quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
Wat megatof, was net even bij mijn moeder langsgelopen, ging weer weg en dacht even een ijsje te halen.
Zie ik daarna een jongen staan zonder aansteker, dus geef hem een van mij, die deed het niet
Oh wacht deze doet het wel, kreeg van hem nog een peuk al was ik nog druk met mijn ijsje. Vervolgens kwam de vader van hem erbij (ze waren zijn meisje aan het ophalen). Heb er gewoon een half uur ofzo staan lullen met een stel vreemden. Zo niet mijn ding, maar zo tof. Moet vaker gebeuren.
Ohhhh... wat ... errug!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, knokkels ik denk dat je zo inderdaad moet draaien
Ik zie dat de gup-stream offline is?
SPOILER: updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij is het om het even of jij doordraait of Knokkels begint. Maar gup is nog steeds offline zie ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
Knokkels, neem jij het zo over, of moet ik nog wat doorgaan?
Ik ben even wat voedzaams in mij aan het gooienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:25 schreef ToT het volgende:
Knokkels, neem jij het zo over, of moet ik nog wat doorgaan?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
SPOILER: updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee man!
Oefffff....dat is echt kut zeg....
![]()
Tof man!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
Wat megatof, was net even bij mijn moeder langsgelopen, ging weer weg en dacht even een ijsje te halen.
Zie ik daarna een jongen staan zonder aansteker, dus geef hem een van mij, die deed het niet
Oh wacht deze doet het wel, kreeg van hem nog een peuk al was ik nog druk met mijn ijsje. Vervolgens kwam de vader van hem erbij (ze waren zijn meisje aan het ophalen). Heb er gewoon een half uur ofzo staan lullen met een stel vreemden. Zo niet mijn ding, maar zo tof. Moet vaker gebeuren.
Eggs is op het strand geweest en heeft schelpjes gezocht?quote:
Goed en Avond
PossieSPOILER: updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb het te doen met je vader
![]()
Het was ook zo'n mooie lieve knuffelkatYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Goed en Avond
Ahhh damn! Wat ergSPOILER: updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
ToTquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Oefffff....dat is echt kut zeg....
Whehehe uiteraard wel, maar toch wel een HEUL ANDERE stijl?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:30 schreef knokkels het volgende:
Want... Eggs heeft helemaal niets met obscure muziek?
Muisjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Possieik heb het te doen met je vader
![]()
Het was ook zo'n mooie lieve knuffelkat
Soundhoundquote:
Ja.quote:
Old skool hip hopquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef knokkels het volgende:
Echt, wat moet ik hier nou op laten volgen![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Muisje
Jemie was idd ook zo een lieve knuffelkat... Burmezen zijn dat allemaal wel.
Eggsiequote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja.
Sup menschen
ik ben echt helemaal naar de tering.
Gisteravond zat ik nog tot 2 uur ergens op fok, om 6 uur ging de wekker en werk... tot 18.. Ik ben gesloopt
Maar ik luister graag nog even mee
Alles wel.
Mary, knokkelmans, ToT, possiespezzer
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja.
Sup menschen
Gisteravond zat ik nog tot 2 uur ergens op fok, om 6 uur ging de wekker en werk... tot 18.. Ik ben gesloopt
Alles wel.
Ik begin om 23:00 ... Ga je dat redden?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja.
Sup menschen
Alles wel.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Old skool hip hop
En een beetje Eminem/D12/Dr,Dré/2Pac etc
Niet doen... ze zijn te ver door gefokt en krijgen allemaal te vroeg nierproblemen oid...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wodan was ook
![]()
Ik wil ook nog steeds een burmees
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Old skool hip hop
Jij kan hip hop / rap waarderen?quote:
Zeker zeker, ook de oldschool.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij kan hip hop / rap waarderen?
OK, @knokkels gewoon alle 3 de generaties hip hop; 3 luisteraars heb je dus al
Beetje eurodance of vroegere house mag ook wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Old skool hip hop
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Typisch, bij dit nummer moet ik aan Iggy Pop denken
Ik draai de hele avond al niks anders...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje eurodance of vroegere house mag ook wel.
Waar?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai de hele avond al niks anders...
"Dood aan alle ongelovigen" volgens mij!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi Kauai
(mag ik vragen wat je naam betekend? )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |