SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik heb gewoon een burgertrutten-hybride, maar het rijdt prima.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
Het was trouwens deze :
[ afbeelding ]
Iets minder getuned. Die auto is nog gebruikt voor een reclame van autotrader.
En zuinig.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een burgertrutten-hybride, maar het rijdt prima.
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik een auto zou kopen, dan koop ik een Range Rover
quote:
Leuk wagentje wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
Het was trouwens deze :
[ afbeelding ]
Iets minder getuned. Die auto is nog gebruikt voor een reclame van autotrader.
Laat me raden: jij doet alles op de fiets.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nooit een auto kopen, auto's zijn stom.
Ja absoluut. gelukkig maar, want ik haat tanken.quote:
Ik ben blij dat ik de luxe heb om zowel een auto als OV te kunnen reizen, ligt er maar net aan waar het is en hoe het het makkelijkst te bereiken is.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nooit een auto kopen, auto's zijn stom.
Ik vind het tanken nooit zo erg, maar het afrekenenquote:Op zondag 12 juli 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja absoluut. gelukkig maar, want ik haat tanken.
Goed geraden!quote:Op zondag 12 juli 2015 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat me raden: jij doet alles op de fiets.
Tot februari boeide mij dat niet zo heel erg, maar nu komt dat er ook bij.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het tanken nooit zo erg, maar het afrekenen
Vroeger gooide ze hem nog voor je vol, tegenwoordig mag je alles zelf doen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tot februari boeide mij dat niet zo heel erg, maar nu komt dat er ook bij.
Maar de handeling op zich vind ik gewoon suf en ik ben dan ook nog autistisch genoeg om of op een heel aantal liters of euro's uit te willen komen.
Ja met een beetje geluk moet je eerst betalen en dan mag je pas tanken.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vroeger gooide ze hem nog voor je vol, tegenwoordig mag je alles zelf doen.
Doe dat even in een spoiler, er kijken minderjarigen mee.quote:
Nee die emoticon moet dus edit:rechts van de punt.quote:
Aan de andere kant kan je nu weer wegrijden zonder te betalen, ik heb nog een stille maandag bij de Texaco gewerkt aan de A6, en als er daar 1 doorreed, dan deden ze er helemaal niks aan.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja met een beetje geluk moet je eerst betalen en dan mag je pas tanken.
quote:
quote:
quote:
Omdat hij zwart is zeker.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe dat even in een spoiler, er kijken minderjarigen mee.
Ja ieeeeuw negers.quote:
Ik heb dan ook altijd 's avonds mijn mond open.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uccie en fatima zijn ook zwart, dus dan telt dat niet.
Hihihiquote:Op zondag 12 juli 2015 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd 's avonds mijn mond open.
Is dat een coffeeshop?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Is iemand van jullie welles naar Zanzibar geweest?
Nee en het staat ook niet echt hoog op mijn wensenlijst.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom niet?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee en het staat ook niet echt hoog op mijn wensenlijst.
Wanneer ga je?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb niks geboekt maar zie regelmatig aanbiedingen langskomen. Maar het is best duur eigenlijk.quote:
Geen idee wat ikdaar moet zoeken.quote:
Ga je wel pics voor ons maken dit keer?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb niks geboekt maar zie regelmatig aanbiedingen langskomen. Maar het is best duur eigenlijk.
Heb laatste keer ook pics gemaakt toch? Niet zo veel maar was ook niet zoveel te fotograferen eigenlijkquote:Op zondag 12 juli 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je wel pics voor ons maken dit keer?
Ja. maar ik ben niet zo van de resort vakanties.quote:
Je wilt dingen doen?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja. maar ik ben niet zo van de resort vakanties.
Ja of in elk geval iets van de cultuur daar meemaken. Gewone mensen ontmoeten die daar wonen en werken. met zo'n resort kun je in Zanzibar of de Malediven zitten, zie jij verschil?quote:
Ja maar jij vindt vliegen niet tof toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben wel eens in Duitsland geweest, en een keer in Belgiė. Dat vind ik al ver genoeg.
Nou op Zanzibar hebben ze ook guesthouses en een normale bevolking.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja of in elk geval iets van de cultuur daar meemaken. Gewone mensen ontmoeten die daar wonen en werken. met zo'n resort kun je in Zanzibar of de Malediven zitten, zie jij verschil?
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ik ga volgend jaar misschien wel op vakantie, naar Iran ofzo.
Niet tof, haha. Ik word nog liever gevangengenomen door ISIS.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt vliegen niet tof toch?
Dat snap ik, als je alles fietsend moet doen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben wel eens in Duitsland geweest, en een keer in Belgiė. Dat vind ik al ver genoeg.
Iran schijnt dus echt een supermooi vakantie land te zijn.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ik ga volgend jaar misschien wel op vakantie, naar Iran ofzo.
Aaaw IS het zo erg?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet tof, haha. Ik word nog liever gevangengenomen door ISIS.
Ja maar ik weet niet of ik Zanzibarse cultuur wel interessant vind, er zijn nog andere landen die ik interessanter vind.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou op Zanzibar hebben ze ook guesthouses en een normale bevolking.
Ook gewoon een mooi ontwikkeld land enzo, je moet alleen wel de Sharia politie zien te ontwijken.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Iran schijnt dus echt een supermooi vakantie land te zijn.
Al betaal je me een miljoen ekkies.quote:
Ja het is misschien wat klein. Maar wel goed te combineren met Tanzania. Dat lijkt mij te cool:pquote:Op zondag 12 juli 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of ik Zanzibarse cultuur wel interessant vind, er zijn nog andere landen die ik interessanter vind.
Heb welles mensen gesproken die zijn geweest. Vonden het echt een geweldig land.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook gewoon een mooi ontwikkeld land enzo, je moet alleen wel de Sharia politie zien te ontwijken.
Zelfde als die resorts in Turkije, het is net een warme Nederlandse provincie.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja of in elk geval iets van de cultuur daar meemaken. Gewone mensen ontmoeten die daar wonen en werken. met zo'n resort kun je in Zanzibar of de Malediven zitten, zie jij verschil?
Racist.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of ik Zanzibarse cultuur wel interessant vind, er zijn nog andere landen die ik interessanter vind.
Gewoon een leuke wijk in Almere ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zelfde als die resorts in Turkije, het is net een warme Nederlandse provincie.
Nederlanders tegenkomen op vakantie in het buitenland, ik kan me niks ergers voorstellen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zelfde als die resorts in Turkije, het is net een warme Nederlandse provincie.
Kenia lijkt me inderdaad mooier of Zuid-Afrika.quote:
Nederlanders kom je op de gekste plekken tegen :pquote:Op zondag 12 juli 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederlanders tegenkomen op vakantie in het buitenland, ik kan me niks ergers voorstellen.
Zuid Afrika jaquote:Op zondag 12 juli 2015 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kenia lijkt me inderdaad mooier of Zuid-Afrika.
Lekker in een resort vol met Nederlandse tokkies en dan elke avond bij Piet Patat vet vreten halen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo'n Turkijetrip heb ik nog nooit gedaan. Lijkt mij eigenlijk niks.
Als je naar het buitenland op vakantie gaat ben je zelf een Nederlander op vakantie in het buitenland...quote:Op zondag 12 juli 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederlanders tegenkomen op vakantie in het buitenland, ik kan me niks ergers voorstellen.
Dat Piet Patat spreekt me wel aanquote:Op zondag 12 juli 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker in een resort vol met Nederlandse tokkies en dan elke avond bij Piet Patat vet vreten halen.
Heerlijk, 's avonds onder de partytent Heineken drinken.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lekker in een resort vol met Nederlandse tokkies en dan elke avond bij Piet Patat vet vreten halen.
Ligt er een beetje aan hoe lekker ze is.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je naar het buitenland op vakantie gaat ben je zelf een Nederlander op vakantie in het buitenland...
Zouden ze dat dan over jou ook zeggen?
Maak je ze nooit schoon ofzo?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze hebben zoveel haar dat al dat grind blijft zitten in die vacht
Dan is er dus geen probleem. Jij doet wat je wil en de rest ook. Vraag me trouwens af of bijvoorbeeld Duitsers/Engelsen, noem maar op hetzelfde denken over hun landgenoten in het buitenland op vakantie.quote:
Ze zijn niet van mij. Ze logeren hier sinds gister. Eentje wil ook niet drinken en eten heb ik het idee...quote:
Ik denk dat de helft van de Engelsen zich helemaal de tering schaamt voor de andere helft.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is er dus geen probleem. Jij doet wat je wil en de rest ook. Vraag me trouwens af of bijvoorbeeld Duitsers/Engelsen, noem maar op hetzelfde denken over hun landgenoten in het buitenland op vakantie.
Vooral Engelsen schamen zich ook dood voor die hopen tokkies die zich misdragen in Turkije enzo.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is er dus geen probleem. Jij doet wat je wil en de rest ook. Vraag me trouwens af of bijvoorbeeld Duitsers/Engelsen, noem maar op hetzelfde denken over hun landgenoten in het buitenland op vakantie.
Die baasjes moesten eens weten....quote:Op zondag 12 juli 2015 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze zijn niet van mij. Ze logeren hier sinds gister. Eentje wil ook niet drinken en eten heb ik het idee...
Geen idee. Ik denk dat beide 'groepen' op andere plekken op vakantie gaat eigenlijk. Als je naar Magaluf gaat bijvoorbeeld zul je andere mensen (Engelsen) tegenkomen dan in, ik noem maar een dwarsstraat, Oslo.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft van de Engelsen zich helemaal de tering schaamt voor de andere helft.
Ja maar die zijn zo erg, ik denk dat die schaamte gewoon wereldwijd is.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat beide 'groepen' op andere plekken op vakantie gaat eigenlijk. Als je naar Magaluf gaat bijvoorbeeld zul je andere mensen (Engelsen) tegenkomen dan in, ik noem maar een dwarsstraat, Oslo.
Ja wat je op tv ziet zijn de excessen natuurlijk he. Ik ben vroeger ook wel in Lloret, Benidorm en zo geweest maar ik heb dat nooit gezien.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral Engelsen schamen zich ook dood voor die hopen tokkies die zich misdragen in Turkije enzo.
quote:
Wat is jouw ideale vakantie?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat beide 'groepen' op andere plekken op vakantie gaat eigenlijk. Als je naar Magaluf gaat bijvoorbeeld zul je andere mensen (Engelsen) tegenkomen dan in, ik noem maar een dwarsstraat, Oslo.
Neuh ik ga toch niet op vakantie dus nergens last van. Behalve van de toeristen hier in de stadquote:
Echt wel, ik heb een zwak voor perzenquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hij is wel mooi ja. Maar mij iets te harig :p Die andere ziet er iets minder mooi uit
Thuisblijven dusquote:
Berlijn is mooi met kerst/ winter.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Thuisblijven dusTegenwoordig. Ik hoef niet meer zo nodig eigenlijk. Dat op het strand liggen heb ik wel gezien. Weekendje Berlijn of zo lijkt me wel leuk.
In de zomer zijn bijna alle steden kut, veels te warm. Eind van het jaar zit er wellicht wel weer een weekendje in.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Berlijn is mooi met kerst/ winter.
Ik vind die kop alsof ze een frontaalbotsing hebben gehad altijd wel leuk.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In katvorm hč...met Ayatollahs heb ik wat minder en ik vermoed dat dat ongenoegen wederzijds is.quote:
Ja die moet wel even geborsteld.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die andere houdt dus niet van borstelen blijkbaar dus heeft ze de klitten maar weg geknipt.quote:
Zomer is lekker Corrie.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
In de zomer zijn bijna alle steden kut, veels te warm. Eind van het jaar zit er wellicht wel weer een weekendje in.
Zijn we weer in Iran.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
blijkbaar dus heeft ze de klitten maar weg geknipt.
Oh vandaar die coupe wc-borstelquote:Op zondag 12 juli 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die andere houdt dus niet van borstelen blijkbaar dus heeft ze de klitten maar weg geknipt.
Hahaha.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker is datquote:Op zondag 12 juli 2015 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze heeft wel een borstel mee gegeven maar ik ga mij er maar niet aan wagen.
Als je het goed doet vindt ie het lekker.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dadelijk krabt dat beest me helemaal open...
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze heeft wel een borstel mee gegeven maar ik ga mij er maar niet aan wagen.
Ach je bent hooguit wat vel kwijtquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je niet borstelt krijgt dat beest superveel klitten en daar blijft dan ook alle poep in hangen. Dus ik zou maar even gaan borstelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daarom heeft ze het ook weg geknipt :pquote:Op zondag 12 juli 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je niet borstelt krijgt dat beest superveel klitten en daar blijft dan ook alle poep in hangen. Dus ik zou maar even gaan borstelen.
Joh.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
Het is wel gewoon een levend dier, Yasmin.
Geen bitterbal.
Omdat mooi, als ik een kat had genomen ipv vogels was het er ook zo eentje geweest.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daarom heeft ze het ook weg geknipt :p
Waarom neemt iemand dit soort katten?
Is het niet veelte warm voor zo'n beestje?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat mooi, als ik een kat had genomen ipv vogels was het er ook zo eentje geweest.
Past wel bij je, ja.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat mooi, als ik een kat had genomen ipv vogels was het er ook zo eentje geweest.
Wie gaat jou borstelen als je dat niet meer kan?quote:
Snap ik ook niks van. Mijn zus heeft een maikoon? Of hoe schrijf je dat. Die moet dat ding ook steeds borstelen. Laatst was hij bij zo een kattenkapper geweest, half kaal geschoren, zag er niet uitquote:Op zondag 12 juli 2015 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daarom heeft ze het ook weg geknipt :p
Waarom neemt iemand dit soort katten?
nee, die dieren zijn daar wel aan gewend.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is het niet veelte warm voor zo'n beestje?
Ja precies, ik zie zoveel van mijzelf in die katten.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Ook zo'n gezicht alsof je een botsing hebt gehad.
Die beestjes hebben niet alleen haar op hun kop he :pquote:Op zondag 12 juli 2015 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, die dieren zijn daar wel aan gewend.
Ik scheer mijn hoofd toch ook niet kaal omdat het >20 graden is.
Dat vraag ik toch niet...quote:Op zondag 12 juli 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie gaat jou borstelen als je dat niet meer kan?
Ik heb verder kleren aan, maar als ik naakt zou rondlopen zou een vachtje wel lekker zijn.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die beestjes hebben niet alleen haar op hun kop he :p
Hoopte eigenlijk dat ze dat met deze katten ook zou doen :pquote:Op zondag 12 juli 2015 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik ook niks van. Mijn zus heeft een maikoon? Of hoe schrijf je dat. Die moet dat ding ook steeds borstelen. Laatst was hij bij zo een kattenkapper geweest, half kaal geschoren, zag er niet uit
Ja maar zo denken die katten wel, die verlangen dat van jou. Dus zet je er even overheen en doe die beestjes een plezier.quote:
Die ene vindt het niet eens leuk.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar zo denken die katten wel, die verlangen dat van jou. Dus zet je er even overheen en doe die beestjes een plezier.
Tja dan moet je toch borstelen hequote:Op zondag 12 juli 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk dat ze dat met deze katten ook zou doen :p
Als hij gaat tegenstribbelen sla je maar een paar keer hard op zijn hoofd totdat hij gaat slapen, dan heb je alle tijd.quote:
Vachtje boven?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb verder kleren aan, maar als ik naakt zou rondlopen zou een vachtje wel lekker zijn.
@Specu...allebei.
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als hij gaat tegenstribbelen sla je maar een paar keer hard op zijn hoofd totdat hij gaat slapen, dan heb je alle tijd.
Aangezien je op ze moet passen is 1 keer meer dan genoeg, het zijn jouw katten niet, uiteindelijk.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar mijn vraag is hoe vaak? Niet of ik het moet doen maar hoe vaak?
Jezus. Ze blijven drie weken he.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aangezien je op ze moet passen is 1 keer meer dan genoeg, het zijn jouw katten niet, uiteindelijk.
Ja, maar als je naakt gaat rondlopen wil je vast niet heel aantrekkelijk zijn, gaat iedereen ongevraagd aan je zitten.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vachtje boven?
Op je rug ofzo? Lijkt me vrij onaantrekkelijk eigenlijk.
Oke. Ga ik het morgen doen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:11 schreef Karina het volgende:
Mijn kennis stopt hier trouwens ik heb geen katten en geen idee hoe vaak dat zou moeten. Ik DENK dat ik het elke dag even zou doen dan, dan zit het minder in de war dan na een week.
Volgens mij 1 of 2x per week, kan ik me herinneren van vroegah.quote:
Waar ben ik aan begonnen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij 1 of 2x per week, kan ik me herinneren van vroegah.
Oh jezus, krijg je daar wel voor betaald?quote:
Dagelijks borstelen?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:11 schreef Karina het volgende:
Ik DENK dat ik het elke dag even zou doen dan, dan zit het minder in de war dan na een week.
Heb je helemaal geen instructies gekregen?quote:
Nee. Ze vroeg eigenlijk of ik naar haar huis wilde om ze daar te verzorgen. Dat deed ik vorig jaar maar is nog irritanter. Dus zei breng ze maar hierheen :pquote:Op zondag 12 juli 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh jezus, krijg je daar wel voor betaald?
Denk het ja. Heb er geen verstand van. Maar als ik mijn haar een paar dagen niet zou kammen krijg ik het ook amper uit de knoop, vandaar.quote:
Een vriendin. Heb instructies over het eten.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen instructies gekregen?
Van wie zijn die katten dan?
Wat krijg je als beloning van die vriendin?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Ze vroeg eigenlijk of ik naar haar huis wilde om ze daar te verzorgen. Dat deed ik vorig jaar maar is nog irritanter. Dus zei breng ze maar hierheen :p
Eeuwige dank? Ik hoef niks ervoor.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat krijg je als beloning van die vriendin?
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=perzische+kat+borstelen
Ok, mag je niet even met haar knuffelen ofzo?quote:
Met die vriendin?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, mag je niet even met haar knuffelen ofzo?
quote:Niet kammen
Niet kammen kan ook. De vacht vervilt dan (gaat aan elkaar zitten) en het enige wat je daarna kunt doen is voorzichtig van de huid losknippen of de kat kaal scheren. Deze ziet er dan even niet uit, maar op zich is het niet verkeerd voor de vacht. De doorbloeding van de huid wordt zo beter en de haren groeien gewoon weer aan. Tja, moet je wel even tegen een “kale” kat aankijken, terwijl je de kat wellicht voor de mooie lange vacht had aangeschaft.
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie gaat jou borstelen als je dat niet meer kan?
Misschien gaat er wel een hele nieuwe wereld voor je open.quote:
Voorzichtig het vuil met je vinger eruit wrijven.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
gahahahaha :p
Ik zie nu ook dat de oogjes vies zijn.
Wat is dit?quote:
Verzorg die beesten eens, paardengreppel.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
gahahahaha :p
Ik zie nu ook dat de oogjes vies zijn.
Ze zijn toch godverdomme niet van mij. En pas sinds gisteren hier.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verzorg die beesten eens, paardengreppel.
Kom vechten dan.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze zijn toch godverdomme niet van mij. En pas sinds gisteren hier.
Ik ga vast naar pleintje.quote:
Ja verontrustend dit wel.quote:
Oh wat eng.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga nu de trein naar Den Haag pakken.
Agga heet dat dan.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gezegd hardop, volgens mij klinkt dat echt belachelijk als ik het zeg.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk nooit zeggen.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gezegd hardop, volgens mij klinkt dat echt belachelijk als ik het zeg.
Goed zo, zitten we weer op 1 lijn.quote:
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zouden handboeien nodig hebben?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Spannend, moet ik zelf handboeien meenemen?
Ik denk dat hij de fluffy handschoenen bedoelt.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zouden handboeien nodig hebben?
Wapenstok en pepperspray lijkt me nuttiger in dit geval.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zouden handboeien nodig hebben?
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de fluffy handschoenen bedoelt.
Gewoon mijn pipa.Jwz.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wapenstok en pepperspray lijkt me nuttiger in dit geval.
Of haar 80 neven.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wapenstok en pepperspray lijkt me nuttiger in dit geval.
En dan gewoon jezelf in je been schieten en zeggen dat hij het heeft gedaan omdat je een kleurtje hebt. Is er tenminste weer een week wat te doen in de Schilderswijk.quote:
Jij snapt hem.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gewoon jezelf in je been schieten en zeggen dat hij het heeft gedaan omdat je een kleurtje hebt. Is er tenminste weer een week wat te doen in de Schilderswijk.
Dan moet ze zichzelf geheel opofferen, voor minder dan dood komt niemand de straat meer op.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gewoon jezelf in je been schieten en zeggen dat hij het heeft gedaan omdat je een kleurtje hebt. Is er tenminste weer een week wat te doen in de Schilderswijk.
Dat lijkt me dan weer een minder strak plan. Dan zijn we en Yas voorgoed kwijtquote:Op zondag 12 juli 2015 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet ze zichzelf geheel opofferen, voor minder dan dood komt niemand de straat meer op.
Ik ben blank dus ga gelijk 20 jaar de bak in.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
en komt Specu er vanaf met een taakstrafje.
Oh ja, terecht ook wel dan.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben blank dus ga gelijk 20 jaar de bak in.
Het is zo weer over.quote:
Komt door die rare kuiten van je, extra oppervlakte, ze kunnen niet missen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben net 5 keer in mijn benen gestoken door muggen.
Ze zijn gewoon jelly.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komt door die rare kuiten van je, extra oppervlakte, ze kunnen niet missen.
Ze overleven het echt wel hoor.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hier vertrouwt iemand haar katten 3 weken aan toe.
Speklapjes en cola zijn geen kattenvoer he ...quote:Op zondag 12 juli 2015 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze zijn nu aan het eten en drinken,as we speak.
Zeg dat nou niet te hard tegen haar, dan denkt ze weer dat ze die katten in het zwembad moet gooien.quote:
Oh.. shit.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Speklapjes en cola zijn geen kattenvoer he ...
Ik dacht al dat het vanzelf was opgehoudenquote:Op zondag 12 juli 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tijd voor echtelijke ruzie met wat huiselijk geweld. #zinin
Hier heb je een zwembad van een meter diep, drink je er maar uit ghahahahaha!!1!:Pquote:Op zondag 12 juli 2015 23:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard tegen haar, dan denkt ze weer dat ze die katten in het zwembad moet gooien.
Speklapjes misschien nog wel trouwens, maar dan wel ongemarineerd.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze heeft geen riempjes mee gegeven... Weet je het zeker?
Oja, dat was met honden.quote:
Gelukkig zit ik al in de trein naar Den Haag.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het vanzelf was opgehouden
Ik zie je zo.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik al in de trein naar Den Haag.
Ik ga vast verband halen en een goede smoes bedenken, die deurpost kent iedereen nu wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik al in de trein naar Den Haag.
Je had zelf nog een zonnebril toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga vast verband halen en een goede smoes bedenken, die deurpost kent iedereen nu wel.
Ik ken het gevoel.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik zit ook in de trein naar Agga
Grapje natuurlijk.
Er rijden hier helemaal geen treinen.
Er is niet eens een station.
#dorp
Ja hier ook, maar de eerstvolgende bus rijdt pas morgenochtend ofzoquote:Op zondag 12 juli 2015 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.
Wij hebben wel een bushalte
Ja, ik zal de grote even pakken, die bedekt meer gezicht.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je had zelf nog een zonnebril toch?
Ik kan hier nu nog naar Den Haag als ik ga rennen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar de eerstvolgende bus rijdt pas morgenochtend ofzo
Dat zal die nodig hebben ja.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik zal de grote even pakken, die bedekt meer gezicht.
Die kwamen ook letterlijk ineens uit de lucht vallenquote:Op zondag 12 juli 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik woon sinds een paar jaar om de hoek van een station, en een McDonalds. Wat een weelde.
Jazeker, maar het is toch wel handig allemaal.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kwamen ook letterlijk ineens uit de lucht vallen.
Hopelijk zal hij nodig zijn.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik zal de grote even pakken, die bedekt meer gezicht.
Het is al heel wat dat er hier op zondag overdag een bus mag rijdenquote:Op zondag 12 juli 2015 23:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan hier nu nog naar Den Haag als ik ga rennen.
Die seat zekerquote:Op maandag 13 juli 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat er hier op zondag overdag een bus mag rijden. Al kan ik natuurlijk ook gewoon met de auto gaan, veel sneller en makkelijker.
Seatquote:
Oh, dat was die knakker ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Seat![]()
![]()
Ik ga toch zeker niet in zo'n pauper VAG-bak rijden, wie denk je wel niet dat ik ben, Elfletterig ofzo
.
Wel iets meer rechts, vorige keer was mijn neus zo opvallend.quote:
Dat was een zogenaamde corrigerende tik.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel iets meer rechts, vorige keer was mijn neus zo opvallend.
Ik kreeg zoveel vragen.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was een zogenaamde corrigerende tik.
of ze willen details.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ruige seks gehad hebt, dan stoppen ze meestal wel met vragen.
Toedels!quote:Op maandag 13 juli 2015 00:09 schreef Uccie het volgende:
Zooo ik heb nog even een bakje bosbessen gegeten en ik ga mijn bedje in
Mooi zo, wegwezen.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:09 schreef Uccie het volgende:
Dag ucciepuccie.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:09 schreef Uccie het volgende:
Antoine.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |