Agga heet dat dan.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga nu de trein naar Den Haag pakken.
Ik heb het ook nog nooit gezegd hardop, volgens mij klinkt dat echt belachelijk als ik het zeg.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk nooit zeggen.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gezegd hardop, volgens mij klinkt dat echt belachelijk als ik het zeg.
Goed zo, zitten we weer op 1 lijn.quote:
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga nu de trein naar Den Haag pakken.
Waarom zouden handboeien nodig hebben?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Spannend, moet ik zelf handboeien meenemen?
Ik denk dat hij de fluffy handschoenen bedoelt.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zouden handboeien nodig hebben?
Wapenstok en pepperspray lijkt me nuttiger in dit geval.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zouden handboeien nodig hebben?
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de fluffy handschoenen bedoelt.
Gewoon mijn pipa.Jwz.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wapenstok en pepperspray lijkt me nuttiger in dit geval.
Of haar 80 neven.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wapenstok en pepperspray lijkt me nuttiger in dit geval.
En dan gewoon jezelf in je been schieten en zeggen dat hij het heeft gedaan omdat je een kleurtje hebt. Is er tenminste weer een week wat te doen in de Schilderswijk.quote:
Jij snapt hem.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gewoon jezelf in je been schieten en zeggen dat hij het heeft gedaan omdat je een kleurtje hebt. Is er tenminste weer een week wat te doen in de Schilderswijk.
Dan moet ze zichzelf geheel opofferen, voor minder dan dood komt niemand de straat meer op.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gewoon jezelf in je been schieten en zeggen dat hij het heeft gedaan omdat je een kleurtje hebt. Is er tenminste weer een week wat te doen in de Schilderswijk.
Dat lijkt me dan weer een minder strak plan. Dan zijn we en Yas voorgoed kwijtquote:Op zondag 12 juli 2015 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet ze zichzelf geheel opofferen, voor minder dan dood komt niemand de straat meer op.
Ik ben blank dus ga gelijk 20 jaar de bak in.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
en komt Specu er vanaf met een taakstrafje.
Oh ja, terecht ook wel dan.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben blank dus ga gelijk 20 jaar de bak in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |