Ik stel voor dat we netflix kijken ook topsport gaan noemen. Dan zijn we allemaal nog zeer sportief!quote:Op maandag 20 juli 2015 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
+1![]()
Ohja, ik zing! Da's ook sport, toch?
Oeh, thx for reminding me! Ik heb geen netflix, maar denk dat ik het de investering wel waard vind, nu mijn kind hoogstwaarschijnlijk net met haar middagslaapjes gestopt isquote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we netflix kijken ook topsport gaan noemen. Dan zijn we allemaal nog zeer sportief!![]()
Ja, sinds een week of zo. Ik moet ineens nog meer mezelf douchen/wassen en deo-en...quote:Op maandag 20 juli 2015 21:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Brr.. Nu zit ik alweer op de pot.. Bah
Sporten. Ik doe Zwangerfit 1x p week.
Ik vind trouwens van mezelf ook dat ik nu een veel sterkere lichaamsgeur heb ofzo. Herkennen jullie dat?
Beste 8 euro per maand die je uit kunt geven dan xDquote:Op maandag 20 juli 2015 21:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, thx for reminding me! Ik heb geen netflix, maar denk dat ik het de investering wel waard vind, nu mijn kind hoogstwaarschijnlijk net met haar middagslaapjes gestopt is![]()
Sowieso zou ik het in een zwangerschapsverlof gaan nemen
Dr staan ook oude Disney films op toch? Mijn kind is helemaal into Assepoester en Sneeuwwitje enzoquote:Op maandag 20 juli 2015 21:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Beste 8 euro per maand die je uit kunt geven dan xD
Ja, heel veel voor kinderen hoor!quote:Op maandag 20 juli 2015 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dr staan ook oude Disney films op toch? Mijn kind is helemaal into Assepoester en Sneeuwwitje enzo
Dit gaan we zoooooo aanschaffen
Ik zei uiteraard "mijn kind is..", maar ik bedoelde ook best wel mezelfquote:Op maandag 20 juli 2015 22:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, heel veel voor kinderen hoor!
Ja er staat heel veel voor kinderen op. Maar het aanbod wisselt wel dus het staat er niet permanent op. Maar goed, de hoeveelheid series die mijn lief kijkt en die de meisjes kijken maken die 8 euro meer dan goed. Series dus en films. En ook docu's en dingen als TEDtalks enzo. Veel leuks.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dr staan ook oude Disney films op toch? Mijn kind is helemaal into Assepoester en Sneeuwwitje enzo
Dit gaan we zoooooo aanschaffen
Disney is heel niet alleen voor kinderen!quote:Op maandag 20 juli 2015 22:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, heel veel voor kinderen hoor!
Welkom terug! Ik lig in het Slotervaart.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:55 schreef Limone het volgende:
Ik ben weer terug van vakantie! Het was heerlijk maar met dreumes en buik niet echt ontspannen. Dus, zij die op babymoon zijn/gaan: geniet! Met baby wordt het nooit meer zo is het anders.
![]()
MB wat zuur dat je zo lang in het ziekenhuis ligt.In welke lig je?
nuquote:Op maandag 20 juli 2015 22:24 schreef pinquit het volgende:
Wanneer is een leuke tijd om nog eens voor een pretecho te gaan? Ben nu 27wk, is het na de 30wk nog leuk?
ik ga 1 augustus, ben 28+1 danquote:Op maandag 20 juli 2015 22:24 schreef pinquit het volgende:
Wanneer is een leuke tijd om nog eens voor een pretecho te gaan? Ben nu 27wk, is het na de 30wk nog leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |