Ja maar zo denken die katten wel, die verlangen dat van jou. Dus zet je er even overheen en doe die beestjes een plezier.quote:
Die ene vindt het niet eens leuk.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar zo denken die katten wel, die verlangen dat van jou. Dus zet je er even overheen en doe die beestjes een plezier.
Tja dan moet je toch borstelen hequote:Op zondag 12 juli 2015 23:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk dat ze dat met deze katten ook zou doen :p
Als hij gaat tegenstribbelen sla je maar een paar keer hard op zijn hoofd totdat hij gaat slapen, dan heb je alle tijd.quote:
Vachtje boven?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb verder kleren aan, maar als ik naakt zou rondlopen zou een vachtje wel lekker zijn.
@Specu...allebei.
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als hij gaat tegenstribbelen sla je maar een paar keer hard op zijn hoofd totdat hij gaat slapen, dan heb je alle tijd.
Aangezien je op ze moet passen is 1 keer meer dan genoeg, het zijn jouw katten niet, uiteindelijk.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar mijn vraag is hoe vaak? Niet of ik het moet doen maar hoe vaak?
Jezus. Ze blijven drie weken he.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aangezien je op ze moet passen is 1 keer meer dan genoeg, het zijn jouw katten niet, uiteindelijk.
Ja, maar als je naakt gaat rondlopen wil je vast niet heel aantrekkelijk zijn, gaat iedereen ongevraagd aan je zitten.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vachtje boven?
Op je rug ofzo? Lijkt me vrij onaantrekkelijk eigenlijk.
Oke. Ga ik het morgen doen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:11 schreef Karina het volgende:
Mijn kennis stopt hier trouwens ik heb geen katten en geen idee hoe vaak dat zou moeten. Ik DENK dat ik het elke dag even zou doen dan, dan zit het minder in de war dan na een week.
Volgens mij 1 of 2x per week, kan ik me herinneren van vroegah.quote:
Waar ben ik aan begonnen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij 1 of 2x per week, kan ik me herinneren van vroegah.
Oh jezus, krijg je daar wel voor betaald?quote:
Dagelijks borstelen?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:11 schreef Karina het volgende:
Ik DENK dat ik het elke dag even zou doen dan, dan zit het minder in de war dan na een week.
Heb je helemaal geen instructies gekregen?quote:
Nee. Ze vroeg eigenlijk of ik naar haar huis wilde om ze daar te verzorgen. Dat deed ik vorig jaar maar is nog irritanter. Dus zei breng ze maar hierheen :pquote:Op zondag 12 juli 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh jezus, krijg je daar wel voor betaald?
Denk het ja. Heb er geen verstand van. Maar als ik mijn haar een paar dagen niet zou kammen krijg ik het ook amper uit de knoop, vandaar.quote:
Een vriendin. Heb instructies over het eten.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen instructies gekregen?
Van wie zijn die katten dan?
Wat krijg je als beloning van die vriendin?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Ze vroeg eigenlijk of ik naar haar huis wilde om ze daar te verzorgen. Dat deed ik vorig jaar maar is nog irritanter. Dus zei breng ze maar hierheen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |