SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen met voorkeurenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als het maar een gaatje heeft, zeg maar
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Al mn vetcellen zitten in me ass ..
Festini dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Classic? Jemig jongens jullie hebben wel de perfecte ijssoorten thuis zeg
Hoe heb je je in die hoek kunnen draaien?quote:
Bob de bouwer.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe heb je je in die hoek kunnen draaien?
Ik zou die ijslollies die je in moet vriezen nog doenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
No die en waterijsjes niet, ik ben dol op magnum en cornetto
Hahaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vandaag heb ik ongezond gedaan. Als afscheid van de ongezondleef
Da's goorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou die ijslollies die je in moet vriezen nog doen
Ook geen bier/wijn meer?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vandaag heb ik ongezond gedaan. Als afscheid van de ongezondleef
quote:
Kom je ook dan?quote:
Kapsalon is toch niet te vreten man, slappe patat en lauwe salade met teveel saus erover en dan als toppunt ranzige smerige kaas eroverheen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:39 schreef perro. het volgende:
[..]
qua kcal kunnen die kapsalonvreters hier nog wel wat leren van de gemiddelde alcoholist.
Ik wens je succes.quote:
In m'n eentje?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Halte eerder uitstappen in Nijmegen, zomerfeesten.
Word nog druk zat komende week denk ikquote:
Ik ben bevooroordeeldquote:
Een poging tot een (flauwe) grapquote:
Hostiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Contact heb je snel genoeg. En Hosti loopt vast ook ergens rond.
Ik heb een playlist aangemaakt door jouquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Word nog druk zat komende week denk ik
[..]
Ik ben bevooroordeeld
[..]
Een poging tot een (flauwe) grap
Want kaneel heeft dat nodig omdat?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
En misschien kan je Kaneel wel leren hoe hij door z'n neus moet blijven ademen
Door mij? Wow! Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een playlist aangemaakt door jou
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kapsalon is toch niet te vreten man, slappe patat en lauwe salade met teveel saus erover en dan als toppunt ranzige smerige kaas eroverheen.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kapsalon is toch niet te vreten man, slappe patat en lauwe salade met teveel saus erover en dan als toppunt ranzige smerige kaas eroverheen.
Je kan het!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dankje. Er moet iets gebeurennu ook eens echt doen
Anna. Lass mich rein lass mich raus.quote:
sws is kebab enkel enigszins te eten als je dronken bent.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan volhouden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dankje. Er moet iets gebeurennu ook eens echt doen
Als je ziet wat erin staat stukken minder gok ikquote:
Vleesch.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:46 schreef perro. het volgende:
[..]
sws is kebab enkel enigszins te eten als je dronken bent.
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!quote:
Hierbij de fokbruiloft van het jaar, met als ceremonieleidster: Opso.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Seks met die kale zeker?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan volhouden.
[..]
Als je ziet wat erin staat stukken minder gok ik
Kom er maar in Fax.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik wil seeeeeex met die kaleeeeeeeeeee
Nog een medestanderquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:46 schreef perro. het volgende:
[..]
sws is kebab enkel enigszins te eten als je dronken bent.
quote:
Jij wilt seks met Roy of fax?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat een kutnummer is dat. Origineel is nog enige sinds om aan te horen. Echt een regelrechte aanslag op je gehoor is datquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet overhaasten he zoietsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Beide, tegelijk.quote:
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een kutnummer is dat. Origineel is nog enige sinds om aan te horen. Echt een regelrechte aanslag op je gehoor is dat
Een kale DPquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beide, tegelijk.
[..]
Klopt helemaal.
En dan ga ik het nog opzoeken ook dankzij jou en yatsiequote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
jij bent grappig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beide, tegelijk.
[..]
Klopt helemaal.
Dat is zo, je hebt helemaal gelijk.quote:
Ga aan zo'n blistex snuivenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel chill om door je neus te kunnen ademen.
Ik ben chronisch verkouden ofzo.
Nooit gedacht dat jij into DP zou zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beide, tegelijk.
[..]
Klopt helemaal.
As alwaysquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is zo, je hebt helemaal gelijk.
Of neem een theelepeltje wasabiquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel chill om door je neus te kunnen ademen.
Ik ben chronisch verkouden ofzo.
Wasabinootjesquote:
quote:
Ja, nee, niet dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij into DP zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |