Sywert geeft hier wel aan wat het probleem is met coute-que-coute doorduwen, je vervreemdt van je eigen achterban. Als het zo gaat gaan dan zul je zien dat het anti-Europa sentiment explosief toe zal nemen... Je maakt het probleem zo veel groter, in plaats van kleiner...quote:Op zondag 12 juli 2015 22:42 schreef poemojn het volgende:
https://twitter.com/Sywert/status/620325774969675780
Hmm dit werkt nog altijd niet op de iPad?
Ga toch weg man, je bent verblind door je EU voorliefde. Een democraat zou zich moeten schamen dit goede voorstellen te vinden.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je als je je schulden niet betaalt, niets vreemds aan.
Als twitter hashtags trending zijn, nou dan moet het wel waar zijn.quote:
Jij vindt dat een land gewoon op de pof kan leven zonder consequenties?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ga toch weg man, je bent verblind door je EU voorliefde. Een democraat zou zich moeten schamen dit goede voorstellen te vinden.
en het dan vreemd vinden dat de EU niet zo geliefd is.
Je kan ook gewoon het leger die kant opsturen, zo ging dat vroeger! ..maar dat heeft de EU niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ga toch weg man, je bent verblind door je EU voorliefde. Een democraat zou zich moeten schamen dit goede voorstellen te vinden.
en het dan vreemd vinden dat de EU niet zo geliefd is.
Is het zo zwart - wit?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij vindt dat een land gewoon op de pof kan leven zonder consequenties?
Geen idee maar het kan ze meer goodwill gaan kosten in Europa dan het ze economisch oplevert. Dit rijt oude wonden open.quote:
Een bloedeloze coup is menselijker. De Pantzer's zijn vervangen door eurobiljetten maar het concept blijft hetzelfde.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:51 schreef karton2 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het leger die kant opsturen, zo ging dat vroeger! ..maar dat heeft de EU niet.
Precies, liever dit dan oorlog.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:51 schreef karton2 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het leger die kant opsturen, zo ging dat vroeger! ..maar dat heeft de EU niet.
ik post info. idiote conclusies eruit trekken, dat laat ik aan anderen over, mr joyce...quote:Op zondag 12 juli 2015 22:48 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als twitter hashtags trending zijn, nou dan moet het wel waar zijn.
Aan de consequenties die eraan hangen zitten toch grenzen? Op dezelfde manier dat je niet een persoon tot slaaf kunt maken tot hij zijn schulden heeft afbetaald lijkt het me dat je niet een land tot kolonie kunt degraderen.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij vindt dat een land gewoon op de pof kan leven zonder consequenties?
De Grieken hebben nog steeds een keuze hè? Maar dit zijn de consequenties als ze in de euro willen blijven.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Aan de consequenties die eraan hangen zitten toch grenzen? Op dezelfde manier dat je niet een persoon tot slaaf kunt maken tot hij zijn schulden heeft afbetaald lijkt het me dat je niet een land tot kolonie kunt degraderen.
Is dat de enige andere overgebleven optie dan?quote:
Als ze dat niet willen, dan moeten ze niet om steun vragen. Een blanco cheque kunnen ze vergeten.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is de verkeerde weg. Als je van Griekenland een de-facto kolonie moet maken omdat het anders niet werkt, dan is de conclusie dat het niet werkt, en niet dat je van Griekenland een de-facto kolonie moet maken.
Ik hoop dat Syriza dat ook doorheeft en de moed heeft om 'nee' te zeggen.
Welke euro? De euro is na vandaag moreel failliet.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
De Grieken hebben nog steeds een keuze hè? Maar dit zijn de consequenties als ze in de euro willen blijven.
Nogmaals, de Grieken hoeven niet om steun te vragen. Wil je wel zeer grote steun krijgen, dan kan dat maar wel onder voorwaarden. En gezien het gedrag van de Grieken tot nu toe snap ik dat dit strenge voorwaarden worden.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Godverde EU fanboys zijn bereid alles goed te praten. Zelfs als dat betekent om een democratisch gekozen regering de macht uit handen te nemen voor een stel ongekozen technocraten.
quote:The Eurogroup stresses that [nominal] haircuts on the debt cannot be
undertaken.
The Greek authorities reiterate their unequivocal commitment to honour their
financial obligations to all their creditors fully and timely.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |