2 broertjes op de 3e verdiepingquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje eurodance of vroegere house mag ook wel.
Zijn ze verhuisd, ja?quote:
4th floor = 3e verdiepingquote:
Hallo! Ofcourse, het is de naam van een album (wat volgensmij niet helemaal in de smaak valt hier, van Childish Gambino).quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi Kauai
(mag ik vragen wat je naam betekend? )
Haha ahh. Ik denk dat als ik ga draaien het ook vooral hip hop zal worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was ooit begonnen aan een hip hop drieluik (3 shows van 2 uur), maar toen werd ik een beetje boos op de radio en heb ik die weggegooid
Genoteerd (het album)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hallo! Ofcourse, het is de naam van een album (wat volgensmij niet helemaal in de smaak valt hier, van Childish Gambino).
QFT!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Genoteerd (het album)
Ik heb alleen Freaks and Geeks van ze
En de smaak van Radio49 is echt heel erg breed hoor
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha ahh. Ik denk dat als ik ga draaien het ook vooral hip hop zal worden.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:41 schreef Kauai het volgende:
Maar knokkels, vorige hip hop show was leuk dus ben benieuwd.
[..]
Hallo! Ofcourse, het is de naam van een album (wat volgensmij niet helemaal in de smaak valt hier, van Childish Gambino).
Haha dat had ik al wel door maar omdat het een nieuwere artiest is had ik niet verwacht dat iemand het zou kennen. Maar nicequote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Genoteerd (het album)
Ik heb alleen Freaks and Geeks van ze
En de smaak van Radio49 is echt heel erg breed hoor
[..]
Haha ahh. Ik denk dat als ik ga draaien het ook vooral hip hop zal worden.
Klinkt toch wel lekkerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
De luisteraars van radio49 blijven je verbazen. Eggs kende een obscuur Gothic nummer wat ToT een kwartiertje geleden draaide ookquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:42 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha dat had ik al wel door maar omdat het een nieuwere artiest is had ik niet verwacht dat iemand het zou kennen. Maar nice
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]!
dm robdriessen dannnnnnnnnnnnnnnnnnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |