SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik heb gewoon een burgertrutten-hybride, maar het rijdt prima.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
Het was trouwens deze :
[ afbeelding ]
Iets minder getuned. Die auto is nog gebruikt voor een reclame van autotrader.
En zuinig.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een burgertrutten-hybride, maar het rijdt prima.
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik een auto zou kopen, dan koop ik een Range Rover
quote:
Leuk wagentje wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
Het was trouwens deze :
[ afbeelding ]
Iets minder getuned. Die auto is nog gebruikt voor een reclame van autotrader.
Laat me raden: jij doet alles op de fiets.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nooit een auto kopen, auto's zijn stom.
Ja absoluut. gelukkig maar, want ik haat tanken.quote:
Ik ben blij dat ik de luxe heb om zowel een auto als OV te kunnen reizen, ligt er maar net aan waar het is en hoe het het makkelijkst te bereiken is.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nooit een auto kopen, auto's zijn stom.
Ik vind het tanken nooit zo erg, maar het afrekenenquote:Op zondag 12 juli 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja absoluut. gelukkig maar, want ik haat tanken.
Goed geraden!quote:Op zondag 12 juli 2015 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat me raden: jij doet alles op de fiets.
Tot februari boeide mij dat niet zo heel erg, maar nu komt dat er ook bij.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het tanken nooit zo erg, maar het afrekenen
Vroeger gooide ze hem nog voor je vol, tegenwoordig mag je alles zelf doen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tot februari boeide mij dat niet zo heel erg, maar nu komt dat er ook bij.
Maar de handeling op zich vind ik gewoon suf en ik ben dan ook nog autistisch genoeg om of op een heel aantal liters of euro's uit te willen komen.
Ja met een beetje geluk moet je eerst betalen en dan mag je pas tanken.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vroeger gooide ze hem nog voor je vol, tegenwoordig mag je alles zelf doen.
Doe dat even in een spoiler, er kijken minderjarigen mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |