ook dat!quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
En als het jullie lukt en tijd hebben. Muis draait dinsdag 21 juli een reis door haar muzikale geschiedenis en daar hebben nummers die ik door Radio49 heb leren kennen uiteraard ook een plaatsje in gekregen (en nee, geen fout ventje of brandend zand)
Ik ga ook maffen!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Het is leuk geweestlaters
![]()
dank knok
Mafze, Broertjequote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
dank knok
Ik had het gelezen en ik baal er enorm van dat ik er niet ben, ik ga mijn dochter's nieuwe huis bewonderen en dat wil ik ook graag!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
En als het jullie lukt en tijd hebben. Muis draait dinsdag 21 juli een reis door haar muzikale geschiedenis en daar hebben nummers die ik door Radio49 heb leren kennen uiteraard ook een plaatsje in gekregen (en nee, geen fout ventje of brandend zand)
Heb ik mijn show net voor crunchtime verlengd, gaan ze slapenquote:
trustuh!!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
dank knok
trustuh ToTquote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zeer fout verzoekje: Heartless-Kayne West.
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zeer fout verzoekje: Heartless-Kayne West.
Whehe!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb ik mijn show net voor crunchtime verlengd, gaan ze slapen![]()
Slaap lekker kerel
Ik neem die show op, mijn broers kunnen ook niet luisteren die zijn reizendequote:Op zondag 19 juli 2015 00:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had het gelezen en ik baal er enorm van dat ik er niet ben, ik ga mijn dochter's nieuwe huis bewonderen en dat wil ik ook graag!
Slaap lekker Broertjequote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
dank knok
ik hou me aanbevolenquote:Op zondag 19 juli 2015 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem die show op, mijn broers kunnen ook niet luisteren die zijn reizende
Toch is het goed nummer.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:58 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik weet serieus niet of ik die wel heb![]()
doe nou niet zo onschuldigquote:
Kanye zelf though.... ietwat Godcomplexquote:Op zondag 19 juli 2015 00:59 schreef Kauai het volgende:
Sowieso is de muziek van Kanye helemaal niet zo fout als iedereen beweert vind ik.
Hoe laat?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |