Het schijnt dat het vastgoed in Griekenland binnenkort redelijk goedkoop wordtquote:Op zondag 12 juli 2015 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als dit de toekomst van Noordelijk Europa wordt dan heb ik liever geen EU.
Allemaal aan de ketting van Brussel.(Zover dat nu al niet het geval is).
Daar betalen ze schulden mee. IMF bvb heeft aan de Griekse crisis 5 miljard in interesten verdiend.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:27 schreef Samuray13 het volgende:
Hoeveel miljard hulp hebben ze in eerdere jaren gekregen? 150 miljard? 200? 250 miljard?
Nu vragen ze weer tientallen.
Wat doen ze met al dat geld? Steken ze het in de fik of zo?
O.a. de metro in Athene gratis maken voor reizigers.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:27 schreef Samuray13 het volgende:
Hoeveel miljard hulp hebben ze in eerdere jaren gekregen? 150 miljard? 200? 250 miljard?
Duitse en Franse banken wilden nog 200 miljard van ze hebben.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:27 schreef Samuray13 het volgende:
Ik mis nog item 9: Handover Drug lord 'El Chapo' Guzmanquote:Op zondag 12 juli 2015 22:25 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het schijnt dat het vastgoed in Griekenland binnenkort redelijk goedkoop wordt
Edit:
Nieuw plan circuleert ():
https://mobile.twitter.com/IyerC/status/620300167275749376
Ik ken de grondwet daar niet uit mijn hoofd maar inderdaad, dat kunnen ze niet doen. Het riekt naar hoogverraad.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:32 schreef Vallon het volgende:
@Nieuwsuur 12jul15 22u25: Politieke analist (Koutsomitis) schat dat Tsipras moves het land al $20B+ hebben gekost. Het onder waarborg stellen van goederen in Luxemburg, schat hij in als onmogelijk (verraad).
Ik schat zelf ook in dat het overhandigen van goederen/waarborgen de Nationalistisch en trotse Grieken niet in de koude kleren zal gaan zitten. Ze zullen dat niet doen, nog los wat je dan moet overhandigen....
Dit...als dit waar is...quote:
Haha gewoon een snoeiharde regime change, als het waar is.quote:
Klopt, zonder zeer harde waarborgen kunnen de Grieken verdere steun gewoon vergeten. Lijkt me niet vreemd.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:38 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Dat er zware eisen worden gesteld is niet zo vreemd. Het is al eerder gebleken dat Grieken niet te vertrouwen zijn met geld.
klik voor Schulz en zijn plan voor Griekenland heeft hij later weer ontkrachtquote:Op zondag 12 juli 2015 22:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die er melding van maken, dus er zal wel een kern van waarheid inzitten.
Het is de verkeerde weg. Als je van Griekenland een de-facto kolonie moet maken omdat het anders niet werkt, dan is de conclusie dat het niet werkt, en niet dat je van Griekenland een de-facto kolonie moet maken.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, zonder zeer harde waarborgen kunnen de Grieken verdere steun gewoon vergeten. Lijkt me niet vreemd.
Godverquote:Op zondag 12 juli 2015 22:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, zonder zeer harde waarborgen kunnen de Grieken verdere steun gewoon vergeten. Lijkt me niet vreemd.
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:42 schreef poemojn het volgende:
https://twitter.com/Sywert/status/620325774969675780
Hmm dit werkt nog altijd niet op de iPad?
twitter:Sywert twitterde op zondag 12-07-2015 om 22:16:04Als Europa eindigt in het idee dat het onder curatele stellen van democratie OK is om Duitsland te dienen, dan mag Merkel het houden. reageer retweet
Nee, dat krijg je als je je schulden niet betaalt, niets vreemds aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |