Und jetzt auchquote:
Van gehoord, niet gehoordquote:Op zondag 19 juli 2015 01:44 schreef Kauai het volgende:
Duits, geniaal. Kennen jullie Cro toevallig, catchy Duitse hiphop?
dan gaat het niets worden tussen onsquote:Op zondag 19 juli 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou van eenvoudige dingen dus, 'nothing fancy for me', sushi moet ik bijvoorbeeld ook niet en sowieso, rauwe visdus ook geen Hollandse nieuwe en schaaldieren mot ik ook nie.
Nou................ nou.....................................quote:Op zondag 19 juli 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mag er nog een Kraftwerk achteraan? 'Spacelab' dan graag.
Je hebt ze netjes op volgorde.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou................ nou.....................................
Die stond al gequeued
Freggels opgelet!quote:
Héééél veel lagen!quote:Op zondag 19 juli 2015 01:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het lijken van zulke simpele melodietjes, maar ze zijn zo doordacht gemaakt.
Ik vind dat ze zo knap konden doseren, niets is overdadig, het is precies goed.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Héééél veel lagen!
Wat rookten ze bij het produceren hiervan?
Eerst de ruimte inquote:Op zondag 19 juli 2015 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Allez DJ dit is wat flauwkens, ik stel voor om audio bullys - Only man erin te gooien.
Hier geldt ook, alles is juist gedoseerd.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze mag van mij nog wel paar extra rondjes maken.
Bob erachteraanquote:Op zondag 19 juli 2015 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze mag van mij nog wel paar extra rondjes maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |