SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
ik leer je hoe je hier kan draaien.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:25 schreef Kauai het volgende:
Opleiden tot DJ? Wat moet ik dan voor me zien
Ff uitleggen aan welke knopjes er gezeten moet worden enzo!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:25 schreef Kauai het volgende:
Ik was eens onzeker.. en toen begon ik online te dj'enquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha typo. Ja daar ben ik veel te onzeker voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ... dm naar robdriessen
Nee, serieus .. heeft me veel goed gedaan. Van muurbloempje naar stuiterbal op de radio
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Het had geen zin om dequote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:25 schreef tailfox het volgende:
Maar muis ik heb haar nummer al ;0.
En verder mee eens met TT
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was eens onzeker.. en toen begon ik online te dj'en
Dus.. Hip HopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ... dm naar robdriessen
Nee, serieus .. heeft me veel goed gedaan. Van muurbloempje naar stuiterbal op de radio![]()
ID3-taggen, ( je nummers netjes maken.. artiest - titel enzo) En inwijden in de wondere wereld van SAM, VDJ, Mixxx enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dus.. Hip HopHIER IS DJ ADHD MET EEN STAART DIT WAS EMINEM EN HET VOLGENDE NUMMER IS VAN PIETER GABRIEL EN DIT IS RADIO 49 EN DIT ZEG IK IN 2 SECONDEN BoejaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ... dm naar robdriessen
Nee, serieus .. heeft me veel goed gedaan. Van muurbloempje naar stuiterbal op de radio
Stap 1 is goede DJ software installeren. Mixxx is gratis en schijnt goed mee te werken te zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:27 schreef Kauai het volgende:
Ah nouja iedereen die zin heeft dat uit te leggen mag helpen hoor
[..]
Dus.. Hip HopIk zal het morgen misschien doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ... dm naar robdriessen
Nee, serieus .. heeft me veel goed gedaan. Van muurbloempje naar stuiterbal op de radio![]()
Duurt even, maar met wat inspiratie kom je héél verquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:26 schreef ToT het volgende:
Heh nee, feitelijk is het gewoon heel makkelijk om wat tunes te draaien hoor.
Instellingen goed invullen, MP3's sleuren en pleuren en op Play klikken.
Een goede show samenstellen gaat natuurlijk wel wat dieper.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff uitleggen aan welke knopjes er gezeten moet worden enzo!
hoeveel shows heb ik gezochten met gupquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:26 schreef ToT het volgende:
Heh nee, feitelijk is het gewoon heel makkelijk om wat tunes te draaien hoor.
Instellingen goed invullen, MP3's sleuren en pleuren en op Play klikken.
Een goede show samenstellen gaat natuurlijk wel wat dieper.
I maded a punquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds de enige vrouwelijke DJ geloof ik?
Als Kauai coaching nodig heeft, dan help ik wel
mixxx is gratis en wel Chill al ga ik naar Sam toequote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Stap 1 is goede DJ software installeren. Mixxx is gratis en schijnt goed mee te werken te zijn.
Koehoen!quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:30 schreef knokkels het volgende:
Ik wist serieus niet waar ik heenging met mijn punt
quote:
Snapte ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha typo. Ja daar ben ik veel te onzeker voor
Geniale remix al zeg ik het zelf maar zijn albums, freestyles en battles zijn echt het luisteren waard.quote:
Boeit mij geen ene reet wie haar helpt, als ze uit eindelijk maar op vrije wil een keer een show draait. Ik wil graag meer rap op dezen radio.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik geloof dat je nog wat senioren voor je hebt die de begeleidende rol graag op zich willen nemen
SAMquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
mixxx is gratis en wel Chill al ga ik naar Sam toe
ik weet niet wie bedacht heeft om 06:45 op de mat te moeten staanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:30 schreef knokkels het volgende:
Ik wist serieus niet waar ik heenging met mijn punt
Gokje.. Senseiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik weet niet wie bedacht heeft om 06:45 op de mat te moeten staan
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
HIER IS DJ ADHD MET EEN STAART DIT WAS EMINEM EN HET VOLGENDE NUMMER IS VAN PIETER GABRIEL EN DIT IS RADIO 49 EN DIT ZEG IK IN 2 SECONDEN Boejaa
Fixedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:31 schreef knokkels het volgende:
Oh en Kauai .. een GOEIE mic is ook handig![]()
Niet vereist, maar errrrrrrrrrrug handig
Nog steedsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[quote]
Snapte ik.Onzekerheid is nooit nodig. De ene vind je knap en de andere niet. Boeie als iemand je niet knap vind, je echte schoonheid zit van binnen en niet van buiten.
Iedereen valt op een ander type, maar in dat topic word je gewoon afgeslacht als je niet "mooi" genoeg bent... Walgelijke vlees keuring.(tenminste dat was zo toen ik er wel eens kwam kijken)
Deze man.. Hij weetquote:Boeit mij geen ene reet wie haar helpt, als ze uit eindelijk maar op vrije wil een keer een show draait. Ik wil graag meer rap op dezen radio.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
HIER IS DJ ADHD MET EEN STAART DIT WAS EMINEM EN HET VOLGENDE NUMMER IS VAN PIETER GABRIEL EN DIT IS RADIO 49 EN DIT ZEG IK IN 2 SECONDEN Boejaa
quote:
Eenschquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil graag meer rap op dezen radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |