Ja maar het vooruitzicht er van was voldoendequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 10:32 schreef Isegrim het volgende:
Die waren er nog niet! Zijn pas net klaar.
Zakelijk ook nog eens dat bedrag. Dus dat valt nog best mee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:49 schreef Isegrim het volgende:
Nou, nou, ¤ 70,00 omzet.We're gonna be filthy rich!
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Waren jullie maar wat dichterbij. Ben zo benieuwd! Toch kom ik een keer. Dan maar n keer in t weekend naar R'dam.
is de zaterdag altijd veel drukker dan vrijdag?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Verdomme bijna uitverkocht. Mensen zijn onlogisch!
Dat wel. Maar vorige week zaterdag ook zeer rustig. Nu ineens een run.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:35 schreef komrad het volgende:
[..]
is de zaterdag altijd veel drukker dan vrijdag?
Lukt het om mensen te bewegen te bestellen? Dan kun je beter inschatten..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat wel. Maar vorige week zaterdag ook zeer rustig. Nu ineens een run.
Voor een deel wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Lukt het om mensen te bewegen te bestellen? Dan kun je beter inschatten..
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat wel. Maar vorige week zaterdag ook zeer rustig. Nu ineens een run.
Klanten lezen op het forum mee.Ze blijven vervolgens weg als er niemand komt, en komen precies wanneer jullie aangeven dat het ineens druk is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Dat moet het zijn!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Klanten lezen op het forum mee.Ze blijven vervolgens weg als er niemand komt, en komen precies wanneer jullie aangeven dat het ineens druk is.
Gewoon, om te pesten enzo
Wat goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Toppiequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaag al dik ¤200, tafel bijna leeg. Nog 8 kleine broodjes, wat pizza en tien bolletjes.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:54 schreef Isegrim het volgende:
Maar dit was dus de succesvolste dag na de opening!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 08-08-2015 16:55:23 ]
In totaal per week moet het drie keer dat zijn wil er een salaris uit komen waar we mee uit de voeten kunnen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:00 schreef komrad het volgende:
Misschien een wat gemene vraag : is dat wel voldoende om als je fulltime gaat bakken een redelijk inkomen te verdienen ?
We zijn nog maar net begonnen hè?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:00 schreef komrad het volgende:
Misschien een wat gemene vraag : is dat wel voldoende om als je fulltime gaat bakken een redelijk inkomen te verdienen ?
Je kunt daar nog particulier bezorgen en zakelijke klanten bijvoegen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:13 schreef komrad het volgende:
Ik bedoel het niet vervelend en gun jullie het beste. Dat gezegd hebbende: stel je bent 250 dagen open met gemiddeld ¤300 omzet dan zet je ¤75.000 om. Daar moet dan inkoop , huur, energie, btw af en vervolgens loonbelasting, premies en pensioenreservering over het resultaat. Al met al lijkt dat niet over te houden en zou je voor een goed inkomen toch wat meer omzet nodig hebben.
Er zit natuurlijk veel groei potentie in jullie bedrijf hoor
klopt, die zitten al in het totaalbedrag in de spoilerquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt daar nog particulier bezorgen en zakelijke klanten bijvoegen.
Excuus, had ik overheen gelezen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:18 schreef komrad het volgende:
[..]
klopt, die zitten al in het totaalbedrag in de spoiler![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:21 schreef Isegrim het volgende:
En vergeet de workshops niet waar we na de zomer mee gaan beginnen.Hoge winstmarge.
In eerste instantie gaat het erom dat we het redden als LHO zijn baan opzegt. En dat kan ook met een stuk minder dan we nu hebben.
We maken nu nog geen enkele vorm van reclame, dus ik zie het wel de goede kant op gaan. Vandaag diverse mensen die aangaven van iemand te hebben gehoord dat wij heerlijk brood verkopen dus de mond-tot-mond-reclame is al van start.
We houden het niet voor niks nog even bij twee dagen per week. Even wat vetjes kweken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:24 schreef komrad het volgende:
[..]ging er alleen maar om dat jullie straks niet onverwacht met grote tegenvallers te maken krijgen en dat het een succes wordt
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat tof ook dat jullie zo open zijn over alles![]()
Alsof we allemaal zelf een bakkerij runnen, zo voelt het een beetje
Tot de realiteit inslaat en ik besef dat ik niet eens een lekker koekje kan bakken
pensioenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:30 schreef Isegrim het volgende:
Pensioenvoorziening zit deels in stenen; ik heb een appartement dat ik verhuur. Als de hypotheek daarop is afbetaald is dat een mooie aanvulling. Moet nog wel wat bij, maar is een redelijke basis denk ik.
Gek, ik ben 37 heur.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
pensioen, je ben toch een jonge blom van begin 20
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:13 schreef komrad het volgende:
Ik bedoel het niet vervelend en gun jullie het beste. Dat gezegd hebbende: stel je bent 250 dagen open met gemiddeld ¤300 omzet dan zet je ¤75.000 om. Daar moet dan inkoop , huur, energie, btw af en vervolgens loonbelasting, premies en pensioenreservering over het resultaat. Al met al lijkt dat niet over te houden en zou je voor een goed inkomen toch wat meer omzet nodig hebben.
Er zit natuurlijk veel groei potentie in jullie bedrijf hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:51 schreef Elleska het volgende:
kennis komt bij jullie in de buurt te woning. direct jullie website ff doorgestuurd. ik verwacht de volgende keer dat ze op bezoek komt overheerlijk brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |