Die giga blauwe tonnen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:45 schreef Isegrim het volgende:
http://oogoprotterdamcent(...)-in-nieuwe-bakkerij/
Ja, dat lukt makkelijk!quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die giga blauwe tonnen.![]()
Kan je wel 2 lijken in verstoppen
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die giga blauwe tonnen.![]()
Kan je wel 2 lijken in verstoppen
quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Heb je die niet gezien toen je hier was?
Lach maar, ik heb al een bril. Maar eind juni stonden die er volgens mij echt nietquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:39 schreef Isegrim het volgende:
Zou ik toch mijn ogen eens laten nakijken!
Die staan er al vanaf het begin.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lach maar, ik heb al een bril. Maar eind juni stonden die er volgens mij echt niet
Hoe ga je dat dan doen met de rijstijden? De meeste pizzabakkers laten hun deeg toch wel een nachtje in de koelkast rijzenquote:Op maandag 3 augustus 2015 11:12 schreef Isegrim het volgende:
Dat kan, alleen als er veel mensen komen is een workshop wat lastig. Pizza-party zou wel kunnen.
Ik wil een geleidekatquote:Op maandag 3 augustus 2015 13:06 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zo zijn voordeel.![]()
Is toch schattig, zo'n hondje in huis?![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat doen wij toch ook?quote:Op maandag 3 augustus 2015 14:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe ga je dat dan doen met de rijstijden? De meeste pizzabakkers laten hun deeg toch wel een nachtje in de koelkast rijzen
Wat een leuke foto en weer goeie PRquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:45 schreef Isegrim het volgende:
http://oogoprotterdamcent(...)-in-nieuwe-bakkerij/
lastig bij cursus denk ik ? Dag 1 cursisten laten mengen, kneden en in koelkast gooien, dag 2 pizza bakkenquote:
Het ging over een pizza-party, geen cursus.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
lastig bij cursus denk ik ? Dag 1 cursisten laten mengen, kneden en in koelkast gooien, dag 2 pizza bakken
Zou in mijn geval ook verstandig zijn. Heb 2 katten, waarvan er laatst 1 achter de labrador van de buren aan zat te jagen.quote:
Dat dus maar er is al een oplossing.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
lastig bij cursus denk ik ? Dag 1 cursisten laten mengen, kneden en in koelkast gooien, dag 2 pizza bakken
Dan kunnen jullie dus vast de zomervakantiereis boeken voor volgend jaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:07 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag hebben we echt voor Jan Lul staan bakken. Minder dan tien klanten tot nu toe.Volgend jaar maar dicht in de vakantieperiode.
Misschien dat we volgende week vrijdag ook dicht blijven. Gewoon té rustig...
Ow, meh...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:07 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag hebben we echt voor Jan Lul staan bakken. Minder dan tien klanten tot nu toe.Volgend jaar maar dicht in de vakantieperiode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Molo op 07-08-2015 17:42:49 ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat kan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie dus vast de zomervakantiereis boeken voor volgend jaar
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan.Moeten we alleen nog even kiezen welke van de 50 wensbestemmingen het wordt.
Volgend jaar kan het heel anders zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:07 schreef Isegrim het volgende:
Zie! De wereld aan je voetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:49 schreef Isegrim het volgende:
Nou, nou, ¤ 70,00 omzet.We're gonna be filthy rich!
is het geen idee om in vakantieweken alleen op bestelling te bakken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:49 schreef Isegrim het volgende:
Nou, nou, ¤ 70,00 omzet.We're gonna be filthy rich!
Dat kan, maar de vraag is of we dan voldoende hebben om machinaal te kneden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:38 schreef komrad het volgende:
[..]
is het geen idee om in vakantieweken alleen op bestelling te bakken?
flauw misschien, maar dat is nu ook het geval als het erg rustig isquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan, maar de vraag is of we dan voldoende hebben om machinaal te kneden.
Vandaar ook dat dicht zijn misschien ook een optie is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:11 schreef komrad het volgende:
[..]
flauw misschien, maar dat is nu ook het geval als het erg rustig is
Dat kan.quote:En als je op bestelling werkt kun je alles op 1 dag concentreren dus alleen op zaterdagochtend open voor bestellingen en dan ook alle huisleveringen bakken
Ook weer waar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:15 schreef Elleska het volgende:
nu heb je het over de zomervakantie volgend jaar? dat is nog zo ver weg, wie weet hoe hard de bakkerij dan al gegroeid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |