abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154488176
2015

13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen) (fictieve 30e plek)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr

14 februari: Frummeltje86
25 februari: Sicilia

2 maart: L0t..
4 maart: LadyBlack
29 maart: Mapiya

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via DM :)

[ Bericht 0% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 20-07-2015 15:16:27 ]
pi_154488178
Nog wijzigingen?
  maandag 20 juli 2015 @ 15:13:28 #3
50430 Yuki
Student Midwife
pi_154488261
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

Leuk! *O* ben je 1 van de 2 fokkers die komend jaar in Amsterdam begint :)
Oh? :o *nieuwsgierig* :D

quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:58 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Dat klinkt wel leuk!

En leuk dat je de opleiding gaat doen! En meeleven lijkt me geen probleem hoor :+
Ik tel de dagen af... Heb er zoveel zin in *O*

Dat lijkt me ook :P maar ik behoor natuurlijk niet tot de doelgroep ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 20 juli 2015 @ 15:14:23 #4
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154488284
Dat boek! :D is dat boek ook dat boek waarin de visite kan invullen wat ze voor cadeau hebben meegebracht? :')
En die tweelingen, zou het toch nog even checken. Anders heb je straks wel een leuke verrassing voor de kraamvisite:
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:01 schreef mignonne het volgende:

[..]

YES! the game is on!! Pick a name. Gnorf en Henk zijn nog over. :') :Y)
Het leek op een gnorf :9
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154488310
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:09 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Nog wijzigingen?
Ik ga er gewoon voor ;)
29 mrt please
pi_154488323
Er zijn drie delen van dat boek, 9-maanden, kraambezoek en baby's 1e jaar! Ik geloof echt wel dat het er eentje is :D
pi_154488339
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:15 schreef Mapiya het volgende:

[..]

Ik ga er gewoon voor ;)
29 mrt please
Check!
  maandag 20 juli 2015 @ 15:18:21 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_154488384
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Er zijn drie delen van dat boek, 9-maanden, kraambezoek en baby's 1e jaar! Ik geloof echt wel dat het er eentje is :D
nee er zijn er nog veel meer. Kun je een dagtaak van maken :')
disclaimer
pi_154488434
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee er zijn er nog veel meer. Kun je een dagtaak van maken :')
oh! Nou, je krijgt er 3 van FBTO in ieder geval.

En dagtaak? Denk het niet :D Niet echt mijn stijl, maar nu heb ik in ieder geval wat dingen opgeschreven.
  maandag 20 juli 2015 @ 15:21:14 #10
409579 LuDann
All the way
pi_154488455
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:17 schreef Mariposas het volgende:
Wat fijn LuDann! Voel je je iets beter al of nog zo belabberd?
Ik voel me nog steeds belabberd maar dat het ondanks dat gewoon goed gaat met de baby heeft me wel gerust gesteld. Een deel van mijn onrust wordt namelijk veroorzaakt door het gevoel van ''ik voel me niet lekker dus er iets vast iets mis''.

Dat het prima blijkt te gaan met de baby zorgt er dus al voor dat ik er ook weer even tegenaan kan. En gewoon een beetje medeleven doet ook een hoop goed. Gewoon van ''het is zwaar, het voelt rot, maar je doet het harstikke goed''. Dat doen die vk's en gyns allemaal prima!

De term ''inleiden'' is wel gevallen dit keer, om te bespreken volgende afspraak (dan ben ik 38+5) maar ik heb aangegeven dat dat wat mij betreft geen optie is.

quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:40 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik lig inderdaad te puffen.al vanaf vannacht 1 uur. Al in het zh geweest maar terug naar huis gestuurd door te weinig ontsluiting. Nu pijnlijke been weeën weg puffen om de 5 minuten. :(
Vervelend dat je teruggestuurd bent, hoeveel ontsluiting had je? En been weeën lijken me vreselijk, dat lijkt me zo moeilijk op te vangen! Sterkte.

quote:
7s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:55 schreef Yuki het volgende:
*ontlurkt* Bletchley Circle! Werd me aangeraden door Netflix omdat ik Call the Midwife keek en heb gisteren het eerste seizoen gezien. Tof!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk, heel veel plezier gewenst. Lijkt me een leuke opleiding. :Y

quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:56 schreef mignonne het volgende:
En mijn vriend kijkt nu Penny Dreadfull ofzoiets maar ik weet nog niet zo wat ik er van moet vinden :')
Same here. Ik heb echt zo'n hekel aan dat mens wat de vrouwelijke hoofdrol speelt. Ze kijkt altijd zo moeilijk en alles is zwaar en problemen overal. :') Ik hoopte dat ze al snel zou worden opgegeten door een vampier ofzo, maar helaas.

quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:59 schreef Mariposas het volgende:
Zeg, zocht je nog steeds slakken mignonne?
Mine just went down the drain. :+
Ik moest even denken, maar slijmprop? Dat klinkt goed, zeker in combinatie met de harde buiken. *O* Ga je synchroon bevallen met Zomerzon.
pi_154488466
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:40 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik lig inderdaad te puffen.al vanaf vannacht 1 uur. Al in het zh geweest maar terug naar huis gestuurd door te weinig ontsluiting. Nu pijnlijke been weeën weg puffen om de 5 minuten. :(
:% succes !
  maandag 20 juli 2015 @ 15:21:46 #12
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154488472
Zomerzon! :% Hopelijk snel genoeg ontsluiting voor jou!

LuDann een sticker, altijd fijn.

Mariposas slijmprop verloren? Spannend :9

Verder niet goed bijgelezen.

Vanochtend eerst met een verpleegster gesproken over dat onderzoek en het eventueel naar huis mogen. Volgens haar zou dat echt nog wel lang duren en bovendien 'wil je toch het beste voor je kindje?' Dus moest ik niet zeuren :') Ugh, ja hoor, alsof ik gelijk een slechte moeder ben omdat ik naar huis wil.
Maar daarna kwam er [iemand anders] en die had me O+ opgegeven voor de thuisopname O+ zonder verder gedoe. Ik sta wel op de wachtlijst, er is nu geen plek, dus morgen wordt het sowieso niet. Maar hopelijk wel snel. Ik ben de eerste op de wachtlijst. (En dat navelstreng onderzoek krijg ik morgen, dat moet natuurlijk wel goed zijn).
Dus ik ben weer wat vrolijker.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 20 juli 2015 @ 15:23:29 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_154488515
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

oh! Nou, je krijgt er 3 van FBTO in ieder geval.

En dagtaak? Denk het niet :D Niet echt mijn stijl, maar nu heb ik in ieder geval wat dingen opgeschreven.
als je ze allemaal wil invullen bedoel ik ;)
Zou het ook niet doen, ik vond die ene al goed zat, ben meteen genezen :')
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 15:24:58 #14
409579 LuDann
All the way
pi_154488558
Ik heb geen boek ingevuld en ben ooit wel begonnen aan een word-document maar heb het na 1 pagina al voor gezien gehouden. :@

Ik print dit topic wel uit als mijn kind later wil weten hoe de zwangerschap was. :')
pi_154488561
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als je ze allemaal wil invullen bedoel ik ;)
Zou het ook niet doen, ik vond die ene al goed zat, ben meteen genezen :')
Haha, ik bedoelde het als 'dat dacht ik niet, dat ik daar een dagtaak van ga maken'. Dit invullen vond ik wel weer genoeg, met de meeste vragen kan ik echt niks..
  maandag 20 juli 2015 @ 15:29:00 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_154488655
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:25 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Haha, ik bedoelde het als 'dat dacht ik niet, dat ik daar een dagtaak van ga maken'. Dit invullen vond ik wel weer genoeg, met de meeste vragen kan ik echt niks..
Volgens mij bedoelen we allebei hetzelfde maar krijgen we het niet overgebracht _O- O+
Anyway, wat ik tijdens de laatste dagen zoals deed:
- de gordijnen wassen
- hydrofielen strijken :')
- Een boek lezen. (dit zul je nu de komende maanden niet meer kunnen, dus lees! :D)
- heel veel in bad gaan
- mutsjes haken. Voor half Z&G.
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 15:29:09 #17
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_154488657
Ik had maar 2 centimeter en baarmoedermond was nog te stug.
Ik loop wat rond te wiegen met mijn heupen. Is echt de buitenkant van mijn bovenbenen. Irritant! Manlief is zo thuis en dan ga ik weer bellen naar zh. Nog maar een ritje op en neer. Hopen dat er nu wel genoeg is veranderd voor 4 centimeter en ze mijn vliezen willen breken. Hopen dat het dan snel gaat.
Oost west, mij best.
pi_154488822
Balen dat het niet opschiet Zomerzon! In mijn cursus raadde ze aan om trap te lopen en vooral veel te bewegen om de ontsluiting te laten vorderen. Wellicht helpt dat je? Ik hoop iig dat deze fase op schiet voor je, zolang met weeën die weinig doen is niet fijn.
pi_154488834
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:29 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik loop wat rond te wiegen met mijn heupen. Is echt de buitenkant van mijn bovenbenen. Irritant! Manlief is zo thuis en dan ga ik weer bellen naar zh. Nog maar een ritje op en neer. Hopen dat er nu wel genoeg is veranderd voor 4 centimeter en ze mijn vliezen willen breken. Hopen dat het dan snel gaat.
Balen zomerzon, hopelijk komt er snel wat schot in!
  maandag 20 juli 2015 @ 15:36:56 #20
409579 LuDann
All the way
pi_154488849
quote:
11s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:21 schreef MissBliss het volgende:

Vanochtend eerst met een verpleegster gesproken over dat onderzoek en het eventueel naar huis mogen. Volgens haar zou dat echt nog wel lang duren en bovendien 'wil je toch het beste voor je kindje?' Dus moest ik niet zeuren :') Ugh, ja hoor, alsof ik gelijk een slechte moeder ben omdat ik naar huis wil.
Maar daarna kwam er [iemand anders] en die had me O+ opgegeven voor de thuisopname O+ zonder verder gedoe. Ik sta wel op de wachtlijst, er is nu geen plek, dus morgen wordt het sowieso niet. Maar hopelijk wel snel. Ik ben de eerste op de wachtlijst. (En dat navelstreng onderzoek krijg ik morgen, dat moet natuurlijk wel goed zijn).
Fijn dat je als eerste op de wachtlijst staat voor thuisopname. Dat lijkt me toch een stuk fijner dan nog 4 weken ziekenhuis. Dat navelstreng onderzoek is dat een echo van de navelstreng of wel wat uitgebreider dan dat?
pi_154488856
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelen we allebei hetzelfde maar krijgen we het niet overgebracht _O- O+
Anyway, wat ik tijdens de laatste dagen zoals deed:
- de gordijnen wassen
- hydrofielen strijken :')
- Een boek lezen. (dit zul je nu de komende maanden niet meer kunnen, dus lees! :D)
- heel veel in bad gaan
- mutsjes haken. Voor half Z&G.
Volgens mij ook ja :D

Ja, dat haken, dat had ik dus beter moeten voorbereiden. Nu weet ik niet hoe ik moet haken en heb ik ook geen haaknaald of draad :+
  maandag 20 juli 2015 @ 15:38:12 #22
409579 LuDann
All the way
pi_154488888
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:29 schreef Zomerzon01 het volgende:
Even lekker warm douchen misschien een optie? Ik heb gehoord dat het water het wat dragelijker kan maken.
  maandag 20 juli 2015 @ 16:21:31 #23
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154490064
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:36 schreef LuDann het volgende:

[..]

Fijn dat je als eerste op de wachtlijst staat voor thuisopname. Dat lijkt me toch een stuk fijner dan nog 4 weken ziekenhuis. Dat navelstreng onderzoek is dat een echo van de navelstreng of wel wat uitgebreider dan dat?
Volgens mij idd een echo om te kijken of de doorbloeding goed is. Heb ik donderdag ook gehad en toen was het helemaal goed.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 20 juli 2015 @ 16:25:11 #24
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154490147
LuDann, je bent een bikkel! En ik hoop dat je baby snel komt uit zich/haarzelf komt!

Zomerzon, wat balen zeg! Heb je wel weeën om de 3-4 minuten of is het bij beenweeën constant? Succes in elk geval!

MB wat een ongepaste opmerking van die verpleegster. Gelukkig laat je je er niet van door de wijs brengen. Hoop dat je snel middels thuisopname naar huis mag!

[ Bericht 20% gewijzigd door Mariposas op 20-07-2015 16:39:56 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154490388
quote:
11s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:21 schreef MissBliss het volgende:

Je hebt altijd van die rotte appels er tussen lopen. Vervelend om zo op je schuldgevoel in te praten. Vooral omdat je op je kwetsbaarst bent. Gelukkig heeft die ander haar werk gedaan. En dan mag je snel naar huis. Beter voor jou en je baby.
En ik vind je een held dat je het al dagen volhoudt. Ik heb vroeger na een paar dagen mijn moeder huilend gebeld, verstopt op het toilet, dat ze mij op moest halen
:@ .

En deze voor de verpleegster :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')