Oh, wat lief, maar ik ben geen held hoor. Ik heb gewoon geen keuze. En heb al heel wat afgejankt ook. Ik schrijf het hier wat stoerder op dan hoe ik reageer op tegenslagen. 'Maar jullie zeiden dinsdag...quote:Op maandag 20 juli 2015 16:34 schreef Daui het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die rotte appels er tussen lopen. Vervelend om zo op je schuldgevoel in te praten. Vooral omdat je op je kwetsbaarst bent. Gelukkig heeft die ander haar werk gedaan. En dan mag je snel naar huis. Beter voor jou en je baby.
En ik vind je een held dat je het al dagen volhoudt. Ik heb vroeger na een paar dagen mijn moeder huilend gebeld, verstopt op het toilet, dat ze mij op moest halen
.
En deze voor de verpleegster![]()
Nee, de echo is ook het probleem niet (meer). Die maken ze idd morgen en duurt ook niet zo lang. Er is alleen een wachtlijst voor de thuisopname, dus er moet eerst een plekje vrijkomen en tot die tijd zit ik hier.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hopelijk maken ze morgen inderdaad gewoon die echo. En mag je dan naar huis. Al is het met bedrust en inderdaad dagelijks een CTG!
Snap dat je daar in het ziekenhuis goed gek wordt..
Hier krijg ik ook elke controle een meting van de doorbloeding van de placenta/navelstreng. En dat is zo gefixt. Zou niet snappen waarom ze dat morgen niet kunnen doen!
Nee, weten ze niet echt. Kan idd een kleine of niet zo goed werkende placenta zijn. Of ik maak gewoon kleine kindjes, kan ookquote:Op maandag 20 juli 2015 17:33 schreef LuDann het volgende:
[..]
Oh ja. Weten ze wat dan de oorzaak kan zijn als de doorbloeding gewoon goed is? Een afwijking in de placenta?
[..]
Ah lief, dank jequote:Op maandag 20 juli 2015 18:28 schreef Malteser het volgende:
MissBliss: goed dat je de tweede keer vandaag een fijnere arts/verpleegkundige trof! En laat die ander maar kletsen, je doet het super!
+1quote:Op maandag 20 juli 2015 20:06 schreef Crumpette het volgende:
Trust me, als je borstontsteking hebt heb je daar geen twijfels over hoor. Rode plekken, harde plekken, koorts, pijn. Ohja en pijn.
Mignonnequote:Op maandag 20 juli 2015 20:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
+1![]()
En pijn.
Had iemand al pijn gezegd?
Yay!quote:Op maandag 20 juli 2015 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Ff snelle update, liep nogal uit.
Hartje klonk regelmatig, ze zag geen reden voor ctg. Mini ligt in stuit, de zachte beweginkjes die ik voel zijn zijn handjes, onderin heeft hij voldoende ruimte waardoor ik de bewegingen minder vaak voel. Maar hij doet t nog
Tot 12 weken zit je baarmoeder nog achter je schaambeen. Ik verwacht niet dat je buikspieren dan al gaan wijken ook al is het niet je eerste. Ik zou daarna gewoon even kijken hoe of wat.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:24 schreef Mapiya het volgende:
Fijn Cassandra!
Borstontsteking brr... Pijn, warm, auw!! Echt heel stom
Tot wanneer mag je wat op sportgebied? Ik sport begeleid in een groep (fysio)... Alles komt aan bod, ook veel buik. Zou ik daar wat eerder uit de kast moeten komen?
Je moet naar je lichaam luisteren zegt mijn vk, en niet tot je max gaan. Ik doe nu nog steeds aan krachttraining (ben nu 16 wkn zwanger) want dat mocht van de vk. Ik heb zodra ik het wist mijn gewichten verlaagd (bij 8 wkn) en heb mijn buikspieroefeningen vanaf een week of 13,14 veranderd toen de baarmoeder een beetje begon uit te zetten (dwz geen rechte buikspieren meer getraind, nu alleen nog de schuine buikspieren heeeel minimaal). Ik heb het wel gelijk in vertrouwen tegen iemand op de sportschool verteld om m'n schema dus aan te passen.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:24 schreef Mapiya het volgende:
Fijn Cassandra!
Borstontsteking brr... Pijn, warm, auw!! Echt heel stom
Tot wanneer mag je wat op sportgebied? Ik sport begeleid in een groep (fysio)... Alles komt aan bod, ook veel buik. Zou ik daar wat eerder uit de kast moeten komen?
Ohh wat fijn en een opluchting!! Gelukkig maar.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Ff snelle update, liep nogal uit.
Hartje klonk regelmatig, ze zag geen reden voor ctg. Mini ligt in stuit, de zachte beweginkjes die ik voel zijn zijn handjes, onderin heeft hij voldoende ruimte waardoor ik de bewegingen minder vaak voel. Maar hij doet t nog
Sterktequote:Op maandag 20 juli 2015 21:14 schreef Mariposas het volgende:
Wat fijn cassandra! Gerustgesteld dus.
Pff, heel de zwangerschap nooit een versterkt reukvermogen gehad, en nu ruik ik kattenvoer dat in de keuken staat als een megawalm tijdens een wee.
Maar de geur van champignonsoep sowieso.. Getver!quote:Op maandag 20 juli 2015 21:16 schreef JufMariska het volgende:
[..]
SterkteIk had het ook tijdens de zwangerschap, maar tijdens de bevalling mijn J bijna gemept omdat hij met me kwam praten nadat hij soep (champignon
) gegeten had
Mijn gezond verstand werd overschreeuwd door hormonen.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef mignonne het volgende:
oh ter verduidelijking qua sporten. Ik had het eigk voornamelijk over buik-oefeningen. Voor de rest gezond verstand gebruiken en luisteren naar je eigen lijf.
+1.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef mignonne het volgende:
oh ter verduidelijking qua sporten. Ik had het eigk voornamelijk over buik-oefeningen. Voor de rest gezond verstand gebruiken en luisteren naar je eigen lijf.
Snapte ikquote:Op maandag 20 juli 2015 21:18 schreef mignonne het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:41 schreef mignonne het volgende:
Nu borstontsteking gaat bepaald niet ongemerkt voorbij![]()
ik sport helemaal niet nu![]()
![]()
op zich is sporte haske goed voor je natuurlijk, ook tijdens de zwangerschap. Maar goed. Ik rook niet zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |