Oh?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Leuk!ben je 1 van de 2 fokkers die komend jaar in Amsterdam begint
Ik tel de dagen af... Heb er zoveel zin inquote:Op maandag 20 juli 2015 14:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk!
En leuk dat je de opleiding gaat doen! En meeleven lijkt me geen probleem hoor
Het leek op een gnorfquote:Op maandag 20 juli 2015 15:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
YES! the game is on!! Pick a name. Gnorf en Henk zijn nog over.![]()
nee er zijn er nog veel meer. Kun je een dagtaak van makenquote:Op maandag 20 juli 2015 15:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Er zijn drie delen van dat boek, 9-maanden, kraambezoek en baby's 1e jaar! Ik geloof echt wel dat het er eentje is
oh! Nou, je krijgt er 3 van FBTO in ieder geval.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee er zijn er nog veel meer. Kun je een dagtaak van maken
Ik voel me nog steeds belabberd maar dat het ondanks dat gewoon goed gaat met de baby heeft me wel gerust gesteld. Een deel van mijn onrust wordt namelijk veroorzaakt door het gevoel van ''ik voel me niet lekker dus er iets vast iets mis''.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:17 schreef Mariposas het volgende:
Wat fijn LuDann! Voel je je iets beter al of nog zo belabberd?
Vervelend dat je teruggestuurd bent, hoeveel ontsluiting had je? En been weeën lijken me vreselijk, dat lijkt me zo moeilijk op te vangen! Sterkte.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:40 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik lig inderdaad te puffen.al vanaf vannacht 1 uur. Al in het zh geweest maar terug naar huis gestuurd door te weinig ontsluiting. Nu pijnlijke been weeën weg puffen om de 5 minuten.
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:55 schreef Yuki het volgende:
*ontlurkt* Bletchley Circle! Werd me aangeraden door Netflix omdat ik Call the Midwife keek en heb gisteren het eerste seizoen gezien. Tof!Wat leuk, heel veel plezier gewenst. Lijkt me een leuke opleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same here. Ik heb echt zo'n hekel aan dat mens wat de vrouwelijke hoofdrol speelt. Ze kijkt altijd zo moeilijk en alles is zwaar en problemen overal.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:56 schreef mignonne het volgende:
En mijn vriend kijkt nu Penny Dreadfull ofzoiets maar ik weet nog niet zo wat ik er van moet vindenIk hoopte dat ze al snel zou worden opgegeten door een vampier ofzo, maar helaas.
Ik moest even denken, maar slijmprop? Dat klinkt goed, zeker in combinatie met de harde buiken.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:59 schreef Mariposas het volgende:
Zeg, zocht je nog steeds slakken mignonne?
Mine just went down the drain.Ga je synchroon bevallen met Zomerzon.
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:40 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik lig inderdaad te puffen.al vanaf vannacht 1 uur. Al in het zh geweest maar terug naar huis gestuurd door te weinig ontsluiting. Nu pijnlijke been weeën weg puffen om de 5 minuten.
als je ze allemaal wil invullen bedoel ikquote:Op maandag 20 juli 2015 15:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
oh! Nou, je krijgt er 3 van FBTO in ieder geval.
En dagtaak? Denk het nietNiet echt mijn stijl, maar nu heb ik in ieder geval wat dingen opgeschreven.
Haha, ik bedoelde het als 'dat dacht ik niet, dat ik daar een dagtaak van ga maken'. Dit invullen vond ik wel weer genoeg, met de meeste vragen kan ik echt niks..quote:Op maandag 20 juli 2015 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je ze allemaal wil invullen bedoel ik
Zou het ook niet doen, ik vond die ene al goed zat, ben meteen genezen
Volgens mij bedoelen we allebei hetzelfde maar krijgen we het niet overgebrachtquote:Op maandag 20 juli 2015 15:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde het als 'dat dacht ik niet, dat ik daar een dagtaak van ga maken'. Dit invullen vond ik wel weer genoeg, met de meeste vragen kan ik echt niks..
Balen zomerzon, hopelijk komt er snel wat schot in!quote:Op maandag 20 juli 2015 15:29 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik had maar 2 centimeter en baarmoedermond was nog te stug.
Ik loop wat rond te wiegen met mijn heupen. Is echt de buitenkant van mijn bovenbenen. Irritant! Manlief is zo thuis en dan ga ik weer bellen naar zh. Nog maar een ritje op en neer. Hopen dat er nu wel genoeg is veranderd voor 4 centimeter en ze mijn vliezen willen breken. Hopen dat het dan snel gaat.
Fijn dat je als eerste op de wachtlijst staat voor thuisopname. Dat lijkt me toch een stuk fijner dan nog 4 weken ziekenhuis. Dat navelstreng onderzoek is dat een echo van de navelstreng of wel wat uitgebreider dan dat?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:21 schreef MissBliss het volgende:
Zomerzon!Hopelijk snel genoeg ontsluiting voor jou!
LuDann een sticker, altijd fijn.
Mariposas slijmprop verloren? Spannend
Verder niet goed bijgelezen.
Vanochtend eerst met een verpleegster gesproken over dat onderzoek en het eventueel naar huis mogen. Volgens haar zou dat echt nog wel lang duren en bovendien 'wil je toch het beste voor je kindje?' Dus moest ik niet zeurenUgh, ja hoor, alsof ik gelijk een slechte moeder ben omdat ik naar huis wil.
Maar daarna kwam er [iemand anders] en die had meopgegeven voor de thuisopname
zonder verder gedoe. Ik sta wel op de wachtlijst, er is nu geen plek, dus morgen wordt het sowieso niet. Maar hopelijk wel snel. Ik ben de eerste op de wachtlijst. (En dat navelstreng onderzoek krijg ik morgen, dat moet natuurlijk wel goed zijn).
Dus ik ben weer wat vrolijker.
Volgens mij ook jaquote:Op maandag 20 juli 2015 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen we allebei hetzelfde maar krijgen we het niet overgebracht![]()
Anyway, wat ik tijdens de laatste dagen zoals deed:
- de gordijnen wassen
- hydrofielen strijken
- Een boek lezen. (dit zul je nu de komende maanden niet meer kunnen, dus lees!)
- heel veel in bad gaan
- mutsjes haken. Voor half Z&G.
Even lekker warm douchen misschien een optie? Ik heb gehoord dat het water het wat dragelijker kan maken.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:29 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik had maar 2 centimeter en baarmoedermond was nog te stug.
Ik loop wat rond te wiegen met mijn heupen. Is echt de buitenkant van mijn bovenbenen. Irritant! Manlief is zo thuis en dan ga ik weer bellen naar zh. Nog maar een ritje op en neer. Hopen dat er nu wel genoeg is veranderd voor 4 centimeter en ze mijn vliezen willen breken. Hopen dat het dan snel gaat.
Volgens mij idd een echo om te kijken of de doorbloeding goed is. Heb ik donderdag ook gehad en toen was het helemaal goed.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:36 schreef LuDann het volgende:
[..]
Fijn dat je als eerste op de wachtlijst staat voor thuisopname. Dat lijkt me toch een stuk fijner dan nog 4 weken ziekenhuis. Dat navelstreng onderzoek is dat een echo van de navelstreng of wel wat uitgebreider dan dat?
Je hebt altijd van die rotte appels er tussen lopen. Vervelend om zo op je schuldgevoel in te praten. Vooral omdat je op je kwetsbaarst bent. Gelukkig heeft die ander haar werk gedaan. En dan mag je snel naar huis. Beter voor jou en je baby.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:21 schreef MissBliss het volgende:
Zomerzon!Hopelijk snel genoeg ontsluiting voor jou!
LuDann een sticker, altijd fijn.
Mariposas slijmprop verloren? Spannend
Verder niet goed bijgelezen.
Vanochtend eerst met een verpleegster gesproken over dat onderzoek en het eventueel naar huis mogen. Volgens haar zou dat echt nog wel lang duren en bovendien 'wil je toch het beste voor je kindje?' Dus moest ik niet zeurenUgh, ja hoor, alsof ik gelijk een slechte moeder ben omdat ik naar huis wil.
Maar daarna kwam er [iemand anders] en die had meopgegeven voor de thuisopname
zonder verder gedoe. Ik sta wel op de wachtlijst, er is nu geen plek, dus morgen wordt het sowieso niet. Maar hopelijk wel snel. Ik ben de eerste op de wachtlijst. (En dat navelstreng onderzoek krijg ik morgen, dat moet natuurlijk wel goed zijn).
Dus ik ben weer wat vrolijker.
Hopelijk maken ze morgen inderdaad gewoon die echo. En mag je dan naar huis. Al is het met bedrust en inderdaad dagelijks een CTG!quote:Op maandag 20 juli 2015 16:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij idd een echo om te kijken of de doorbloeding goed is. Heb ik donderdag ook gehad en toen was het helemaal goed.
Goed dat je hebt gebeld! Waarschijnlijk wordt je wel doorgestuurd voor een CTG.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Ff egopost, ik heb de vk gebeld omdat ik nu voor de tweede keer in een paar dagen fiks verminderde beweging voel. Vandaag een enkel schopje gehad. Ben nu dus onderweg, ze gaat ff luisteren en voelen hoe hij ligt. Liever voor niets er heen dan te laat.
Ik ben ook gewoon verwend met een baby met ritme, afwijking is eng
ja heel gek. Vanaf 37 weken is dat melden vrijblijvend geloof ik. Daarna lichte verplichting als je al meerdere dagen in een cocon zit voor de andere zwangeren ivm onnodig druk maken en speculatiesquote:Op maandag 20 juli 2015 11:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Stippel, nee.. Heb jij al meldplicht! Dat kan nog niet..
Die lijst boven mij is ondertussen ook al een stuk korter en die onder mij (gelukkig!) een stuk langer geworden..
Mag ik jouw fictieve 30e plek overnemen?
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:05 schreef LuDann het volgende:
Jeuj, weer sticker gehad. Bloeddruk is nu weer een voor mij normale 125/75.
Hoop dat het goed doorzet!quote:Op maandag 20 juli 2015 14:30 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ben me aan het vermaken met pijnlijk harde buiken wegpuffen. Ze komen wel regelmatig maar om de 9 minuten. Hoop dat het doorzet. In de tussentijd speel ik maar Two dots op de iPad en iPhone.
NOg MEER GO GO *Zucht zucht*quote:Op maandag 20 juli 2015 14:40 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ergens in het begin een hokje met daarin de tekst; plaats hier een buikfoto, nu is je buik nog plat!quote:Op maandag 20 juli 2015 17:07 schreef Stippelrientje het volgende:
Betreft 9 maanden FBTO boek. Er staan wel meer vragen en pagina's in waarvan ik zeg... euhm.....
Ben van plan om er in te rommelen met plakwerk om die weg te werken.
Haha ja.. die vond ik ook om te huilen ^^, De hoe groot is je buik nu en hoe zwaar ben je nu..quote:Op maandag 20 juli 2015 17:25 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Ergens in het begin een hokje met daarin de tekst; plaats hier een buikfoto, nu is je buik nog plat!
dat werd dus een echofoto en geen buikfoto
Oh ja. Weten ze wat dan de oorzaak kan zijn als de doorbloeding gewoon goed is? Een afwijking in de placenta?quote:Op maandag 20 juli 2015 16:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij idd een echo om te kijken of de doorbloeding goed is. Heb ik donderdag ook gehad en toen was het helemaal goed.
Mno, superlief dat je dat zegt maar dat valt echt wel mee hoor.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:25 schreef Mariposas het volgende:
LuDann, je bent een bikkel! En ik hoop dat je baby snel komt uit zich/haarzelf komt!
Dit ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:34 schreef Daui het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die rotte appels er tussen lopen. Vervelend om zo op je schuldgevoel in te praten. Vooral omdat je op je kwetsbaarst bent. Gelukkig heeft die ander haar werk gedaan. En dan mag je snel naar huis. Beter voor jou en je baby.
En ik vind je een held dat je het al dagen volhoudt. Ik heb vroeger na een paar dagen mijn moeder huilend gebeld, verstopt op het toilet, dat ze mij op moest halen
.
En deze voor de verpleegster![]()
Wat rot zeg, dat je baby zo rustig is. Goed dat je aan de bel trekt, en misschien is het ook goed om een CTG te krijgen, al zou het maar ter geruststelling zijn.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Ff egopost, ik heb de vk gebeld omdat ik nu voor de tweede keer in een paar dagen fiks verminderde beweging voel. Vandaag een enkel schopje gehad. Ben nu dus onderweg, ze gaat ff luisteren en voelen hoe hij ligt. Liever voor niets er heen dan te laat.
Ik heb geen idee hoe zwaar ik nu ben, ik heb na de +25 kilo vrolijk die weegschaal in de hoek gepleurd.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:26 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Haha ja.. die vond ik ook om te huilen ^^, De hoe groot is je buik nu en hoe zwaar ben je nu..
En vragen herhalen..
Ik heb bij de witte boekenmarkt een 9maanden van dikkie dik en eentje van nijntje. Was lekker goedkoopquote:Op maandag 20 juli 2015 17:07 schreef Stippelrientje het volgende:
Betreft 9 maanden FBTO boek. Er staan wel meer vragen en pagina's in waarvan ik zeg... euhm.....
Ben van plan om er in te rommelen met plakwerk om die weg te werken.
Wat naar! Wel goed dat je gebeld hebt. Hopelijk weet je inmiddels dat 't vals alarm was en ben je gerustgesteld?quote:Op maandag 20 juli 2015 16:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Hopelijk ligt de kleine lekker uit te slapenquote:Op maandag 20 juli 2015 16:39 schreef Cassandra87 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. . Weet iemand of die verandering klopt?
quote:Op maandag 20 juli 2015 18:24 schreef silliegirl het volgende:
Vraag weer hoor (ja sorry)![]()
.
Zoals ik een tijd terug al postte zijn mijn borsten lek. Dat zijn ze nog steeds, alleen de eeh ja, verzin is een woord substantie die eruit komt is nogal veranderd.
Maar in de spoiler want viezig:Dat is normaal. Je maakt super vette melk aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. . Weet iemand of die verandering klopt?Schudden voor gebruik
quote:Op maandag 20 juli 2015 18:30 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Dat is normaal. Je maakt super vette melk aan.
Ik heb van die wegwerppads, ze lekker vooral 's nachts maar dan lig ik bh-loos op een handdoek, dus dat gaat wel. Overdag doe ik die padz meer uit voorzorg in mn bh.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:50 schreef LuDann het volgende:
@sillie: dat zal colostrum zijn dan, wat je nu aanmaakt. Van wat ik gehoord heb is dat wat dikker en gelig.
Ik heb ook al vanaf heel vroeg (weet niet meer precies vanaf wanneer, 15 weken ofzo?) lekkage, maar bij mij is het doorzichtig wit. Heb je breastpads? Ik heb wasbare katoenen die ik afwissel met LillyPadz.
Wat het ook is wat eruit komt, je kunt er vanuit gaan dat zolang je borsten geen ontstekingsverschijnselen vertonen, het precies is wat je baby nodig heeft.
Oh, wat lief, maar ik ben geen held hoor. Ik heb gewoon geen keuze. En heb al heel wat afgejankt ook. Ik schrijf het hier wat stoerder op dan hoe ik reageer op tegenslagen. 'Maar jullie zeiden dinsdag...quote:Op maandag 20 juli 2015 16:34 schreef Daui het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die rotte appels er tussen lopen. Vervelend om zo op je schuldgevoel in te praten. Vooral omdat je op je kwetsbaarst bent. Gelukkig heeft die ander haar werk gedaan. En dan mag je snel naar huis. Beter voor jou en je baby.
En ik vind je een held dat je het al dagen volhoudt. Ik heb vroeger na een paar dagen mijn moeder huilend gebeld, verstopt op het toilet, dat ze mij op moest halen
.
En deze voor de verpleegster![]()
Nee, de echo is ook het probleem niet (meer). Die maken ze idd morgen en duurt ook niet zo lang. Er is alleen een wachtlijst voor de thuisopname, dus er moet eerst een plekje vrijkomen en tot die tijd zit ik hier.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hopelijk maken ze morgen inderdaad gewoon die echo. En mag je dan naar huis. Al is het met bedrust en inderdaad dagelijks een CTG!
Snap dat je daar in het ziekenhuis goed gek wordt..
Hier krijg ik ook elke controle een meting van de doorbloeding van de placenta/navelstreng. En dat is zo gefixt. Zou niet snappen waarom ze dat morgen niet kunnen doen!
Nee, weten ze niet echt. Kan idd een kleine of niet zo goed werkende placenta zijn. Of ik maak gewoon kleine kindjes, kan ookquote:Op maandag 20 juli 2015 17:33 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh ja. Weten ze wat dan de oorzaak kan zijn als de doorbloeding gewoon goed is? Een afwijking in de placenta?
[..]
Ah lief, dank jequote:Op maandag 20 juli 2015 18:28 schreef Malteser het volgende:
MissBliss: goed dat je de tweede keer vandaag een fijnere arts/verpleegkundige trof! En laat die ander maar kletsen, je doet het super!
+1quote:Op maandag 20 juli 2015 20:06 schreef Crumpette het volgende:
Trust me, als je borstontsteking hebt heb je daar geen twijfels over hoor. Rode plekken, harde plekken, koorts, pijn. Ohja en pijn.
Mignonnequote:Op maandag 20 juli 2015 20:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
+1![]()
En pijn.
Had iemand al pijn gezegd?
Yay!quote:Op maandag 20 juli 2015 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Ff snelle update, liep nogal uit.
Hartje klonk regelmatig, ze zag geen reden voor ctg. Mini ligt in stuit, de zachte beweginkjes die ik voel zijn zijn handjes, onderin heeft hij voldoende ruimte waardoor ik de bewegingen minder vaak voel. Maar hij doet t nog
Tot 12 weken zit je baarmoeder nog achter je schaambeen. Ik verwacht niet dat je buikspieren dan al gaan wijken ook al is het niet je eerste. Ik zou daarna gewoon even kijken hoe of wat.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:24 schreef Mapiya het volgende:
Fijn Cassandra!
Borstontsteking brr... Pijn, warm, auw!! Echt heel stom
Tot wanneer mag je wat op sportgebied? Ik sport begeleid in een groep (fysio)... Alles komt aan bod, ook veel buik. Zou ik daar wat eerder uit de kast moeten komen?
Je moet naar je lichaam luisteren zegt mijn vk, en niet tot je max gaan. Ik doe nu nog steeds aan krachttraining (ben nu 16 wkn zwanger) want dat mocht van de vk. Ik heb zodra ik het wist mijn gewichten verlaagd (bij 8 wkn) en heb mijn buikspieroefeningen vanaf een week of 13,14 veranderd toen de baarmoeder een beetje begon uit te zetten (dwz geen rechte buikspieren meer getraind, nu alleen nog de schuine buikspieren heeeel minimaal). Ik heb het wel gelijk in vertrouwen tegen iemand op de sportschool verteld om m'n schema dus aan te passen.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:24 schreef Mapiya het volgende:
Fijn Cassandra!
Borstontsteking brr... Pijn, warm, auw!! Echt heel stom
Tot wanneer mag je wat op sportgebied? Ik sport begeleid in een groep (fysio)... Alles komt aan bod, ook veel buik. Zou ik daar wat eerder uit de kast moeten komen?
Ohh wat fijn en een opluchting!! Gelukkig maar.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Ff snelle update, liep nogal uit.
Hartje klonk regelmatig, ze zag geen reden voor ctg. Mini ligt in stuit, de zachte beweginkjes die ik voel zijn zijn handjes, onderin heeft hij voldoende ruimte waardoor ik de bewegingen minder vaak voel. Maar hij doet t nog
Sterktequote:Op maandag 20 juli 2015 21:14 schreef Mariposas het volgende:
Wat fijn cassandra! Gerustgesteld dus.
Pff, heel de zwangerschap nooit een versterkt reukvermogen gehad, en nu ruik ik kattenvoer dat in de keuken staat als een megawalm tijdens een wee.
Maar de geur van champignonsoep sowieso.. Getver!quote:Op maandag 20 juli 2015 21:16 schreef JufMariska het volgende:
[..]
SterkteIk had het ook tijdens de zwangerschap, maar tijdens de bevalling mijn J bijna gemept omdat hij met me kwam praten nadat hij soep (champignon
) gegeten had
Mijn gezond verstand werd overschreeuwd door hormonen.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef mignonne het volgende:
oh ter verduidelijking qua sporten. Ik had het eigk voornamelijk over buik-oefeningen. Voor de rest gezond verstand gebruiken en luisteren naar je eigen lijf.
+1.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef mignonne het volgende:
oh ter verduidelijking qua sporten. Ik had het eigk voornamelijk over buik-oefeningen. Voor de rest gezond verstand gebruiken en luisteren naar je eigen lijf.
Snapte ikquote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef mignonne het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:41 schreef mignonne het volgende:
Nu borstontsteking gaat bepaald niet ongemerkt voorbij![]()
ik sport helemaal niet nu![]()
![]()
op zich is sporte haske goed voor je natuurlijk, ook tijdens de zwangerschap. Maar goed. Ik rook niet zullen we maar zeggen.
Ik stel voor dat we netflix kijken ook topsport gaan noemen. Dan zijn we allemaal nog zeer sportief!quote:Op maandag 20 juli 2015 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
+1![]()
Ohja, ik zing! Da's ook sport, toch?
Oeh, thx for reminding me! Ik heb geen netflix, maar denk dat ik het de investering wel waard vind, nu mijn kind hoogstwaarschijnlijk net met haar middagslaapjes gestopt isquote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we netflix kijken ook topsport gaan noemen. Dan zijn we allemaal nog zeer sportief!![]()
Ja, sinds een week of zo. Ik moet ineens nog meer mezelf douchen/wassen en deo-en...quote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Brr.. Nu zit ik alweer op de pot.. Bah
Sporten. Ik doe Zwangerfit 1x p week.
Ik vind trouwens van mezelf ook dat ik nu een veel sterkere lichaamsgeur heb ofzo. Herkennen jullie dat?
Beste 8 euro per maand die je uit kunt geven dan xDquote:Op maandag 20 juli 2015 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, thx for reminding me! Ik heb geen netflix, maar denk dat ik het de investering wel waard vind, nu mijn kind hoogstwaarschijnlijk net met haar middagslaapjes gestopt is![]()
Sowieso zou ik het in een zwangerschapsverlof gaan nemen
Dr staan ook oude Disney films op toch? Mijn kind is helemaal into Assepoester en Sneeuwwitje enzoquote:Op maandag 20 juli 2015 21:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Beste 8 euro per maand die je uit kunt geven dan xD
Ja, heel veel voor kinderen hoor!quote:Op maandag 20 juli 2015 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dr staan ook oude Disney films op toch? Mijn kind is helemaal into Assepoester en Sneeuwwitje enzo
Dit gaan we zoooooo aanschaffen
Ik zei uiteraard "mijn kind is..", maar ik bedoelde ook best wel mezelfquote:Op maandag 20 juli 2015 22:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, heel veel voor kinderen hoor!
Ja er staat heel veel voor kinderen op. Maar het aanbod wisselt wel dus het staat er niet permanent op. Maar goed, de hoeveelheid series die mijn lief kijkt en die de meisjes kijken maken die 8 euro meer dan goed. Series dus en films. En ook docu's en dingen als TEDtalks enzo. Veel leuks.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dr staan ook oude Disney films op toch? Mijn kind is helemaal into Assepoester en Sneeuwwitje enzo
Dit gaan we zoooooo aanschaffen
Disney is heel niet alleen voor kinderen!quote:Op maandag 20 juli 2015 22:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, heel veel voor kinderen hoor!
Welkom terug! Ik lig in het Slotervaart.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:55 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie! Het was heerlijk maar met dreumes en buik niet echt ontspannen. Dus, zij die op babymoon zijn/gaan: geniet! Met baby wordt het nooit meer zo is het anders.
![]()
MB wat zuur dat je zo lang in het ziekenhuis ligt.In welke lig je?
nuquote:Op maandag 20 juli 2015 22:24 schreef pinquit het volgende:
Wanneer is een leuke tijd om nog eens voor een pretecho te gaan? Ben nu 27wk, is het na de 30wk nog leuk?
ik ga 1 augustus, ben 28+1 danquote:Op maandag 20 juli 2015 22:24 schreef pinquit het volgende:
Wanneer is een leuke tijd om nog eens voor een pretecho te gaan? Ben nu 27wk, is het na de 30wk nog leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |