Yeah! Ik vind het geen ubergeweldig album trouwens maar ik zocht een username. Album van mn UI daarentegen, dat is pas een pareltje.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Rap fan!
Ken hem wel, ken nog geen albums van m thou...
* Possie het op het te downloaden kopen lijstje zet.
Ik wacht nog even hahahquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]!
dm robdriessen dannnnnnnnnnnnnnnnnnnn
alsof ik maar 1 genre ga draaienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Fijne voortzetting, ik ben niet zo van de rap...
Fijne avond ook en tot latersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Fijne voortzetting, ik ben niet zo van de rap...
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zij lijkt op die vrouw uit de serie House.
Kauai is ook een plek in Hawaii volgensmij.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind het wel Hawaïaans klinken.
En dan net als "aloha" zal "Kauai" ook twee betekenissen hebben
Lievelijk wel, maar geen Tarjaquote:
Wohooquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klinkt toch wel lekker
(ja, ik heb die youtube link gezien)
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Kauai is ook een plek in Hawaii volgensmij.
Jawel, maar ik zit hier ondertussen dus ook te klooien met muziek en daar ga ik nog even mee door.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
alsof ik maar 1 genre ga draaien![]()
Je kent mijn shows onderhand toch wel
Ik ben een beetje bljiven hangen in de oudere rap... Ben niet zo bekend met al het nieuwe maar dat betekend niet dat ik het niet goed kan vinden. Moet het alleen wel eerst een keer of wat horen. Wanneer ga jij draaien?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
Yeah! Ik vind het geen ubergeweldig album trouwens maar ik zocht een username. Album van mn UI daarentegen, dat is pas een pareltje.
Ah op die manier hahahquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een eiland, dacht daardoor eerst dat je misschien je roots daar had liggen
Goed punt heb je daarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zit hier ondertussen dus ook te klooien met muziek en daar ga ik nog even mee door.
Ik neem geen risico...
Knokkels, eindbaas.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:48 schreef knokkels het volgende:
Ja.. helpen met WAT
Ik was al lang weer uit je hersens hooooooooor
Ik raad iedereen hier het album Kendrick Lamar - To Pimp A Butterfly aan (van mn UI dus). Bij voorkeur de tekst meelezen, wat een bazenalbum.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bljiven hangen in de oudere rap... Ben niet zo bekend met al het nieuwe maar dat betekend niet dat ik het niet goed kan vinden. Moet het alleen wel eerst een keer of wat horen. Wanneer ga jij draaien?
Yoquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:48 schreef knokkels het volgende:
Ja.. helpen met WAT
Ik was al lang weer uit je hersens hooooooooor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |