Haar vader is eng dus ik zal me beschaafd, welopgevoed en netjes gedragen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, hoop dat jij je nu een stukje belangrijker voelt.
quote:All the subjects are ok but "Spanish Civilization and Culture", this subject is going to be taught in two parts, one of each semester (3 ECTS+3 ECTS), so -naam- only would be able to make the first part of it.
*proest*quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar vader is eng dus ik zal me beschaafd, welopgevoed en netjes gedragen.
quote:
Godverquote:
Wat betekent dit, dat je maar de helft kan doen?quote:
Karma!quote:
En hoi Barbquote:
Hm, mijn vader valt best mee hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar vader is eng dus ik zal me beschaafd, welopgevoed en netjes gedragen.
Nope. Ik zou eerst 33 punten gaan halen maar doe er nu 30. Is in principe prima, want ik er hoef er ook maar 30 maar toch.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat betekent dit, dat je maar de helft kan doen?
What did you do?quote:
Ey dudequote:
Ohw, dus eigenlijk niks aan de hand?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope. Ik zou eerst 33 punten gaan halen maar doe er nu 30. Is in principe prima, want ik er hoef er ook maar 30 maar toch.
Hoe gaat het nu man?quote:
Wanneer ontmoet ik die nu eens eindelijk, dat duurt en duurt allemaal maar, volgens mij schaam je je voor me, boehoe.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hm, mijn vader valt best mee hoor.
Ze zit niet in Cataloniëquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:05 schreef perro. het volgende:
[..]
alleen spaans of ook wat over de catalaanse cultuur en taal?
Prima. Ik had alleen geen ja moeten zeggen tegen die dubbele shift vandaagquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ohw, dus eigenlijk niks aan de hand?
[..]
Hoe gaat het nu man?
Murcia ligt niet in Catalonië hè.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:05 schreef perro. het volgende:
[..]
alleen spaans of ook wat over de catalaanse cultuur en taal?
Dat betaalt zich nog wel terug, weet ik zekerquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prima. Ik had alleen geen ja moeten zeggen tegen die dubbele shift vandaagMja, laat ik eens aardig zijn voor een collega dacht ik....kan hij lekker met z'n vuurwerk spelen tijdens de festa.
Niets. Hij is gewoon helemaal dood. Vind het wel lekker rustig zo. Al die mannen zoals UitStraling die me heel de dag appen, om gek van te worden.quote:
Tuurlijk niet schatje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wanneer ontmoet ik die nu eens eindelijk, dat duurt en duurt allemaal maar, volgens mij schaam je je voor me, boehoe.
En ik wilde je nog wel een lief appje sturenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Niets. Hij is gewoon helemaal dood. Vind het wel lekker rustig zo. Al die mannen zoals UitStraling die me heel de dag appen, om gek van te worden.
Shit, die foto van me heeft net t laatste zetje gegeven zeker? Sorry...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Niets. Hij is gewoon helemaal dood. Vind het wel lekker rustig zo. Al die mannen zoals UitStraling die me heel de dag appen, om gek van te worden.
[..]
Tuurlijk niet schatje.
Ah, je bent een paardenliefhebster?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:30 schreef xcachie het volgende:
[..]
Paarden, het springen voornamelijk. Hoe kan het ook anders
Omdat ze al een minor over de Basken doet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:08 schreef perro. het volgende:
[..]
dat snap ik. dat is de vraag dan ook niet.
Ik dacht dat jij geen foto's stuurde, dat beweerde je vanmorgen bij hoog en laag tenminstequote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:12 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, die foto van me heeft net t laatste zetje gegeven zeker? Sorry...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |