Koehoen!quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:30 schreef knokkels het volgende:
Ik wist serieus niet waar ik heenging met mijn punt
quote:
Snapte ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha typo. Ja daar ben ik veel te onzeker voor
Geniale remix al zeg ik het zelf maar zijn albums, freestyles en battles zijn echt het luisteren waard.quote:
Boeit mij geen ene reet wie haar helpt, als ze uit eindelijk maar op vrije wil een keer een show draait. Ik wil graag meer rap op dezen radio.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik geloof dat je nog wat senioren voor je hebt die de begeleidende rol graag op zich willen nemen
SAMquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
mixxx is gratis en wel Chill al ga ik naar Sam toe
ik weet niet wie bedacht heeft om 06:45 op de mat te moeten staanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:30 schreef knokkels het volgende:
Ik wist serieus niet waar ik heenging met mijn punt
Gokje.. Senseiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik weet niet wie bedacht heeft om 06:45 op de mat te moeten staan
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
HIER IS DJ ADHD MET EEN STAART DIT WAS EMINEM EN HET VOLGENDE NUMMER IS VAN PIETER GABRIEL EN DIT IS RADIO 49 EN DIT ZEG IK IN 2 SECONDEN Boejaa
Fixedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:31 schreef knokkels het volgende:
Oh en Kauai .. een GOEIE mic is ook handig![]()
Niet vereist, maar errrrrrrrrrrug handig
Nog steedsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[quote]
Snapte ik.Onzekerheid is nooit nodig. De ene vind je knap en de andere niet. Boeie als iemand je niet knap vind, je echte schoonheid zit van binnen en niet van buiten.
Iedereen valt op een ander type, maar in dat topic word je gewoon afgeslacht als je niet "mooi" genoeg bent... Walgelijke vlees keuring.(tenminste dat was zo toen ik er wel eens kwam kijken)
Deze man.. Hij weetquote:Boeit mij geen ene reet wie haar helpt, als ze uit eindelijk maar op vrije wil een keer een show draait. Ik wil graag meer rap op dezen radio.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
HIER IS DJ ADHD MET EEN STAART DIT WAS EMINEM EN HET VOLGENDE NUMMER IS VAN PIETER GABRIEL EN DIT IS RADIO 49 EN DIT ZEG IK IN 2 SECONDEN Boejaa
quote:
Eenschquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil graag meer rap op dezen radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |