foto?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:07 schreef Samzz het volgende:
Whaha, mijn nagels zijn echt compleet kitsch.
Naja, hij is ook gewoon lomp. Gaat in de volle zon liggen.quote:
Net als Boor dusquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Naja, hij is ook gewoon lomp. Gaat in de volle zon liggen.
ja, dat mag natuurlijk ookquote:
honden staan niet echt bekend om hun intelligentie met dat soort dingen hequote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Naja, hij is ook gewoon lomp. Gaat in de volle zon liggen.
Lang, knalroze en zilveren glittersquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:14 schreef All-out het volgende:
[..]
ja, dat mag natuurlijk ook
[..]
honden staan niet echt bekend om hun intelligentie met dat soort dingen he
Nee, maar toch.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:14 schreef All-out het volgende:
[..]
ja, dat mag natuurlijk ook
[..]
honden staan niet echt bekend om hun intelligentie met dat soort dingen he
nicequote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lang, knalroze en zilveren glitters.
En op zich zijn honden wel slim daarin, want zij weten heel goed hoe ze hun temperatuur moeten regelen.
Ligt eraan. Honden kunnen er prima voor zorgen dat hun temperatuur stabiel blijft. De grond is altijd koeler dan de lucht aanvoelt. Als ze op hun buik liggen kunnen ze prima de warmte afvoeren naar de grondquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:16 schreef All-out het volgende:
[..]
nice
nou, mensen zijn er wel iets slimmer in hoor
Veel plezierquote:
Dankjequote:
man, ik heb nu al vier halve dagen besteed aan in de zon liggen, en ik ben nog steeds niet bruinquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:05 schreef Belsezar het volgende:
Zo, anderhalf uur zon gehad, ik ben weer mijn eigen gebronsde zelf
Met een half uur zie je bij mij al verschilquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:17 schreef All-out het volgende:
[..]
man, ik heb nu al vier halve dagen besteed aan in de zon liggen, en ik ben nog steeds niet bruin
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 03:54 schreef yats het volgende:
[..]
Geen probleem! Ik zie het wel een keer in DM dan
Dat heeft een tijdje geduurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |