SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil niet stoken hoor, maar ik heb gehoord dat je moeder een hoer is, met haar verlepte rotkop /eindeberichtLaffe huichelaar
Die rechtse is net Barbie van Oh, Oh, Gerso.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
Wel gewoon een blond mokkel half bruin smeren, laat Quinsy het maar niet horen
Dus jij zou d'r geven?quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die rechtse is net Barbie van Oh, Oh, Gerso.
Ja dat jij een hekel aan vrouwen hebt weten we nu welquote:Op woensdag 15 juli 2015 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een hekel aan vrouwen die in elk opzicht nep zijn.
Dat stond er niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat jij een hekel aan vrouwen hebt weten we nu wel
quote:
quote:
Selectief quoten als een baas jwzquote:Op woensdag 15 juli 2015 02:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig stond er na "vrouwen" geen komma of een punt.
Welke bedoel je precies?quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je die beren-UI hebt weggedaan. Die sloeg werkelijk nergens op.
Ging niet echt van hartequote:
Nee niet echt, behalve dat Yoki het nummer van Uccs heeft gehosseld.quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verstandig. Heb ik vandaag nog iets gemist in deze SC?
Eindbaas hè, die Yoki.quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt, behalve dat Yoki het nummer van Uccs heeft gehosseld.
Ik ben moe na een avondje ploeteren. Even bijkomen, daarna slapen of zo.quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga zo maar denk ik, gebeurt weinig meer ...
2 als redactie, 1 helemaal zelf geschreven.quote:Op woensdag 15 juli 2015 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Al meer berichtjes op de FP geplaatst?
okquote:Op woensdag 15 juli 2015 03:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
2 als redactie, 1 helemaal zelf geschreven.
Ah oke.quote:Op woensdag 15 juli 2015 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
okIk heb een rustig weekje gehad, ik zal vanaf morgen weer eens wat actiever worden.
Ga je jezelf voor de leeuwen gooien?quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga vandaag met mijn sippe hoofd daten in de dierentuin jongens.
Dit kan alleen maar mis gaan
Ik denk niet dat je date het gaat waarderen als je haar zo noemtquote:
Goed weer ook, wat een treurnis.quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:53 schreef timmmmm het volgende:
Daten in de dierentuin klinkt als een goeie rap.quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:53 schreef timmmmm het volgende:
Met dit soort apen zou ik geen probleem hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je date het gaat waarderen als je haar zo noemt
quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Met dit soort apen zou ik geen probleem hebben.
HALLON LTVDKquote:
Ik wilde het nou niet zeggenquote:
Hallonquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
HALLON LTVDK
Zie mij vriendelijk doen!
Wel even bookmarken hè!quote:
Kun je gewoon het woord 'hallon' nooit meer gebruiken, dat lijkt me veel vriendelijkerquote:
Net als het woord 'genocide'.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je gewoon het woord 'hallon' nooit meer gebruiken, dat lijkt me veel vriendelijker
Dat is gewoon een bestaand woord, 'hallon' is iets wat een kleuter met een spraakgebrek zegtquote:
Wie zegt er hallon dan? En wat betekent het?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bestaand woord, 'hallon' is iets wat een kleuter met een spraakgebrek zegt
Noem je yvonne nu een kleuter met een spraakgebrek?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bestaand woord, 'hallon' is iets wat een kleuter met een spraakgebrek zegt
En wat dan nog?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Noem je yvonne nu een kleuter met een spraakgebrek?
Inderdaad, zo jong is ze niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Noem je yvonne nu een kleuter met een spraakgebrek?
Het is FOK!taal en het betekent hallo.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt er hallon dan? En wat betekent het?
Oke. Beetje raar weer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is FOK!taal en het betekent hallo.
Groetjens!
chanant.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:51 schreef Specularium het volgende:
Hont, Kad.
Allemaal hilarisch jargon.
Nou ja, en met een beetje pech word ik ook nieteens oudquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, zo jong is ze niet meer.
HALLONquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je gewoon het woord 'hallon' nooit meer gebruiken, dat lijkt me veel vriendelijker
Wat zijn de vooruitzichten dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, en met een beetje pech word ik ook nieteens oud
Newbies moeten ze echt eens door een bushokje tieften.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt er hallon dan? En wat betekent het?
FTFYquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
YVONEN
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
usw.
quote:
Ik doe niet aan vooruitzichten ( meer) Ik hobbel van kuur naar kuur en daar heb ik het echt druk zat mee.quote:
Zeg je nu dat ik een newbie ben?quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Newbies moeten ze echt eens door een bushokje tieften.
* Klassieker
Yasmin is toch gewoon thuis?quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:01 schreef Tem het volgende:
[..]
In Blijdorp ook. Waar Timmmm een capibara aan het aaien is.
Wat ben ik dan wel nietquote:
Neequote:Op woensdag 15 juli 2015 11:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil jij door een bushokje getieft worden?
Die heeft gewoon even zijn date achter de apenrots gesleurd.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:01 schreef Tem het volgende:
[..]
In Blijdorp ook. Waar Timmmm een capibara aan het aaien is.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat hij het over je moeder heeft.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat hij het over je moeder heeft.
Eerst laat je je door hem beledigen en dan ga je nog sorry zeggen ook, wat is dit nou weer?quote:
Ja ineens was het hier stil...quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst laat je je door hem beledigen en dan ga je nog sorry zeggen ook, wat is dit nou weer?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil jij door een bushokje getieft worden?
Jij bent een:quote:
Zelfs dat doe je verkeerd n00b,quote:
Nou en.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs dat doe je verkeerd n00b,
het is: yvonnen!
quote:
Als je iets doet moet je het goed doen jongemanquote:
Ik blijf liever gewoon matig, zesjescultuur ditdat.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je iets doet moet je het goed doen jongeman
Hoe zou het met Harrie en Annie zijn, dát zijn pas brandende kwesties.quote:
Denk het ja. Gelukkig ben ik nog niet zo razend ondermaats dat ik in Almere woon.quote:
Door Annie?quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:31 schreef sp3c het volgende:
Goede vraag
Harrie zal wel dood en/of opgegeten zijn iig
DAN IS HET MAAR GOED DAT JE NIET IN DORDT WOONT JONGMENSCH!quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik blijf liever gewoon matig, zesjescultuur ditdat.
Hoe dichter bij Dordt ...quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAN IS HET MAAR GOED DAT JE NIET IN DORDT WOONT JONGMENSCH!
Weet je wie er vroeger net zo klein was als een pakje suiker?quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:32 schreef sp3c het volgende:
Vanwege al die suiker natuurlijk!!!!
uahaaahaa
Yasminquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wie er vroeger net zo klein was als een pakje suiker?
Ooooooooooooh, ik dacht net zo kleinquote:
Ik merk het. Je bent net een stuiterbal.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Nu eet ik pakjes suiker.
Nu ben je formaat suikerrietplantage.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Nu eet ik pakjes suiker.
Nee je had gewoon gelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:42 schreef LTVDK het volgende:
Dat was een grapje Yas, je bent gewoon mooi zoals je bent
Ja dat wel natuurlijk, maar het klonk alleen wat gemeen.quote:
Gecondoleerd Yoki. Dat is serieus fucked up.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:13 schreef YokiKater het volgende:
Mensen, ik ben vandaag niet meer aanwezig. Een goede vriend van mij is overleden. Hartstilstand.
GODVERDOMME!!! 29 jaar!!
Pff ... das kutnieuws, gecondoleerd en veel sterkte Yoki.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:13 schreef YokiKater het volgende:
Mensen, ik ben vandaag niet meer aanwezig. Een goede vriend van mij is overleden. Hartstilstand.
GODVERDOMME!!! 29 jaar!!
Ja.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:45 schreef LTVDK het volgende:
Penerage
Nog steeds last van de feels over dat Filipijnse mokkel?
Damn... gecondoleerd.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:13 schreef YokiKater het volgende:
GODVERDOMME!!! 29 jaar!!
Kut man, ik ken het. Veel sterkte in ieder gevalquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:13 schreef YokiKater het volgende:
GODVERDOMME!!! 29 jaar!!
Sterkte Yoki.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:13 schreef YokiKater het volgende:
GODVERDOMME!!! 29 jaar!!
Sterkte Yoki!quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:13 schreef YokiKater het volgende:
GODVERDOMME!!! 29 jaar!!
Jouw telefoon is groter dan jijzelf.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:46 schreef Uccie het volgende:
Mijn telefoon maakt echt gehakt van de lay-out.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:13 schreef YokiKater het volgende:
GODVERDOMME!!! 29 jaar!!
Gecondoleerd en sterkte Yoki.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:13 schreef YokiKater het volgende:
GODVERDOMME!!! 29 jaar!!
quote:Het leukste aan de naam Yasmin:
yasmin is een hele aparte naam vind ik zelf het is een niet zo typesche arabische naam maar aan de andere kant ook weer wel ik ben er torts op
Het minst leuke:
ik ben een halfje alleen aan mijn naam kun je zien dat ik van buitenlandse afkomst ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:26 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]Het lijkt wel op herfst vandaag, Harry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dikke aids weer, ik gisteren zonder jas omdat het warm was.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het lijkt wel op herfst vandaag, Harry.
Gisteren leek het ook op herfst, Harry.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dikke aids weer, ik gisteren zonder jas omdat het warm was.
Wat denk je? Verkouden.
DAT ZEG IK NET.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gisteren leek het ook op herfst, Harry.
Ik had eerst een leuk woordgrapje willen maken hierover, maar bij nader inzien dacht ik: lama.quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:53 schreef timmmmm het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:13 schreef YokiKater het volgende:
GODVERDOMME!!! 29 jaar!!
Statistisch gezien zou ik vandaag inderdaad moeten stoppen. Eigenlijk had ik zowel toen als nu één dag eerder moeten stoppen. Dan waren het 121 dagen (11x11) geweest.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Henk vandaag trouwens weer ergens anders aan de slag gaat.
ik moest lachenquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had eerst een leuk woordgrapje willen maken hierover, maar bij nader inzien dacht ik: lama.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niks van jullie soort wiskunde.
Het soort wiskunde hierboven ook.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een soort Chinees voor mij, wiskunde.
Je gelooft het misschien niet, maar stiekem ben ik best een vriendelijke jongemanquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje aardig gedaan?
Zaterdag uitvaart?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:34 schreef YokiKater het volgende:
Dank jullie wel allemaal. Ik kan het nog steeds niet goed bevatten, echt zo fucking tragisch. Het is echt heel lang geleden dat ik zo verscheurd door verdriet ben, en niet alleen ik. Een ding is zeker, hij gaat een epische uitvaart krijgen, die jongen was zo geliefd bij zo ontzettend veel mensen.
Ik ben accountant geweest, geloof me, dat klopt precies min of meer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niks van jullie soort wiskunde.
Zo zie je maar weer, het leven is tekort om te verkloten. Het kan zomaar ineens je laatste kans geweest zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:34 schreef YokiKater het volgende:
Dank jullie wel allemaal. Ik kan het nog steeds niet goed bevatten, echt zo fucking tragisch. Het is echt heel lang geleden dat ik zo verscheurd door verdriet ben, en niet alleen ik. Een ding is zeker, hij gaat een epische uitvaart krijgen, die jongen was zo geliefd bij zo ontzettend veel mensen.
Nouja, bij elk keer ziek of ieder te vroeg overlijden bedenk ik me dat, maar uiteindelijk werk ik nog steeds teveel en geniet ik te weinig.quote:
Ja, ik ben daar ook weer eens heel erg bewust van geworden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, het leven is tekort om te verkloten. Het kan zomaar ineens je laatste kans geweest zijn.
En morgen gaan we allemaal weer mee in de Rat Race.
Niet zo overdreven nee, maar ik ga zeker wel wat dingen anders doen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
En dan word je daar weer even aan herinnerd, en dan?
Je gaat morgen niet ineens leven alsof overmorgen je laatste dag is.
Ook helemaal niet gezond om op die manier met de dood in je nek bezig te zijn.
Ik doe er ook niets mee, want uiteindelijk is dit gewoon mijn leven.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
En dan word je daar weer even aan herinnerd, en dan?
Je gaat morgen niet ineens leven alsof overmorgen je laatste dag is.
Ook helemaal niet gezond om op die manier met de dood in je nek bezig te zijn.
Sjezus yoki, sterkte!quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:13 schreef YokiKater het volgende:
GODVERDOMME!!! 29 jaar!!
Hard toespreken dat hij geen 5 jaar zal worden op deze manier.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:03 schreef Uccie het volgende:
Godver, dat jarige klotebeest bijt zojuist kneiterhard in mijn teen.
Hoe is hij overleden, als ik vragen mag.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:34 schreef YokiKater het volgende:
Hartstilstand.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:14 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoe is hij overleden, als ik vragen mag.
Oh sorry. Ik hou mijn smoel wel weer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:59 schreef YokiKater het volgende:
Tijd voor leukere dingen.
[ afbeelding ]
Border Collies
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik hou mijn smoel wel weer.
Er wordt nog een sectie gedaan om de oorzaak te achterhalen.quote:
Ja, het is gewoon drama.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:17 schreef anonymoussie het volgende:
Het is sowieso naar dat mensen doodgaan. Maar als het zo onverwachts is kan het inslaan als bliksem.
Je hebt ook geen tijd je mentaal voor te bereiden.
Vaak gaat er een hartaanval aan vooraf. Dat hoef je niet eens te merken.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, meestal lig je eerst weken in het ziekenhuis.
Bedankt Antoine.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:17 schreef anonymoussie het volgende:
Het is sowieso naar dat mensen doodgaan.
Bij gebrek aan Voorschurft.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:27 schreef Fokker89 het volgende:
bedoelde ik eigenlijk, nu ben ik weer de SChomo
Lijkt me wel een gezellig clubjequote:Op woensdag 15 juli 2015 20:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Is POL SC niets voor jou, genoeg gays daar.
Hier ook.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Is POL SC niets voor jou, genoeg gays daar.
Zitten gewoon allemaal bij elkaar in de kast.quote:
Veel sterkte de komende tijd, bro.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er wordt nog een sectie gedaan om de oorzaak te achterhalen.
[..]
Ja, het is gewoon drama.
Anyways, ondanks de SIP TT wil ik het verder even laten rusten en even wat afleiding zoeken. De komende week gaat nog zwaar genoeg worden.
Een lelijke IKEA kast.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zitten gewoon allemaal bij elkaar in de kast.
In de Benny ja.quote:
Soms is er iets met het hart, waardoor het risico verhoogd kan zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, meestal lig je eerst weken in het ziekenhuis.
Nee, dan zou je namelijk niet in Schiedam wonen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Soms is er iets met het hart, waardoor het risico verhoogd kan zijn.
Maar ja, ik ben geen arts.
Vrijdag, maar hij mocht net wel mangosap en een chipje.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je al taart gegeten met je vogel?
Wat een vreugde in huize Uccie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrijdag, maar hij mocht net wel mangosap en een chipje.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dan zou je namelijk niet in Schiedam wonen.
Hij banjert nu over de bank en kijk You've got mail.quote:
Thnxs bro.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Veel sterkte de komende tijd, bro.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo doet Wibi alsof hij nog 15 is.
In Wassenaar?quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dan zou je namelijk niet in Schiedam wonen.
Nee, hij wilde liever voetbal, maar dat is nu niet.quote:
quote:
Zoiets dacht ik al.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze doen alleen maar alsof ze een leven hebben hoor, als ik straks wegben dan komen ze weer terug.
Gewoon rond 23u weer terugkomenquote:
Ja, hoelaat ga je nou eens weg ...quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze doen alleen maar alsof ze een leven hebben hoor, als ik straks wegben dan komen ze weer terug.
Fokkieeeeeeeequote:
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:24 schreef Fokker89 het volgende:
Wij houden allemaal van uccie, maar iedereen is te verlegen als jij er bent![]()
~
Eigenlijk wel ja, al durf ik me er natuurlijk niet voor uit te sprekenquote:
Nee lijkt me niet, beetje Yasmin bedriegenquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, al durf ik me er natuurlijk niet voor uit te spreken
Dat sowieso nooitquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet, beetje Yasmin bedriegen.
Ik ben de enige die geen tag heeft (gehad) of kleurtje heeft op Fok!...i'm spesjulquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben de enige die geen tag heeft (gehad) of kleurtje heeft op Fok!...i'm spesjul.
Useless past er ook wel bij hoor.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben de enige die geen tag heeft (gehad) of kleurtje heeft op Fok!...i'm spesjul.
quote:
Arno ook niet toch? Maar die is natuurlijk ook een beetje 'bijzonder'.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zit jij nou ineens tof te doen tegen Uccie?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Arno ook niet toch? Maar die is natuurlijk ook een beetje 'bijzonder'.
Ja, al 2 avonden, doodeng is het.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou ineens tof te doen tegen Uccie?
Gewoon daarom, niet mee bemoeien jij.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou ineens tof te doen tegen Uccie?
Hey hey, ik ben nog steeds met Specu getrouwd hoorquote:
Hier in mijn dorp ben ik hetquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Duidelijk, elk dorp heeft een debiel...
Ja lekker weer dit, 2 tegen 1quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey hey, ik ben nog steeds met Specu getrouwd hoor. Dus een beetje dimmen jij !!
quote:
Die gaat niet aanslaanquote:
yayquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker man, heb het 38 keer gelezen.
Lekker belangrijk, zo blijf ik je wel gewoon noemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |