SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil niet stoken hoor, maar ik heb gehoord dat je moeder een hoer is, met haar verlepte rotkop /eindeberichtLaffe huichelaar
Die rechtse is net Barbie van Oh, Oh, Gerso.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
Wel gewoon een blond mokkel half bruin smeren, laat Quinsy het maar niet horen
Dus jij zou d'r geven?quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die rechtse is net Barbie van Oh, Oh, Gerso.
Ja dat jij een hekel aan vrouwen hebt weten we nu welquote:Op woensdag 15 juli 2015 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een hekel aan vrouwen die in elk opzicht nep zijn.
Dat stond er niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat jij een hekel aan vrouwen hebt weten we nu wel
quote:
quote:
Selectief quoten als een baas jwzquote:Op woensdag 15 juli 2015 02:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig stond er na "vrouwen" geen komma of een punt.
Welke bedoel je precies?quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je die beren-UI hebt weggedaan. Die sloeg werkelijk nergens op.
Ging niet echt van hartequote:
Nee niet echt, behalve dat Yoki het nummer van Uccs heeft gehosseld.quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verstandig. Heb ik vandaag nog iets gemist in deze SC?
Eindbaas hè, die Yoki.quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt, behalve dat Yoki het nummer van Uccs heeft gehosseld.
Ik ben moe na een avondje ploeteren. Even bijkomen, daarna slapen of zo.quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga zo maar denk ik, gebeurt weinig meer ...
2 als redactie, 1 helemaal zelf geschreven.quote:Op woensdag 15 juli 2015 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Al meer berichtjes op de FP geplaatst?
okquote:Op woensdag 15 juli 2015 03:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
2 als redactie, 1 helemaal zelf geschreven.
Ah oke.quote:Op woensdag 15 juli 2015 03:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
okIk heb een rustig weekje gehad, ik zal vanaf morgen weer eens wat actiever worden.
Ga je jezelf voor de leeuwen gooien?quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga vandaag met mijn sippe hoofd daten in de dierentuin jongens.
Dit kan alleen maar mis gaan
Ik denk niet dat je date het gaat waarderen als je haar zo noemtquote:
Goed weer ook, wat een treurnis.quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:53 schreef timmmmm het volgende:
Daten in de dierentuin klinkt als een goeie rap.quote:Op woensdag 15 juli 2015 07:53 schreef timmmmm het volgende:
Met dit soort apen zou ik geen probleem hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je date het gaat waarderen als je haar zo noemt
quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Met dit soort apen zou ik geen probleem hebben.
HALLON LTVDKquote:
Ik wilde het nou niet zeggenquote:
Hallonquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
HALLON LTVDK
Zie mij vriendelijk doen!
Wel even bookmarken hè!quote:
Kun je gewoon het woord 'hallon' nooit meer gebruiken, dat lijkt me veel vriendelijkerquote:
Net als het woord 'genocide'.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je gewoon het woord 'hallon' nooit meer gebruiken, dat lijkt me veel vriendelijker
Dat is gewoon een bestaand woord, 'hallon' is iets wat een kleuter met een spraakgebrek zegtquote:
Wie zegt er hallon dan? En wat betekent het?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bestaand woord, 'hallon' is iets wat een kleuter met een spraakgebrek zegt
Noem je yvonne nu een kleuter met een spraakgebrek?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bestaand woord, 'hallon' is iets wat een kleuter met een spraakgebrek zegt
En wat dan nog?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Noem je yvonne nu een kleuter met een spraakgebrek?
Inderdaad, zo jong is ze niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Noem je yvonne nu een kleuter met een spraakgebrek?
Het is FOK!taal en het betekent hallo.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt er hallon dan? En wat betekent het?
Oke. Beetje raar weer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is FOK!taal en het betekent hallo.
Groetjens!
chanant.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:51 schreef Specularium het volgende:
Hont, Kad.
Allemaal hilarisch jargon.
Nou ja, en met een beetje pech word ik ook nieteens oudquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, zo jong is ze niet meer.
HALLONquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je gewoon het woord 'hallon' nooit meer gebruiken, dat lijkt me veel vriendelijker
Wat zijn de vooruitzichten dan?quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, en met een beetje pech word ik ook nieteens oud
Newbies moeten ze echt eens door een bushokje tieften.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt er hallon dan? En wat betekent het?
FTFYquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
YVONEN
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
HALLO
usw.
quote:
Ik doe niet aan vooruitzichten ( meer) Ik hobbel van kuur naar kuur en daar heb ik het echt druk zat mee.quote:
Zeg je nu dat ik een newbie ben?quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Newbies moeten ze echt eens door een bushokje tieften.
* Klassieker
Yasmin is toch gewoon thuis?quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:01 schreef Tem het volgende:
[..]
In Blijdorp ook. Waar Timmmm een capibara aan het aaien is.
Wat ben ik dan wel nietquote:
Neequote:Op woensdag 15 juli 2015 11:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil jij door een bushokje getieft worden?
Die heeft gewoon even zijn date achter de apenrots gesleurd.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:01 schreef Tem het volgende:
[..]
In Blijdorp ook. Waar Timmmm een capibara aan het aaien is.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat hij het over je moeder heeft.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat hij het over je moeder heeft.
Eerst laat je je door hem beledigen en dan ga je nog sorry zeggen ook, wat is dit nou weer?quote:
Ja ineens was het hier stil...quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst laat je je door hem beledigen en dan ga je nog sorry zeggen ook, wat is dit nou weer?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wil jij door een bushokje getieft worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |