SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ik ben er zelfs mee gestopt omdat je het niet prettig vond er mee geconfronteerd te worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
ik dacht serieus dat je het deed om mij te stangen
Nee, om mij te plagen tochquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is geheel correct en juist
Maar je deed het ook om mij te plagen, toch?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, om mij te plagen toch
Nee johMij natuurlijk
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs mee gestopt omdat je het niet prettig vond er mee geconfronteerd te worden.
Ik geniet hierquote:En@ TT!
Whehe!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:03 schreef knokkels het volgende:
Bela Lugosi, is ie nou dood of niet.
Hint![]()
Als we het dan toch over gothic roots hebben
Ja soms heb je gewoon dat bepaalde dingen nare associaties triggeren!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dank je voor het stoppen met het posten van ouwe kerels/wijven plaatjes (tenzij functioneel natuurlijk dan heb ik er geen probleem mee)
Misschien heb ik wel een issue met ouder worden?
quote:Ik geniet hier
Je draait weer beste muziek
Ik had er ook echt even zin inquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja soms heb je gewoon dat bepaalde dingen nare associaties triggeren!
[..]Thx!
Yep, dat zekerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dank je voor het stoppen met het posten van ouwe kerels/wijven plaatjes (tenzij functioneel natuurlijk dan heb ik er geen probleem mee)
Misschien heb ik wel een issue met ouder worden?
[..]
Ik geniet hier
Je draait weer beste muziek
Ja ik had er sowieso al wel langer weer zin in, maar ik zou het jammer vinden als iedereen zou afhaken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had er ook echt even zin in
In een typische ToT show bedoel ik
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Yep, dat zeker
En ouder worden, biologisch proces.. Je kan daar niet omheen
Wat zou je willen dat ik dan ga draaien? Ik voel zo'n beetje aan mijn water dat ik zo aan de gang moet enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had er ook echt even zin in
In een typische ToT show bedoel ik
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ah Susanne, die is relatief nieuw. Was Fogel toch die met haar aan kwam zetten?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat zou je willen dat ik dan ga draaien? Ik voel zo'n beetje aan mijn water dat ik zo aan de gang moet enzo
Het is nu vakantietijd dus veel mensen zijn toch weg, of bbq-en etcquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had er sowieso al wel langer weer zin in, maar ik zou het jammer vinden als iedereen zou afhaken.Sommigen moeten er nog een beetje aan wennen!
Mag ook wel.. Ik zit nu op 5+ liter voor vandaagquote:
Fogel is best goed in dm-spamquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]Via DM nog wel, en niet eens als verzoekje maar als tip om gewoon een keer te gaan luisteren!
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is nu vakantietijd dus veel mensen zijn toch weg, of bbq-en etc
En af en toe moet je gewoon echt een 'JIJ' show draaien
Dat ga ik dinsdag weer eens doen, een show met alleen MIJN muziek
Old skool hip hopquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat zou je willen dat ik dan ga draaien? Ik voel zo'n beetje aan mijn water dat ik zo aan de gang moet enzo
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is nu vakantietijd dus veel mensen zijn toch weg, of bbq-en etc
En af en toe moet je gewoon echt een 'JIJ' show draaien
Dat ga ik dinsdag weer eens doen, een show met alleen MIJN muziek
Was mij nog NOOIT opgevallenquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:09 schreef ToT het volgende:
Voor de volgende band duik ik even in mijn eigen foto's. Als het goed is heb ik zelf nog foto's er van gemaakt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik zal nooit vergeten hoe ik voor het eerst eens echt naar een show van jou luisterde, waar je iedere keer een plaatje van de band postte. En toen kwam je aan met dat 'KKK'-plaatje, ik was echt verbijsterd![]()
Associatie gaat soms idioot ver![]()
Ze heeft nu géén stem meer?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:13 schreef ToT het volgende:
Geloof het of niet, maar deze grunt kwam van een heel klein, tenger grietje van pakweg 18 jaar!
Geen idee, na dat concert heb ik hen totaal uit het oog verloren!quote:
En jij praat ook niet meer (de nummers aan elkaar)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, na dat concert heb ik hen totaal uit het oog verloren!Maar grunten doe je niet met je stembanden.
Ja omdat ik nog een 2e poging aan het doen was om toch foto's te vinden!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En jij praat ook niet meer (de nummers aan elkaar)
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja omdat ik nog een 2e poging aan het doen was om toch foto's te vinden!
Maar na deze ga ik weer kletsen hoor!
Komt vast wel goed!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
Een van jullie twee (knokkels, ToT) morgen aan het einde van de middag / begin van de avond tijd om mij te helpen met het afstellen van mijn microfoon? Of wel tijd om luisteren?
quote:
Nee dit was ruim daar voor.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
Begon het niet door factor 40 zonnebrand? Of was die later?
En de vrienden verdwijnen, maar de muziek blijftquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dit was ruim daar voor.
Factor 40 heb ik juist leren kennen via een vriendenkring die ik heb leren kennen door de muziek!
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de vrienden verdwijnen, maar de muziek blijft
En die stond niet eens op jouw playlist voor vanavondquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:23 schreef ToT het volgende:
Ahhhh nee ik weet het al weer, wat dom!
ToT was de eerste band in dat genre dat ik heb leren kennen natuurlijk!
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
Wat megatof, was net even bij mijn moeder langsgelopen, ging weer weg en dacht even een ijsje te halen.
Zie ik daarna een jongen staan zonder aansteker, dus geef hem een van mij, die deed het niet
Oh wacht deze doet het wel, kreeg van hem nog een peuk al was ik nog druk met mijn ijsje. Vervolgens kwam de vader van hem erbij (ze waren zijn meisje aan het ophalen). Heb er gewoon een half uur ofzo staan lullen met een stel vreemden. Zo niet mijn ding, maar zo tof. Moet vaker gebeuren.
True, true!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En die stond niet eens op jouw playlist voor vanavond
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
Wat megatof, was net even bij mijn moeder langsgelopen, ging weer weg en dacht even een ijsje te halen.
Zie ik daarna een jongen staan zonder aansteker, dus geef hem een van mij, die deed het niet
Oh wacht deze doet het wel, kreeg van hem nog een peuk al was ik nog druk met mijn ijsje. Vervolgens kwam de vader van hem erbij (ze waren zijn meisje aan het ophalen). Heb er gewoon een half uur ofzo staan lullen met een stel vreemden. Zo niet mijn ding, maar zo tof. Moet vaker gebeuren.
Ohhhh... wat ... errug!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, knokkels ik denk dat je zo inderdaad moet draaien
Ik zie dat de gup-stream offline is?
SPOILER: updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij is het om het even of jij doordraait of Knokkels begint. Maar gup is nog steeds offline zie ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
Knokkels, neem jij het zo over, of moet ik nog wat doorgaan?
Ik ben even wat voedzaams in mij aan het gooienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
Knokkels, neem jij het zo over, of moet ik nog wat doorgaan?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
SPOILER: updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee man!
Oefffff....dat is echt kut zeg....
![]()
Tof man!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
Eggs is op het strand geweest en heeft schelpjes gezocht?quote:
Goed en Avond
PossieSPOILER: updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het te doen met je vader
![]()
Het was ook zo'n mooie lieve knuffelkatYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Goed en Avond
Ahhh damn! Wat ergSPOILER: updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
ToTquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Oefffff....dat is echt kut zeg....
Whehehe uiteraard wel, maar toch wel een HEUL ANDERE stijl?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:30 schreef knokkels het volgende:
Want... Eggs heeft helemaal niets met obscure muziek?
Muisjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Possieik heb het te doen met je vader
![]()
Het was ook zo'n mooie lieve knuffelkat
Soundhoundquote:
Ja.quote:
Old skool hip hopquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef knokkels het volgende:
Echt, wat moet ik hier nou op laten volgen![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Muisje
Jemie was idd ook zo een lieve knuffelkat... Burmezen zijn dat allemaal wel.
Eggsiequote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja.
Sup menschen
ik ben echt helemaal naar de tering.
Gisteravond zat ik nog tot 2 uur ergens op fok, om 6 uur ging de wekker en werk... tot 18.. Ik ben gesloopt
Maar ik luister graag nog even mee
Alles wel.
Mary, knokkelmans, ToT, possiespezzer
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja.
Sup menschen
Gisteravond zat ik nog tot 2 uur ergens op fok, om 6 uur ging de wekker en werk... tot 18.. Ik ben gesloopt
Alles wel.
Ik begin om 23:00 ... Ga je dat redden?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja.
Sup menschen
Alles wel.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Old skool hip hop
En een beetje Eminem/D12/Dr,Dré/2Pac etc
Niet doen... ze zijn te ver door gefokt en krijgen allemaal te vroeg nierproblemen oid...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wodan was ook
![]()
Ik wil ook nog steeds een burmees
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Old skool hip hop
Jij kan hip hop / rap waarderen?quote:
Zeker zeker, ook de oldschool.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij kan hip hop / rap waarderen?
OK, @knokkels gewoon alle 3 de generaties hip hop; 3 luisteraars heb je dus al
Beetje eurodance of vroegere house mag ook wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Old skool hip hop
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Typisch, bij dit nummer moet ik aan Iggy Pop denken
Ik draai de hele avond al niks anders...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje eurodance of vroegere house mag ook wel.
Waar?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai de hele avond al niks anders...
"Dood aan alle ongelovigen" volgens mij!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi Kauai
(mag ik vragen wat je naam betekend? )
quote:
2 broertjes op de 3e verdiepingquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje eurodance of vroegere house mag ook wel.
Zijn ze verhuisd, ja?quote:
4th floor = 3e verdiepingquote:
Hallo! Ofcourse, het is de naam van een album (wat volgensmij niet helemaal in de smaak valt hier, van Childish Gambino).quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi Kauai
(mag ik vragen wat je naam betekend? )
Haha ahh. Ik denk dat als ik ga draaien het ook vooral hip hop zal worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was ooit begonnen aan een hip hop drieluik (3 shows van 2 uur), maar toen werd ik een beetje boos op de radio en heb ik die weggegooid
Genoteerd (het album)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hallo! Ofcourse, het is de naam van een album (wat volgensmij niet helemaal in de smaak valt hier, van Childish Gambino).
QFT!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Genoteerd (het album)
Ik heb alleen Freaks and Geeks van ze
En de smaak van Radio49 is echt heel erg breed hoor
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha ahh. Ik denk dat als ik ga draaien het ook vooral hip hop zal worden.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:41 schreef Kauai het volgende:
Maar knokkels, vorige hip hop show was leuk dus ben benieuwd.
[..]
Hallo! Ofcourse, het is de naam van een album (wat volgensmij niet helemaal in de smaak valt hier, van Childish Gambino).
Haha dat had ik al wel door maar omdat het een nieuwere artiest is had ik niet verwacht dat iemand het zou kennen. Maar nicequote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Genoteerd (het album)
Ik heb alleen Freaks and Geeks van ze
En de smaak van Radio49 is echt heel erg breed hoor
[..]
Haha ahh. Ik denk dat als ik ga draaien het ook vooral hip hop zal worden.
Klinkt toch wel lekkerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
De luisteraars van radio49 blijven je verbazen. Eggs kende een obscuur Gothic nummer wat ToT een kwartiertje geleden draaide ookquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:42 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha dat had ik al wel door maar omdat het een nieuwere artiest is had ik niet verwacht dat iemand het zou kennen. Maar nice
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]!
dm robdriessen dannnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Yeah! Ik vind het geen ubergeweldig album trouwens maar ik zocht een username. Album van mn UI daarentegen, dat is pas een pareltje.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Rap fan!
Ken hem wel, ken nog geen albums van m thou...
* Possie het op het te downloaden kopen lijstje zet.
Ik wacht nog even hahahquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]!
dm robdriessen dannnnnnnnnnnnnnnnnnnn
alsof ik maar 1 genre ga draaienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Fijne voortzetting, ik ben niet zo van de rap...
Fijne avond ook en tot latersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Fijne voortzetting, ik ben niet zo van de rap...
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zij lijkt op die vrouw uit de serie House.
Kauai is ook een plek in Hawaii volgensmij.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind het wel Hawaïaans klinken.
En dan net als "aloha" zal "Kauai" ook twee betekenissen hebben
Lievelijk wel, maar geen Tarjaquote:
Wohooquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klinkt toch wel lekker
(ja, ik heb die youtube link gezien)
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kauai is ook een plek in Hawaii volgensmij.
Jawel, maar ik zit hier ondertussen dus ook te klooien met muziek en daar ga ik nog even mee door.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
alsof ik maar 1 genre ga draaien![]()
Je kent mijn shows onderhand toch wel
Ik ben een beetje bljiven hangen in de oudere rap... Ben niet zo bekend met al het nieuwe maar dat betekend niet dat ik het niet goed kan vinden. Moet het alleen wel eerst een keer of wat horen. Wanneer ga jij draaien?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
Yeah! Ik vind het geen ubergeweldig album trouwens maar ik zocht een username. Album van mn UI daarentegen, dat is pas een pareltje.
Ah op die manier hahahquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een eiland, dacht daardoor eerst dat je misschien je roots daar had liggen
Goed punt heb je daarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zit hier ondertussen dus ook te klooien met muziek en daar ga ik nog even mee door.
Ik neem geen risico...
Knokkels, eindbaas.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:48 schreef knokkels het volgende:
Ja.. helpen met WAT
Ik was al lang weer uit je hersens hooooooooor
Ik raad iedereen hier het album Kendrick Lamar - To Pimp A Butterfly aan (van mn UI dus). Bij voorkeur de tekst meelezen, wat een bazenalbum.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bljiven hangen in de oudere rap... Ben niet zo bekend met al het nieuwe maar dat betekend niet dat ik het niet goed kan vinden. Moet het alleen wel eerst een keer of wat horen. Wanneer ga jij draaien?
Yoquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:48 schreef knokkels het volgende:
Ja.. helpen met WAT
Ik was al lang weer uit je hersens hooooooooor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |