dat is lief van jequote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn telefoon is kapot. Je bent uitgenodigd voor de begrafenis (telefoon + ik) op woensdag.![]()
Jullie allemaal trouwens
Ga je nu ook een afscheidstopic aanmaken?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn telefoon is kapot. Je bent uitgenodigd voor de begrafenis (telefoon + ik) op woensdag.![]()
Jullie allemaal trouwens
quote:
Nee, ik kan niet tegen kwetsende opmerkingen over mijn telefoon dus als ik iets aanmaak in KLB ben ik vanavond al dood.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je nu ook een afscheidstopic aanmaken?
We zullen allemaal een telefoon op de kist leggen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie allemaal trouwens
is er drank?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie allemaal trouwens
Dat vind ik een ontzettend lief gebaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zullen allemaal een telefoon op de kist leggen.
Tuurlijk. Karel (telefoon) hield van drank.quote:
Nooit zo'n last van.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je ogen tranen een beetje, nog steeds rode oogjes?
Koud manquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben kapot/hvjjn
Briesje buiten is wel lekker trouwens.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey, hoe ging je gesprek vanochtend?
daar kan ik mijn verdriet niet mee verdrinken.quote:
Bier ook goed?quote:
Welke drank had zijn voorkeur? En dsn uitgieten over de kist?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat vind ik een ontzettend lief gebaar.
[..]
Tuurlijk. Karel (telefoon) hield van drank.
Een telefoon met voorkeur voor iets vloeibaars. Ra ra hoe die kapot gegaan isquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Bier ook goed?
En hoi Yv
[..]
Welke drank had zijn voorkeur? En dsn uitgieten over de kist?
Wat? Al uitgebreid besproken zeker?quote:
Ja zeer sterke reply dit.quote:
Heel goed, alleen niets aan gehad want ik heb het opgenomen op de telefoon en m'n telefoon is nu kapot.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey, hoe ging je gesprek vanochtend?
YWquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat vind ik een ontzettend lief gebaar.
Ik vind het wel even lekker. Vanmiddag was het gewoon nog 28Cquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koud man. Heb net een jas aangedaan toen ik Boor uitliet
.
Kom maar op mijn schoot zittenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben kapot/hvjjn
Briesje buiten is wel lekker trouwens.
De gevoelstemperatuur lag hier gelukkig lager door de windquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind het wel even lekker. Vanmiddag was het gewoon nog 28C
En niet eens verbrand.
Ohhww ik volg het. Ik dacht dat het een sollicitatiegesprek was. Maar het was een interview. Sorry. Niet zo scherp vandaag (excuses ook aan Frau, snap nu dequote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heel goed, alleen niets aan gehad want ik heb het opgenomen op de telefoon en m'n telefoon is nu kapot.
Ik zat voor de verandering ook meer in het noorden. Heerlijk weer.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
De gevoelstemperatuur lag hier gelukkig lager door de wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |