Je hebt groot gelijk, het is veel te lekker weer vandaagquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:41 schreef xcachie het volgende:
[..]
Ik was om 3:54 niet meer wakker
En vandaag druk bezig geweest met fotograferen, dus vandaar
Nou, voor jou niet nee...quote:
Bijna niemand denk ikquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:41 schreef xcachie het volgende:
[..]
Ik was om 3:54 niet meer wakker
En vandaag druk bezig geweest met fotograferen, dus vandaar
Ja! Heerlijk in zon gezeten nu alquote:
Alleen als je commando's gaat.quote:
Ja dat zeker. Ik zie nu precies waar mijn t-shirt heeft gezetenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, het is veel te lekker weer vandaag
Paarden, het springen voornamelijk. Hoe kan het ook andersquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Bijna niemand denk ik
Wat heb je vandaag gefotografeerd?
You can ride my pony anytime #justfaxiethingsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:30 schreef xcachie het volgende:
[..]
Paarden, het springen voornamelijk. Hoe kan het ook anders
Deze heb ik nou nog nooit gehoord...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
You can ride my pony anytime #justfaxiethings
Denk gewoon aan VA, jouw grote liefdequote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:32 schreef xcachie het volgende:
[..]
Deze heb ik nou nog nooit gehoord...
Zelfs met eenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Denk gewoon aan VA, jouw grote liefde
Oh neequote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:35 schreef xcachie het volgende:
[..]
Zelfs met eenals PI, vind ik jouw post nog niet leuk.
Flikker op.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh neehoe kom ik nu in je broekje
Ja, denk je dat ik het niet druk heb met andere dingen verdomme?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:41 schreef UitStraling het volgende:
Weer een hoop vetjes gezien op het strand, die meiden worden steeds luier wat sporten betreft lijkt het wel
Ze worden gewoon goed gevoerd door hun mannen. Rijkdom heet dat.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:41 schreef UitStraling het volgende:
Weer een hoop vetjes gezien op het strand, die meiden worden steeds luier wat sporten betreft lijkt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |