woensdag 29 juli 2015 @ 17:42:32 #290
22592 crew  Ole
pi_154737122
Arme arme Damián :{ :'(
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 29 juli 2015 @ 18:22:25 #291
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_154738049
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:42 schreef Ole het volgende:
Arme arme Damián :{ :'(
Inderdaad triest voor die jongen ;(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 juli 2015 @ 18:53:02 #292
163650 Greys
pi_154738844
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2015 10:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Crop je dan ook je nanny weg Greys? ;)
Voornamelijk prullenbakken 8-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 juli 2015 @ 18:55:18 #293
163650 Greys
pi_154738908
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 17:42 schreef Ole het volgende:
Arme arme Damián :{ :'(
Voorlopig merkt hij volgens mij helemaal niks en heeft hij het prima naar zijn zin :)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 29 juli 2015 @ 18:57:13 #294
163650 Greys
pi_154738964
Hadden we deze hier al gehad eigenlijk? Momo, Syl, haar zoon en zijn zoon?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 29 juli 2015 @ 19:07:55 #295
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_154739237
Maar goed, Mevr. meis is dus ineens enthousiast foto's aan het bloggen om te laten zien wat voor 'geweldige' moeder ze is om zo volledige voogdij op te eisen. Geslepen tante.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator / Miss SHO woensdag 29 juli 2015 @ 19:42:55 #296
22592 crew  Ole
pi_154740169
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 19:07 schreef SEMTEX het volgende:
Maar goed, Mevr. meis is dus ineens enthousiast foto's aan het bloggen om te laten zien wat voor 'geweldige' moeder ze is om zo volledige voogdij op te eisen. Geslepen tante.
het is wel te opvallend
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 29 juli 2015 @ 19:59:07 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154740692
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 19:07 schreef SEMTEX het volgende:
Maar goed, Mevr. meis is dus ineens enthousiast foto's aan het bloggen om te laten zien wat voor 'geweldige' moeder ze is om zo volledige voogdij op te eisen. Geslepen tante.
Of Damian was de weken daarvoor met Rafael op vakantie, en nu met Sylvie....
Volgens mij is het sowieso allemaal een storm in een glas water, en zie ik Sylvie voorlopig helemaal niet uit Hamburg verhuizen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154741641
Dus een rechter kijkt naar je instagram om een ingewikkelde voogdijkwestie op te lossen?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:29:54 #299
14505 OProg
A Life in Music
pi_154741930
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:23 schreef Franny_G het volgende:
Dus een rechter kijkt naar je instagram om een ingewikkelde voogdijkwestie op te lossen?
Yep.

De rechter kijkt ook hoe vaak beide partijen #LoveDamian en #Damian getweet hebben.En eventueel zal nog gekeken worden hoe vaak de familie dat gedaan heeft.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_154742062
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:23 schreef Franny_G het volgende:
Dus een rechter kijkt naar je instagram om een ingewikkelde voogdijkwestie op te lossen?
Ja, helaas gaat het echt zo. Ook facebook wordt grondig bekeken. Ook bij andere kwesties trouwens. Heb eens een client gehad in de schuldsanering, waar uit facebook bleek dat hij een nieuwe relatie had. Dat inkomen van haar werd dus ook meegeteld. (En terecht).
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:34:08 #301
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154742104


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')