SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
[ Bericht 99% gewijzigd door Specularium op 19-07-2015 00:43:21 ]
Maar dat deed ikquote:Op zondag 19 juli 2015 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!Ja je had ook Open Nieuw Deel kunnen aanklikken!
En ik had NET een nieuw deeltje aangemaakt met de titel "Toffe newbies die geen nieuw deeltje weten te openen".quote:
Heeft ze toch anders was die buiten de reeks gevallenquote:Op zondag 19 juli 2015 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wou ook al openenquote:Op zondag 19 juli 2015 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik had NET een nieuw deeltje aangemaakt met de titel "Toffe newbies die geen nieuw deeltje weten te openen".
Hoe is de OP dan komen te vervallen?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Heeft ze toch anders was die buiten de reeks gevallen
Blijkt al lange tijd dat bij mobiel openen de OP niet wordt meegenomen.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet een modje doen.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:32 schreef Kauai het volgende:
Wacht, kan het niet meer worden overgenomen?
Foutje bij het mobiel openenquote:
Ow wazig....quote:Op zondag 19 juli 2015 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkt al lange tijd dat bij mobiel openen de OP niet wordt meegenomen.
quote:
SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2015 00:38:09 ]
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:32 schreef Kauai het volgende:
Wacht, kan het niet meer worden overgenomen?
Ah. Ik faal dus half.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkt al lange tijd dat bij mobiel openen de OP niet wordt meegenomen.
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 18 juli 2015 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Wat is Radio 49?
Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio ván FOK!Kauai, ga de uitdaging aanSPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Zoek een PC op en herstel de OP
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dit dus welquote:Op zondag 19 juli 2015 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, jij faalt dus niet. Fok! faalt!
Kan jij de op niet meer editen?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kauai, ga de uitdaging aan
Is het goed als ik die uitdaging morgen aangaquote:Op zondag 19 juli 2015 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kauai, ga de uitdaging aan
quote:
Dan is er al een nieuw topicquote:Op zondag 19 juli 2015 00:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is het goed als ik die uitdaging morgen aangaLig in bed nu.
Mafze kerelquote:
Volgens mij wel jaquote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:37 schreef Kauai het volgende:
Jullie hebben de eer gehad om mijn eerste FOK! faal mee te maken.
Geen probleemquote:Op zondag 19 juli 2015 00:37 schreef Kauai het volgende:
je bent een newbie, het is je vergevenquote:Op zondag 19 juli 2015 00:37 schreef Kauai het volgende:
Okeequote:Op zondag 19 juli 2015 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen probleem
MUZ / [FB & FAQ] FOK!king Ball!
En als we eerder een nieuw topic hebben dan dat een modje de OP hersteld heeft, dan hoop ik dat de volgende opener de OP herstelt
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:39 schreef just me het volgende:
[..]
je bent een newbie, het is je vergeven
quote:
Dat dacht ik dus ook te doen maar LH heeft mij geblokkeerd mbt dm dus ik kan niet veel meer nu...quote:Op zondag 19 juli 2015 00:38 schreef knokkels het volgende:
Hey, Lompe! Hierrrr! Maak die TT in orde. Zoiets?
Tsss je hebt net dee band gemist!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:39 schreef just me het volgende:
[..]
Tip van Muis (doe ik ook als ik mobiel zit) als je de lapo hebt en mobiel zit, snel een dm naar een van de laatste posters met het verzoek om te openenquote:
Niets mis met de TT toch?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:38 schreef knokkels het volgende:
Hey, Lompe! Hierrrr! Maak die TT in orde. Zoiets?
bitch ??quote:Op zondag 19 juli 2015 00:42 schreef just me het volgende:
zondag 19 juli 2015 00:40 schreef ToT het volgende:[/b]
[..]BBQ mevrouw!
Ja hoorde ik van knokkels, weet ik nu dan hahah.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tip van Muis (doe ik ook als ik mobiel zit) als je de lapo hebt en mobiel zit, snel een dm naar een van de laatste posters met het verzoek om te openen
En als er na een minuut of 3 nog geen nieuw topic is als er een DJ draait dan opent er altijd wel iemand anders
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tegen de tijd dat er modje wakker is zit dit tipoc alweer vol.
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen probleem
MUZ / [FB & FAQ] FOK!king Ball!
En als we eerder een nieuw topic hebben dan dat een modje de OP hersteld heeft, dan hoop ik dat de volgende opener de OP herstelt
Maak je niet druk, voor een modje is het knippen uit een ouder topic en plakken in het huidige of volgende topic. Niet echt iets om je druk over te maken dus.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:37 schreef Kauai het volgende:
quote:
Dit dusquote:Op zondag 19 juli 2015 00:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, voor een modje is het knippen uit een ouder topic en plakken in het huidige of volgende topic. Niet echt iets om je druk over te maken dus.
Superoma McGolferchickquote:Op zondag 19 juli 2015 00:39 schreef just me het volgende:
[..]
Topquote:
Heldquote:
quote:
heb ik weerquote:Op zondag 19 juli 2015 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss je hebt net dee band gemist!
[ afbeelding ]
quote:
dan moet ik maar achter de geraniums blijven zitten in het vervolg en niet meer weggaanquote:Op zondag 19 juli 2015 00:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ze komen regelmatig langs in mijn shows!
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:48 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet ik maar achter de geraniums blijven zitten in het vervolg en niet meer weggaan
Hahaha toch bedankt voor de moeite om deze newbie te helpen.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zit ik het netjes via de officiële kanalen te doen
strak planquote:Op zondag 19 juli 2015 00:48 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet ik maar achter de geraniums blijven zitten in het vervolg en niet meer weggaan
quote:
quote:
Ik stuur altijd Yvonne een berichtje wanneer ik weer eens een ban heb.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zit ik het netjes via de officiële kanalen te doen
En zijn de geraniums mooi?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stuur altijd Yvonne een berichtje wanneer ik weer eens een ban heb.
heb je haar telefoonnummer nog niet ?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stuur altijd Yvonne een berichtje wanneer ik weer eens een ban heb.
Laters muisquote:Op zondag 19 juli 2015 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga trouwens even naar eigen muziek toe
Ik heb namelijk een onmogelijke behoefte aan Apocalyptica met Fareaway 2.0 extended version, en die past niet in Knokkels zijn show![]()
knokkels bedankt voor de show
ja, ik heb ze aan mijn balkon hangen en dat is voor mijn slaapkamerquote:
Ahhh ik wist dat ik nog een belangrijk nummer vergeten was zonet.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb namelijk een onmogelijke behoefte aan Apocalyptica met Fareaway 2.0 extended version, en die past niet in Knokkels zijn show![]()
Wie beweert dat nou weerquote:Op zondag 19 juli 2015 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
10 alDaar gaat mn hoop om het ooit eens allemaal in te halen vanaf het begin.
Fijne avond nog muisje en voor later, slaap lekkerquote:Op zondag 19 juli 2015 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wie beweert dat nou weer![]()
Ik, de man die alleen gepwnd wordt door Possie door Hak Op Tak![]()
Komt eraan
Yes, Tennant.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA! Gewoon met David Tennant beginnen dan.
Dat zal je waarschijnlijk ook wel het meeste aanspreken.
Owwwwwquote:Op zondag 19 juli 2015 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry, maar ik liep net even bikkelhard en onverwacht tegen een trigger aan, dank je voor je muziek, maar ik ben nu liever even alleen met mijn eigen muziek
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wie beweert dat nou weer![]()
Ik, de man die alleen gepwnd wordt door Possie door Hak Op Tak![]()
Komt eraan
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh ik wist dat ik nog een belangrijk nummer vergeten was zonet.
Die vind ik echt baas!quote:
Je kunt het best beginnen met alle verschillende begintunes.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
10 alDaar gaat mn hoop om het ooit eens allemaal in te halen vanaf het begin.
quote:
geniet ervan !!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry, maar ik liep net even bikkelhard en onverwacht tegen een trigger aan, dank je voor je muziek, maar ik ben nu liever even alleen met mijn eigen muziek
Ik ken ze allemaal niet maar ik weet wel dat Tennant er niet verkeerd uit ziet.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vind ik echt baas!
Ow wacht, zijn voorganger ook!
Maar dat sneue lulletje na hem vind ik echt bagger!
De huidige is wel weer erg goed!
En van dattum!quote:
Oh haha zijn dat er zo veel.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt het best beginnen met alle verschillende begintunes.
mijn bier is opquote:
De afgelopen 2 nummers.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaal niet maar ik weet wel dat Tennant er niet verkeerd uit ziet.
ook dat!quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
En als het jullie lukt en tijd hebben. Muis draait dinsdag 21 juli een reis door haar muzikale geschiedenis en daar hebben nummers die ik door Radio49 heb leren kennen uiteraard ook een plaatsje in gekregen (en nee, geen fout ventje of brandend zand)
Ik ga ook maffen!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Het is leuk geweestlaters
![]()
dank knok
Mafze, Broertjequote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
dank knok
Ik had het gelezen en ik baal er enorm van dat ik er niet ben, ik ga mijn dochter's nieuwe huis bewonderen en dat wil ik ook graag!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
En als het jullie lukt en tijd hebben. Muis draait dinsdag 21 juli een reis door haar muzikale geschiedenis en daar hebben nummers die ik door Radio49 heb leren kennen uiteraard ook een plaatsje in gekregen (en nee, geen fout ventje of brandend zand)
Heb ik mijn show net voor crunchtime verlengd, gaan ze slapenquote:
trustuh!!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
dank knok
trustuh ToTquote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zeer fout verzoekje: Heartless-Kayne West.
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zeer fout verzoekje: Heartless-Kayne West.
Whehe!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb ik mijn show net voor crunchtime verlengd, gaan ze slapen![]()
Slaap lekker kerel
Ik neem die show op, mijn broers kunnen ook niet luisteren die zijn reizendequote:Op zondag 19 juli 2015 00:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had het gelezen en ik baal er enorm van dat ik er niet ben, ik ga mijn dochter's nieuwe huis bewonderen en dat wil ik ook graag!
Slaap lekker Broertjequote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
dank knok
ik hou me aanbevolenquote:Op zondag 19 juli 2015 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem die show op, mijn broers kunnen ook niet luisteren die zijn reizende
Toch is het goed nummer.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:58 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik weet serieus niet of ik die wel heb![]()
doe nou niet zo onschuldigquote:
Kanye zelf though.... ietwat Godcomplexquote:Op zondag 19 juli 2015 00:59 schreef Kauai het volgende:
Sowieso is de muziek van Kanye helemaal niet zo fout als iedereen beweert vind ik.
Hoe laat?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
Daar heb je wel gelijk in maar ik vind zn muziek best wel prima. Laatste album ook eigenlijk, beetje guilty pleasure misschienquote:Op zondag 19 juli 2015 01:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kanye zelf though.... ietwat Godcomplex
College Dropout kon ik nog handelen.. went downhill from there
Tuuuuuuuurlijk!!!quote:Op zondag 19 juli 2015 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
Mag ik bij hoge uitzondering (ik zal het ook nog wel even aan Rob vragen) dinsdag 3 uur draaien?
Ik zit nu naar de nummers te luisteren die nét niet meer in de 2 uur pasten maar eigenlijk horen ze gewoon wel gedraaid te worden
en dan nog verbaasd zijn dat GUP regelmatig dood isquote:Op zondag 19 juli 2015 01:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar maar.. hij doet vieze dingen met een vis
Ik kan datquote:Op zondag 19 juli 2015 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kun je Atlantis van Donovan hierna wel draaien, die vertelt ook eerst een heel verhaal.
Hiernaquote:Op zondag 19 juli 2015 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme, zit steeds te wachten wanneer band gaat spelen maar dat gebeurd maar niet.
Nee, Donovan. Echtquote:Op zondag 19 juli 2015 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
all your base are belong to us zeker.
quote:Op zondag 19 juli 2015 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
all your base are belong to us ToT zeker.
quote:
Logische lijstenquote:Op zondag 19 juli 2015 01:14 schreef Kauai het volgende:
Als ik ga draaien wordt het nog erger vrees ikReken op zoiets als Dr Dre en Muse na elkaar.
Oke nee ik zal er wel een logische lijst van proberen te maken.
quote:Op zondag 19 juli 2015 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
Mensen, ik heb een hele zware werk week gehad en ben helemaal naar de klote....
Sorry maar ik ga ook slapen...
De wereld draait morgen ook nog, welterusten.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
kheb 'm maar meteen op facebook gezet...quote:Op zondag 19 juli 2015 01:15 schreef knokkels het volgende:
Deze!!
Ohh... zo'n verschrikkelijk enorm mooi nummer!
Slaap lekker Possiequote:Op zondag 19 juli 2015 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
Volgens mij draai je dit nu zelf.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:15 schreef knokkels het volgende:
Deze!!
Ohh... zo'n verschrikkelijk enorm mooi nummer!
Dan neem ik het terug en zal ik expres harde rock afwisselen met R&Bquote:Op zondag 19 juli 2015 01:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Logische lijstenWaar is dat nou goed voor
en waarom zouden we niet durven te luisteren?quote:Op zondag 19 juli 2015 01:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug en zal ik expres harde rock afwisselen met R&BAlleen voor de mensen die durven te luisteren.
Ja, klopt.. Ik wist alleen niet wie de artiest wasquote:
Gewoon draaien wat je gevoel je ingeeft. Eerste keer is spannend.. eerste paar minuten, en dan gaat het vanzelfquote:Op zondag 19 juli 2015 01:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug en zal ik expres harde rock afwisselen met R&BAlleen voor de mensen die durven te luisteren.
Mn smaak kan nogal divers zijn. Maar aangezien knokkels van hip hop naar dit gaat zal het wel meevallen.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:17 schreef just me het volgende:
[..]
en waarom zouden we niet durven te luisteren?
Gaellic?quote:
Ben benieuwd hoe het zal gaan.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon draaien wat je gevoel je ingeeft. Eerste keer is spannend.. eerste paar minuten, en dan gaat het vanzelf
smaken verschillenquote:Op zondag 19 juli 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit mooi?
Vette fake en tenenkrommend.
Dat komt vanuit mama's genenquote:Op zondag 19 juli 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knolkkels lult gewoon een kwartier per uur.
En die heb ik niet?quote:Op zondag 19 juli 2015 01:25 schreef Kauai het volgende:
Maar knokkels, ik ga even switchen naar mijn muziek. Ik heb muziek met beats nodig nu.
Ik deed even een test om te zien of je nog scherp was.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat komt vanuit mama's genen
wach, wie is die knolkkels
Op dit moment nietquote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 01:26 schreef knokkels het volgende:
Dit ga ik ook niet lang draaien hoorWas maar een klein intermezzo
Ik heb een kleine 8 uur brandende zon gehad.. Ik heb genoeg energie voor een kleine stad:Dquote:Op zondag 19 juli 2015 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik deed even een test om te zien of je nog scherp was.
warm in je bolletje ?quote:Op zondag 19 juli 2015 01:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb een kleine 8 uur brandende zon gehad.. Ik heb genoeg energie voor een kleine stad:D
Oeh. Die ken ik, half.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Op dit moment nietNiks mis mee maar oh, dan doe ik wel nog een verzoekje:
Sexion d'assaut - Ma Direction. Beetje guilty pleasure.
Haha ja we praatten er al overquote:Op zondag 19 juli 2015 01:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh. Die ken ik, half.
Muis gaat jouw muziek waarderen gok ik
Ik check even of knolkkels nog vrij is.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb een kleine 8 uur brandende zon gehad.. Ik heb genoeg energie voor een kleine stad:D
quote:Op zondag 19 juli 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hey mensen.
Ik haak op een leuk moment in...........
Acid, Save Your Soulquote:Op zondag 19 juli 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hey mensen.
Heb nog stapel hout liggen.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hey mensen.
Hoi, hoi.quote:
Met oortjes is het al porno.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:32 schreef knokkels het volgende:
Deze over de koptelefoon. Dat is gewoon bijna porno
Hallooquote:Op zondag 19 juli 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hey mensen.
alive and kickingquote:Op zondag 19 juli 2015 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi, hoi.
Even kijken of er nog leven is na 00.00 u.
Hey OP sloper..quote:
Ik vond het wel lachen, maar zoiets is geen ramp dan jagen we er gewoon sneller een topic doorheen.quote:
Tuurlijk, twijfel je daaraan?quote:Op zondag 19 juli 2015 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi, hoi.
Even kijken of er nog leven is na 00.00 u.
En alles is goed gekomenquote:
gelukkig is er de wijn nogquote:Op zondag 19 juli 2015 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mooi land dat Frankrijk alleen zonde dat er Fransen wonen.
Dat, èn....: ik ben niet zo van de wijn en rare kaasjes.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mooi land dat Frankrijk alleen zonde dat er Fransen wonen.
Rare kaasjes ? Heerlijke kaasjes die je na 'n uur nog proeftquote:Op zondag 19 juli 2015 01:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat, èn....: ik ben niet zo van de wijn en rare kaasjes.
Ik ben maar een eenvoudige boerenlul hoor.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:38 schreef just me het volgende:
[..]
Rare kaasjes ? Heerlijke kaasjes die je na 'n uur nog proeft
Ik draai, dus er is levenquote:
ja dus en ?quote:Op zondag 19 juli 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben maar een eenvoudige boerenlul hoor.
Oh ja, ik moest mijn schoenen nog uittrekkenquote:Op zondag 19 juli 2015 01:38 schreef just me het volgende:
[..]
Rare kaasjes ? Heerlijke kaasjes die je na 'n uur nog proeft
Ik heb vanmorgen nog een broodje camenbert uit mijn golftas gehaald, zelfde geur waarschijnlijkquote:Op zondag 19 juli 2015 01:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja, ik moest mijn schoenen nog uittrekken![]()
Hoogstwaarschijnlijkquote:Op zondag 19 juli 2015 01:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog een broodje camenbert uit mijn golftas gehaald, zelfde geur waarschijnlijk
Ik hou van eenvoudige dingen dus, 'nothing fancy for me', sushi moet ik bijvoorbeeld ook niet en sowieso, rauwe visquote:
Und jetzt auchquote:
Van gehoord, niet gehoordquote:Op zondag 19 juli 2015 01:44 schreef Kauai het volgende:
Duits, geniaal. Kennen jullie Cro toevallig, catchy Duitse hiphop?
dan gaat het niets worden tussen onsquote:Op zondag 19 juli 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou van eenvoudige dingen dus, 'nothing fancy for me', sushi moet ik bijvoorbeeld ook niet en sowieso, rauwe visdus ook geen Hollandse nieuwe en schaaldieren mot ik ook nie.
Nou................ nou.....................................quote:Op zondag 19 juli 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mag er nog een Kraftwerk achteraan? 'Spacelab' dan graag.
Je hebt ze netjes op volgorde.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou................ nou.....................................
Die stond al gequeued
Freggels opgelet!quote:
Héééél veel lagen!quote:Op zondag 19 juli 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het lijken van zulke simpele melodietjes, maar ze zijn zo doordacht gemaakt.
Ik vind dat ze zo knap konden doseren, niets is overdadig, het is precies goed.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Héééél veel lagen!
Wat rookten ze bij het produceren hiervan?
Eerst de ruimte inquote:Op zondag 19 juli 2015 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Allez DJ dit is wat flauwkens, ik stel voor om audio bullys - Only man erin te gooien.
Hier geldt ook, alles is juist gedoseerd.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze mag van mij nog wel paar extra rondjes maken.
Bob erachteraanquote:Op zondag 19 juli 2015 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze mag van mij nog wel paar extra rondjes maken.
Prima nummer maar heb het al zo vaak gehoord.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier geldt ook, alles is juist gedoseerd.
Dat klopt, en dat komt omdat Bowie nogal bekend is bij iedereen, dus hoor je het ook overal.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prima nummer maar heb het al zo vaak gehoord.
Ik ga naar hogere sferen, welterusten allemaalquote:Op zondag 19 juli 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit zit lekker als je in de sferen bent.
Truste.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga naar hogere sferen, welterusten allemaal
bedankt voor de diverse muziekjes knokkels
Het was me weer een genoegenquote:Op zondag 19 juli 2015 02:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga naar hogere sferen, welterusten allemaal
bedankt voor de diverse muziekjes knokkels
Ik lijk wel vriendelijk maar niet heus.quote:Op zondag 19 juli 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Met wat Stoli, ja?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pff, ruwe bolster blanke pitquote:Op zondag 19 juli 2015 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik lijk wel vriendelijk maar niet heus.
The Streetsquote:
Dukes of Strathosphere ken je die?quote:Op zondag 19 juli 2015 02:14 schreef knokkels het volgende:
Klinkt goed
Apart, ik kan mijn vinger er niet op leggen.
Mijn knokkels ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |