Kwarktaart?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:20 schreef gcjoel het volgende:
Lekker weekend gehad zonder al te veel op lijstjes te letten maar wel normaal gedaan.
Vandaag weer lijstje:
O: havermout, (waarom is de oats express kaneel overal niet meer te koop?![]()
)
T: 250gr kwark
L: 2x boterham, 50gr biefstukworst, 2 gekookt ei, bakje frambozen
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: teriyaki biefstuk salade, met aardappels erbij denk ik.
T: blokje choco, taart, 4x knappertjes
Bizar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:08 schreef Fripsel het volgende:
Dit is lichtelijk fascinerend. Na een nacht met heel veel bier en pizza bij de roze maandag op de kermis in Tilburg.. Ben ik lichter als de dag ervoor?
Dan zou ik eerder fietsen en niet hardlopen dan andersom.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Twijfel nog over fietsen beetje last van knie en morgen weer hardlopen.
Hardlopen heeft bij mij prioriteit op fietsenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder fietsen en niet hardlopen dan andersom.
Snap ik, maar dat is (veel) belastender op je knie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hardlopen heeft bij mij prioriteit op fietsen
Zou fietsen overslaan. Hoeveel km loop je nu? En al pijnvrij?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O- 2bh pindakaas
T- was in slaap gevallen
L- 2 BH rubderrookvlees en een gekookt ei
T- watermeloen
D- toscaanse aardappel partjes, bloemkool, witte saus, gemarineerd filet lapje a la minute
T- toetje
zou ik vandaag niet fietsen zodat je morgen kan lopen!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O- 2bh pindakaas
T- was in slaap gevallen
L- 2 BH rubderrookvlees en een gekookt ei
T- watermeloen
D- toscaanse aardappel partjes, bloemkool, witte saus, gemarineerd filet lapje a la minute
T- toetje
GMTAquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zou ik vandaag niet fietsen zodat je morgen kan lopen!
Ja weeg gewoon morgen weer even. Maar ik vond het wel opmerkelijk ^^'quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bizar.
Vul nu je vocht nog eens aan en wacht tot je weer voor nummer 1 en 2 naar de wc moet?
Vond je me nu al vervelendquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja weeg gewoon morgen weer even. Maar ik vond het wel opmerkelijk ^^'
En waarom heeft niemand mij verteld dat mannen heel vervelend worden als je dun bent?
Nee jou nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vond je me nu al vervelend![]()
Ik zou je je sowieso niet elke dag wegen, dan blijf je bezig.
Had je er geen slinger van kunnen maken?quote:
meh teveel moeite!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je er geen slinger van kunnen maken?
Ja klopt daarom ga ik vandaag ook maar niet fietsen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is (veel) belastender op je knie.
Ik ben weer opnieuw begonnen met Evy rememberquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou fietsen overslaan. Hoeveel km loop je nu? En al pijnvrij?
Exactlyquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zou ik vandaag niet fietsen zodat je morgen kan lopen!
Lui wijf.quote:
Ja, maar 0 last?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben weer opnieuw begonnen met Evy remember![]()
Laatste keer ging goed
Nee niet 0 last op de achtergrond voel ik het nog. Maar zolang het niet erger gaat worden doe ik het ermee,quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lui wijf.
[..]
Ja, maar 0 last?
Ik voelde na mijn koppeltijdrit in ene mijn scheen weer. Gisteren maar ff fysio geweest, zat onwijze triggerpoint. Ik weet wel waarom ik niet meer hardloop. Shinsplints is no funz.
Kijk je wel uit alsjeblieft? Je kan na het lopen koelen, miss werkt dat. Zou zonde zijn als je straks weer naast me op het bankje mag zitten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee niet 0 last op de achtergrond voel ik het nog. Maar zolang het niet erger gaat worden doe ik het ermee,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |