Kwarktaart?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:20 schreef gcjoel het volgende:
Lekker weekend gehad zonder al te veel op lijstjes te letten maar wel normaal gedaan.
Vandaag weer lijstje:
O: havermout, (waarom is de oats express kaneel overal niet meer te koop?![]()
)
T: 250gr kwark
L: 2x boterham, 50gr biefstukworst, 2 gekookt ei, bakje frambozen
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: teriyaki biefstuk salade, met aardappels erbij denk ik.
T: blokje choco, taart, 4x knappertjes
Bizar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:08 schreef Fripsel het volgende:
Dit is lichtelijk fascinerend. Na een nacht met heel veel bier en pizza bij de roze maandag op de kermis in Tilburg.. Ben ik lichter als de dag ervoor?
Dan zou ik eerder fietsen en niet hardlopen dan andersom.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Twijfel nog over fietsen beetje last van knie en morgen weer hardlopen.
Hardlopen heeft bij mij prioriteit op fietsenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder fietsen en niet hardlopen dan andersom.
Snap ik, maar dat is (veel) belastender op je knie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hardlopen heeft bij mij prioriteit op fietsen
Zou fietsen overslaan. Hoeveel km loop je nu? En al pijnvrij?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O- 2bh pindakaas
T- was in slaap gevallen
L- 2 BH rubderrookvlees en een gekookt ei
T- watermeloen
D- toscaanse aardappel partjes, bloemkool, witte saus, gemarineerd filet lapje a la minute
T- toetje
zou ik vandaag niet fietsen zodat je morgen kan lopen!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O- 2bh pindakaas
T- was in slaap gevallen
L- 2 BH rubderrookvlees en een gekookt ei
T- watermeloen
D- toscaanse aardappel partjes, bloemkool, witte saus, gemarineerd filet lapje a la minute
T- toetje
GMTAquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zou ik vandaag niet fietsen zodat je morgen kan lopen!
Ja weeg gewoon morgen weer even. Maar ik vond het wel opmerkelijk ^^'quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bizar.
Vul nu je vocht nog eens aan en wacht tot je weer voor nummer 1 en 2 naar de wc moet?
Vond je me nu al vervelendquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja weeg gewoon morgen weer even. Maar ik vond het wel opmerkelijk ^^'
En waarom heeft niemand mij verteld dat mannen heel vervelend worden als je dun bent?
Nee jou nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vond je me nu al vervelend![]()
Ik zou je je sowieso niet elke dag wegen, dan blijf je bezig.
Had je er geen slinger van kunnen maken?quote:
meh teveel moeite!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je er geen slinger van kunnen maken?
Ja klopt daarom ga ik vandaag ook maar niet fietsen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is (veel) belastender op je knie.
Ik ben weer opnieuw begonnen met Evy rememberquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou fietsen overslaan. Hoeveel km loop je nu? En al pijnvrij?
Exactlyquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zou ik vandaag niet fietsen zodat je morgen kan lopen!
Lui wijf.quote:
Ja, maar 0 last?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben weer opnieuw begonnen met Evy remember![]()
Laatste keer ging goed
Nee niet 0 last op de achtergrond voel ik het nog. Maar zolang het niet erger gaat worden doe ik het ermee,quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lui wijf.
[..]
Ja, maar 0 last?
Ik voelde na mijn koppeltijdrit in ene mijn scheen weer. Gisteren maar ff fysio geweest, zat onwijze triggerpoint. Ik weet wel waarom ik niet meer hardloop. Shinsplints is no funz.
Kijk je wel uit alsjeblieft? Je kan na het lopen koelen, miss werkt dat. Zou zonde zijn als je straks weer naast me op het bankje mag zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee niet 0 last op de achtergrond voel ik het nog. Maar zolang het niet erger gaat worden doe ik het ermee,
Doe ik ook. En ik loop de weken ook lekker dubbelen en alles op het gemakje.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk je wel uit alsjeblieft? Je kan na het lopen koelen, miss werkt dat. Zou zonde zijn als je straks weer naast me op het bankje mag zitten.
Braaf.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Doe ik ook. En ik loop de weken ook lekker dubbelen en alles op het gemakje.
Lul toch niet, je fietst niet eens! Ga nou maar milka eten dikzak!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:43 schreef Qwea het volgende:
Wooohoooo gesponsord shirt binnen. Nu pas ik in het pelotonnu nog broek, maar die komt eraan
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lul toch niet, je fietst niet eens! Ga nou maar milka eten dikzak!
daten?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik moest hardop lachen.
Ik hou van jou.
Ik heb sinds ik zo slank ben nog nooit zoveel aandacht van vrouwen gehad als nuquote:
Ik vond je knapper toen je nog dik wasquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik zo slank ben nog nooit zoveel aandacht van vrouwen gehad als nu
Ja toen zat er wat meer vlees aan he?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vond je knapper toen je nog dik was
Kraters <3quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja en rondingen enzo.
Ik hou wel van maanlandschappen
ja daar heb ik respect voor!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kraters <3
Niet haten. Mijn tijgerstrepen zijn van de dikke battles die ik heb geleverd in mijn leven!
3 maar? Ik 6! Kunnen ze me mooi verzorgen.quote:
Op straat?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja weeg gewoon morgen weer even. Maar ik vond het wel opmerkelijk ^^'
En waarom heeft niemand mij verteld dat mannen heel vervelend worden als je dun bent?
Ben je een man?quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:35 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb ook nog geen goede vervanger voor mijn kwark helaas.. Zou niet zo snel wat kunnen bedenken.. Misschien een whey shake?
L: omelet met paprika en tomaat
T: kleine wrap gevuld met kipfilet en salade & blikje cola zero
D: zalmfilet met salade
T: 500gr magere kwark, 2 kiwi's
mja vind shake viesquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:35 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb ook nog geen goede vervanger voor mijn kwark helaas.. Zou niet zo snel wat kunnen bedenken.. Misschien een whey shake?
L: omelet met paprika en tomaat
T: kleine wrap gevuld met kipfilet en salade & blikje cola zero
D: zalmfilet met salade
T: 500gr magere kwark, 2 kiwi's
Spinazie feta schotel? vertel?quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O- 2 BH pindakaas
T- in die tijd ben ik hardlopen en eet pas ontbijt na hardlopen
L- 2bh met bacon ei salade
T- watermeloen![]()
D- spinazie Feta schotel
T- straciatella yoghurt
S- hardlopen![]()
Ik ben een man jaquote:
Vrees dat het niet een heel gezond recept is maar goedquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mja vind shake vies
[..]
Spinazie feta schotel? vertel?
Klinkt lekker maar inderdaad niet echt gezondquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vrees dat het niet een heel gezond recept is maar goedwel lekker.
voor 2 personen;
-1 pakje feta (in blokjes snijden)
- half pak ingevroren gehakte spinazie of 1 zag bladspinazie
-1 pakje![]()
kaassaus
-200 gr gehakt (ik doe meestal 250 omdat dat nou eenmaal zo ingevroren ligt bij mij![]()
-1 zak aardappelschijfjes, die "verse" niet de diepvries.. (gewoon omdat ik te lam ben om zelf te schillen) even 5 10 minuten voorgaren in de magnetron
Van de Feta doe je alvast de halve verpakking mengen met de spinazie en saus. Laagje saus in de ovenschaal, de aardappelschijfjes en weer een laagje van de kaas,spinazie, feta prut.
Dat smijt je zo in de oven tot je denkt dat de aardappelen gaar zijn. (Ik kan niet goed zeggen hoe lang want onze oven is niet zo goed meer dus alles duurt veel langer dan bij iemand anders)
Dan op het bord de rest van de feta erbij en bon a petit .
Mocht je het nou jezelf helemaal makkelijk willen maken dan kun je ook heel de boel gewoon in een grote pan flikkeren..Doe ik ook weleens als ik t heel druk heb ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |