Ja zeer sterke reply dit.quote:
Heel goed, alleen niets aan gehad want ik heb het opgenomen op de telefoon en m'n telefoon is nu kapot.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey, hoe ging je gesprek vanochtend?
YWquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat vind ik een ontzettend lief gebaar.
Ik vind het wel even lekker. Vanmiddag was het gewoon nog 28Cquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koud man. Heb net een jas aangedaan toen ik Boor uitliet
.
Kom maar op mijn schoot zittenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben kapot/hvjjn
Briesje buiten is wel lekker trouwens.
De gevoelstemperatuur lag hier gelukkig lager door de windquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind het wel even lekker. Vanmiddag was het gewoon nog 28C
En niet eens verbrand.
Ohhww ik volg het. Ik dacht dat het een sollicitatiegesprek was. Maar het was een interview. Sorry. Niet zo scherp vandaag (excuses ook aan Frau, snap nu dequote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heel goed, alleen niets aan gehad want ik heb het opgenomen op de telefoon en m'n telefoon is nu kapot.
Ik zat voor de verandering ook meer in het noorden. Heerlijk weer.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
De gevoelstemperatuur lag hier gelukkig lager door de wind.
Dat was het zekerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zat voor de verandering ook meer in het noorden. Heerlijk weer.
zware nacht gehad?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohhww ik volg het. Ik dacht dat het een sollicitatiegesprek was. Maar het was een interview. Sorry. Niet zo scherp vandaag (excuses ook aan Frau, snap nu de)
Haske lekker koel hier, so so hirlak :$quote:
quote:
Je werd teveel afgeleid door jouw date?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohhww ik volg het. Ik dacht dat het een sollicitatiegesprek was. Maar het was een interview. Sorry. Niet zo scherp vandaag (excuses ook aan Frau, snap nu de)
Nee, was gewoon te vroeg wakker en vandaag dingen gedaan die ik normaal niet doe, dus nu een beetje moe van die combinatie.quote:
godver, Ben Affleck is best een goeie Bruce Wayne in dat eerste stuk. maar het is wel erg Jesus vs. the masked vigilantequote:
Die is niet hier. Zit alleen op de bank te twijfelen of ik een kopje thee neem of naar bed ga.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Je werd teveel afgeleid door jouw date?
Koel is niet genoeg. Hier is briesje :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haske lekker koel hier, so so hirlak :$
whehe, dare i ask?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, was gewoon te vroeg wakker en vandaag dingen gedaan die ik normaal niet doe, dus nu een beetje moe van die combinatie.
Fuck, echt he?quote:
Nee, sollicitatie is volgende week pas haha.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Samen kijkenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck, echt he?"The red capes are coming"
Moet je mij eens zien briesenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Koel is niet genoeg. Hier is briesje :$
Gefietst, naar een strandje geweest in Nijmegen, water in (bizar koud) en in de weer met een kleine die iets te veel energie heeft.quote:
Omdat ik een kritiek geef, wow snel gepikeerd dan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Just telling you how I feel about you.
Gaat briljant wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fuck, echt he?"The red capes are coming"
Jij geeft geen kritiek.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik een kritiek geef, wow snel gepikeerd dan.
een kleine? oppassen oid?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gefietst, naar een strandje geweest in Nijmegen, water in (bizar koud) en in de weer met een kleine die iets te veel energie heeft.
Nee, gisteren op t terrasquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die is niet hier. Zit alleen op de bank te twijfelen of ik een kopje thee neem of naar bed ga.
En dan kom je niet even buurten in Arnhem? Tsssquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gefietst, naar een strandje geweest in Nijmegen, water in (bizar koud) en in de weer met een kleine die iets te veel energie heeft.
Had je geen backup op je andere telefoon?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heel goed, alleen niets aan gehad want ik heb het opgenomen op de telefoon en m'n telefoon is nu kapot.
Maart volgend jaar. Moet kunnenquote:
Beetje jammer, dit :$quote:
Volgens mij de keer dat ik zei dat de liefdagboek posts overbodig waren reageerde je ook al zo gepikeerd. Dus ja dan maar het op een irritante manier duidelijk proberen te maken. Zo rol ik. Letterlijk want ik ben dik.quote:
Waarom boeit het jou zo hoe ik postquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij de keer dat ik zei dat de liefdagboek posts overbodig waren reageerde je ook al zo gepikeerd. Dus ja dan maar het op een irritante manier duidelijk proberen te maken. Zo rol ik. Letterlijk want ik ben dik.
Yupquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat briljant worden
En vandaag ook al gehoord dat er een briljant Batman verhaal in mature animated vorm gaat verschijnen
Nou voor mij is dat wel een klein wonder...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:56 schreef perro. het volgende:
[..]
een kleine? oppassen oid?
en bikkel hoor. dat water in.
Nope, 1 keer per weekend is wel genoeg toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, gisteren op t terras
[..]
En dan kom je niet even buurten in Arnhem? Tsss
Of je houdt gewoon je mond dicht.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij de keer dat ik zei dat de liefdagboek posts overbodig waren reageerde je ook al zo gepikeerd. Dus ja dan maar het op een irritante manier duidelijk proberen te maken. Zo rol ik. Letterlijk want ik ben dik.
Last, mwah. Het is meer een heel vraagstuk geworden waarom alles van jouw hond zo belangrijk is. Je post nog net niet in welke vorm zijn drol lag toen hij vanmorgen gescheten heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom boeit het jou zo hoe ik post? Heb je er daadwerkelijk zoveel last van?
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Last, mwah. Het is meer een heel vraagstuk geworden waarom alles van jouw hond zo belangrijk is. Je post nog net niet in welke vorm zijn drol lag toen hij vanmorgen gescheten heeft.
quote:
Wanneer komt die?quote:
Sorry, ik zal in jouw bijzijn immer classy zijn :$quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, ik zal in jouw bijzijn immer classy zijn :$
Latah my niggaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:05 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. En nu ga ik nog maar eens even een jointje roken en dan hoogstwaarschijnlijk in slaap pleuren.
Morgen weer een hoop te doen
Latah![]()
Februari.quote:
quote:And according to Kinberg, it will, as Reynolds and the rest have been saying, stick to the mantra of grown-up (if not always mature) storytelling. “Deadpool is a hard R,” he says. “It’s graphic. Nothing is taboo. You either commit to a truly outrageous boundary-pushing kind of movie or you don’t.”
ja, die wordt vet denk ik ookquote:
Zo fout gewoonquote:
En de afgelopen weekenden dan he? Tsssquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou voor mij is dat wel een klein wonder...
[..]
Nope, 1 keer per weekend is wel genoeg toch?
slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Toch maar naar bed. Slaap lekker of nog een fijne avond iedereen
hahaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:11 schreef UitStraling het volgende:
Volle buik, lege ballen, krassen op mijn rug, niet al te veel nagepraat, heerlijk zo
Low maintenance chickquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:11 schreef Samzz het volgende:
Nondeju. Goddelijke wijn gevonden. Wel vijf euro per fles
.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Toch maar naar bed. Slaap lekker of nog een fijne avond iedereen
Rij je zelf ook?quote:
Ik had niet anders van je verwachtquote:
Wie kookt en poetst dan?quote:
:quote:
Ja, een keer in de week op iemand anders haar paard.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:15 schreef yats het volgende:
[..]
Rij je zelf ook?
[..]
Ik had niet anders van je verwacht
Nee, ik wil het koken doen. Dat vind ik leuk om te doen!quote:
Ik zou niet weten waarom een ander mijn wijn moet betalenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal cool als je je eigen drankje betaald uiteraard.
Koken staat ook doorgestreept.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, ik wil het koken doen. Dat vind ik leuk om te doen!
Bieden mannen je nooit een drankje aan dan in het plaatselijke danslokaal?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom een ander mijn wijn moet betalen. Dat kan ik zelf wel.
Hallelujahquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:18 schreef FrauMilena het volgende:
My prayers have been answered. Hosti is here.
Hoe gaat zo'n gebed?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:18 schreef FrauMilena het volgende:
My prayers have been answered. Hosti is here.
Tja, het is een dure hobby, dat weet ik zo ook. Maar dat is op zich toch een prima deal?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:21 schreef xcachie het volgende:
[..]
Ja, een keer in de week op iemand anders haar paard.
Qua studie is een eigenpaard niet te combineren en hou dan geen geld meer over voor andere dingen
Betaaltquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal cool als je je eigen drankje betaald uiteraard.
*pakt poetslap, zucht...*quote:
Nopequote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bieden mannen je nooit een drankje aan dan in het plaatselijke danslokaal?
Ja zeker, mij hoor je niet klagen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:23 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe gaat zo'n gebed?
[..]
Tja, het is een dure hobby, dat weet ik zo ook. Maar dat is op zich toch een prima deal?
Als student zijnde heb ik het goed met mijn bijbaantje hoorquote:
Dammit woman, wees eens duidelijk!quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:24 schreef xcachie het volgende:
[..]
Ja zeker, mij hoor je niet klagen.
[..]
Als student zijnde heb ik het goed met mijn bijbaantje hoor
En wat voor bijbaantje is dat?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:24 schreef xcachie het volgende:
[..]
Ja zeker, mij hoor je niet klagen.
[..]
Als student zijnde heb ik het goed met mijn bijbaantje hoor
quote:
Ik werk in de spoelkeuken. Ideaal te combineren met school, want begin altijd om 18:00. En dan 4 avonden per week en erom gezellig, want het werk zelf is natuurlijk niet mijn droombaanquote:
Nee. Ik kom naar geen enkele Fok!ker. 😏quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dammit woman, wees eens duidelijk!
Morgen pasta puttanesca, kom je langs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |