Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kapsalon is toch niet te vreten man, slappe patat en lauwe salade met teveel saus erover en dan als toppunt ranzige smerige kaas eroverheen.
Je kan het!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dankje. Er moet iets gebeurennu ook eens echt doen
Anna. Lass mich rein lass mich raus.quote:
sws is kebab enkel enigszins te eten als je dronken bent.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kapsalon is toch niet te vreten man, slappe patat en lauwe salade met teveel saus erover en dan als toppunt ranzige smerige kaas eroverheen.
En dan volhouden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dankje. Er moet iets gebeurennu ook eens echt doen
Als je ziet wat erin staat stukken minder gok ikquote:
Vleesch.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:46 schreef perro. het volgende:
[..]
sws is kebab enkel enigszins te eten als je dronken bent.
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!quote:
Hierbij de fokbruiloft van het jaar, met als ceremonieleidster: Opso.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Seks met die kale zeker?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan volhouden.
[..]
Als je ziet wat erin staat stukken minder gok ik
Kom er maar in Fax.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik wil seeeeeex met die kaleeeeeeeeeee
Nog een medestanderquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:46 schreef perro. het volgende:
[..]
sws is kebab enkel enigszins te eten als je dronken bent.
quote:
Jij wilt seks met Roy of fax?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat een kutnummer is dat. Origineel is nog enige sinds om aan te horen. Echt een regelrechte aanslag op je gehoor is datquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |