Een spiegel geeft een realistischer beeld van je uiterlijk volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:27 schreef Snowhite22 het volgende:
Ik vind mezelf echt niet mooi op fotos door anderen genomen. mn vriendin bevestigt dit ook door niet tegen me in te gaan als ik zeg wat een lelijke foto(van mezelf). Die door haar is genomen
Ik krijg ook bijna nooit complimenten in rl. Ik zit hier eigenlijk wel mee, nu weet ik wel dat ik niet de mooiste ben maar dit vind ik best rrg omdat ik ook nog es een saai persoon ben. Dan heb ik bijna niets te bieden (aan een jongen).
Waarom zir ik er niet uit op fotos zoals ik mezelf zie in de spiegel??? Dan vind ik mezelf er wel goed uitzien.(niet lelijk in ieder geval)
Alleen op selfies zie (kan) ik er goed uitzien. Dat vindvik raar.
Ik denk juist niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:34 schreef Casave het volgende:
[..]
Een spiegel geeft een realistischer beeld van je uiterlijk volgens mij.
Waar ben je niet tevreden over? En waarom ben je saai volgens jou?
Aan je haar kun je wat doen. Wat blijft er dan nog over???quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:41 schreef Snowhite22 het volgende:
[..]
Ik denk juist niet.
Bijna alles behalve me lichaam en ogen. De rest ziet er echt fucked up uit op zulke fotos. Zelfs mn haar.
Dat denk ik omdat ik vaak stil ben. Niet dat ik niet van praten houd,maar omdat ik gewoon niks weet te seggen.
ja dat wel, maar om jezelf lelijk te vinden is niet gezond. Je kan door onzekerheid geen oogcontact durven maken met een jongen die jou wel mooi vind en geintresseerd in je is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:47 schreef Ludd het volgende:
Tja, sommige mensen zijn nou eenmaal lelijk. Als je, net als ik, onder die groep valt, waarom zou het dan raar of een taboe zijn om jezelf lelijk te vinden?
Dat kan toch een objectieve vaststelling zijn?
klopt, ga ik ook idd doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:49 schreef Casave het volgende:
[..]
Aan je haar kun je wat doen. Wat blijft er dan nog over???
Als je stil bent, kun je vast goed luisteren, niet waar? Luister en haak in op gesprekken. En probeer te ontdekken wat je interessant vindt. Dan heb je vanzelf gespreksstof.
Niet zo onzeker doen. Dat vinden mannen ook niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:56 schreef Snowhite22 het volgende:
[..]
klopt, ga ik ook idd doen.
Mn neus, lippen, gezichtsvorm. All ugly in pictures taken fron others. Uff.
#uitzichtloos
Dus jij vind dat uitgesproken lelijke mensen zichzelf niet lelijk mogen vinden? Waarom is dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:53 schreef Snowhite22 het volgende:
[..]
ja dat wel, maar om jezelf lelijk te vinden is niet gezond.
hahaha, dat is waar ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Niet zo onzeker doen. Dat vinden mannen ook niet aantrekkelijk.
Dat.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:54 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Komt omdat jezelf altijd in spiegelbeeld ziet en op foto's precies andersom wat je niet gewend bent aan jezelf.
Als ze er vrede mee hebben wel, maar soms kan het je belemmeren in dingen. Dat wat ik opgenoemd heb, daarom dus.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dus jij vind dat uitgesproken lelijke mensen zichzelf niet lelijk mogen vinden? Waarom is dat?
Een dik iemand vind zichzelf toch ook gewoon dik? Waarom zou een lelijk iemand zichzelf niet lelijk mogen vinden?
Ga je vaak uit? En zo ja, tonen mannen dan wel interesse?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:00 schreef Snowhite22 het volgende:
[..]
hahaha, dat is waar ja.
Ben ook niet echt onzeker, maar dit blijft een issue bij mij.
Nee helaas niet ( geen vrienden die ook uitgaan wegens geloof).quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:03 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ga je vaak uit? En zo ja, tonen mannen dan wel interesse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen.
Zij kan gewoon geen foto maken; foto maken is niet alleen op een knop drukken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:27 schreef Snowhite22 het volgende:
Ik vind mezelf echt niet mooi op fotos door anderen genomen. mn vriendin bevestigt dit ook door niet tegen me in te gaan als ik zeg wat een lelijke foto(van mezelf).
Waarom zir ik er niet uit op fotos zoals ik mezelf zie in de spiegel??? Dan vind ik mezelf er wel goed uitzien.(niet lelijk in ieder geval)
Alleen op selfies zie (kan) ik er goed uitzien. Dat vindvik raar.
Is je vriendin verantwoordelijk voor jouw gevoel van onaantrekkelijkheid?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:27 schreef Snowhite22 het volgende:
Ik vind mezelf echt niet mooi op fotos door anderen genomen. mn vriendin bevestigt dit ook door niet tegen me in te gaan als ik zeg wat een lelijke foto(van mezelf). Die door haar is genomen
Tijd om eens wat aan jezelf te gaan doen hè. Beetje onzeker op complimentjes van anderen gaan zitten wachten om je beter te gaan voelen is een nogal passieve tactiek. Beter ga je ervoor zorgen dat je jezelf niet meer zo saai vindt en je lekkerder in je vel gaat zitten. Dat ga je uitstralen met alle gevolgen van dien.quote:Ik krijg ook bijna nooit complimenten in rl. Ik zit hier eigenlijk wel mee, nu weet ik wel dat ik niet de mooiste ben maar dit vind ik best rrg omdat ik ook nog es een saai persoon ben. Dan heb ik bijna niets te bieden (aan een jongen).
Deze houding zorgt ervoor dat je minder complimenten krijgt. Je gaat al in de hoek liggen, voor er uitgehaald wordt. Beetje onzin natuurlijk, want kijk om je heen. Zat lelijkere mensen die aan een partner komen, dus laat je ingebeelde lelijkheid geen excuus zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:53 schreef Snowhite22 het volgende:
Hoe kan je flirten als je jezelf niet mooi vind?Ik kan dat in ieder geval niet. Ga er sowieso vanuit dat ze afknappen op mn uiterlijk. Al kijken ze mn richting op.
Maar waar vind ik mijn deksel?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Precies als hierboven. In elk geval past op ieder potje een deksel
Het zegt niet zo gek veel over je uiterlijk als mannen dat zeggen.quote:
Ik als hetero vrouw zijnde vind je er juist heel leuk uitzien!quote:Op woensdag 15 juli 2015 03:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zegt niet zo gek veel over je uiterlijk als mannen dat zeggen.
Dat zeg ik !quote:Op woensdag 15 juli 2015 03:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik als hetero vrouw zijnde vind je er juist heel leuk uitzien!
Misschien ziet TS er ook wel heel leuk uit. Het is alleen geen realiteitsding, maar een zelfbeeldding.quote:Op woensdag 15 juli 2015 03:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik als hetero vrouw zijnde vind je er juist heel leuk uitzien!
ik had idd ook zon vermoeden. Heel diep diep in mijn dacht ik zoiets. Maar snap dat niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:39 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Zij kan gewoon geen foto maken; foto maken is niet alleen op een knop drukken.
Sowieso zijn vrouwen niet te vertrouwen voor foto's van jezelf, tenzij ze professionals zijn. De meeste vrouwen zijn afgunstig; lelijkste angle, slechte belichting etc. Dat doen ze opzettelijk. Als anderen foto's van ze maken, hangen ze de diva uit. Maken zij een foto van je, verwacht maar een lelijk iets.
ik vind dit wel een leuke reactie en goede tip ook! Thanks!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:30 schreef Lenny77 het volgende:
Als jij jezelf mooi vindt in de spiegel en op je eigen foto's dan ben je gewoon mooi.
Niet iedereen kan foto's nemen en ze ook mooi maken. Plus sommige mensen zijn fotogeniek en anderen niet. Wat ben je ermee als je mooi bent op de foto maar lelijk in het echt? Dan kan het beter andersom zijn.
En geloof me, je bent een meid dus er zijn sowieso hopen mannen die wel interesse hebben. Plus een stille meid is ook geen probleem. Minder gezeur voor hun.
Ik zou me nu even gaan focussen op het vinden van andere vrienden zodat je eens een stap in de wereld kan zetten. Want alleen gelovige vrienden gaan je niet kunnen helpen vrees ik
nee maar doorvhaar reactie (niks zeggen van mooie foto ofzo) denk ik weer van nou ben niet zo mooi waarschijnlijk. Op de foto in ieder geval niet. In mirrors wel, echt raar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is je vriendin verantwoordelijk voor jouw gevoel van onaantrekkelijkheid?
[..]
Tijd om eens wat aan jezelf te gaan doen hè. Beetje onzeker op complimentjes van anderen gaan zitten wachten om je beter te gaan voelen is een nogal passieve tactiek. Beter ga je ervoor zorgen dat je jezelf niet meer zo saai vindt en je lekkerder in je vel gaat zitten. Dat ga je uitstralen met alle gevolgen van dien.
Een jongen moet je leuk vinden om wie je bent, dus tijd om voor je gevoel echt iemand te worden.
Yes indeed. Daar ben ik me bewust van, maar ik wil niet lelijk zijn. Hoeft ook niet prachtig, maar in ieder geval leuk om te zien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Deze houding zorgt ervoor dat je minder complimenten krijgt. Je gaat al in de hoek liggen, voor er uitgehaald wordt. Beetje onzin natuurlijk, want kijk om je heen. Zat lelijkere mensen die aan een partner komen, dus laat je ingebeelde lelijkheid geen excuus zijn.
Je kunt ze in het FOK! fotoboek plaatsen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 04:06 schreef Snowhite22 het volgende:
[..]
ik wil best fotos plaatsen maar op voorwaarde dat andere dit ook doen.:)
je groeit er idd over heen opneen gegeven moment. Dit had ik ook een tijdje maar dan na het zien van die foto, vind ik het toch niet zo leuk.quote:Op woensdag 15 juli 2015 03:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dit ook, niet alleen op foto's maar ook voor de spiegel.
Maar heel veel geef ik er niet meer om.
oh ff een kijkje nemenquote:Op woensdag 15 juli 2015 04:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt ze in het FOK! fotoboek plaatsen.
En de mijne?quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Maar waar vind ik mijn deksel?
Het leven draait om meer, mag ik hopenquote:Op woensdag 15 juli 2015 10:29 schreef jodelahity het volgende:
Op foto's kan je er nou eenmaal stom uitzien. Dikke boeie. Soms trek je een scheve bek. Gaat er alleen maar om uiteindelijk of je in het echt jongens kan krijgen (van mijn part gecompenseerd dankzij karakter, boeit allemaal niet, het eindresultaat is het enige dat uitmaakt, en hoe we geboren worden kunnen we niks aan doen dus ja).
Ja maar we gaan niet alles noemen als TS zo'n specifieke vraag stelt mag ik hopen tochquote:Op woensdag 15 juli 2015 11:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het leven draait om meer, mag ik hopen
Goed punt, maar dan zou ik het niet verwoorden als dat het er alleen maar om gaat of ze wel een jongen kan krijgen..quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja maar we gaan niet alles noemen als TS zo'n specifieke vraag stelt mag ik hopen toch
Jij bent anders dan mij. Of is het ik?quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goed punt, maar dan zou ik het niet verwoorden als dat het er alleen maar om gaat of ze wel een jongen kan krijgen..
Mocht het dekseltje niet passen kan je altijd nog zilverfolie gebruiken!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Precies als hierboven. In elk geval past op ieder potje een deksel
Het gaat niet om wie wij zijn, het gaat om advies voor TS. Dan lijkt het me niet gewenst om haar eigenwaarde af te meten cq op te krikken aan het al dan niet kunnen krijgen van jongens.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:29 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij bent anders dan mij. Of is het ik?
Beter dan op basis van foto's lijkt me. Althans meer realistisch.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het gaat niet om wie wij zijn, het gaat om advies voor TS. Dan lijkt het me niet gewenst om haar eigenwaarde af te meten cq op te krikken aan het al dan niet kunnen krijgen van jongens.
Daarboven zit nog iets beters en duurzamers..quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:32 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Beter dan op basis van foto's lijkt me. Althans meer realistisch.
Eerst problemen aanpakken, dan pas gaan voor wat er meer mogelijk is toch.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daarboven zit nog iets beters en duurzamers..
Dit!quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:41 schreef Trashcanman het volgende:
Oki. Foto gezien, je bent gewoon knap hoor niks aan de hand.
Next.
Waar is die te zien dan?quote:Op donderdag 16 juli 2015 01:33 schreef Anton91 het volgende:
Heb je foto ook gezien en om eerlijk te zijn denk ik dat je je een beetje aanstelt, je ziet er gewoon goed uit!
US / Hoe zie je er nu uit? #138 Daar staat hij, moet je even op de kleine afbeelding die zij gepost heeft met je rechter muisknop klikken, link van afbeelding koperen en plakken in de browser. Ze wil de foto blijkbaar verwijderen dus ze wil niet gequote worden.quote:
Altijd dat aanpraten dat anderen jaloers zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
Nou ik ben gaan kijken naar je foto.
Je vriendin is gewoon jaloers!!! Je bent een hele mooie meid! Snowwhite is trouwens een goede nickname voor je :-)
Nee man lees ff die instructie 2 post boven die ene van mijquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:49 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Die is alweer verwijderd schijnbaar...
Op een foto zie je jezelf zoals anderen je zien? Ik weet het niet, het komt vaak voor dat ik veel mensen mooier op de foto vind staan dan hoe ze er in de realiteit uitzien. Er is geen antwoord op te geven. Ik denk dat filmpjes een reëel beeld geven.quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:08 schreef snakelady het volgende:
Je bent niet gewend jezelf zo te zien, normaal zie je alleen je spiegelbeeld, dat is het beeld wat jij gewend bent.
Op een foto zie je jezelf zoals anderen je zien maar jij herkent jezelf dus niet zo goed. Zo werken je hersenen nu eenmaal.
Maar misschien een schrale troost, meestal vinden andere mensen jou aantrekkelijker dan je jezelf vind.
Goed post. ZO is het maar net.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:47 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik ben een jongen maar heb dat ook wel eens. Komt omdat ik ook wel onzeker ben.
De meeste mensen vinden zichzelf niet knap. De mensen die dat wel van zichzelf vinden zijn hebben of gelijk of (in de meeste gevallen) gewoon arrogant![]()
Ik bedoel dat anderen je niet in spiegelbeeld zien, terwijl je jezelf het beste kent in spiegelbeeld.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:06 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Op een foto zie je jezelf zoals anderen je zien? Ik weet het niet, het komt vaak voor dat ik veel mensen mooier op de foto vind staan dan hoe ze er in de realiteit uitzien. Er is geen antwoord op te geven. Ik denk dat filmpjes een reëel beeld geven.
Dat dus. Alhoewel ik het wel een beetje herken. Qua spiegelbeeld ben ik best tevreden,maar op foto's?quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:08 schreef snakelady het volgende:
Je bent niet gewend jezelf zo te zien, normaal zie je alleen je spiegelbeeld, dat is het beeld wat jij gewend bent.
Op een foto zie je jezelf zoals anderen je zien maar jij herkent jezelf dus niet zo goed. Zo werken je hersenen nu eenmaal.
Maar misschien een schrale troost, meestal vinden andere mensen jou aantrekkelijker dan je jezelf vind.
Die zijn dan heel fotogeniek.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:06 schreef Aijmee het volgende:
Ik weet het niet, het komt vaak voor dat ik veel mensen mooier op de foto vind staan dan hoe ze er in de realiteit uitzien.
Mja wees blij met wat je wel hebt zou ik zeggen. Foto's zijn maar foto's.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Alhoewel ik het wel een beetje herken. Qua spiegelbeeld ben ik best tevreden,maar op foto's?
Denk het niet. Dat is evenzogoed een momentopname, hoe ik mensen zie is zelfs op dat moment nog deels de som van alle keren dat ik die persoon mee heb gemaakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Is op film ook hoe anderen je zien?
Jij bent mooi van binnen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Mooie mensen (en mensen die zichzelf mooi vinden) zijn ook overrated...
#teamlelijk![]()
Die complimenten zijn leuk ja, maar ga je ook even nadenken over wat er verder over je manier van tegen jezelf aankijken wordt gezegd?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:56 schreef Snowhite22 het volgende:
Ik heb eindrlijk mn account terug dus kan weer reageren.
Bedankt voor de complimentjes. Dit is nog een foto waar ik er redelijk uitzie, andere fotos durf ik niet te plaatsen, too ugly.
En het klopt zelfvertouwen is idd een belangrijk punt.
Moet wel zeggen dat ik steeds minder zorgen maak over mn uiterlijk. Ga zulke fotos gewoon vermijden, word er echt niet vrolijk van.
Ja maar dat vind ik moeilijk. Ik vind mezelf gwn niet mooi en hoor dat ook niet (vaak) in rl van mensen of ik moet t eruittrekken. Dat vind ik niet leuk, ben gwn lelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:04 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die complimenten zijn leuk ja, maar ga je ook even nadenken over wat er verder over je manier van tegen jezelf aankijken wordt gezegd?
Nee waailap, dat heeft men nu al meerdere keren tegengesproken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:11 schreef Snowhite22 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik moeilijk. Ik vind mezelf gwn niet mooi en hoor dat ook niet (vaak) in rl van mensen of ik moet t eruittrekken. Dat vind ik niet leuk, ben gwn lelijk.
Fotos zijn maar momentopnames. Maar op de een of andere manier neem ik die lelijke fotos meer serieus dan de mooiere.
das maar één foto.:/quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nee waailap, dat heeft men nu al meerdere keren tegengesproken.
Als je dergelijke gedachten hebt zul je jezelf van het tegendeel moeten overtuigen, kost wat moeite maar uiteindelijk moet het wel lukken.
Als het vanwege je uiterlijk was zou het toch nooit 'aan' zijn geweest in de eerste plaats?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:10 schreef Snowhite22 het volgende:
Ben gedumpt en denk echt dat t met mn uiterlijk te maken heeft.
jawel, we hadden met elkaar zonder dat we elkaar gezien hebben. Via internet leerde k m kennen.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:31 schreef mrs.bashful het volgende:
[..]
Als het vanwege je uiterlijk was zou het toch nooit 'aan' zijn geweest in de eerste plaats?
Of denk ik nou te simpel?
Als je denkt dat de gemiddelde persoon om een duidelijke reden gedumpt wordt heb je het goed mis. Trek je conclusies uit dingen waarvan je echt weet dat ze waar zijn, punt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:10 schreef Snowhite22 het volgende:
[..]
das maar één foto.:/
Ik denk dat ik eerder lak aan moet hebben. Mezelf prachtig vinden ga k toch nooit doen, ook door wat er eerder gebeurt is. Ben gedumpt en denk echt dat t met mn uiterlijk te maken heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |