SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen met voorkeurenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als het maar een gaatje heeft, zeg maar
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Al mn vetcellen zitten in me ass ..
Festini dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Classic? Jemig jongens jullie hebben wel de perfecte ijssoorten thuis zeg
Hoe heb je je in die hoek kunnen draaien?quote:
Bob de bouwer.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe heb je je in die hoek kunnen draaien?
Ik zou die ijslollies die je in moet vriezen nog doenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
No die en waterijsjes niet, ik ben dol op magnum en cornetto
Hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vandaag heb ik ongezond gedaan. Als afscheid van de ongezondleef
Da's goorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou die ijslollies die je in moet vriezen nog doen
Ook geen bier/wijn meer?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vandaag heb ik ongezond gedaan. Als afscheid van de ongezondleef
quote:
Kom je ook dan?quote:
Kapsalon is toch niet te vreten man, slappe patat en lauwe salade met teveel saus erover en dan als toppunt ranzige smerige kaas eroverheen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:39 schreef perro. het volgende:
[..]
qua kcal kunnen die kapsalonvreters hier nog wel wat leren van de gemiddelde alcoholist.
Ik wens je succes.quote:
In m'n eentje?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Halte eerder uitstappen in Nijmegen, zomerfeesten.
Word nog druk zat komende week denk ikquote:
Ik ben bevooroordeeldquote:
Een poging tot een (flauwe) grapquote:
Hostiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Contact heb je snel genoeg. En Hosti loopt vast ook ergens rond.
Ik heb een playlist aangemaakt door jouquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Word nog druk zat komende week denk ik
[..]
Ik ben bevooroordeeld
[..]
Een poging tot een (flauwe) grap
Want kaneel heeft dat nodig omdat?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
En misschien kan je Kaneel wel leren hoe hij door z'n neus moet blijven ademen
Door mij? Wow! Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een playlist aangemaakt door jou
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kapsalon is toch niet te vreten man, slappe patat en lauwe salade met teveel saus erover en dan als toppunt ranzige smerige kaas eroverheen.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kapsalon is toch niet te vreten man, slappe patat en lauwe salade met teveel saus erover en dan als toppunt ranzige smerige kaas eroverheen.
Je kan het!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dankje. Er moet iets gebeurennu ook eens echt doen
Anna. Lass mich rein lass mich raus.quote:
sws is kebab enkel enigszins te eten als je dronken bent.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan volhouden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dankje. Er moet iets gebeurennu ook eens echt doen
Als je ziet wat erin staat stukken minder gok ikquote:
Vleesch.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:46 schreef perro. het volgende:
[..]
sws is kebab enkel enigszins te eten als je dronken bent.
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!quote:
Hierbij de fokbruiloft van het jaar, met als ceremonieleidster: Opso.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Seks met die kale zeker?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan volhouden.
[..]
Als je ziet wat erin staat stukken minder gok ik
Kom er maar in Fax.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik wil seeeeeex met die kaleeeeeeeeeee
Nog een medestanderquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:46 schreef perro. het volgende:
[..]
sws is kebab enkel enigszins te eten als je dronken bent.
quote:
Jij wilt seks met Roy of fax?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat een kutnummer is dat. Origineel is nog enige sinds om aan te horen. Echt een regelrechte aanslag op je gehoor is datquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet overhaasten he zoietsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Beide, tegelijk.quote:
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een kutnummer is dat. Origineel is nog enige sinds om aan te horen. Echt een regelrechte aanslag op je gehoor is dat
Een kale DPquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beide, tegelijk.
[..]
Klopt helemaal.
En dan ga ik het nog opzoeken ook dankzij jou en yatsiequote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
jij bent grappig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beide, tegelijk.
[..]
Klopt helemaal.
Dat is zo, je hebt helemaal gelijk.quote:
Ga aan zo'n blistex snuivenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel chill om door je neus te kunnen ademen.
Ik ben chronisch verkouden ofzo.
Nooit gedacht dat jij into DP zou zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beide, tegelijk.
[..]
Klopt helemaal.
As alwaysquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is zo, je hebt helemaal gelijk.
Of neem een theelepeltje wasabiquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel chill om door je neus te kunnen ademen.
Ik ben chronisch verkouden ofzo.
Wasabinootjesquote:
quote:
Ja, nee, niet dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij into DP zou zijn.
Wow jij roert graag in andermans mannenpap?quote:
Daar heb ik buikhaar voorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
Maar kaal is niet leuk, dan kan je niet over hoofd kroelen
Mooi zo, als we dan getrouwd zijn hoef ik me nooit wat af te vragenquote:
Geprobeerd en het was niets?quote:
Meer snuiven.quote:
Omdat ik jou als minderwaardig mens beschouw, weet je toch.quote:
Het goede levenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi zo, als we dan getrouwd zijn hoef ik me nooit wat af te vragen
Hij kan maar in 1 gat komenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow jij roert graag in andermans mannenpap?
Ik praat ook heel nasaal daardoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Door mond ademen vind ik zo vervelend.
De buurman van mijn ouders heeft er een. Wie wil je vermoorden dan?quote:
Helemaal als je wilt gaan slapenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Door mond ademen vind ik zo vervelend.
Dat is lang geleden, morgen halenquote:
Neussprays dan? Is je kamer wel goed afgestoft?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik praat ook heel nasaal daardoor.
Ben er wel eens onzeker over.
Ik kijk je buurman gwn zwoel aan, aan mijn handen kleven geen bloed. 💁quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
De buurman van mijn ouders heeft er een. Wie wil je vermoorden dan?
Geen fatsoenlijke te krijgen hierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Helemaal als je wilt gaan slapen
[..]
Dat is lang geleden, morgen halen
Inderdaadquote:
Heb een beetje huisstofmijtallergietje. En enigszins last van pollen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neussprays dan? Is je kamer wel goed afgestoft?
Chipsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:58 schreef FrauMilena het volgende:
Zit vol van een paar chipjes. Kill me now
Gaan we in Brasil wonen dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad
*droomt alvast eventjes weg*
Pas je op voor zijn vrouw?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kijk je buurman gwn zwoel aan, aan mijn handen kleven geen bloed. 💁
Zijn er nu veel pollen dan ?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb een beetje huisstofmijtallergietje. En enigszins last van pollen.
toch wel paprika, mag ik hopen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:58 schreef FrauMilena het volgende:
Zit vol van een paar chipjes. Kill me now
Hier in de stad zit een piepkleine toko waar ik vrijwel alles haal als het Aziatisch is, nog nooit teleurgesteld.quote:
Salt & pepperquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:59 schreef perro. het volgende:
[..]
toch wel paprika, mag ik hopen.
en chips.
Nou dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ha, die vrouw kan me niks doen 💁
We nemen er wel een huisje maar we houden er hier ook eentje. Voor als jij heimwee krijgt en even de tropen wilt ontvluchten.quote:
... Ik niet.quote:
quote:
Grootspraakquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
... Ik niet.verloving tussen nicht en haar verloofde verbroken door mij
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:01 schreef perro. het volgende:
[..]
dat had ik niet van je verwacht.
rode wangetjes ten spijt.
quote:
Genoeg toko's hier, maar te ver weg voor de momenten dat ik cravings hebquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier in de stad zit een piepkleine toko waar ik vrijwel alles haal als het Aziatisch is, nog nooit teleurgesteld.
Het is een Brabander, die kun je bij voorbaat al niet serieus nemen.quote:
Oftewel, borstjes vooruit lipjes getuitquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:03 schreef perro. het volgende:
[..]
nee joh. schouders recht en kin omhoog.
van wie wel dan, hm?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
... Ik niet.verloving tussen nicht en haar verloofde verbroken door mij
niet echt mijn schuld tbh
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We nemen er wel een huisje maar we houden er hier ook eentje. Voor als jij heimwee krijgt en even de tropen wilt ontvluchten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |