Ahhh ik wist dat ik nog een belangrijk nummer vergeten was zonet.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga trouwens even naar eigen muziek toe
Ik heb namelijk een onmogelijke behoefte aan Apocalyptica met Fareaway 2.0 extended version, en die past niet in Knokkels zijn show![]()
knokkels bedankt voor de show
Wie beweert dat nou weerquote:Op zondag 19 juli 2015 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb namelijk een onmogelijke behoefte aan Apocalyptica met Fareaway 2.0 extended version, en die past niet in Knokkels zijn show![]()
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
10 alDaar gaat mn hoop om het ooit eens allemaal in te halen vanaf het begin.
Fijne avond nog muisje en voor later, slaap lekkerquote:Op zondag 19 juli 2015 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wie beweert dat nou weer![]()
Ik, de man die alleen gepwnd wordt door Possie door Hak Op Tak![]()
Komt eraan
Yes, Tennant.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA! Gewoon met David Tennant beginnen dan.
Dat zal je waarschijnlijk ook wel het meeste aanspreken.
Owwwwwquote:Op zondag 19 juli 2015 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry, maar ik liep net even bikkelhard en onverwacht tegen een trigger aan, dank je voor je muziek, maar ik ben nu liever even alleen met mijn eigen muziek
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wie beweert dat nou weer![]()
Ik, de man die alleen gepwnd wordt door Possie door Hak Op Tak![]()
Komt eraan
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh ik wist dat ik nog een belangrijk nummer vergeten was zonet.
Die vind ik echt baas!quote:
Je kunt het best beginnen met alle verschillende begintunes.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
10 alDaar gaat mn hoop om het ooit eens allemaal in te halen vanaf het begin.
quote:
geniet ervan !!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sorry, maar ik liep net even bikkelhard en onverwacht tegen een trigger aan, dank je voor je muziek, maar ik ben nu liever even alleen met mijn eigen muziek
Ik ken ze allemaal niet maar ik weet wel dat Tennant er niet verkeerd uit ziet.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vind ik echt baas!
Ow wacht, zijn voorganger ook!
Maar dat sneue lulletje na hem vind ik echt bagger!
De huidige is wel weer erg goed!
En van dattum!quote:
Oh haha zijn dat er zo veel.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt het best beginnen met alle verschillende begintunes.
mijn bier is opquote:
De afgelopen 2 nummers.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaal niet maar ik weet wel dat Tennant er niet verkeerd uit ziet.
ook dat!quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
En als het jullie lukt en tijd hebben. Muis draait dinsdag 21 juli een reis door haar muzikale geschiedenis en daar hebben nummers die ik door Radio49 heb leren kennen uiteraard ook een plaatsje in gekregen (en nee, geen fout ventje of brandend zand)
Ik ga ook maffen!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Het is leuk geweestlaters
![]()
dank knok
Mafze, Broertjequote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
dank knok
Ik had het gelezen en ik baal er enorm van dat ik er niet ben, ik ga mijn dochter's nieuwe huis bewonderen en dat wil ik ook graag!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
En als het jullie lukt en tijd hebben. Muis draait dinsdag 21 juli een reis door haar muzikale geschiedenis en daar hebben nummers die ik door Radio49 heb leren kennen uiteraard ook een plaatsje in gekregen (en nee, geen fout ventje of brandend zand)
Heb ik mijn show net voor crunchtime verlengd, gaan ze slapenquote:
trustuh!!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
dank knok
trustuh ToTquote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zeer fout verzoekje: Heartless-Kayne West.
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zeer fout verzoekje: Heartless-Kayne West.
Whehe!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb ik mijn show net voor crunchtime verlengd, gaan ze slapen![]()
Slaap lekker kerel
Ik neem die show op, mijn broers kunnen ook niet luisteren die zijn reizendequote:Op zondag 19 juli 2015 00:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had het gelezen en ik baal er enorm van dat ik er niet ben, ik ga mijn dochter's nieuwe huis bewonderen en dat wil ik ook graag!
Slaap lekker Broertjequote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
dank knok
ik hou me aanbevolenquote:Op zondag 19 juli 2015 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem die show op, mijn broers kunnen ook niet luisteren die zijn reizende
Toch is het goed nummer.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:58 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik weet serieus niet of ik die wel heb![]()
doe nou niet zo onschuldigquote:
Kanye zelf though.... ietwat Godcomplexquote:Op zondag 19 juli 2015 00:59 schreef Kauai het volgende:
Sowieso is de muziek van Kanye helemaal niet zo fout als iedereen beweert vind ik.
Hoe laat?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
Daar heb je wel gelijk in maar ik vind zn muziek best wel prima. Laatste album ook eigenlijk, beetje guilty pleasure misschienquote:Op zondag 19 juli 2015 01:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kanye zelf though.... ietwat Godcomplex
College Dropout kon ik nog handelen.. went downhill from there
Tuuuuuuuurlijk!!!quote:Op zondag 19 juli 2015 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
Mag ik bij hoge uitzondering (ik zal het ook nog wel even aan Rob vragen) dinsdag 3 uur draaien?
Ik zit nu naar de nummers te luisteren die nét niet meer in de 2 uur pasten maar eigenlijk horen ze gewoon wel gedraaid te worden
en dan nog verbaasd zijn dat GUP regelmatig dood isquote:Op zondag 19 juli 2015 01:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar maar.. hij doet vieze dingen met een vis
Ik kan datquote:Op zondag 19 juli 2015 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kun je Atlantis van Donovan hierna wel draaien, die vertelt ook eerst een heel verhaal.
Hiernaquote:Op zondag 19 juli 2015 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme, zit steeds te wachten wanneer band gaat spelen maar dat gebeurd maar niet.
Nee, Donovan. Echtquote:Op zondag 19 juli 2015 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
all your base are belong to us zeker.
quote:Op zondag 19 juli 2015 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
all your base are belong to us ToT zeker.
quote:
Logische lijstenquote:Op zondag 19 juli 2015 01:14 schreef Kauai het volgende:
Als ik ga draaien wordt het nog erger vrees ikReken op zoiets als Dr Dre en Muse na elkaar.
Oke nee ik zal er wel een logische lijst van proberen te maken.
quote:Op zondag 19 juli 2015 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
Mensen, ik heb een hele zware werk week gehad en ben helemaal naar de klote....
Sorry maar ik ga ook slapen...
De wereld draait morgen ook nog, welterusten.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
kheb 'm maar meteen op facebook gezet...quote:Op zondag 19 juli 2015 01:15 schreef knokkels het volgende:
Deze!!
Ohh... zo'n verschrikkelijk enorm mooi nummer!
Slaap lekker Possiequote:Op zondag 19 juli 2015 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
Volgens mij draai je dit nu zelf.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:15 schreef knokkels het volgende:
Deze!!
Ohh... zo'n verschrikkelijk enorm mooi nummer!
Dan neem ik het terug en zal ik expres harde rock afwisselen met R&Bquote:Op zondag 19 juli 2015 01:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Logische lijstenWaar is dat nou goed voor
en waarom zouden we niet durven te luisteren?quote:Op zondag 19 juli 2015 01:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug en zal ik expres harde rock afwisselen met R&BAlleen voor de mensen die durven te luisteren.
Ja, klopt.. Ik wist alleen niet wie de artiest wasquote:
Gewoon draaien wat je gevoel je ingeeft. Eerste keer is spannend.. eerste paar minuten, en dan gaat het vanzelfquote:Op zondag 19 juli 2015 01:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug en zal ik expres harde rock afwisselen met R&BAlleen voor de mensen die durven te luisteren.
Mn smaak kan nogal divers zijn. Maar aangezien knokkels van hip hop naar dit gaat zal het wel meevallen.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:17 schreef just me het volgende:
[..]
en waarom zouden we niet durven te luisteren?
Gaellic?quote:
Ben benieuwd hoe het zal gaan.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon draaien wat je gevoel je ingeeft. Eerste keer is spannend.. eerste paar minuten, en dan gaat het vanzelf
smaken verschillenquote:Op zondag 19 juli 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit mooi?
Vette fake en tenenkrommend.
Dat komt vanuit mama's genenquote:Op zondag 19 juli 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knolkkels lult gewoon een kwartier per uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |