SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil niet stoken hoor, maar ik heb gehoord dat je moeder een hoer is, met haar verlepte rotkop /eindeberichtLaffe huichelaar
Die rechtse is net Barbie van Oh, Oh, Gerso.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
Wel gewoon een blond mokkel half bruin smeren, laat Quinsy het maar niet horen
Dus jij zou d'r geven?quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die rechtse is net Barbie van Oh, Oh, Gerso.
Ja dat jij een hekel aan vrouwen hebt weten we nu welquote:Op woensdag 15 juli 2015 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een hekel aan vrouwen die in elk opzicht nep zijn.
Dat stond er niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat jij een hekel aan vrouwen hebt weten we nu wel
quote:
quote:
Selectief quoten als een baas jwzquote:Op woensdag 15 juli 2015 02:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig stond er na "vrouwen" geen komma of een punt.
Welke bedoel je precies?quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je die beren-UI hebt weggedaan. Die sloeg werkelijk nergens op.
Ging niet echt van hartequote:
Nee niet echt, behalve dat Yoki het nummer van Uccs heeft gehosseld.quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verstandig. Heb ik vandaag nog iets gemist in deze SC?
Eindbaas hè, die Yoki.quote:Op woensdag 15 juli 2015 02:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt, behalve dat Yoki het nummer van Uccs heeft gehosseld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |